Ewaquote:
Neger?quote:Op zondag 2 november 2014 00:12 schreef Toto69 het volgende:
wel heel apart dat het elke keer gebeurt als ik het N woord wil typen. van zwarte piet zeg maar .
En terecht.quote:
zal je wel verdiend hebbenquote:
't is in een uur of 20 te doen (1e trein smorgens heen laatste terug) wanneer je een beetje tussen 2 punten in woont.quote:
Ze zijn inderdaad behoorlijk wereldvreemd ja.quote:Op zondag 2 november 2014 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze weten ook weinig van buiten Amerika. We spraken toen ook een Amerikaan die reisde veel vanwege zijn werk en die vertelde ook dat hij een stuk minder trots was op Amerika toen hij zag hoe het er elders aan toe gaat.
Veel Amerikanen blijven in eigen land want ze hebben er natuurlijk ook alles. Van tropische gebieden tot besneeuwde bergen.
Loeminadiequote:Op zondag 2 november 2014 00:13 schreef deadprez het volgende:
Ik kon een keer op geen enkele manier Atlantis Googlen. Ieder ander woord ging perfect maar bij Atlantis liep ie vast.
waarschijnlijkquote:
Als je gaat rukken, wat doe je hier dan?quote:Op zondag 2 november 2014 00:13 schreef beverton het volgende:
Beverton in de huis. Bier is op, dus ik ga rukken
Wat doei?quote:
Zijn scherm wittenquote:Op zondag 2 november 2014 00:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je gaat rukken, wat doe je hier dan?
Woon net onder Amsterdam. Nooit zelf gedaan dus?quote:Op zondag 2 november 2014 00:13 schreef CrashO het volgende:
ik ook steeds een logout
[..]
't is in een uur of 20 te doen (1e trein smorgens heen laatste terug) wanneer je een beetje tussen 2 punten in woont.
Heb het ooit eens uitgepland
Vanaf amsterdam moet 't goed lukkenquote:Op zondag 2 november 2014 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Woon net onder Amsterdam. Nooit zelf gedaan dus?
een parody op mensen die hoi zeggenquote:
Ik heb nog nergens last van.quote:
quote:
Wie is het dan?quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
doe eens goede muziek posten dan
Doe zelf.quote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Doof.quote:Op zondag 2 november 2014 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Doet 'ie toch al niet, van rukken word je blind
oh doof
Kutmuziek.quote:
Een random sovjetburger die ze op de foto hebben gezet en ze toen tot 'Stalin-in-zijn-jeugd' hebben gebombardeerd.quote:
Bans worden nooit besproken op het forum, aberella. Daar moet eend dan zelf over mailen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef Aberella het volgende:
HALLO MODJES WANNEER MAG EEND WEER TERUG KOMEN?
Braddie = VallendBroodjeBanaanquote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef Hamster. het volgende:
Waar is Braddie. Heeft ie weer een ban?
quote:Op zondag 2 november 2014 00:17 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Een random sovjetburger die ze op de foto hebben gezet en ze toen tot 'Stalin-in-zijn-jeugd' hebben gebombardeerd.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga trouwens weer helemaal stuk om scary movie .. in me eentje, om kwart over 12 omringd door alleen mannelijke Fok!kers .. ik heb het echt gemaakt in mijn leven
Propagandamiddel, of nouja, leiderscultusquote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]_! Als propagandamiddel, of gewoon iets dat later door volk op internet gedaan is?
Natuurlijk niet.quote:
Beter dan in je uppie Whisky drinken en Eden kijkenquote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga trouwens weer helemaal stuk om scary movie .. in me eentje, om kwart over 12 omringd door alleen mannelijke Fok!kers .. ik heb het echt gemaakt in mijn leven
Niets mis met een beetje rust.quote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef houdjemond het volgende:
die gasten hadden een paar jaar geleden opgetreden bij ons op school voor de examenstuntquote:
Hebben wij weer.quote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zit hier ook maar in 't donker beetje te FOK!ken.
Bedankt, ik geef het door gr grquote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bans worden nooit besproken op het forum, aberella. Daar moet eend dan zelf over mailen.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
die gasten hadden een paar jaar geleden opgetreden bij ons op school voor de examenstunt
Ja, fuck dat. Als alles eens goed ging woonde ik lekker in 't buitenland. Mja. Niets aan te doen.quote:
Ass'nquote:
Eens, krijgt een stijve zodra iemand fylaxfroday roept.quote:Op zondag 2 november 2014 00:20 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn.. wat een aandachtzoekertje is dat man..
We hebben je goede muzieksmaak nog!quote:Op zondag 2 november 2014 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, fuck dat. Als alles eens goed ging woonde ik lekker in 't buitenland. Mja. Niets aan te doen.
Goeie tip!quote:Op zondag 2 november 2014 00:18 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zondag 2 november 2014 00:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
We hebben je goede muzieksmaak nog!
nee nee whehe. in een iets nettere buurt dan datquote:Op zondag 2 november 2014 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik wel. vlakbij die probleemwijk?
[..]
geen ban
Ja en een slijmbal ist ook.quote:Op zondag 2 november 2014 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Eens, krijgt een stijve zodra iemand fylaxfroday roept.
Leuken film.quote:Op zondag 2 november 2014 00:21 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Goeie tip!daarna scary movie 2. Die is ook geniaal.
En wat is die muziek?quote:Op zondag 2 november 2014 00:21 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn muziek is goede muziek, geen discussie mogelijk.
Dat zal wel niet nee.quote:Op zondag 2 november 2014 00:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nee nee whehe. in een iets nettere buurt dan dat
die probleemwijk is trouwens niet zo erg meer als vroeger volgens mij
heb je ook accentquote:
Op Fox atm.quote:Op zondag 2 november 2014 00:21 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Goeie tip!daarna scary movie 2. Die is ook geniaal.
Nog niet bijna.quote:
Was niet bewust. Zag het ook al nadat ik het gepost had.quote:
Ja, ik zie datquote:
HEhehe.quote:Op zondag 2 november 2014 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was niet bewust. Zag het ook al nadat ik het gepost had.
Ja, dat is klaar, gelukkig.quote:Op zondag 2 november 2014 00:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik zie datBijna uit je naam is verdwenen, is dat alweer klaar?
je weet nog wel die scene waarbij geert en die paardenstaart pratten over die nieuwbouw. die staat inmiddels daar, alleen de mesdagstraat bestaat nog.quote:
Halve liter en een jonko, faggot.quote:Op zondag 2 november 2014 00:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Lekker bourgondisch.. rood wijntje, kaasplankje
Ja wat is dat? Zat ik te kijken voor scary movie. Daarna scream 4 <3quote:Op zondag 2 november 2014 00:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op Fox atm.
Dale and Tucker VS Evil neem ik momenteel op
Die kakwijk!quote:Op zondag 2 november 2014 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
je weet nog wel die scene waarbij geert en die paardenstaart pratten over die nieuwbouw. die staat inmiddels daar, alleen de mesdagstraat bestaat nog.
Nou ja, er komt vanzelf wel weer iemand anders op je pad.quote:
Heb 4 kamers hier die leegstaan. Zijn echter niet te huur vrees ik, ik hou wel van lege ongebruikte ruimtes.quote:
Ongetwijfeld. Jong zat.quote:Op zondag 2 november 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, er komt vanzelf wel weer iemand anders op je pad.
Nope. Had toch geen trek om zolang in een gaar ns boemel te zittenquote:Op zondag 2 november 2014 00:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Woon net onder Amsterdam. Nooit zelf gedaan dus?
Niet echt.quote:
Jammer, nu moet ik me weer blauw betalenquote:Op zondag 2 november 2014 00:24 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb 4 kamers hier die leegstaan. Zijn echter niet te huur vrees ik, ik hou wel van lege ongebruikte ruimtes.
wel grappig, want die wijk is achter het stationquote:
quote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
wel grappig, want die wijk is achter het station
quote:
Ik vind het niet slecht. Alleen op de zaterdag rond een uur of 1 heb ik liever iets meer rock-achtigs.quote:
Heerlijk, groot huis, tv, internet, bubbelbad en sauna.quote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer, nu moet ik me weer blauw betalen
*Tucker and Dale ( typtyfus) is een hilarische horror.quote:Op zondag 2 november 2014 00:23 schreef Hamster. het volgende:
[..]
Ja wat is dat? Zat ik te kijken voor scary movie. Daarna scream 4 <3
Alsof BT daar naartoe mag gaan van zijn chick.quote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. In Danzig met BT?
Ja.quote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Valt hier nog wat te neuken?
jep, en djeez en surveillance-fiets ookquote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]Nice, volgens mij woont Bondage ook in Assen toch?
Ik luister naar twee mbo'meiden die filosoferen wat je over je matras doet. Of dat een dekbedovertrek heet..quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof BT daar naartoe mag gaan van zijn chick.
Al eens gemeet?quote:Op zondag 2 november 2014 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jep, en djeez en surveillance-fiets ook
Zit kleine tijger onder plak, ja?quote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alsof BT daar naartoe mag gaan van zijn chick.
Juist nu, lekker belgisch biertje erbij en beetje roken.quote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het niet slecht. Alleen op de zaterdag rond een uur of 1 heb ik liever iets meer rock-achtigs.
Zoiets zet ik rond een uur of 4 op.
Verhuur mij kamertjequote:Op zondag 2 november 2014 00:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heerlijk, groot huis, tv, internet, bubbelbad en sauna.
Haha watquote:Op zondag 2 november 2014 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik luister naar twee mbo'meiden die filosoferen wat je over je matras doet. Of dat een dekbedovertrek heet..
quote:Op zondag 2 november 2014 00:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nope. Had toch geen trek om zolang in een gaar ns boemel te zitten
Heb btw snel even gekeken, als je het op een zaterdag zou doen red je het met de huidige dienstregeling niet eensalleen als je tot Middelburg gaat ipv Vlissingen
![]()
![]()
Amsterdam 07:07
Nieuweschans (grunn) 10:49
Maastricht 15:54
Vlissingen 19:01
Den Helder 23:57
Amsterdam 01:36
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg, doen
Geil.quote:Op zondag 2 november 2014 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
en 2Nutz komt regelmatig in ons zwembad
Beter nooit dan dus.quote:Op zondag 2 november 2014 00:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]Jezus.. Misschien als ik suïcidaal ben.
Bah.quote:Op zondag 2 november 2014 00:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
en 2Nutz komt regelmatig in ons zwembad
nope. zou ik wel grappig vinden toch, maar ik ken hun verder nietquote:
Hmm ja oké, dan snap ik 't wel. Heb zelf wel een aantal mensjes gemeet maar daar sprak ik al langer mee via WA/SCquote:Op zondag 2 november 2014 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nope. zou ik wel grappig vinden toch, maar ik ken hun verder niet
Liever niet nee, moet technisch gezien alleen Friesland en Groningen nogquote:
Is goed, villawijk van Groningen, heb een kamer van 12M2 met eigen douche en toilet en gedeelde keuken, tv en internet is aanwezig, wat bied je?quote:
Friesland is wel redelijk op zich. Groningen viel me ook goed mee.quote:Op zondag 2 november 2014 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Liever niet nee, moet technisch gezien alleen Friesland en Groningen nog
Kut voor je.quote:
Rot dan meer lekker op.quote:Op zondag 2 november 2014 00:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik duld geen wedervragen op mijn vraag
Ter info, In dezelfde tijd kan je 3x heen én terug naar Parijsquote:Op zondag 2 november 2014 00:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]Jezus.. Misschien als ik suïcidaal ben.
Prachtige provincies, vooral Friesland of je het gelooft of nietquote:Op zondag 2 november 2014 00:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Liever niet nee, moet technisch gezien alleen Friesland en Groningen nog
Zo werkt het ook niet.quote:
Inb4 LBKquote:Op zondag 2 november 2014 00:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Prachtige provincies, vooral Friesland of je het gelooft of niet
Dan val ik in slaap. Het kost me nu ook al enige moeite om een beetje wakker te blijvenquote:Op zondag 2 november 2014 00:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Juist nu, lekker belgisch biertje erbij en beetje roken.
Mijn excuus. Wil je mijn flaslight even lenen?quote:Op zondag 2 november 2014 00:28 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou nou, pas je even op je taal?
hij kan wel goed schrijvenquote:
Dat dan 10x liever! Mooie stadquote:Op zondag 2 november 2014 00:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ter info, In dezelfde tijd kan je 3x heen én terug naar Parijs![]()
Sop je hem wel droog?quote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn excuus. Wil je mijn flaslight even lenen?
Mij ook, merk wel dat het bier begint te werken.quote:Op zondag 2 november 2014 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan val ik in slaap. Het kost me nu ook al enige moeite om een beetje wakker te blijven.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik zing altijd de internationale als ik langs Hurdegaryp kom
Waar een wil is, is een wegquote:
Hoezo? Ik zit gewoon aan het stroomnet hoorquote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mijn excuus. Wil je mijn flaslight even lenen?
Vind je dat echt?quote:
Neem jij glijmiddel mee?quote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg
ben hier wel tevreden, maar heb nog nooit in een andere provincie gewoondquote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niets kan tippen aan Drenthe.
Mazzelaar, dan woon je dus niet in Limburg of Friesland.quote:Op zondag 2 november 2014 00:29 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zit gewoon aan het stroomnet hoor
Djeez, blijkbaar.quote:
Daar heb je die mooie opgestapelde steentjes.quote:Op zondag 2 november 2014 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ben hier wel tevreden, maar heb nog nooit in een andere provincie gewoond
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op zondag 2 november 2014 00:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ben hier wel tevreden, maar heb nog nooit in een andere provincie gewoond
nee, daarom ook m'n PIquote:
Soms wel, maar hoe minder mensen de schoonheid van Friesland inzien hoe meer ruimte er is voor mij en dat is wat ik er het mooie aan vind. Win-win situatie dus.quote:Op zondag 2 november 2014 00:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mazzelaar, dan woon je dus niet in Limburg of Friesland.
Komt omdat je niet in Drenthe woont.quote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef Toto69 het volgende:
Overijssel vind ik maar een matige provincie, ondanks dat ik er zelf woon. Maar heel erg veel heb ik met Nederland überhaupt niet.
Oh.quote:
Nee, dat lijkt me echt raar, wel een chick maar geen gepraat, dat kan ik echt niet. Dan neem ik wel een pak vla uit de magnetron.quote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met een fleshlight
Koop een realdoll als je toch geld zat hebt (en niet de ingedaalde balletjes voor een eckte)![]()
[ afbeelding ]
Aan zee moet je gaan wonen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef Toto69 het volgende:
Overijssel vind ik maar een matige provincie, ondanks dat ik er zelf woon. Maar heel erg veel heb ik met Nederland überhaupt niet.
Ja, maar dan steek je je lul in een gat in een stuk plasticquote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met een fleshlight
Koop een realdoll als je toch geld zat hebt (en niet de ingedaalde balletjes voor een eckte)![]()
[ afbeelding ]
NRW in Duitslandquote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef Toto69 het volgende:
Ook niet ver er vandaanquote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Komt omdat je niet in Drenthe woont.
daar fietste ik wel eens naartoe met m'n ouders als jochie. was je daar eindelijk, dan was het een beetje van: ja en nu..quote:Op zondag 2 november 2014 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar heb je die mooie opgestapelde steentjes.
Wat is er mooi aan Friesland? Het is hartstikke vlak en als je de grote steden verlaat versta je de mensen niet meer.quote:Op zondag 2 november 2014 00:31 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Soms wel, maar hoe minder mensen de schoonheid van Friesland inzien hoe meer ruimte er is voor mij en dat is wat ik er het mooie aan vind. Win-win situatie dus.
huh wtf, weet niet eensquote:
Lijden?quote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Net te ver om geen gelukkig leven te lijden
Ik heb 15 jaar op 2km van de Noordzee gewoond. Je went eraan en dan wil je bomen en bos ipv dat dat zoute grafwaterquote:Op zondag 2 november 2014 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woonde praktisch aan de Atlantische Oceaan. Half uurtje met de trein. Heerlijk klimaat.
Dat lijkt me ook wel mooi. Zeker als het heerlijk zacht klimaat is (al mogen we vooralsnog niet klagen).quote:Op zondag 2 november 2014 00:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woonde praktisch aan de Atlantische Oceaan. Half uurtje met de trein. Heerlijk klimaat.
Ik drukte per ongeluk op iets en toen ging je post weg, dus ik heb hem weer terug gezet.quote:
Ik snap het mooie aan de zee nooit. Het is een leegte, maar je bent al omsloten door zoveel leegtes. Geef mij maar een bos of zoals nu, vijf kilometer aan weilanden rondom een pittoreske boerderij op de kleigrond. Is ook leeg op een bepaalde manier, maar tenminste bereikbaar. Je kan er iets mee.quote:
Mooi toch die stugge boeren die je niet verstaatquote:Op zondag 2 november 2014 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan Friesland? Het is hartstikke vlak en als je de grote steden verlaat versta je de mensen niet meer.
Er is hier ook bos. Daarachter zee.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik snap het mooie aan de zee nooit. Het is een leegte, maar je bent al omsloten door zoveel leegtes. Geef mij maar een bos of zoals nu, vijf kilometer aan weilanden rondom een pittoreske boerderij op de kleigrond. Is ook leeg op een bepaalde manier, maar tenminste bereikbaar.
okequote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel mooi. Zeker als het heerlijk zacht klimaat is (al mogen we vooralsnog niet klagen).
[..]
Ik drukte per ongeluk op iets en toen ging je post weg, dus ik heb hem weer terug gezet.
Neequote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb 15 jaar op 2km van de Noordzee gewoond. Je went eraan en dan wil je bomen en bos ipv dat dat zoute grafwater
Zeer zacht ja. In Oktober 35 graden, meer regel dan uitzondering.quote:Op zondag 2 november 2014 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel mooi. Zeker als het heerlijk zacht klimaat is (al mogen we vooralsnog niet klagen).
[..]
Ik drukte per ongeluk op iets en toen ging je post weg, dus ik heb hem weer terug gezet.
Oh verdorie dat was ik helemaal vergetenquote:Op zondag 2 november 2014 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan Friesland? Het is hartstikke vlak en als je de grote steden verlaat versta je de mensen niet meer.
Heel onpraktisch lijkt mij zo.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mooi toch die stugge boeren die je niet verstaat
Ja oké.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, jij lijdt er toch onder?
Hm,ik word juist rustig van het strand.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik snap het mooie aan de zee nooit. Het is een leegte, maar je bent al omsloten door zoveel leegtes. Geef mij maar een bos of zoals nu, vijf kilometer aan weilanden rondom een pittoreske boerderij op de kleigrond. Is ook leeg op een bepaalde manier, maar tenminste bereikbaar. Je kan er iets mee.
Ach, dat is geen bos te noemen, dat is een duinnatuurgebied.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er is hier ook bos. Daarachter zee.
Waar is dat precies, kan het zo niet plaatsen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Zeer zacht ja. In Oktober 35 graden, meer regel dan uitzondering.
Tevens heerlijke uitzichten. Dit was tijdens de openingswedstrijd van het WK 2014. (Brazilië - Kroatië)
[ afbeelding ]
Da's dom.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh verdorie dat was ik helemaal vergeten
Echte bossen hebben we hier ook niet. Vind het allang prima dat ik hier geen herrie en drukte heb.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ach, dat is geen bos te noemen, dat is een duinnatuurgebied.
Generaliseren, FOK! op z'n bestquote:Op zondag 2 november 2014 00:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mooi toch die stugge boeren die je niet verstaat
En ik word juist rustig van de bos en het horen van het dierenleven om me heen. Jammer, dan kunnen we dus niet samenwonen.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hm,ik word juist rustig van het strand.
'T ken nait.quote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zolang je " 't ken net' " weet te achterhalen komt het wel goed
Lissabon.quote:Op zondag 2 november 2014 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar is dat precies, kan het zo niet plaatsen.
pot, ketel en zulks.quote:
Dat is waar. Ik woon zelf in de stad, maar daar heb ik eigenlijk helemaal niets mee.quote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echte bossen hebben we hier ook niet. Vind het allang prima dat ik hier geen herrie en drukte heb.
Veluwe. al lachen ze je in het buitenland ook uit als je dat grasmatje al bos durft te noemenquote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Echte bossen hebben we hier ook niet. Vind het allang prima dat ik hier geen herrie en drukte heb.
quote:
Verdoriequote:Op zondag 2 november 2014 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En ik word juist rustig van de bos en het horen van het dierenleven om me heen. Jammer, dan kunnen we dus niet samenwonen.
Wil jij het tegendeel beweren? Loop in Friesland, afgezien van Leeuwarden, een willekeurige winkel binnen en 80% kans dat je wordt aangesproken met ¨ah goeie¨.quote:
Qua klimaat lijkt het me daar wel heerlijk.quote:
mijnquote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Verdoriedaar gingen me toekomstplannen.
Ook in Leeuwarden zijn genoeg fries sprekenden hoorquote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil jij het tegendeel beweren? Loop in Friesland, afgezien van Leeuwarden, een willekeurige winkel binnen en 80% kans dat je wordt aangesproken met ¨ah goeie¨.
soms slik ik wel een lettergreepje in maar dat is sporadischquote:
Ja, zelden echt regen. Ben er wel 1x weggespoeld. Maar over 't algemeen veel zon en warmte.quote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Qua klimaat lijkt het me daar wel heerlijk.
Heerenveen..quote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Seizoenskaartje Heerenveen, zie er dus wekelijks zoveel dat je het haast gaat denken
In dat soort grappen trap ik niet meerquote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
In het volgende deel foto van m'n poes.
quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
Mijn autocorrect -.- ik bied je MIJN excuses aan.quote:
Ik maak de leren riempjes van bretels alvast los.quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
dan krijg je banquote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef Hamster. het volgende:
Nouja, ik woon in Leeuwarden en ben het wel gewend wanneer ik buiten de stad kom.quote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wil jij het tegendeel beweren? Loop in Friesland, afgezien van Leeuwarden, een willekeurige winkel binnen en 80% kans dat je wordt aangesproken met ¨ah goeie¨.
Veel minder, mensen in Leeuwarden voelen zich over het algemeen totaal niet met Friesland verbonden en ik kan het weten, heb er bijna 2 jaar gewerkt.quote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ook in Leeuwarden zijn genoeg fries sprekenden hoor
Onderling spreken mensen Fries maar als je dat niet kan spreken ze gewoon Nederlands met je. Alleen Fries opgevoede kinderen maken nog wel eens rare fouten, maar dat is er eigenlijk voor de hogere klassen van de basisschool altijd uit.quote:Op zondag 2 november 2014 00:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten komtquote:Op zondag 2 november 2014 00:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nouja, ik woon in Leeuwarden en ben het wel gewend wanneer ik buiten de stad kom.
Waardering hiervoor bij deze uitgesprokenquote:Op zondag 2 november 2014 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn autocorrect -.- ik bied je MIJN excuses aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |