SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je wel willen he.quote:
Doe dan.quote:Op zondag 2 november 2014 18:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat was overduidelijk getroll. Ik zal jou eens opzoeken
Sowiesoquote:Op zondag 2 november 2014 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou je wel willen he.
[..]
Doe dan.
En nu? Krijg je boete?quote:Op zondag 2 november 2014 19:18 schreef Che_ het volgende:
2 dagen telaat met watermeterstanden doorgeven..kan niet meer nu. Unprofessional shit
Hmm. Raarquote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze gaan een geschatte bedrag invullen.
SOGquote:
Pica?quote:Op zondag 2 november 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
klaar met halloween make up.
zie er gek uit.
quote:Op zondag 2 november 2014 19:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een dierenvideo voor jou!
https://www.facebook.com/video.php?v=711558142197962&fref=nf
Gelukkig gaat het om water, en niet om stroom/warmte/gas. Bij water valt het reuze mee, tenzij je dagelijks in bad gaat of een zwembad hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 19:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ze gaan een geschatte bedrag invullen.
Dit is mijn dagelijkse make up.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weer die zaadvragende ogen...quote:Op zondag 2 november 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Op een gegeven moment werd ik lui dus ging ik die bolletjes afrafelen. Slecht idee.
Weet je hoeveel mensen ik heb meegekregen dit jaar die zaniken over de mate van 'haram' achter vieren/meedoen aan halloween.quote:
is goed juist, altijd zaadvragenquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen ik heb meegekregen dit jaar die zaniken over de mate van 'haram' achter vieren/meedoen aan halloween.
Hhhhhh ik zou helemaal los gaan dat weet je toch?quote:Op zondag 2 november 2014 20:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip, bazinnetje.
[..]
Ik wacht tot crip mij vraagt als proefpersoon.
Kerst is niet haramquote:Op zondag 2 november 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]. Alsof je kerst ofzo bent aan het vieren.
Mensen zeiken overal over. Maar hun doelen zeker op imiteren van kufaar. ( terwijl de helft in zelfde fashion loopt etc)
Ja en wanneer je bijv. schminckt als iemand met brandwonden, je iemand kwetst enz. etc etc.quote:Op zondag 2 november 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]. Alsof je kerst ofzo bent aan het vieren.
Mensen zeiken overal over. Maar hun doelen zeker op imiteren van kufaar. ( terwijl de helft in zelfde fashion loopt etc)
heb een nieuwe profielfoto nodig.quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhh ik zou helemaal los gaan dat weet je toch?
Hey klinker, hoe hangen ze erbij?quote:
Als wie was jij gekleed op helloween?quote:Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja en wanneer je bijv. schminckt als iemand met brandwonden, je iemand kwetst enz. etc etc.
oeff..das idd laagquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is mijn dagelijkse make up.Bwhehehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je moest zo op TinyChat komen gisteren..
sexy kitten.quote:Op zondag 2 november 2014 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als wie was jij gekleed op helloween?
Gisteren sliep ik al om 7 uur.quote:Op zondag 2 november 2014 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bwhehehe!.
Je moest zo op TinyChat komen gisteren..
Als Atomic Kitten dus?quote:
Eergisteren bedoelde ik.quote:Op zondag 2 november 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Gisteren sliep ik al om 7 uur.Waren jullie weer bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |