Mag ik jou hamsteren?quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
In het volgende deel foto van m'n poes.
Ik bedoel maar, en toen ik in Leeuwarden werkte en van die buitenstaanders in de winkel kreeg die in het Fries begonnen te lullen waren erg verbaasd dat ik het niet sprak of verstond. Terwijl een aantal van die mafketels nog nooit buiten Friesland was geweest.quote:Op zondag 2 november 2014 00:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nouja, ik woon in Leeuwarden en ben het wel gewend wanneer ik buiten de stad kom.
El Classico of zo'n wedstrijd kijken in het stadium, dat moet ik ook nog eens doen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, zelden echt regen. Ben er wel 1x weggespoeld. Maar over 't algemeen veel zon en warmte.
[ afbeelding ]
Dit was ook een onvergetelijke ervaring overigens. Had 't geluk dat ik er nogmaals woonde toen de CL finale er was.
mij wel denk ikquote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toto, mijn Twentsche familie versta ik ook geen kut van
ahwquote:
ltrquote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
ik ga pitten jongens, morgen weer leren.
goeje!
lapokaperquote:Op zondag 2 november 2014 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wat een lapokaper die deadprez
Is dat een main coon of een Noorse boskat?quote:
truste sahbiquote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
goeje!
Tja, er zitten behoorlijk wat van die nationalisten tussen. Wereldvreemd en ik heb er eigenlijk alleen maar medelijden mee.quote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, en toen ik in Leeuwarden werkte en van die buitenstaanders in de winkel kreeg die in het Fries begonnen te lullen waren erg verbaasd dat ik het niet sprak of verstond. Terwijl een aantal van die mafketels nog nooit buiten Friesland was geweest.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
goeje!
Was echt fenomenaal ja. Tussen de Atletico en Real fans. Ging ook gemoedelijk. Kwam op den duur de harde kern van Atletico met vuurwerk langs, prachtig was dat. Classico staat ook nog op mijn lijstje, maar voorlopig kan ik medisch gezien niet naar 't buitenland. Heb aanbiedingen uit Madrid, Barcelona, Belfast, Londen, Munster, keuze zat, maar helaas.quote:Op zondag 2 november 2014 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
El Classico of zo'n wedstrijd kijken in het stadium, dat moet ik ook nog eens doen.
Was een gekte van jewelste zeker?
Geen idee. Iets van marktplaats.quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is dat een main coon of een Noorse boskat?
Jij bent toch ook een nationalist?quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tja, er zitten behoorlijk wat van die nationalisten tussen. Wereldvreemd en ik heb er eigenlijk alleen maar medelijden mee.
quote:
Likkenquote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan krijg ik haarballen tijdens het likken
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een nationalist?
Ik ook, dan spreek ik van die gastjes van 20 en die zijn nog nooit de provincie uitgeweest, dan ben je echt wereldvreemd.quote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef Trebo het volgende:
[..]
Tja, er zitten behoorlijk wat van die nationalisten tussen. Wereldvreemd en ik heb er eigenlijk alleen maar medelijden mee.
Denk het wel.quote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een nationalist?
Engelse klassiekers, dat moet je eigenlijk ook meegemaakt hebbenquote:Op zondag 2 november 2014 00:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Was echt fenomenaal ja. Tussen de Atletico en Real fans. Ging ook gemoedelijk. Kwam op den duur de harde kern van Atletico met vuurwerk langs, prachtig was dat. Classico staat ook nog op mijn lijstje, maar voorlopig kan ik medisch gezien niet naar 't buitenland. Heb aanbiedingen uit Madrid, Barcelona, Belfast, Londen, Munster, keuze zat, maar helaas.
Hangt van je definitie van wereld afquote:Op zondag 2 november 2014 00:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ook, dan spreek ik van die gastjes van 20 en die zijn nog nooit de provincie uitgeweest, dan ben je echt wereldvreemd.
dat idee krijg ik soms van jouw postsquote:
Ja, lijkt me ook prachtig. Ben ook bij het Emirates geweest, maar dat was gewoon een stadionbezoekje van buitenaf. Maar het lijkt me super om eens een wedstrijd van Arsenal tegen Chelsea mee te maken bijvoorbeeld. Of zelfs West Ham - Millwallquote:Op zondag 2 november 2014 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Engelse klassiekers, dat moet je eigenlijk ook meegemaakt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |