Ik drink daarom van allebei te veelquote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thee door Turken, koffie door Nederlanders..
Ik hou niet van Iskender. Geef maar goede sarma en manti.quote:
Wen er maar alvast aanquote:Op zondag 2 november 2014 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou niet van Iskender. Geef maar goede sarma en manti.
Niet mis mee, mits goed voorbereid.quote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kreeg schapenvlees. Kon wel janken.![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zijn ontwetend joh. Ze hebben geen idee wat je met een panda kan.
Erg chewy.quote:Op zondag 2 november 2014 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet mis mee, mits goed voorbereid.
Turkai altijd eenquote:Op zondag 2 november 2014 20:53 schreef Crip het volgende:
Had niet verwacht dt turken meer thee dronken dan mocro's. hhhh
Vooral als een vraag wordt gesteld.quote:Op zondag 2 november 2014 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, dat is wel lame idd, als je netjes probeert te eten
manti...hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnquote:Op zondag 2 november 2014 20:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou niet van Iskender. Geef maar goede sarma en manti.
Nooit gegeten. Wat is dat?quote:Op zondag 2 november 2014 20:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
manti...hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deeg, vlees, "yoghurt"quote:
Hebben jullie geen manti mrstylo? Dacht dat the kurdish cuisine vergelijkbaar was met de turkse.quote:
Manti dumplings typically consist of a spiced meat mixture, usually lamb or ground beef, in a dough wrapper, either boiled or steamed. 'Manti' indicates either singular or plural.quote:
Mijn moeder heeft het nooit gemaakt. Eigenlijk mijn hele familie nooit.quote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hebben jullie geen manti mrstylo? Dacht dat the kurdish cuisine vergelijkbaar was met de turkse.
Hmm. Eens proberen.quote:
knoflooksaus,pittige saus, yoghurt mmmm..quote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Manti dumplings typically consist of a spiced meat mixture, usually lamb or ground beef, in a dough wrapper, either boiled or steamed. 'Manti' indicates either singular or plural.
Weet je nog dat ene waar ik een foto van stuurde? Dat is de perzische versie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |