Pics danquote:Op zondag 2 november 2014 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat moet ik met tetten? Heb ze zelf al...
Nah, ik weet al hoe ze r uitzienquote:
Bangerik.quote:Op zondag 2 november 2014 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, ik weet al hoe ze r uitzien
Vastquote:
Dus? De nachtwacht is ook van Rembrandt van Rijn. Betekent niet dat wij haar schoonheid niet mogen aanschouwen.quote:
Dat heb ik gemist.. Wat deed je toen?quote:Op zondag 2 november 2014 01:26 schreef RingBewoner het volgende:
Tering, ik heb nog steeds hoofdpijn van gisteravond dus ga zo ook maar slapen.
Ik leef nogquote:Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus? De nachtwacht is ook van Rembrandt van Rijn. Betekent niet dat wij haar schoonheid niet mogen aanschouwen.
Stad in, begonnen met speciaalbier, toen bier, toen cocktail, toen vechten, daarna nog keertje speciaal, vervolgens whisky en daarna ben ik het kwijt.quote:Op zondag 2 november 2014 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.. Wat deed je toen?
Ok. Ik zou ook willen slapen danquote:Op zondag 2 november 2014 01:29 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stad in, begonnen met speciaalbier, toen bier, toen cocktail, toen vechten, daarna nog keertje speciaal, vervolgens whisky en daarna ben ik het kwijt.
Pluspuntjequote:Op zondag 2 november 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik zou dan ook geen pics van je lijk willen zien. Ben geen necrofiel
Ik dus ook. Was wel een leuke avond trouwens. Voor ik het kwijtraakte met een leuke dame gedanst en gezoend.quote:Op zondag 2 november 2014 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok. Ik zou ook willen slapen dan
Je bedoelt een neuksessie?quote:Op zondag 2 november 2014 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus een date is niet ondenkbaar?
Zoenenquote:Op zondag 2 november 2014 01:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik dus ook. Was wel een leuke avond trouwens. Voor ik het kwijtraakte met een leuke dame gedanst en gezoend.
Zoenen is enorm lekker en geil, het beste wat je in het openbaar kan doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |