Wereld is groter dan een provincie ter grootte van een stad als Shanghai.quote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hangt van je definitie van wereld af
Is je wereld niet zo groot als je hem zelf maakt?quote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wereld is groter dan een provincie ter grootte van een stad als Shanghai.
Moet je in de zomervakantie gaan. Dan is er altijd toernooi met 3 andere topclubs in Arsenal. Vol stadion, 40 euro voor 4 topwedstrijden.quote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook prachtig. Ben ook bij het Emirates geweest, maar dat was gewoon een stadionbezoekje van buitenaf. Maar het lijkt me super om eens een wedstrijd van Arsenal tegen Chelsea mee te maken bijvoorbeeld. Of zelfs West Ham - Millwall
Die mensen leven daar echt voorquote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook prachtig. Ben ook bij het Emirates geweest, maar dat was gewoon een stadionbezoekje van buitenaf. Maar het lijkt me super om eens een wedstrijd van Arsenal tegen Chelsea mee te maken bijvoorbeeld. Of zelfs West Ham - Millwall
tettenpicsquote:
Dat is wel een mooi idee ja. Zelf al gedaan?quote:Op zondag 2 november 2014 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Moet je in de zomervakantie gaan. Dan is er altijd toernooi met 3 andere topclubs in Arsenal. Vol stadion, 40 euro voor 4 topwedstrijden.
West Ham - Millwall is echt een behoorlijke encounter. Veeeel erger da Feyenoord - Ajax.quote:Op zondag 2 november 2014 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die mensen leven daar echt voor
Truste.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik vind het weer mooi geweest, bagger ze vanavond! En niet te veel drinken, daar krijg je morgen hoofdpijn van.
Trustenquote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar luitjes, ik vind het weer mooi geweest, bagger ze vanavond! En niet te veel drinken, daar krijg je morgen hoofdpijn van.
is juist geil mongoolquote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Of ze draagt ff wat vaker een bikini ipv een badpak.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mwah valt wel mee.. ik heb moeite met bontkraag/vuilniszak/heuptasjes in dit land.quote:Op zondag 2 november 2014 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat idee krijg ik soms van jouw posts
Welterusten.quote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
slaap lkkr baequote:Op zondag 2 november 2014 00:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |