Goed rondje?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan ga ik maar eens een pizza bestellen zo. Net hardgelopen, jeweetsch.
Die is vet nice!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
Vandaag ging het weer helemaal goed. Alleen mijn laatste T en avondeten omgewisseld. Er zou iemand langskomen voor een offerte voor een kozijn, maar die was te laat. En ondertussen had ik enorm veel honger.Dus toen heb ik mijn kwark vast gegeten.
Kwark klinkt overigens gezond en hip, maar stiekem was het Optimel banaan & karamel. Die smaakt net naar Danoontjes.
Ja.quote:
Ik ben ook kwark moe. Flikker er van alles doorheen. Had net 400gr kwark met banaan en 2 mandarijnenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik ben wel al over naar de magere yoghurt 's ochtends. Maar magere kwark kan ik maar niet aan wennen en dit is gewoon echt heel erg lekker.
Dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ow yes. Dit is m gewoon. Super idee myr.
Ja, en ja, ik moet echt nog goed afvallen. Sta stil, al heel lang, ondanks dat ik me rot ren. Eet wrsch veel te weinig, maar vind 't lastig om genoeg te eten. De ironie. Vadsig zijn, veel sporten, niet afvallen omdat je te weinig eet. Awesome.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed rondje?Ligt voor jou de focus echt nog op afvallen of ben je op het moment voornamelijk nog bezig met onderhouden?
Dietiste doet wonderen. Zeker een sportdietistquote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en ja, ik moet echt nog goed afvallen. Sta stil, al heel lang, ondanks dat ik me rot ren. Eet wrsch veel te weinig, maar vind 't lastig om genoeg te eten. De ironie. Vadsig zijn, veel sporten, niet afvallen omdat je te weinig eet. Awesome.
Maargoed, we komen er wel! Ben afgelopen maandag begonnen met bijhouden van m'n macro's, kijken wat ik binnenkrijg. Dat ga ik nu een maandje doen en op basis daarvan (al dan niet professioneel) advies inwinnen om te zien wat ik kan doen om het toch kwijt te raken. Sowieso begin ik binnenkort ook met krachttraining in de gym voor erbij, dus dat moet ook zoden aan de dijk zetten qua strakker worden.
Eens!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Ow yes. Dit is m gewoon. Super idee myr.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 06:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
Yay een topic waar afvallende kasplantjes met een BMI van 28 ook thuishoren!
Heb jij geen behoefte aan een T tussen de O en L? Lijstje is in ieder geval niet verkeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:37 schreef Myraela het volgende:
Mooie lijstjes!
Mijn lijstje:
O: magere yoghurt met All bran
L: 2 volkoren boterhammen, kipfilet, sla, tomaat, augurken
T: ratatouille met gepocheerd ei
T: (misschien extra T als vriend borrel heeft) boterham pindakaas
D: bloemkool "rijst" met gehakt hachee.
T: optimel kwark
Morgen ook weer mijn eerste officiële weegmoment na één week. Vandaag stiekem ook gewogen.Was nog niet de hele 0.4 die ik was aangekomen kwijt. Beetje teleurgesteld. Hopelijk morgen wel. Ach, het gaat in ieder geval weer naar beneden. We komen der wel.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:41 schreef Myraela het volgende:
Beetje ongemakkelijk, zit zo'n man voor een offerte boven. Ik heb er geen zin in en lig nog op bed. Hebben ze het over mij.
Verwacht het vandaag niet, eet wat later dan normaal. En eet liever een latere T extra omdat ik dan echt trek heb. Verbaas me soms wel over de trek, want vroeger at ik niets tot laat in de middag, en nu moet ik gewoon echt ontbijten want anders heb ik echt honger.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb jij geen behoefte aan een T tussen de O en L? Lijstje is in ieder geval niet verkeerd.
Was je dat gewicht aangekomen toen je iets minder serieus bezig was? Zo ja, dat valt toch nog enorm mee
Ok, dat snap ik. Herkenbaar ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Verwacht het vandaag niet, eet wat later dan normaal. En eet liever een latere T extra omdat ik dan echt trek heb. Verbaas me soms wel over de trek, want vroeger at ik niets tot laat in de middag, en nu moet ik gewoon echt ontbijten want anders heb ik echt honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |