Haha, ik zou net zeggen dat we jou moesten vragen om het bij te houdenquote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
Weer een topickaap.
Ik ga op 40+ ook maar een lijstje bijhouden, dat lukt me handmatig nog wel.
*topickaap politie gaat bellen*quote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Topic kapen is zijn nieuwe hobby.
Ik dacht nog ladies firstquote:
wat is de cosquote:Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten hem de cos in zien te krijgen....dat is een lol-lol situatie voor iedereen.
Ah... mogen we hem houden?quote:Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten hem de cos in zien te krijgen....dat is een lol-lol situatie voor iedereen.
quote:
Dat is een topicreeks die zo snel gaat dat er elke paar uur een nieuw topic geopend wordt en waar men topickapen wél heel leuk vindt.quote:
daar snap ik niks vanquote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
UTO / [COS #4972] Een flitspaal op de rotonde.
Veel plezier.
wat moet ik dan op zo'n moment?quote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een topicreeks die zo snel gaat dat er elke paar uur een nieuw topic geopend wordt en waar men topickapen wél heel leuk vindt.Denk dat je je daar prima zult vermaken!
UTO / [COS #4972] Een flitspaal op de rotonde.
Als het goed is wel.quote:
Isa?quote:Op zondag 2 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je zegt dat je Isa heel leuk vindt, dan hoor je er meteen helemaal bij.
Nee man, het zonnetje heeft geschenen, en als ze langs het strand heeft gelopen zal zequote:Op zondag 2 november 2014 19:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze onder de zonnebank gelegen.
maar ik moest er om lachen, maar ook weer niet schateren, dus dan is het dezequote:
ZET HEM DAN ONDER EEN SPOILERquote:Op zondag 2 november 2014 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik moest er om lachen, maar ook weer niet schateren, dus dan is het dezedat
werkt zo bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het is even wennen, dan gaat het licht branden en besef je dat die dingen eigenlijk overbodig zijn,quote:Op zondag 2 november 2014 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het zo'n gedoe oplevert dan is het wel handiger
nou laat de Pi dan ook maar weg, eens kijken hoelang het hier gezellig blijftquote:Op zondag 2 november 2014 19:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is even wennen en dan gaat het licht branden en besef je dat die dingen eigenlijk overbodig zijn,
als ik geen smileys mag gebruiken ga ik met gifjes werkenquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
nou laat de Pi dan ook maar weg, eens kijken hoelang het hier gezellig blijft
Prietpraatquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
nou laat de Pi dan ook maar weg, eens kijken hoelang het hier gezellig blijft
Wanneer je ouvre niet groter is doe dan maar smilies.quote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik geen smileys mag gebruiken ga ik met gifjes werken
[ afbeelding ]
Van mij mag je Fannquote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vooral veel gif gebruikenquote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joezi, ben jij het?quote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En mijn 362 moet wegquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee APK nu je er toch bent, kun je ff Yvonne vragen om Piet te veranderen in Petrus?
Jij moet gewoon op je beurt wachten.quote:
Dan gaat mijn laptop kapot.quote:
veel snellerquote:
voer dequote:
gewoon 4-hoog ---> boomhutquote:
En nu?quote:
mist men daar veel aanquote:
in de tram?quote:
Aanvraag voor Friet_Piraat staat achter de schermen.quote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee APK nu je er toch bent, kun je ff Yvonne vragen om Piet te veranderen in Petrus?
waarom niet?quote:
Oh, effe verkeerd gelezen.quote:
Rik Van Steenbergen (Arendonk, 9 september 1924 – Antwerpen, 15 mei 2003) was een Belgische wielrenner in de jaren '40, '50 en '60.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 19:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is Patates-Frites en Piet moet Petrus worden.
Ik begrijp niet waarom ze niet zeggen bijvoorbeeld alle banden zoveel (bijv. 2)cm.quote:Op zondag 2 november 2014 19:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het valt niet mee op die dunne bandjes.
het begon met die whiskey flesquote:Op zondag 2 november 2014 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even in dit tempo doorposten en we hebben ook weer een recordtopic.
Wat niet boeit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Treehut362 op 02-11-2014 20:04:13 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
mag niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
hij gaat niet terugquote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
TH heeft zn UI verruildt voor pikjes hier
quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
TH heeft zn UI verruildt voor pikjes hier
Soms heb ik er last van.quote:
lekker smakelijkquote:Op zondag 2 november 2014 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kijk altijd even hoe mijn drol eruit ziet.
Ik hang het dan te drogen aan het rek in de badkamer.quote:
Chuuf ik ben vast niet de 1e die het zegt maar waarom heb je je kerstmuts op ?quote:
Het wordt toch winter zo?quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Chuuf ik ben vast niet de 1e die het zegt maar waarom heb je je kerstmuts op ?
een slimme man .. is op de winter voorbereidquote:
ooh ik heb nog wel een icon met mijterquote:
Daar zou ik niet aan beginnenquote:Op zondag 2 november 2014 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
ooh ik heb nog wel een icon met mijter
Dat gezeik, over zn gekleurde makkertjes.... TH die er een topic over is begonnen, MM die gewend is zwarte te Piet te spelen en PP die Piet wil vervangen voor Petrus ...quote:
je denkt toch niet dat ik me daar iets van aantrek, no wayquote:Op zondag 2 november 2014 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gezeik, over zn gekleurde makkertjes.... TH die er een topic over is begonnen, MM die gewend is zwarte te Piet te spelen en PP die Piet wil vervangen voor Petrus ...
Van mij mag je ... Ik heb geen chufi sint UI, vandaarquote:Op zondag 2 november 2014 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik me daar iets van aantrek, no way
Je kerstmuts is belachelijk vroeg.quote:Op zondag 2 november 2014 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je ... Ik heb geen chufi sint UI, vandaar
hoe lang kun je een ui goed houden ?quote:
Geen idee? Tot mn 100ste misschien welquote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef just me het volgende:
[..]
hoe lang kun je een ui goed houden ?
was een garpje Chuuf, ik bedoelde een echte uitquote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee? Tot mn 100ste misschien wel
Ahhaah dat ik daar in moest trappen ...quote:Op zondag 2 november 2014 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
was een garpje Chuuf, ik bedoelde een echte uit
je moet niet in een oude ui trappenquote:Op zondag 2 november 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahhaah dat ik daar in moest trappen ...
En dat zijn je eigen woorden ...quote:Op zondag 2 november 2014 23:11 schreef just me het volgende:
[..]
je moet niet in een oude ui trappen
pas maar op anders heb ik 'n appeltje met je te schillenquote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heb er ook last van als ik ze wil schillen
Ja is goed... Ik ga de boel afsluiten en maar eens op tijd naar bedquote:Op zondag 2 november 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
pas maar op anders heb ik 'n appeltje met je te schillen
succes morgen met werken!quote:Op zondag 2 november 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja is goed... Ik ga de boel afsluiten en maar eens op tijd naar bed
Zit je er boven op ?quote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die machine schudt wel lekker op centrifuge stand.
TreeHut heeft een blauwe-knoop campagne opgestart waar MadMaster heel recalcitrant van werd en TH blijkt ook last te hebben van een obsessieve krabbelstroonis. Sacha heeft haar internet opgezegd, FANN ging een tijdje op wit en Piet z'n vrouw is terugkomen na een weekje vakantie en daarom moest hij wat wasjes draaien.quote:
Zou Piet vandaag alles moeten strijken?quote:Op maandag 3 november 2014 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TreeHut heeft een blauwe-knoop campagne opgestart waar MadMaster heel recalcitrant van werd en TH blijkt ook last te hebben van een obsessieve krabbelstroonis. Sacha heeft haar internet opgezegd, FANN ging een tijdje op wit en Piet z'n vrouw is terugkomen na een weekje vakantie en daarom moest hij wat wasjes draaien.
Ik ga maar een "lief dagboek" topic opstarten denk ik.
Ja, start maar een 'lief dagboek'-topic, want ik lees in je update niks over jou.quote:Op maandag 3 november 2014 10:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TreeHut heeft een blauwe-knoop campagne opgestart waar MadMaster heel recalcitrant van werd en TH blijkt ook last te hebben van een obsessieve krabbelstroonis. Sacha heeft haar internet opgezegd, FANN ging een tijdje op wit en Piet z'n vrouw is terugkomen na een weekje vakantie en daarom moest hij wat wasjes draaien.
Ik ga maar een "lief dagboek" topic opstarten denk ik.
Ik heb Deisyy proberen te hosselen en ben keihard afgewezen. Verdriet brengt wel het beste in de artiest naar boven en dat leverde genoeg inspiratie op om het allerleukste topic ooit op het UTO-forum te openen.quote:Op maandag 3 november 2014 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Ja, start maar een 'lief dagboek'-topic, want ik lees in je update niks over jou.
Je gaf wel snel op, hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 10:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb Deisyy proberen te hosselen en ben keihard afgewezen. Verdriet brengt wel het beste in de artiest naar boven en dat leverde genoeg inspiratie op om het allerleukste topic ooit op het UTO-forum te openen.
Goed dat je er trouwens over begint, want ik moet daar nog iets updaten. thnx for the reminder.
Ouderwetse opvoeding genoten....dan krijg je dat.quote:
De SC is hier TH, niet in het andere topic.quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Treehut362 het volgende:
Het mooie weer van de afgelopen dagen maakt plaats voor echt herfstweer. In de kustprovincies is er vanmiddag kans op windstoten van 75 kilometer per uur.
Daarvoor waarschuwt het KNMI. De zware windstoten zullen in de middag beginnen tot halverwege de avond, zegt RTL Nieuws-weervrouw Nicolien Kroon.
Ze wist toen nog niet van je ware intenties. Ware intenties en dan afgewezen worden is pas einde verhaal.quote:Op maandag 3 november 2014 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ouderwetse opvoeding genoten....dan krijg je dat.
Als een meisje nee zegt, dan is het ook nee en dan blijf je niet onfatsoenlijk aandringen.
foutjequote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De SC is hier TH, niet in het andere topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar vind ik hulp?
Professionele hulp
Wordt uitgevoerd door beroepskrachten.
Professionele hulp kan bestaan uit:
gesprekken met een hulpverlener
deelname aan gespreksgroepen
het doorlopen van een internetprogramma
opname in een verslavingskliniek
een combinatie van deze mogelijkheden
Professionele hulp is op verschillende manieren georganiseerd.
Je kunt kiezen tussen:
Een instelling voor verslavingszorg
Een commerciële of ideologische organisatie
Hulpverlening via internet
Contact met anderen
Dit wordt meestal georganiseerd en uitgevoerd door ervaringsdeskundigen: mensen die zelf verslaafd zijn (geweest).
Vaak worden er bijeenkomsten georganiseerd, maar soms kan ondersteuning ook via website of telefoon gebeuren.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Madam-sterquote:
Wateroverlast?quote:Op maandag 3 november 2014 13:22 schreef Treehut362 het volgende:
Wat heb ik toch een fantastisch uitzicht
[ afbeelding ]
Ik denk dat er best wel wat mensen jaloers op zijn.
Is zeker mooie uitzicht👍quote:Op maandag 3 november 2014 13:22 schreef Treehut362 het volgende:
Wat heb ik toch een fantastisch uitzicht
[ afbeelding ]
Ik denk dat er best wel wat mensen jaloers op zijn.
quote:
Het dak een beetje...quote:
Nee dat is een eendenvijver met een straat maar die zie je niet.quote:
Het lijkt me typisch het uitzicht vanuit een bejaardentehuis of een ander soort van instelling waar je niet vrijwillig gaat wonen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee dat is een eendenvijver met een straat maar die zie je niet.
Aan de overkant is een begraafplaats.quote:Op maandag 3 november 2014 13:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt me typisch het uitzicht vanuit een bejaardentehuis of een ander soort van instelling waar je niet vrijwillig gaat wonen.
Heb ik toch bijna gelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Aan de overkant is een begraafplaats.
Nee het zijn sociale woningbouw flats uit de jaren 50.
Het balkon is er 1998 aan vastgemaakt.
Dat idee had de gemeente ook:quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 13:56 schreef Treehut362 het volgende:
Het balkon is er 1998 aan vastgemaakt.
Het oude balkon is bij de keuken getrokken.quote:Op maandag 3 november 2014 13:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat idee had de gemeente ook:
[..]
aanbellenquote:Op maandag 3 november 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je locatie is zo wel heel makkelijk te vinden hoor...
en een wijkcentrumquote:Op maandag 3 november 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
Een een kindertekening op de muur
[ afbeelding ]
Peace Love
3. Ambient modern
De laatste tijd gaat het goed.quote:Op maandag 3 november 2014 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij last van je buren? Of hebben je buren last van jou?
Je bent gestopt met drinken en sindsdien hebben ze minder last van je?quote:
klikquote:Op maandag 3 november 2014 14:24 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij last van je buren? Of hebben je buren last van jou?
Gestopt met zingen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bent gestopt met drinken en sindsdien hebben ze minder last van je?
dan kun je beterhier nar toe gaan:quote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was dus een verkapte uitnodiging.
Peace Love
3. Ambient modern
Ik had het echt niet gelezen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
klik
FANN legt je met heel veel plezier uit hoe het precies in elkaar zit.
quote:Op maandag 3 november 2014 14:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dan kun je beterhier nar toe gaan:
http://arboretummunnikepark.nl/
[ afbeelding ]
Bomenpark.quote:
quote:
Heb je je infusen met whisky al klaar gemaakt?quote:
Persoonlijk houd ik het bij water.quote:Op maandag 3 november 2014 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je je infusen met whisky al klaar gemaakt?
Goeie gast ben je, pikt alles snel op.
Hoe laat doen we een hassebassie?
Ik meestal ook, maar jij schijnt mij beter te kennen dan ik mijzelf...quote:Op maandag 3 november 2014 15:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Persoonlijk houd ik het bij water.
Een ruzie kan je het niet noemen.quote:
40+ / [40+ SC #454] Brimstone all the eay...quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #454] Brimstone all the eay...
Het escaleert vrij snel en daarna weet ik niet of ik moet kiezen tussen bizar of gestoord.
Benieuwd wat jij er voor woord/term opplakt.
Warning: je kunt ook oudere gevoeligheden tegenkomen. [ afbeelding ]
Gisteren geweest, niks aan. Dooie boel daar.quote:Op maandag 3 november 2014 15:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ging jij vandaag niet naar die liijkenfarm toe?
Dat is het goede antwoord...quote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan er weinig van maken, eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren geweest, niks aan. Dooie boel daar.
Vandaag hoppen we even legaal de grens over richting Mexico.
Gisteren al langs de Rio Grande gereden, ik snap wel dat de USA een immigrantenprobleem heeft.
Die rivier is op sommige plekken niet zo Grande, je loopt zo de USA binnen...
Een stier die zuipt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het goede antwoord...![]()
Iets met een lap en een stier en ik wel best wel lap zijn, in dit geval...
nah... ik ook hoorquote:Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Maar wist Kingstown hoe het werkelijk zat.
klik
Och....MM is de lap, dus TH heeft het over zichzelf.quote:Op maandag 3 november 2014 15:42 schreef FANN het volgende:
Nou nou... je hebt wel een nare bui vandaag Hut
Ja, da;s niet slim ik zie hetquote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....MM is de lap, dus TH heeft het over zichzelf.
Ga eens thee drinken!quote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat jullie niet denken dat ik dom ben ofzo!
quote:Op maandag 3 november 2014 14:07 schreef chufi het volgende:
Een een kindertekening op de muur
[ afbeelding ]
Nee, jij bent de enige die dat soort dingen doet...quote:
Heeft u mijn antwoord al gezien?quote:Op maandag 3 november 2014 15:47 schreef Kingstown het volgende:
Iemand die nog iets kwijt wil over hoe het ideale karakter van je vriend(in) moet zijn?
R&P / Het gedrag van de ideale vriendin
Treehut blijft verbazen...quote:Op maandag 3 november 2014 15:47 schreef Kingstown het volgende:
Iemand die nog iets kwijt wil over hoe het ideale karakter van je vriend(in) moet zijn?
R&P / Het gedrag van de ideale vriendin
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |