Verdoriequote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En ik word juist rustig van de bos en het horen van het dierenleven om me heen. Jammer, dan kunnen we dus niet samenwonen.
Wil jij het tegendeel beweren? Loop in Friesland, afgezien van Leeuwarden, een willekeurige winkel binnen en 80% kans dat je wordt aangesproken met ¨ah goeie¨.quote:
Qua klimaat lijkt het me daar wel heerlijk.quote:
mijnquote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verdoriedaar gingen me toekomstplannen.
Ook in Leeuwarden zijn genoeg fries sprekenden hoorquote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil jij het tegendeel beweren? Loop in Friesland, afgezien van Leeuwarden, een willekeurige winkel binnen en 80% kans dat je wordt aangesproken met ¨ah goeie¨.
soms slik ik wel een lettergreepje in maar dat is sporadischquote:
Ja, zelden echt regen. Ben er wel 1x weggespoeld. Maar over 't algemeen veel zon en warmte.quote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Qua klimaat lijkt het me daar wel heerlijk.
Heerenveen..quote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Seizoenskaartje Heerenveen, zie er dus wekelijks zoveel dat je het haast gaat denken
In dat soort grappen trap ik niet meerquote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
In het volgende deel foto van m'n poes.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
Mijn autocorrect -.- ik bied je MIJN excuses aan.quote:
Ik maak de leren riempjes van bretels alvast los.quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
dan krijg je banquote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
Nouja, ik woon in Leeuwarden en ben het wel gewend wanneer ik buiten de stad kom.quote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil jij het tegendeel beweren? Loop in Friesland, afgezien van Leeuwarden, een willekeurige winkel binnen en 80% kans dat je wordt aangesproken met ¨ah goeie¨.
Veel minder, mensen in Leeuwarden voelen zich over het algemeen totaal niet met Friesland verbonden en ik kan het weten, heb er bijna 2 jaar gewerkt.quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook in Leeuwarden zijn genoeg fries sprekenden hoor
Onderling spreken mensen Fries maar als je dat niet kan spreken ze gewoon Nederlands met je. Alleen Fries opgevoede kinderen maken nog wel eens rare fouten, maar dat is er eigenlijk voor de hogere klassen van de basisschool altijd uit.quote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten komtquote:Op zondag 2 november 2014 00:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nouja, ik woon in Leeuwarden en ben het wel gewend wanneer ik buiten de stad kom.
Waardering hiervoor bij deze uitgesprokenquote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn autocorrect -.- ik bied je MIJN excuses aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |