je kijkt teveel kardashiansquote:
Dat heeft Michael Bay al gedaanquote:
trots op je tetten zijn.quote:Op zondag 2 november 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat ik moet voelen nu.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is mijn dagelijkse make up.Goeie huilie huilie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder pics kan ik niet eens zijn met jouw stelling.quote:
Denk dat klinker wel aardig tetten heeftquote:Op zondag 2 november 2014 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder pics kan ik niet eens zijn met jouw stelling.
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat klinker wel aardig tetten heeft
Oke, dus als je je theorie niet haalt weten we allemaal waardoor het komt. Maar goed, de tranen staan al op je gezicht dus daar hoef je je dan niet druk om te maken.quote:
Had verwacht dat Montelly en mrstylo als hongerige leeuwen zouden reageren op deze reactie van Bambi.quote:Op zondag 2 november 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Weet niet wat ik moet voelen nu.
Ik heb mijn grenzenquote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had verwacht dat Montelly en mrstylo als hongerige leeuwen zouden reageren op deze reactie van Bambi.
Teleurstellend.
Wrs vinden ze me toch niet zo boei0nd.quote:Op zondag 2 november 2014 20:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Had verwacht dat Montelly en mrstylo als hongerige leeuwen zouden reageren op deze reactie van Bambi.
Teleurstellend.
Vrouwenquote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wrs vinden ze me toch niet zo boei0nd.
Ze zijn ontwetend joh. Ze hebben geen idee wat je met een panda kan.quote:Op zondag 2 november 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wrs vinden ze me toch niet zo boei0nd.
Cayquote:Op zondag 2 november 2014 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Thee door Turken, koffie door Nederlanders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |