SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Deuce92 op 02-11-2014 22:17:01 ]
je zou er een grap over kunnen maken maar dan moet je wachten tot awasome er is om het uit te leggen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
Alleen maar Klokov een plezier te doen met zijn kettlebell
Weet je waar ze ook vaak bitter en chubby zijn?quote:Op zondag 2 november 2014 22:12 schreef stinkie het volgende:
Maar makers zijn wel altij naar. Ook vaak bitter en chubby
Die heb ik er vorige keer in gezet. Ben nog op zoek naar een nieuwe.quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
biefstukquote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Ik ga zo een bestelling plaatsen op muscle meat. mensen nog aanraders?
is ie op zijn kettlebell getrapt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov schaamt zich zegt ie. Hij kwam wel weer terug wanneer die over zn gezichtsverlies heen is.
komt*quote:Op zondag 2 november 2014 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
Klokov schaamt zich zegt ie. Hij kwam wel weer terug wanneer die over zn gezichtsverlies heen is.
Worst, nom'sayin?quote:Op zondag 2 november 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Ik ga zo een bestelling plaatsen op muscle meat. mensen nog aanraders?
Wat was de gymchick?quote:Op zondag 2 november 2014 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gadver, die gym chick.
zou bekeren tot islam en seksslaaf maken/10quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die gym chick is wel lekker maar ze is Braziliaans dus ik denk dat 90% fake is. Zoals bijvoorbeeld de asser:
[ afbeelding ]
En wat is trouwens die obsessie die ze daar hebben met centaur benen? Srs elke chick heeft van die dikke poten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |