abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146129411
Welkom in het grote afval topic, hier is iedereen welkom. Of je nou begint met een bmi van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt.

Of je nou afvalt terwijl je hard sport, of terwijl je op de bank zit te chillen.

Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past. En laat mensen die een andere manier kiezen in hun waarde

Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je welkom! O+

[ Bericht 26% gewijzigd door Myraela op 30-10-2014 21:40:22 ]
pi_146129660
Nou, dan ga ik maar eens een pizza bestellen zo. Net hardgelopen, jeweetsch.
Ja doei.
pi_146129709
Vandaag ging het weer helemaal goed. Alleen mijn laatste T en avondeten omgewisseld. Er zou iemand langskomen voor een offerte voor een kozijn, maar die was te laat. En ondertussen had ik enorm veel honger. :') Dus toen heb ik mijn kwark vast gegeten.

Kwark klinkt overigens gezond en hip, maar stiekem was het Optimel banaan & karamel. Die smaakt net naar Danoontjes. :9~
pi_146130059
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, dan ga ik maar eens een pizza bestellen zo. Net hardgelopen, jeweetsch.
Goed rondje? O+ Ligt voor jou de focus echt nog op afvallen of ben je op het moment voornamelijk nog bezig met onderhouden?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 21:52:08 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146130747
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
Vandaag ging het weer helemaal goed. Alleen mijn laatste T en avondeten omgewisseld. Er zou iemand langskomen voor een offerte voor een kozijn, maar die was te laat. En ondertussen had ik enorm veel honger. :') Dus toen heb ik mijn kwark vast gegeten.

Kwark klinkt overigens gezond en hip, maar stiekem was het Optimel banaan & karamel. Die smaakt net naar Danoontjes. :9~
Die is vet nice!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146130857
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:52 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die is vet nice!
Ja. :D Ik ben wel al over naar de magere yoghurt 's ochtends. Maar magere kwark kan ik maar niet aan wennen en dit is gewoon echt heel erg lekker. :D
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:04:27 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146131321
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja. :D Ik ben wel al over naar de magere yoghurt 's ochtends. Maar magere kwark kan ik maar niet aan wennen en dit is gewoon echt heel erg lekker. :D
Ik ben ook kwark moe. Flikker er van alles doorheen. Had net 400gr kwark met banaan en 2 mandarijnen :9
pi_146131423
Ow yes. Dit is m gewoon. Super idee myr.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:08:22 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146131486
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Dit.

Niet zeiken over bmi's, "ooh men lult over whey shakes", ect. Lekker 1 topic met hetzelfde doel.
pi_146131760
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 21:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Goed rondje? O+ Ligt voor jou de focus echt nog op afvallen of ben je op het moment voornamelijk nog bezig met onderhouden?
Ja, en ja, ik moet echt nog goed afvallen. Sta stil, al heel lang, ondanks dat ik me rot ren. Eet wrsch veel te weinig, maar vind 't lastig om genoeg te eten. De ironie. Vadsig zijn, veel sporten, niet afvallen omdat je te weinig eet. Awesome.

Maargoed, we komen er wel! Ben afgelopen maandag begonnen met bijhouden van m'n macro's, kijken wat ik binnenkrijg. Dat ga ik nu een maandje doen en op basis daarvan (al dan niet professioneel) advies inwinnen om te zien wat ik kan doen om het toch kwijt te raken. Sowieso begin ik binnenkort ook met krachttraining in de gym voor erbij, dus dat moet ook zoden aan de dijk zetten qua strakker worden.
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 22:17:51 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146131962
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, en ja, ik moet echt nog goed afvallen. Sta stil, al heel lang, ondanks dat ik me rot ren. Eet wrsch veel te weinig, maar vind 't lastig om genoeg te eten. De ironie. Vadsig zijn, veel sporten, niet afvallen omdat je te weinig eet. Awesome.

Maargoed, we komen er wel! Ben afgelopen maandag begonnen met bijhouden van m'n macro's, kijken wat ik binnenkrijg. Dat ga ik nu een maandje doen en op basis daarvan (al dan niet professioneel) advies inwinnen om te zien wat ik kan doen om het toch kwijt te raken. Sowieso begin ik binnenkort ook met krachttraining in de gym voor erbij, dus dat moet ook zoden aan de dijk zetten qua strakker worden.
Dietiste doet wonderen. Zeker een sportdietist :Y

Heb er ook 1... Belachelijke hoeveelheden eten. Vetpercentage gaat nog steeds omlaag
pi_146136607
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:06 schreef douche-eendje het volgende:
Eens!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Manager PR/Moderator vrijdag 31 oktober 2014 @ 06:48:40 #13
269689 crew  Viv
pi_146140165
Yay een topic waar afvallende kasplantjes met een BMI van 28 ook thuishoren! *O*
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:16:23 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146140356
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 06:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
Yay een topic waar afvallende kasplantjes met een BMI van 28 ook thuishoren! *O*
*O*
pi_146140587
Goed idee dit topic, alles op 1 bult geen gedonder ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146140634
Er waren hier nog geen lijstjes gepost, dus ik kick hem wel even af :P .

O : 3 volkoren brood, 2 met 1 gekookt ei, 1 met jam;
T: 1 Handje nootjes + 3 mandarijnen (kwark = nog op :') )
L: 4 volkoren brood, 2 met kaas, 2 met kipfilet;
T: Magere kwark, misschien nog 1 handje nootjes
D: AGV
S: 40 min cardio, KT
T: Magere kwark
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:33:49 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146141106
O: 3x spelt, banaan, bak kwark
L: 4x spelt, bak kwark, 2 gekookte eitjes, pindakaas, kaas, kipfilet, casselerrib
S: Cadrio en KT (Leg day. Ze doen nog zeer van gisteren :D )
T: Wheyshake, banaan, 2x spelt
T: Restje pasta
D: Geeeeeen idee ik moet zo eerst eens boodschappen doen :o
S: Revalidatie rondje hardlopen
T: 5 handjes noten, bak kwark, appel, restje pasta
pi_146141116
Morgen weer weegdag, eerste echte week met meer voeding + sporten. Dus ik ben benieuwd hoe dat uitpakt :D .
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146141160
Mooie lijstjes!

Mijn lijstje:

O: magere yoghurt met All bran
L: 2 volkoren boterhammen, kipfilet, sla, tomaat, augurken
T: ratatouille met gepocheerd ei
T: (misschien extra T als vriend borrel heeft) boterham pindakaas
D: bloemkool "rijst" met gehakt hachee.
T: optimel kwark

Morgen ook weer mijn eerste officiële weegmoment na één week. Vandaag stiekem ook gewogen. :') Was nog niet de hele 0.4 die ik was aangekomen kwijt. Beetje teleurgesteld. Hopelijk morgen wel. Ach, het gaat in ieder geval weer naar beneden. We komen der wel.
pi_146141228
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:37 schreef Myraela het volgende:
Mooie lijstjes!

Mijn lijstje:

O: magere yoghurt met All bran
L: 2 volkoren boterhammen, kipfilet, sla, tomaat, augurken
T: ratatouille met gepocheerd ei
T: (misschien extra T als vriend borrel heeft) boterham pindakaas
D: bloemkool "rijst" met gehakt hachee.
T: optimel kwark

Morgen ook weer mijn eerste officiële weegmoment na één week. Vandaag stiekem ook gewogen. :') Was nog niet de hele 0.4 die ik was aangekomen kwijt. Beetje teleurgesteld. Hopelijk morgen wel. Ach, het gaat in ieder geval weer naar beneden. We komen der wel.
Heb jij geen behoefte aan een T tussen de O en L? Lijstje is in ieder geval niet verkeerd.

Was je dat gewicht aangekomen toen je iets minder serieus bezig was? Zo ja, dat valt toch nog enorm mee :s)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146141240
Beetje ongemakkelijk, zit zo'n man voor een offerte boven. Ik heb er geen zin in en lig nog op bed. Hebben ze het over mij. :')
pi_146141285
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:41 schreef Myraela het volgende:
Beetje ongemakkelijk, zit zo'n man voor een offerte boven. Ik heb er geen zin in en lig nog op bed. Hebben ze het over mij. :')
:')
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_146141291
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Heb jij geen behoefte aan een T tussen de O en L? Lijstje is in ieder geval niet verkeerd.

Was je dat gewicht aangekomen toen je iets minder serieus bezig was? Zo ja, dat valt toch nog enorm mee :s)
Verwacht het vandaag niet, eet wat later dan normaal. En eet liever een latere T extra omdat ik dan echt trek heb. Verbaas me soms wel over de trek, want vroeger at ik niets tot laat in de middag, en nu moet ik gewoon echt ontbijten want anders heb ik echt honger.
pi_146141353
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Verwacht het vandaag niet, eet wat later dan normaal. En eet liever een latere T extra omdat ik dan echt trek heb. Verbaas me soms wel over de trek, want vroeger at ik niets tot laat in de middag, en nu moet ik gewoon echt ontbijten want anders heb ik echt honger.
Ok, dat snap ik. Herkenbaar ook.

Het lichaam is raar en verandert constant, maar goed ook. Vroegah kon ik gewoon ontbijten om 06:30, lunchen om 09:00 (at het toen al op) en dan pas weer om 18:00. Dat hoef ik nu niet te proberen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:00:26 #25
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_146141571
Ruim 11 kilo eraf inmiddels in 5 weken tijd. De laatste keer dat ik dit woog moest ergens begin 2010/ eind 2009 zijn geweest! Ik ben er blij mee, en we gaan voorlopig nog even door!
»» Democracy is so overrated »»
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')