Ik snap het mooie aan de zee nooit. Het is een leegte, maar je bent al omsloten door zoveel leegtes. Geef mij maar een bos of zoals nu, vijf kilometer aan weilanden rondom een pittoreske boerderij op de kleigrond. Is ook leeg op een bepaalde manier, maar tenminste bereikbaar. Je kan er iets mee.quote:
Mooi toch die stugge boeren die je niet verstaatquote:Op zondag 2 november 2014 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan Friesland? Het is hartstikke vlak en als je de grote steden verlaat versta je de mensen niet meer.
Er is hier ook bos. Daarachter zee.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik snap het mooie aan de zee nooit. Het is een leegte, maar je bent al omsloten door zoveel leegtes. Geef mij maar een bos of zoals nu, vijf kilometer aan weilanden rondom een pittoreske boerderij op de kleigrond. Is ook leeg op een bepaalde manier, maar tenminste bereikbaar.
okequote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel mooi. Zeker als het heerlijk zacht klimaat is (al mogen we vooralsnog niet klagen).
[..]
Ik drukte per ongeluk op iets en toen ging je post weg, dus ik heb hem weer terug gezet.
Neequote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb 15 jaar op 2km van de Noordzee gewoond. Je went eraan en dan wil je bomen en bos ipv dat dat zoute grafwater
Zeer zacht ja. In Oktober 35 graden, meer regel dan uitzondering.quote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel mooi. Zeker als het heerlijk zacht klimaat is (al mogen we vooralsnog niet klagen).
[..]
Ik drukte per ongeluk op iets en toen ging je post weg, dus ik heb hem weer terug gezet.
Oh verdorie dat was ik helemaal vergetenquote:Op zondag 2 november 2014 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan Friesland? Het is hartstikke vlak en als je de grote steden verlaat versta je de mensen niet meer.
Heel onpraktisch lijkt mij zo.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mooi toch die stugge boeren die je niet verstaat
Ja oké.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jij lijdt er toch onder?
Hm,ik word juist rustig van het strand.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik snap het mooie aan de zee nooit. Het is een leegte, maar je bent al omsloten door zoveel leegtes. Geef mij maar een bos of zoals nu, vijf kilometer aan weilanden rondom een pittoreske boerderij op de kleigrond. Is ook leeg op een bepaalde manier, maar tenminste bereikbaar. Je kan er iets mee.
Ach, dat is geen bos te noemen, dat is een duinnatuurgebied.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is hier ook bos. Daarachter zee.
Waar is dat precies, kan het zo niet plaatsen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Zeer zacht ja. In Oktober 35 graden, meer regel dan uitzondering.
Tevens heerlijke uitzichten. Dit was tijdens de openingswedstrijd van het WK 2014. (Brazilië - Kroatië)
[ afbeelding ]
Da's dom.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh verdorie dat was ik helemaal vergeten
Echte bossen hebben we hier ook niet. Vind het allang prima dat ik hier geen herrie en drukte heb.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach, dat is geen bos te noemen, dat is een duinnatuurgebied.
Generaliseren, FOK! op z'n bestquote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mooi toch die stugge boeren die je niet verstaat
En ik word juist rustig van de bos en het horen van het dierenleven om me heen. Jammer, dan kunnen we dus niet samenwonen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hm,ik word juist rustig van het strand.
'T ken nait.quote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zolang je " 't ken net' " weet te achterhalen komt het wel goed
Lissabon.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar is dat precies, kan het zo niet plaatsen.
pot, ketel en zulks.quote:
Dat is waar. Ik woon zelf in de stad, maar daar heb ik eigenlijk helemaal niets mee.quote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echte bossen hebben we hier ook niet. Vind het allang prima dat ik hier geen herrie en drukte heb.
Veluwe. al lachen ze je in het buitenland ook uit als je dat grasmatje al bos durft te noemenquote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echte bossen hebben we hier ook niet. Vind het allang prima dat ik hier geen herrie en drukte heb.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |