Mag ik jou hamsteren?quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
In het volgende deel foto van m'n poes.
Ik bedoel maar, en toen ik in Leeuwarden werkte en van die buitenstaanders in de winkel kreeg die in het Fries begonnen te lullen waren erg verbaasd dat ik het niet sprak of verstond. Terwijl een aantal van die mafketels nog nooit buiten Friesland was geweest.quote:Op zondag 2 november 2014 00:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nouja, ik woon in Leeuwarden en ben het wel gewend wanneer ik buiten de stad kom.
El Classico of zo'n wedstrijd kijken in het stadium, dat moet ik ook nog eens doen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, zelden echt regen. Ben er wel 1x weggespoeld. Maar over 't algemeen veel zon en warmte.
[ afbeelding ]
Dit was ook een onvergetelijke ervaring overigens. Had 't geluk dat ik er nogmaals woonde toen de CL finale er was.
mij wel denk ikquote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toto, mijn Twentsche familie versta ik ook geen kut van
ahwquote:
ltrquote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga pitten jongens, morgen weer leren.
goeje!
lapokaperquote:Op zondag 2 november 2014 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een lapokaper die deadprez
Is dat een main coon of een Noorse boskat?quote:
truste sahbiquote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
goeje!
Tja, er zitten behoorlijk wat van die nationalisten tussen. Wereldvreemd en ik heb er eigenlijk alleen maar medelijden mee.quote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, en toen ik in Leeuwarden werkte en van die buitenstaanders in de winkel kreeg die in het Fries begonnen te lullen waren erg verbaasd dat ik het niet sprak of verstond. Terwijl een aantal van die mafketels nog nooit buiten Friesland was geweest.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
goeje!
Was echt fenomenaal ja. Tussen de Atletico en Real fans. Ging ook gemoedelijk. Kwam op den duur de harde kern van Atletico met vuurwerk langs, prachtig was dat. Classico staat ook nog op mijn lijstje, maar voorlopig kan ik medisch gezien niet naar 't buitenland. Heb aanbiedingen uit Madrid, Barcelona, Belfast, Londen, Munster, keuze zat, maar helaas.quote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
El Classico of zo'n wedstrijd kijken in het stadium, dat moet ik ook nog eens doen.
Was een gekte van jewelste zeker?
Geen idee. Iets van marktplaats.quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat een main coon of een Noorse boskat?
Jij bent toch ook een nationalist?quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tja, er zitten behoorlijk wat van die nationalisten tussen. Wereldvreemd en ik heb er eigenlijk alleen maar medelijden mee.
quote:
Likkenquote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan krijg ik haarballen tijdens het likken
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een nationalist?
Ik ook, dan spreek ik van die gastjes van 20 en die zijn nog nooit de provincie uitgeweest, dan ben je echt wereldvreemd.quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tja, er zitten behoorlijk wat van die nationalisten tussen. Wereldvreemd en ik heb er eigenlijk alleen maar medelijden mee.
Denk het wel.quote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een nationalist?
Engelse klassiekers, dat moet je eigenlijk ook meegemaakt hebbenquote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Was echt fenomenaal ja. Tussen de Atletico en Real fans. Ging ook gemoedelijk. Kwam op den duur de harde kern van Atletico met vuurwerk langs, prachtig was dat. Classico staat ook nog op mijn lijstje, maar voorlopig kan ik medisch gezien niet naar 't buitenland. Heb aanbiedingen uit Madrid, Barcelona, Belfast, Londen, Munster, keuze zat, maar helaas.
Hangt van je definitie van wereld afquote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook, dan spreek ik van die gastjes van 20 en die zijn nog nooit de provincie uitgeweest, dan ben je echt wereldvreemd.
dat idee krijg ik soms van jouw postsquote:
Ja, lijkt me ook prachtig. Ben ook bij het Emirates geweest, maar dat was gewoon een stadionbezoekje van buitenaf. Maar het lijkt me super om eens een wedstrijd van Arsenal tegen Chelsea mee te maken bijvoorbeeld. Of zelfs West Ham - Millwallquote:Op zondag 2 november 2014 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Engelse klassiekers, dat moet je eigenlijk ook meegemaakt hebben
Wereld is groter dan een provincie ter grootte van een stad als Shanghai.quote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van wereld af
Is je wereld niet zo groot als je hem zelf maakt?quote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wereld is groter dan een provincie ter grootte van een stad als Shanghai.
Moet je in de zomervakantie gaan. Dan is er altijd toernooi met 3 andere topclubs in Arsenal. Vol stadion, 40 euro voor 4 topwedstrijden.quote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook prachtig. Ben ook bij het Emirates geweest, maar dat was gewoon een stadionbezoekje van buitenaf. Maar het lijkt me super om eens een wedstrijd van Arsenal tegen Chelsea mee te maken bijvoorbeeld. Of zelfs West Ham - Millwall
Die mensen leven daar echt voorquote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook prachtig. Ben ook bij het Emirates geweest, maar dat was gewoon een stadionbezoekje van buitenaf. Maar het lijkt me super om eens een wedstrijd van Arsenal tegen Chelsea mee te maken bijvoorbeeld. Of zelfs West Ham - Millwall
tettenpicsquote:
Dat is wel een mooi idee ja. Zelf al gedaan?quote:Op zondag 2 november 2014 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je in de zomervakantie gaan. Dan is er altijd toernooi met 3 andere topclubs in Arsenal. Vol stadion, 40 euro voor 4 topwedstrijden.
West Ham - Millwall is echt een behoorlijke encounter. Veeeel erger da Feyenoord - Ajax.quote:Op zondag 2 november 2014 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die mensen leven daar echt voor
Truste.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik vind het weer mooi geweest, bagger ze vanavond! En niet te veel drinken, daar krijg je morgen hoofdpijn van.
Trustenquote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik vind het weer mooi geweest, bagger ze vanavond! En niet te veel drinken, daar krijg je morgen hoofdpijn van.
is juist geil mongoolquote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Of ze draagt ff wat vaker een bikini ipv een badpak.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mwah valt wel mee.. ik heb moeite met bontkraag/vuilniszak/heuptasjes in dit land.quote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat idee krijg ik soms van jouw posts
Welterusten.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
slaap lkkr baequote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
trustequote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sterke film ookquote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
West Ham - Millwall is echt een behoorlijke encounter. Veeeel erger da Feyenoord - Ajax.
Is zelfs een film van.
Ik was er dit jaar en deed stadiontour en hoorde het toen pas, kaartjes al uitverkocht. Was met Benfica, Moncao (met Falcoa) en Valencia.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi idee ja. Zelf al gedaan?
Ah minder. Wel goede clubs.quote:Op zondag 2 november 2014 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik was er dit jaar en deed stadiontour en hoorde het toen pas, kaartjes al uitverkocht. Was met Benfica, Moncao (met Falcoa) en Valencia.
Baalde wel
quote:Op zondag 2 november 2014 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja prachtigeen van m'n favo films. Goeie smaak heb je
Nee, de wereld is zo groot als is vastgesteld. Dus een omtrek van 40 duizend en nog wat kilometer.quote:Op zondag 2 november 2014 00:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Is je wereld niet zo groot als je hem zelf maakt?
zolang het een even aantal is, vind ik het primaquote:Op zondag 2 november 2014 00:49 schreef JaqenHghar het volgende:
Aantal beloofde tetten komt niet overeen met de werkelijke hoeveelheid tetten.
Doei
Ookquote:Op zondag 2 november 2014 00:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volle biertjes in de koelkast die leeg moeten.
Klopt, maar tour was echt geweldig. Beste die ik tot dusver heb gezien. Je krijgt een walkman met verschillende talen die je door het stadion en museum leidt. Je mag er dus zolang over doen als je zelf wil, geen groep etc.quote:Op zondag 2 november 2014 00:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah minder. Wel goede clubs.
Benfica stadion is dus echt wel prachtig (daar was de cL Finale)
Vetquote:Op zondag 2 november 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Klopt, maar tour was echt geweldig. Beste die ik tot dusver heb gezien. Je krijgt een walkman met verschillende talen die je door het stadion en museum leidt. Je mag er dus zolang over doen als je zelf wil, geen groep etc.
Heb nog wel wat staan, waar heb je zin in?quote:
Bijnaquote:Op zondag 2 november 2014 00:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb nog wel wat staan, waar heb je zin in?
Enne, is de Rochefort 10 al leeg?
Zou d'r wel doen maar dan wel met klaarkomen over d'r gezicht.quote:Op zondag 2 november 2014 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben hier nog niet over uit, wat denken jullie?
http://imgur.com/a/yTuyq
quote:Op zondag 2 november 2014 00:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Potdomme wat een lekker kop en lekkere tepels.
Sure (: dan zie ik alle testen misschien niet meer. ( ik weet het ik hoor hier niet thuis haha )quote:
watquote:Op zondag 2 november 2014 00:55 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kap eens met die kinderen posten, vieze pedo!
Ninja-edit. had het ook doorquote:Op zondag 2 november 2014 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
mogen vagijnen ook?
Welke testen?quote:Op zondag 2 november 2014 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Sure (: dan zie ik alle testen misschien niet meer. ( ik weet het ik hoor hier niet thuis haha )
mwahquote:Op zondag 2 november 2014 00:57 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doei baequote:Op zondag 2 november 2014 00:59 schreef Toto69 het volgende:
1 uur, ik duik m'n bed in. Mobiel gaat 't me te snel dus welterusten
Slaap lekker!quote:Op zondag 2 november 2014 00:59 schreef Toto69 het volgende:
1 uur, ik duik m'n bed in. Mobiel gaat 't me te snel dus welterusten
Koe Bertha?quote:Op zondag 2 november 2014 01:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, die eerste met het metaal door d'r tepels.
quote:Op zondag 2 november 2014 01:05 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ga zo maar eens naar boven, laptop in bed en muziek aan.
Skylar altijd +1quote:
Lang leve het incognito-venster. Meer van dit aub.quote:Op zondag 2 november 2014 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://i.4cdn.org/b/1414879533765.webm
Stellar zal je bedoelen:quote:Op zondag 2 november 2014 01:08 schreef CrashO het volgende:
[..]
Skylar altijd +1
Ook toen ze nog gewoon Holly heette![]()
Dat is wel een kutnummer hoorquote:
Echt niet dus, echt een gruwelijk lekker nummer. Perfect om op repeat te zetten en dan knallen in de slaapkamer.quote:Op zondag 2 november 2014 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is wel een kutnummer hoor
Ik zou er zo passen. Ook naakt en stonedquote:Op zondag 2 november 2014 01:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://i.4cdn.org/b/1414879533765.webm
Echt zo'n 13 in een dozijn nummerquote:Op zondag 2 november 2014 01:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Echt niet dus, echt een gruwelijk lekker nummer. Perfect om op repeat te zetten en dan knallen in de slaapkamer.
Als ik wil knallen pak ik wel zoietsquote:Op zondag 2 november 2014 01:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Echt niet dus, echt een gruwelijk lekker nummer. Perfect om op repeat te zetten en dan knallen in de slaapkamer.
Niet dus, noem mij een nummer dat er op lijkt.quote:Op zondag 2 november 2014 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt zo'n 13 in een dozijn nummer
Nee.quote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ik wil knallen pak ik wel zoiets![]()
Zal es kiekenquote:Op zondag 2 november 2014 01:12 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet dus, noem mij een nummer dat er op lijkt.
http://lmgtfy.com/?q=taylor+swift+nude+picsquote:Op zondag 2 november 2014 01:19 schreef nattermann het volgende:
hoi iemand pics van tetten van taylor swift s.v.p. gr nattermann
Lijkt er qua deuntje totaal niet op.quote:
miljaar wat een geile klierbuidels bedankt voor het linkjequote:Op zondag 2 november 2014 01:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=taylor+swift+nude+pics
Pics danquote:Op zondag 2 november 2014 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat moet ik met tetten? Heb ze zelf al...
Nah, ik weet al hoe ze r uitzienquote:
Bangerik.quote:Op zondag 2 november 2014 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, ik weet al hoe ze r uitzien
Vastquote:
Dus? De nachtwacht is ook van Rembrandt van Rijn. Betekent niet dat wij haar schoonheid niet mogen aanschouwen.quote:
Dat heb ik gemist.. Wat deed je toen?quote:Op zondag 2 november 2014 01:26 schreef RingBewoner het volgende:
Tering, ik heb nog steeds hoofdpijn van gisteravond dus ga zo ook maar slapen.
Ik leef nogquote:Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus? De nachtwacht is ook van Rembrandt van Rijn. Betekent niet dat wij haar schoonheid niet mogen aanschouwen.
Stad in, begonnen met speciaalbier, toen bier, toen cocktail, toen vechten, daarna nog keertje speciaal, vervolgens whisky en daarna ben ik het kwijt.quote:Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.. Wat deed je toen?
Ok. Ik zou ook willen slapen danquote:Op zondag 2 november 2014 01:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stad in, begonnen met speciaalbier, toen bier, toen cocktail, toen vechten, daarna nog keertje speciaal, vervolgens whisky en daarna ben ik het kwijt.
Pluspuntjequote:Op zondag 2 november 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou dan ook geen pics van je lijk willen zien. Ben geen necrofiel
Ik dus ook. Was wel een leuke avond trouwens. Voor ik het kwijtraakte met een leuke dame gedanst en gezoend.quote:Op zondag 2 november 2014 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Ik zou ook willen slapen dan
Je bedoelt een neuksessie?quote:Op zondag 2 november 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus een date is niet ondenkbaar?
Zoenenquote:Op zondag 2 november 2014 01:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik dus ook. Was wel een leuke avond trouwens. Voor ik het kwijtraakte met een leuke dame gedanst en gezoend.
Zoenen is enorm lekker en geil, het beste wat je in het openbaar kan doen.quote:
Sleten ja?quote:
Ja, ik wilquote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zoenen is enorm lekker en geil, het beste wat je in het openbaar kan doen.
Ik neuk nooit op de eerste date.quote:Op zondag 2 november 2014 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bedoelt een neuksessie?
Reken er maar niet op
Lelijke buikquote:Op zondag 2 november 2014 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/A1DAcIq.png
Domquote:Op zondag 2 november 2014 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neuk nooit op de eerste date.
Ik? Normale buik. Niet eng gespierdquote:
ik wilde sletten schrijvenquote:
Ik zie mogelijkheden.quote:Op zondag 2 november 2014 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik? Normale buik. Niet eng gespierd
OK.quote:Op zondag 2 november 2014 01:35 schreef rumiii het volgende:
[..]
ik wilde sletten schrijven
als een vrouw haar lichaam showt aan iemand anders dan haar echtgenoot is ze een slet, aldus mijn stelling
:Squote:Op zondag 2 november 2014 01:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ziek op zoek naar aandacht jij hè
quote:Op zondag 2 november 2014 01:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil je centraal afspreken of toch ergens thuis?
Heb je een kelder?quote:Op zondag 2 november 2014 01:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil je centraal afspreken of toch ergens thuis?
Ik moet helemaal niksquote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik woon ergens in het Noorden. Nou moet jij ook een hint geven.
Schiermonnikoog met een oude legerjeep voor de deur en twee duo penotti kinderen in je kelder?quote:Op zondag 2 november 2014 01:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik woon ergens in het Noorden. Nou moet jij ook een hint geven.
Ik op Rottumerplaat, lekker rustig.quote:Op zondag 2 november 2014 01:40 schreef CrashO het volgende:
[..]
Schiermonnikoog met een oude legerjeep voor de deur en twee duo penotti kinderen in je kelder?
Doe maar eigenwijs, maar op deze manier verspeel je wel je kansen op een leuke date.quote:
LEUK?? Met iemand uit het noorden??quote:Op zondag 2 november 2014 01:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Doe maar eigenwijs, maar op deze manier verspeel je wel je kansen op een leuke date.
Godverdomme!quote:Op zondag 2 november 2014 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LEUK?? Met iemand uit het noorden??![]()
![]()
Ik ben superleuk.quote:Op zondag 2 november 2014 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 2 november 2014 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Heb niks met het Noordenquote:Op zondag 2 november 2014 01:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, met je belachelijk uitspraken. Verdomme
Waarom?quote:Op zondag 2 november 2014 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb niks met het Noorden
Nooit gehad, gaat ook niet gebeuren
Wat?quote:Op zondag 2 november 2014 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb last van cognitieve dissonantie
OKquote:Op zondag 2 november 2014 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb last van cognitieve dissonantie
Oude grap. Zonder ons had je geen warmte in huis.quote:Op zondag 2 november 2014 01:48 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Alles boven Overijssel afsteken en aan denemarken of Duitsland doneren.
Dikke truiquote:Op zondag 2 november 2014 01:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oude grap. Zonder ons had je geen warmte in huis.
Agreedquote:Op zondag 2 november 2014 01:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je argumenten zijn wel sterk, een echte westerling wat dat betreft.
Jaquote:Op zondag 2 november 2014 01:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ben je bang afgewezen te worden door je lelijkheid?
quote:Op zondag 2 november 2014 02:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
1 harige bever voor je topic
[ afbeelding ]
Ik slaap al bijna iddquote:Op zondag 2 november 2014 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Doeie boel met jullie klachtbaaknachtbrakers ja
Nee, ik cultiveer mijn saaiheidquote:Op zondag 2 november 2014 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke mop dan?
quote:Op zondag 2 november 2014 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik cultiveer mijn saaiheid
Ik rij in mijn auto. Op een boerenlandweg staat er midden op de weg een berg stenen meteen zwaailicht. Ik vraag aan een Boer, 'waarom staat dat zwaailicht op die berg stenen?'Zegt die boer: 'anders rijden de auto's tegen de berg stenen.' Vraag ik: 'waarom staat dieberg stenen dan op de weg?' Zegt die boer: 'om het zwaailicht op te zetten.'quote:Op zondag 2 november 2014 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke mop dan?
Ja, ik had en ander idee erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |