SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je wel willen he.quote:
Doe dan.quote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk getroll. Ik zal jou eens opzoeken
Sowiesoquote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou je wel willen he.
[..]
Doe dan.
En nu? Krijg je boete?quote:Op zondag 2 november 2014 19:18 schreef Che_ het volgende:
2 dagen telaat met watermeterstanden doorgeven..kan niet meer nu. Unprofessional shit
Hmm. Raarquote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze gaan een geschatte bedrag invullen.
SOGquote:
Pica?quote:Op zondag 2 november 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
klaar met halloween make up.
zie er gek uit.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een dierenvideo voor jou!
https://www.facebook.com/video.php?v=711558142197962&fref=nf
Gelukkig gaat het om water, en niet om stroom/warmte/gas. Bij water valt het reuze mee, tenzij je dagelijks in bad gaat of een zwembad hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze gaan een geschatte bedrag invullen.
Dit is mijn dagelijkse make up.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer die zaadvragende ogen...quote:Op zondag 2 november 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Op een gegeven moment werd ik lui dus ging ik die bolletjes afrafelen. Slecht idee.
Weet je hoeveel mensen ik heb meegekregen dit jaar die zaniken over de mate van 'haram' achter vieren/meedoen aan halloween.quote:
is goed juist, altijd zaadvragenquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen ik heb meegekregen dit jaar die zaniken over de mate van 'haram' achter vieren/meedoen aan halloween.
Hhhhhh ik zou helemaal los gaan dat weet je toch?quote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip, bazinnetje.
[..]
Ik wacht tot crip mij vraagt als proefpersoon.
Kerst is niet haramquote:Op zondag 2 november 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]. Alsof je kerst ofzo bent aan het vieren.
Mensen zeiken overal over. Maar hun doelen zeker op imiteren van kufaar. ( terwijl de helft in zelfde fashion loopt etc)
Ja en wanneer je bijv. schminckt als iemand met brandwonden, je iemand kwetst enz. etc etc.quote:Op zondag 2 november 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]. Alsof je kerst ofzo bent aan het vieren.
Mensen zeiken overal over. Maar hun doelen zeker op imiteren van kufaar. ( terwijl de helft in zelfde fashion loopt etc)
heb een nieuwe profielfoto nodig.quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhh ik zou helemaal los gaan dat weet je toch?
Hey klinker, hoe hangen ze erbij?quote:
Als wie was jij gekleed op helloween?quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en wanneer je bijv. schminckt als iemand met brandwonden, je iemand kwetst enz. etc etc.
oeff..das idd laagquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is mijn dagelijkse make up.Bwhehehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je moest zo op TinyChat komen gisteren..
sexy kitten.quote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als wie was jij gekleed op helloween?
Gisteren sliep ik al om 7 uur.quote:Op zondag 2 november 2014 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bwhehehe!.
Je moest zo op TinyChat komen gisteren..
Als Atomic Kitten dus?quote:
Eergisteren bedoelde ik.quote:Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Gisteren sliep ik al om 7 uur.Waren jullie weer bezig?
je kijkt teveel kardashiansquote:
Dat heeft Michael Bay al gedaanquote:
trots op je tetten zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat ik moet voelen nu.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is mijn dagelijkse make up.Goeie huilie huilie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder pics kan ik niet eens zijn met jouw stelling.quote:
Denk dat klinker wel aardig tetten heeftquote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder pics kan ik niet eens zijn met jouw stelling.
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat klinker wel aardig tetten heeft
Oke, dus als je je theorie niet haalt weten we allemaal waardoor het komt. Maar goed, de tranen staan al op je gezicht dus daar hoef je je dan niet druk om te maken.quote:
Had verwacht dat Montelly en mrstylo als hongerige leeuwen zouden reageren op deze reactie van Bambi.quote:Op zondag 2 november 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat ik moet voelen nu.
Ik heb mijn grenzenquote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had verwacht dat Montelly en mrstylo als hongerige leeuwen zouden reageren op deze reactie van Bambi.
Teleurstellend.
Wrs vinden ze me toch niet zo boei0nd.quote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had verwacht dat Montelly en mrstylo als hongerige leeuwen zouden reageren op deze reactie van Bambi.
Teleurstellend.
Vrouwenquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wrs vinden ze me toch niet zo boei0nd.
Ze zijn ontwetend joh. Ze hebben geen idee wat je met een panda kan.quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wrs vinden ze me toch niet zo boei0nd.
Cayquote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thee door Turken, koffie door Nederlanders..
Ik drink daarom van allebei te veelquote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thee door Turken, koffie door Nederlanders..
Ik hou niet van Iskender. Geef maar goede sarma en manti.quote:
Wen er maar alvast aanquote:Op zondag 2 november 2014 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou niet van Iskender. Geef maar goede sarma en manti.
Niet mis mee, mits goed voorbereid.quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kreeg schapenvlees. Kon wel janken.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zijn ontwetend joh. Ze hebben geen idee wat je met een panda kan.
Erg chewy.quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet mis mee, mits goed voorbereid.
Turkai altijd eenquote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
Had niet verwacht dt turken meer thee dronken dan mocro's. hhhh
Vooral als een vraag wordt gesteld.quote:Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, dat is wel lame idd, als je netjes probeert te eten
manti...hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnquote:Op zondag 2 november 2014 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou niet van Iskender. Geef maar goede sarma en manti.
Nooit gegeten. Wat is dat?quote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
manti...hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deeg, vlees, "yoghurt"quote:
Hebben jullie geen manti mrstylo? Dacht dat the kurdish cuisine vergelijkbaar was met de turkse.quote:
Manti dumplings typically consist of a spiced meat mixture, usually lamb or ground beef, in a dough wrapper, either boiled or steamed. 'Manti' indicates either singular or plural.quote:
Mijn moeder heeft het nooit gemaakt. Eigenlijk mijn hele familie nooit.quote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hebben jullie geen manti mrstylo? Dacht dat the kurdish cuisine vergelijkbaar was met de turkse.
Hmm. Eens proberen.quote:
knoflooksaus,pittige saus, yoghurt mmmm..quote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Manti dumplings typically consist of a spiced meat mixture, usually lamb or ground beef, in a dough wrapper, either boiled or steamed. 'Manti' indicates either singular or plural.
Weet je nog dat ene waar ik een foto van stuurde? Dat is de perzische versie.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Triggershot het volgende:
Nadat Stylo heeft gegeten gaan ze het claimen.
Oooooh die. Ja die ken ik welquote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Manti dumplings typically consist of a spiced meat mixture, usually lamb or ground beef, in a dough wrapper, either boiled or steamed. 'Manti' indicates either singular or plural.
Weet je nog dat ene waar ik een foto van stuurde? Dat is de perzische versie.
Mag ik dan stylo claimen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Triggershot het volgende:
Nadat Stylo heeft gegeten gaan ze het claimen.
Ja die.quote:
Claimen nog wel. Ben een vrije man. Niks monogaamquote:
on + on = ikiquote:
xinkaliquote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Georgiers en Turken uit Georgie maken fucking grote manti die ze met de hand eten en noemen het xingal.
Mijn nicht had laatst gemaakt.
Ach, gewoon cat-pat spreken.quote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
on + on = iki
gaat nog lang duren dit, triggs.
Ik hoor daar wisselende verhalen over. Van sommigen hoor ik dat je moet aantonen dat je homoseksueel bent...quote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef Unlabeled het volgende:
Is het waar dat je geen dienstplicht hoeft uit te oefenen als je homoseksueel bent in TR?
Vet lomp.quote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Montelly het volgende:
Heeft iemand zn tanden ooit laten bleken hier? Zoja hoe is het bevallen?
[..]
xinkali
Je moet voor hun gezicht ff poepstampen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoor daar wisselende verhalen over. Van sommigen hoor ik dat je moet aantonen dat je homoseksueel bent...![]()
Je kunt tegenwoordig ook mondeling verklaring geven hoorrr.quote:Op zondag 2 november 2014 21:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet voor hun gezicht ff poepstampen?
quote:
Ja toch? Pics tijdens de daad... Ik had daar laatst een film over gezien.quote:Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoor daar wisselende verhalen over. Van sommigen hoor ik dat je moet aantonen dat je homoseksueel bent...![]()
Zure room is mij verteld.quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Montelly het volgende:
[..]xinkali wordt ook gewoon met yoghurt gegeten
quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zure room is mij verteld.![]()
Maar daar gaat het niet om, het is zo groot!
Gewoon benaderen, dan hoef je je gay friend niet te missen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja toch? Pics tijdens de daad... Ik had daar laatst een film over gezien.
[..]
klopt, niet de standaard yoghurt die wij in NL gewend zijn, maar daar wordt manti ook niet meer gegeten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zure room is mij verteld.![]()
Maar daar gaat het niet om, het is zo groot!
http://m.spitsnieuws.nl/b(...)kse-leger-voor-homosquote:Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef Unlabeled het volgende:
Is het waar dat je geen dienstplicht hoeft uit te oefenen als je homoseksueel bent in TR?
Hahahahahahahahaha teringquote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://m.spitsnieuws.nl/b(...)kse-leger-voor-homos
Heb ook weleens gelezen dat je op de beelden de ontvanger dient te zijn, gever telt niet voor de keuringsdienst
Heb de neiging om mijn Turkse paspoort in de fik te steken nu.quote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb ook weleens gelezen dat je op de beelden de ontvanger dient te zijn, gever telt niet voor de keuringsdienst
http://www.rug.nl/educati(...)ijssysteem-vancouverquote:Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet iemand hoe gemodificeerde vancouverstijl werkt? Ik ben APA gewend.
is dat gemodificeerd?quote:Op zondag 2 november 2014 21:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/educati(...)ijssysteem-vancouver
Ze verwachten het wel, maar er wordt geen documentatie door ze verstrekt?quote:Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet iemand hoe gemodificeerde vancouverstijl werkt? Ik ben APA gewend.
Nope.quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze verwachten het wel, maar er wordt geen documentatie door ze verstrekt?
Ja,quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon benaderen, dan hoef je je gay friend niet te missen.
quote:Op zondag 2 november 2014 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wel handig voor de mensen in jouw omgeving though.quote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja,. Maar gelukkig ben ik een sherlock en vond ik er via de intranet een. Fysiotherapie.
! FYSIOTHERAPEUTEN
_!
Kijk je neer op fysiotherepeuten ofzo?quote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gemodificeerde vancouverstijl! Fysio's!
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 21:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk je neer op fysiotherepeuten ofzo?
Je kan je dienstplicht toch uitkopen?quote:
Omdat ik in een projectgroep zit met drie achterlijke fysio's en ze snappen er niks van. Stel apen.quote:
Mits 'buitenlander'.quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan je dienstplicht toch uitkopen?
Dus die hele beroepsgroep deugt niet omdat er een paar rotte appels tussen zitten? Nou zeg...quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik in een projectgroep zit met drie achterlijke fysio's en ze snappen er niks van. Stel apen.
AL-LE FYYYYYYSIO'S ZIJN HOOOOOO-MO.
Dat dit kan in Nederlandquote:
Mijn sportfysiotherapeute is anders lief en cool.quote:
ja, met Nigerianen scamquote:
Ja voor 10.000 euries. Hij is nog jong. Zal wel geen doekoes hebben om dat te doen, maar ik begrijp ook niet dat hij al zo jong dienstplicht wil uitoefenen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan je dienstplicht toch uitkopen?
Voor zover ik weet kun je als Turk met een dubbele paspoort je dienstplicht afkopen (of uitstellen).quote:
Is ie al uit de kast gekomen? Anders gaat de familie zich afvragen hoe het kan dat hij niet in het leger hoeft.quote:
Is hij een Nederlandse Turk?quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja voor 10.000 euries. Hij is nog jong. Zal wel geen doekoes hebben om dat te doen, maar ik begrijp ook niet dat hij al zo jong dienstplicht wil uitoefenen.
was niet 5000 euro? als mijn vrienden hebben al een tijdje terug gedaan dus ik weet het niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja voor 10.000 euries. Hij is nog jong. Zal wel geen doekoes hebben om dat te doen, maar ik begrijp ook niet dat hij al zo jong dienstplicht wil uitoefenen.
uhu, met vloeistof kopen om opgestuurde geld te kunnen wassen! kapot ergquote:
Was toch 2000 euro?quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik dacht dat het inmiddels ook voor mannen in Turkije mogelijk is om de dienstplicht af te kopen. Er was destijds veel weerstand tegen omdat dit min of meer betekende dat alleen de mensen die zich dat niet kunnen veroorloven in dienst gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je als Turk met een dubbele paspoort je dienstplicht afkopen (of uitstellen).
Het was ¤5000 om 3 weken in dienst te "mogen". Tegenwoordig kan je het alleen volledig afkopen, en dat is iets duurder.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
was niet 5000 euro? als mijn vrienden hebben al een tijdje terug gedaan dus ik weet het niet meer.
Turken in het buitenland met enkel de Turkse nationaliteit kunnen hun dienstplicht als het goed is ook uitstellen/afkopen hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je als Turk met een dubbele paspoort je dienstplicht afkopen (of uitstellen).
Het schijnt een spoedcursus Turkse geschiedenis & nationalisme te zijn. Niks voor mij dus.quote:Op zondag 2 november 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
Wie is hier in dienst gegaan? En hoe gaat het? Wat moet je doen enzo
Doen ze wel slim. Zo zullen Turken nooit helemaal integreren in het land waar ze nu wonen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het schijnt een spoedcursus Turkse geschiedenis & nationalisme te zijn. Niks voor mij dus.
Als je ¤10000 betaalt hoef je juist niet meer te vechten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had echt wel mijn Turkse paspoort opgegeven hoor. Hell no dat ik 10.000 ga betalen om voor Erdogan te mogen vechten.
Zal vast wel zo zijn, weet er het fijne niet van.quote:Op zondag 2 november 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turken in het buitenland met enkel de Turkse nationaliteit kunnen hun dienstplicht als het goed is ook uitstellen/afkopen hoor.
Oh, en de fotografen in de buurt verdienen ook veel geld. Al die mannen die met een geweer in de hand op de foto willen...quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doen ze wel slim. Zo zullen Turken nooit helemaal integreren in het land waar ze nu wonen.
Alle Turken die ik ken zijn allemaal niet ik dienstplicht gegaan.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, en de fotografen in de buurt verdienen ook veel geld. Al die mannen die met een geweer in de hand op de foto willen...
Consulaat.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal vast wel zo zijn, weet er het fijne niet van..
Moet eigenlijk ook langs het consulaat om het een en ander te regelen, maar totaal geen zin in die drukte, stress en frustratie.
Alsnog. 100000 is dat land het niet waard.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je ¤10000 betaalt hoef je juist niet meer te vechten.![]()
Je kan het uitstellen tot je 38ste. Daarna is het of het leger in of paspoort inleveren.quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle Turken die ik ken zijn allemaal niet ik dienstplicht gegaan.
Gebeurt het dus weinig? Of zijn ze nog te jong?
Je Koerdische bloed is nu aan het spreken of je Ataturk bloed?quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsnog. 100000 is dat land het niet waard.
Hahaha shit. Ze zijn wel strengquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan het uitstellen tot je 38ste. Daarna is het of het leger in of paspoort inleveren.
Je klinkt als een successupporter.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn Koerdische bloed is allanggg weggegevaagd.quote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je Koerdische bloed is nu aan het spreken of je Ataturk bloed?
True.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooit komt het naar boven. Wacht maarquote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn Koerdische bloed is allanggg weggegevaagd.
Wat gebeurt er eigenlijk als je het niet hebt uitgesteld en je gaat op vakantie? Natuurlijk moeten de autoriteiten eerst op de hoogte zijn, maar word je dan opgepakt en mag je dan je dienstplicht uitzitten of heb je dan nog een kans om alsnog het geldbedrag te betalen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan het uitstellen tot je 38ste. Daarna is het of het leger in of paspoort inleveren.
Tsja... Mannen die het tot op het laatste moment uitstellen mogen dus het leger in, samen met broekies van 20-25 jaar. Ga er ook maar vanuit dat ze bevelen van die broekies moeten opvolgen.quote:
Ehh...quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je het niet hebt uitgesteld en je gaat op vakantie? Natuurlijk moeten de autoriteiten eerst op de hoogte zijn, maar word je dan opgepakt en mag je dan je dienstplicht uitzitten of heb je dan nog een kans om alsnog het geldbedrag te betalen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Klopt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef zarGon het volgende:
Ja mja, de (mannelijke) Turken in het buitenland worden zo wel als een melkkoe gebruikt..
quote:Op zondag 2 november 2014 21:59 schreef mrstylo het volgende:
Nationalistisch en Erdogan gaat niet samen. Sowieso zouden nationalisten geen Koerd uit Iraq uitnodigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nationalistisch en Erdogan gaat niet samen.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nationalistisch en Erdogan gaat niet samen. Sowieso zouden nationalisten geen Koerd uit Iraq uitnodigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Conservatieven en nationalisten (MHP) worden vaak onterecht geassocieerd met elkaar idd.quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nationalistisch en Erdogan gaat niet samen. Sowieso zouden nationalisten geen Koerd uit Iraq uitnodigen.
Wow, ik kan niet eens 's een boom tekenen. ;cquote:Op zondag 2 november 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
wat kan zij mooi tekenen zeg
http://instagram.com/colour_me_creative
Ja iedereen weet dat hij homoseksueel is. Hij heeft zelfs een vriendquote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is ie al uit de kast gekomen? Anders gaat de familie zich afvragen hoe het kan dat hij niet in het leger hoeft.
Ja NL-TR. Ik zou het echt niet weten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is hij een Nederlandse Turk?
Zo ja, waarom niet uitgesteld?
quote:Op zondag 2 november 2014 21:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niks meer met Turkije.
Volk en geschiedenis is een ander verhaal.
Nicequote:Op zondag 2 november 2014 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=753390408043467
Je kan niet eens stippen tekenenquote:Op zondag 2 november 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow, ik kan niet eens 's een boom tekenen. ;c
Deze is ook goedquote:Op zondag 2 november 2014 22:05 schreef Montelly het volgende:
wat kan zij mooi tekenen zeg
http://instagram.com/colour_me_creative
Why not bothquote:Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
En dat pro-Ottomaanse gezwever is vaak vooral Islamitisch getint. De echte nationalisten zijn Turanisten. De Islamieten willen een Islamitisch rijk met alle moslims samen (Neo-Ottomaans).
Wat is er gebeurd in 2008quote:Op zondag 2 november 2014 23:08 schreef Triggershot het volgende:
In 14 jaar tijd bijna meer dan een Nederland erbij
http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?v=21&c=tu&l=nl
They all hornyquote:
Sterftecijfer van NL veel hoger dan van Irakquote:Op zondag 2 november 2014 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
They all horny
Wrs een nauwkeurigere volkstelling.
Toch maar aansluiten bij IS dan? Voel me hier niet meer veiligquote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sterftecijfer van NL veel hoger dan van Irak
WOEHOEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 2 november 2014 23:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
MIJN VERSLAG IS AF JIPPIEJOEEHOEEE.
Hallo. Is een vet leuk liedjen! Ik wou dat ik een nijlpaard was. Oke nee dat is gelogen, zou liever een koe willen zijn, of panda of pinguin of koala.quote:
Wowow Jan je wordt straks afgebrand.quote:Op zondag 2 november 2014 23:49 schreef JanPiraat het volgende:
ik wou juist dat ik jou was, gewoon een dag zo zo was
dat ik ook een beetje vrouw was, en klein was,
niet de pinpas maar het wijnglas
quote:Op zondag 2 november 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo. Is een vet leuk liedjen! Ik wou dat ik een nijlpaard was. Oke nee dat is gelogen, zou liever een koe willen zijn, of panda of pinguin of koala.
Hahaha nee tochquote:Op zondag 2 november 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wowow Jan je wordt straks afgebrand.
Je wens in vervulling brengen. muahahahaha.quote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha nee tochwat gaan ze met me doen ?
Klopt, maar ik niet met jou.quote:Op maandag 3 november 2014 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik maak altijd ruzie met Peunage.
quote:Op maandag 3 november 2014 01:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ook. Kan niet slapen teringzooi.
Ben jij er zo 1quote:Op maandag 3 november 2014 01:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen...Je hebt nog genoeg tijd om te slapen dus.
/flauw
Leuke prank ja. Had ik al eerder gezien.quote:Op maandag 3 november 2014 02:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan niet slapen, om 8.10 de deur uit![]()
Net gezien, dat ik die niet kende
zo komt het wel over maar bedoelde het goed. Gebruik ik een keer geen smiley ben ik meteen humeurigquote:
TM succes jonguh, niet vergeten te ontspannen héquote:
KB heb jij weleens een "slipless" dagje?quote:Op maandag 3 november 2014 08:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo komt het wel over maar bedoelde het goed. Gebruik ik een keer geen smiley ben ik meteen humeurig.
Wat een korte weekend weer zegquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
Http://haber.sol.org.tr/devlet-ve-siyaset/erdogan-bu-kez-kafede-sigara-icenlere-satasti-terbiyesizler-haberi-99503
Erdogan.
Elk weekend en doordeweeks na 21:34quote:Op maandag 3 november 2014 08:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
KB heb jij weleens een "slipless" dagje?
theorieeee.quote:Op maandag 3 november 2014 09:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarvoor dan zal ik het kapotmaken voor je
als je morgen niet haalt kan je later nog eens proberen maar je gaat gwn halenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 09:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Elk weekend en doordeweeks na 21:34
quote:
quote:
Laten we elkaar steunen door deze barre tijden jongens! Gwn ff snuifje doen om de dag door te komen... jwzquote:Op maandag 3 november 2014 02:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan niet slapen, om 8.10 de deur uit![]()
Net gezien, dat ik die niet kende
Ja, snuifje staat al bijna een jaar op de planning he.quote:Op maandag 3 november 2014 10:58 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laten we elkaar steunen door deze barre tijden jongens! Gwn ff snuifje doen om de dag door te komen... jwz
Overal lege red bull blikjes in de auto, hoort bij de standaard uitrustingquote:Op maandag 3 november 2014 11:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, snuifje staat al bijna een jaar op de planning he.
Ik probeer vandaag te overleven zonder energydrink.
Eerst lacht ze die kerel uit omdat hij zelfmoord dreigt te plegen, en nu is ze helemaal panisch vanwege haar theorieexamen. Echt voor schut.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Eerst lacht ze die kerel uit omdat hij zelfmoord dreigt te plegen, en nu is ze helemaal panisch vanwege haar theorieexamen. Echt voor schut.
Waarschijnlijk is ze nog vereerd ookquote:Op maandag 3 november 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)naar_een_rap_concert.
Wat is dit nou weer?.
Receptttquote:Op maandag 3 november 2014 11:17 schreef Crip het volgende:
Havermout banaan pancakes. <3 10x lekkerder dan ei havermout.
45 gr havermout ( die je in de blender fijn hebt gemalen)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 14:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ontbijt op gehad in het ziekenhuis omdat ik sinds 16:00 uur gisteren niets mocht eten.Je zou verwachten dat ze met iets beters zouden komen als ze bruut je rectum penetreren met zo'n slang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |