Dus die hele beroepsgroep deugt niet omdat er een paar rotte appels tussen zitten? Nou zeg...quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik in een projectgroep zit met drie achterlijke fysio's en ze snappen er niks van. Stel apen.
AL-LE FYYYYYYSIO'S ZIJN HOOOOOO-MO.
Dat dit kan in Nederlandquote:
Mijn sportfysiotherapeute is anders lief en cool.quote:
ja, met Nigerianen scamquote:
Ja voor 10.000 euries. Hij is nog jong. Zal wel geen doekoes hebben om dat te doen, maar ik begrijp ook niet dat hij al zo jong dienstplicht wil uitoefenen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan je dienstplicht toch uitkopen?
Voor zover ik weet kun je als Turk met een dubbele paspoort je dienstplicht afkopen (of uitstellen).quote:
Is ie al uit de kast gekomen? Anders gaat de familie zich afvragen hoe het kan dat hij niet in het leger hoeft.quote:
Is hij een Nederlandse Turk?quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja voor 10.000 euries. Hij is nog jong. Zal wel geen doekoes hebben om dat te doen, maar ik begrijp ook niet dat hij al zo jong dienstplicht wil uitoefenen.
was niet 5000 euro? als mijn vrienden hebben al een tijdje terug gedaan dus ik weet het niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja voor 10.000 euries. Hij is nog jong. Zal wel geen doekoes hebben om dat te doen, maar ik begrijp ook niet dat hij al zo jong dienstplicht wil uitoefenen.
uhu, met vloeistof kopen om opgestuurde geld te kunnen wassen! kapot ergquote:
Was toch 2000 euro?quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik dacht dat het inmiddels ook voor mannen in Turkije mogelijk is om de dienstplicht af te kopen. Er was destijds veel weerstand tegen omdat dit min of meer betekende dat alleen de mensen die zich dat niet kunnen veroorloven in dienst gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je als Turk met een dubbele paspoort je dienstplicht afkopen (of uitstellen).
Het was ¤5000 om 3 weken in dienst te "mogen". Tegenwoordig kan je het alleen volledig afkopen, en dat is iets duurder.quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
was niet 5000 euro? als mijn vrienden hebben al een tijdje terug gedaan dus ik weet het niet meer.
Turken in het buitenland met enkel de Turkse nationaliteit kunnen hun dienstplicht als het goed is ook uitstellen/afkopen hoor.quote:Op zondag 2 november 2014 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je als Turk met een dubbele paspoort je dienstplicht afkopen (of uitstellen).
Het schijnt een spoedcursus Turkse geschiedenis & nationalisme te zijn. Niks voor mij dus.quote:Op zondag 2 november 2014 21:46 schreef mrstylo het volgende:
Wie is hier in dienst gegaan? En hoe gaat het? Wat moet je doen enzo
Doen ze wel slim. Zo zullen Turken nooit helemaal integreren in het land waar ze nu wonen.quote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het schijnt een spoedcursus Turkse geschiedenis & nationalisme te zijn. Niks voor mij dus.
Als je ¤10000 betaalt hoef je juist niet meer te vechten.quote:Op zondag 2 november 2014 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had echt wel mijn Turkse paspoort opgegeven hoor. Hell no dat ik 10.000 ga betalen om voor Erdogan te mogen vechten.
Zal vast wel zo zijn, weet er het fijne niet van.quote:Op zondag 2 november 2014 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Turken in het buitenland met enkel de Turkse nationaliteit kunnen hun dienstplicht als het goed is ook uitstellen/afkopen hoor.
Oh, en de fotografen in de buurt verdienen ook veel geld. Al die mannen die met een geweer in de hand op de foto willen...quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doen ze wel slim. Zo zullen Turken nooit helemaal integreren in het land waar ze nu wonen.
Alle Turken die ik ken zijn allemaal niet ik dienstplicht gegaan.quote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh, en de fotografen in de buurt verdienen ook veel geld. Al die mannen die met een geweer in de hand op de foto willen...
Consulaat.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal vast wel zo zijn, weet er het fijne niet van..
Moet eigenlijk ook langs het consulaat om het een en ander te regelen, maar totaal geen zin in die drukte, stress en frustratie.
Alsnog. 100000 is dat land het niet waard.quote:Op zondag 2 november 2014 21:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je ¤10000 betaalt hoef je juist niet meer te vechten.![]()
Je kan het uitstellen tot je 38ste. Daarna is het of het leger in of paspoort inleveren.quote:Op zondag 2 november 2014 21:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle Turken die ik ken zijn allemaal niet ik dienstplicht gegaan.
Gebeurt het dus weinig? Of zijn ze nog te jong?
Je Koerdische bloed is nu aan het spreken of je Ataturk bloed?quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsnog. 100000 is dat land het niet waard.
Hahaha shit. Ze zijn wel strengquote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan het uitstellen tot je 38ste. Daarna is het of het leger in of paspoort inleveren.
Je klinkt als een successupporter.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn Koerdische bloed is allanggg weggegevaagd.quote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je Koerdische bloed is nu aan het spreken of je Ataturk bloed?
True.quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ooit komt het naar boven. Wacht maarquote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn Koerdische bloed is allanggg weggegevaagd.
Wat gebeurt er eigenlijk als je het niet hebt uitgesteld en je gaat op vakantie? Natuurlijk moeten de autoriteiten eerst op de hoogte zijn, maar word je dan opgepakt en mag je dan je dienstplicht uitzitten of heb je dan nog een kans om alsnog het geldbedrag te betalen?quote:Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je kan het uitstellen tot je 38ste. Daarna is het of het leger in of paspoort inleveren.
Tsja... Mannen die het tot op het laatste moment uitstellen mogen dus het leger in, samen met broekies van 20-25 jaar. Ga er ook maar vanuit dat ze bevelen van die broekies moeten opvolgen.quote:
Ehh...quote:Op zondag 2 november 2014 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je het niet hebt uitgesteld en je gaat op vakantie? Natuurlijk moeten de autoriteiten eerst op de hoogte zijn, maar word je dan opgepakt en mag je dan je dienstplicht uitzitten of heb je dan nog een kans om alsnog het geldbedrag te betalen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Klopt.quote:Op zondag 2 november 2014 21:57 schreef zarGon het volgende:
Ja mja, de (mannelijke) Turken in het buitenland worden zo wel als een melkkoe gebruikt..
quote:Op zondag 2 november 2014 21:59 schreef mrstylo het volgende:
Nationalistisch en Erdogan gaat niet samen. Sowieso zouden nationalisten geen Koerd uit Iraq uitnodigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nationalistisch en Erdogan gaat niet samen.
quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nationalistisch en Erdogan gaat niet samen. Sowieso zouden nationalisten geen Koerd uit Iraq uitnodigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Conservatieven en nationalisten (MHP) worden vaak onterecht geassocieerd met elkaar idd.quote:Op zondag 2 november 2014 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nationalistisch en Erdogan gaat niet samen. Sowieso zouden nationalisten geen Koerd uit Iraq uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |