Haha, ik zou net zeggen dat we jou moesten vragen om het bij te houdenquote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
Weer een topickaap.
Ik ga op 40+ ook maar een lijstje bijhouden, dat lukt me handmatig nog wel.
*topickaap politie gaat bellen*quote:Op zondag 2 november 2014 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Topic kapen is zijn nieuwe hobby.
Ik dacht nog ladies firstquote:
wat is de cosquote:Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten hem de cos in zien te krijgen....dat is een lol-lol situatie voor iedereen.
Ah... mogen we hem houden?quote:Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten hem de cos in zien te krijgen....dat is een lol-lol situatie voor iedereen.
quote:
Dat is een topicreeks die zo snel gaat dat er elke paar uur een nieuw topic geopend wordt en waar men topickapen wél heel leuk vindt.quote:
daar snap ik niks vanquote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
UTO / [COS #4972] Een flitspaal op de rotonde.
Veel plezier.
wat moet ik dan op zo'n moment?quote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is een topicreeks die zo snel gaat dat er elke paar uur een nieuw topic geopend wordt en waar men topickapen wél heel leuk vindt.Denk dat je je daar prima zult vermaken!
UTO / [COS #4972] Een flitspaal op de rotonde.
Als het goed is wel.quote:
Isa?quote:Op zondag 2 november 2014 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je zegt dat je Isa heel leuk vindt, dan hoor je er meteen helemaal bij.
Nee man, het zonnetje heeft geschenen, en als ze langs het strand heeft gelopen zal zequote:Op zondag 2 november 2014 19:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze onder de zonnebank gelegen.
maar ik moest er om lachen, maar ook weer niet schateren, dus dan is het dezequote:
ZET HEM DAN ONDER EEN SPOILERquote:Op zondag 2 november 2014 19:15 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik moest er om lachen, maar ook weer niet schateren, dus dan is het dezedat
werkt zo bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Het is even wennen, dan gaat het licht branden en besef je dat die dingen eigenlijk overbodig zijn,quote:Op zondag 2 november 2014 19:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het zo'n gedoe oplevert dan is het wel handiger
nou laat de Pi dan ook maar weg, eens kijken hoelang het hier gezellig blijftquote:Op zondag 2 november 2014 19:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is even wennen en dan gaat het licht branden en besef je dat die dingen eigenlijk overbodig zijn,
als ik geen smileys mag gebruiken ga ik met gifjes werkenquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
nou laat de Pi dan ook maar weg, eens kijken hoelang het hier gezellig blijft
Prietpraatquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef sacha het volgende:
[..]
nou laat de Pi dan ook maar weg, eens kijken hoelang het hier gezellig blijft
Wanneer je ouvre niet groter is doe dan maar smilies.quote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik geen smileys mag gebruiken ga ik met gifjes werken
[ afbeelding ]
Van mij mag je Fannquote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vooral veel gif gebruikenquote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joezi, ben jij het?quote:Op zondag 2 november 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En mijn 362 moet wegquote:Op zondag 2 november 2014 19:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee APK nu je er toch bent, kun je ff Yvonne vragen om Piet te veranderen in Petrus?
Jij moet gewoon op je beurt wachten.quote:
Dan gaat mijn laptop kapot.quote:
veel snellerquote:
voer dequote:
gewoon 4-hoog ---> boomhutquote:
En nu?quote:
mist men daar veel aanquote:
in de tram?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |