Vergeten te melden, ik neem elke dag bij m'n ontbijt een vitaminepil van body&fitshop. Ben totaal geen fruit eter dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tevreden?
Ik mis de vitaminen iig.
Ja, moet je niet doen An
Ik heb nu wel 6 verschillende koortslippen... alles doet zo'n zeer![]()
Dat is niet zo erg, pijn kan ik wel hebben maar zie er uit als een gepokkelde zombie
Ja klopt! Balans houden tussen volwassen worden en je blij bewaren is idd muy importantequote:Op woensdag 5 november 2014 00:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Lang geleden nog onder een andere username was ik het blije ei van het topic(echt!)
Dan volwassen worden, stress, stress, blablabla
Hou zo lang vast aan je blijheid en onbevangenheid!
quote:Op woensdag 5 november 2014 08:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sterker nog: als daar je kracht ligt mag je het nooit loslaten. Blijheid en onbevangenheid in combinatie met een sterke wil en intelligentie kunnen je heel ver brengen. Het zijn positieve kwaliteiten waar maar weinig mensen op terug kunnen vallen.
Oh ik zag het altijd als kinderlijk en naïef (bij mij) interessant dat je dit zegt!quote:Op woensdag 5 november 2014 08:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sterker nog: als daar je kracht ligt mag je het nooit loslaten. Blijheid en onbevangenheid in combinatie met een sterke wil en intelligentie kunnen je heel ver brengen. Het zijn positieve kwaliteiten waar maar weinig mensen op terug kunnen vallen.
Ohja stom, helemaal vergeten, ja heb ik gekregen en heel erg bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, had je wat verkeerds gegeten?
Heb je mijn mail goed gehad?
Maria... hoe gaat het met je, je klinkt nogal gestresst.. en zelf voor de liefste Maria kan dan natuurlijk
Ja ditquote:
Hebben we 1 ding gemeen: allebei willen we richting die 60 kgquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een streefgewicht, maar ik wil geen ribben kunnen tellen als ik in de spiegel kijk en dat is meestal rond de 60 kg. Door medicatie wat moeite met genoeg eten, ik kijk ook eigenlijk alleen op de weegschaal als ik het vermoeden heb dat ik weer bewust moet gaan forcefeeden. Ik ben ook niet klein ofzo, 1.76m, dus <60 kg is niet verstandig.
Een appeltje is dan vrijwel het enige wat ik heel soms eet.. Of die paar keer per jaar een banaantje! En heel af en toe stukjes aarbei door de yoghurt heen als ontbijt, dat vind ik wel jammie jammiequote:Op woensdag 5 november 2014 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi zo Chico... Woksel
Maar Sander, fruit is zo vreselijk lekker! Zo'n knasperige, sappige, friszure Elstar. Je zet je tanden erin en dan genieten van de heerlijke smaak. Zo makkelijk, zo lekker!
Ik hou van 'the inner child' van Maria!
Je hebt ook diepvriesfruit die kan je ook door de yoghurt heen doen, lekker en gezond.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Een appeltje is dan vrijwel het enige wat ik heel soms eet.. Of die paar keer per jaar een banaantje! En heel af en toe stukjes aarbei door de yoghurt heen als ontbijt, dat vind ik wel jammie jammie
quote:
Ja wel goed. Mijn uitleg over de methode kwam wel aan en ook kon ik ook van te voren mensen tips geven over problemen die zij hadden. Mijn demo iets uitgedund, maar nog best tof. Denk dat de diclo op het juiste moment werkte.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:17 schreef Skoap het volgende:
@An hoe beviel het lesgeven?
Mijn yoga les ging echt k*t vanavond. Kwam er maar niet echt in en elke oefening voelde als te zwaar..
Bah.
Als dat gebeurt even rust nemen joh! Je lichaam geeft juist met yoga goed aan of er voldoende energie is. Ik merk dat vooral met balans houdingen. Waggelen joh! Hoewel dat vandaag juist goed gingquote:Op woensdag 5 november 2014 21:29 schreef Skoap het volgende:
![]()
lijkt me maar ingewikkeld, dat les geven. Fijn dat het goed gegaan is! En inderdaad oefening baart kunst
Ja ik sport altijd zwaar op dinsdag en dan yoga op woensdag. Het helpt wel enorm tegen de spierpijn normaal gesproken. Maar vandaag leek het meer alsof ik nog moe was van gisteren inderdaad.
Dieet is bevallen van een meerling.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef Chicolate het volgende:
Wacht, sinds wanneer heeft LIF 5? 6? afvaltopics? ...Ik kruip wel weer onder mn steen ofzo.
Ik moest hiervan mijn thee uitproestenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dieet is bevallen van een meerling.
<insert flauwe grap over bevallen en gewichtsverlies>quote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Dieet is bevallen van een meerling.
Haha het is niet erg dat ik veel nadenk, maar over andere dingen misschien. Als kind dacht ik misschien nog wel meer naquote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef An24 het volgende:
Eens met babbel over jeugdig blijven. Altijd een beetje kind blijven zeg ik altijd. Doet Maria goed![]()
En Probje moet niet zo veel nadenken![]()
Ik baalde enorm vandaag. Had weer kijkers voor het huis, das tof! Als een gek door huis gevlogen, stofzuigen enzo. Niet goed opgelet en dus ribben weer schuiven. Weer kramp en pijn. Diclo en asperine deden niets![]()
En wie zou er voor het eerst les en demo geven? Juist![]()
Heb me er doorheen gesleept en het was leuk, maar tis ff kut nuZo maar eens in bad.
Ligt er aan wat voor yoga je gaat doen!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:54 schreef Tele6 het volgende:
Haha een meerling! Hoewel dieet zelf harder krijste en spartelde dan al haar kindjes![]()
O: yoghurt, appel, muesli
T: speculaasje, mandarijn
L: andijviestamppot met perzik en brie
T: handje nootjes
D: rucola, 2 volkorenboterhammen met iets, yoghurt met perzik
Rare week hier. Vreemd weinig energie en wel heel veel dingen die ik moet doen. Dinsdag heb ik 's middags gesport en toen ben ik om 6 uur 's avonds al gaan slapen... doorgeslapen tot 7 uur de volgende ochtend. Dat had ik kennelijk nodig.![]()
Volgende week begint een nieuwe periode bij het sportcentrum en ik heb me ingeschreven voor een cursus yoga. Ik ben benieuwd, heb nog nooit yoga gedaan. Wat ik me dan afvraag is, wat doe je aan als je yoga doet? Warme sportkleren? En word je er zweterig van? En denken jullie dat ik een matje of handdoek ofzo mee zal moeten nemen?
Nou, dit zeggen ze erover:quote:Op donderdag 6 november 2014 12:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor yoga je gaat doen!
Dus ik denk dat ik pas weet waar de cursus over gaat als ik de cursus gevolgd heb... ofzo...quote:Het pad van yoga leidt naar je Zelf. Het is de kunst van de vereniging van lichaam en geest. Tijdens de oefeningen word je voortdurend op je adem gewezen en leer je goede gedachten te onderscheiden van slechte en daarin een keuze te maken. Via yoga kom je weer in contact met je eigen wezen, je oorspronkelijke Zelf.
Yoga 30-
Voor de dertig wordt de persoonlijkheid gevormd. Je leert allerlei vaardigheden en technieken, je doet kennis op en je vormt een sociale omgeving. Hierop gebaseerd is yoga voor studenten en jongeren onder de dertig gericht op het aanleren van een juist gedrag ten opzichte van het lichaam, het leren van een groot aantal juiste houdingen, juist leren ademen en gaan begrijpen wat yoga je kan bieden.
Klinkt in mijn ogen heel zweverig. Als het type yoga niet genoemd wordt, ben ik al op mijn hoedequote:Op donderdag 6 november 2014 15:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nou, dit zeggen ze erover:
[..]
Dus ik denk dat ik pas weet waar de cursus over gaat als ik de cursus gevolgd heb... ofzo...
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef _aurum_ het volgende:
het verkleint wel de kans dat je vallende koffie hebt....denk ik. OF je moet het hele apparaat richting moeder aarde weten te krijgen.
Vind juist Tony niet lekkerquote:Op donderdag 6 november 2014 18:46 schreef Probability het volgende:
Sinds ik geen koekjes meer mag eten, eet ik best veel chocolade, hiervoor vond ik het nooit zo lekker (alleen van Tony's Chocolonely of zo de rest vind ik vies, te vettig/goedkoop)
Maar ja dat zal vast niet heel gezond zijn
Ik hou niet zo van chocoladequote:Op donderdag 6 november 2014 19:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vind juist Tony niet lekker
Lekkerste pure chocolade komt wat mij betreft vd Aldi.. Die grote blokken in rode verpakking, moet je eens proberen dan geef je mij gelijk, wedden?
Goed punt.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef _aurum_ het volgende:
het verkleint wel de kans dat je vallende koffie hebt....denk ik. OF je moet het hele apparaat richting moeder aarde weten te krijgen.
Beter dan zwaarte punt.quote:
Je snapt de punt niet??quote:
Ja dat weet ik maar ik snap de opmerking nietquote:Op donderdag 6 november 2014 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je snapt de punt niet??
LI is niet zo handig met koffie
zou ik er bulletproof koffie mee kunnen maken (maar dan met chai theequote:Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Nom! Omeletje bakken, nu!![]()
Alles wordt lekkerder met Ghee
Nog geen geduld gehad om proefondervindelijk uit te proberen of het werkt, maar mindfulness schijnt te helpen met ontspannen.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef Probability het volgende:
ooooh ik erger mij altijd aan bas/slaande deuren/mensen die lopen
nou ja ergeren.. ik hoor het en ik ga luisteren.. ik blijf daardoor een soort van actief/gespannen.
Wel oppassen met oorontsteking, dus regelmatig schoonmaken/vernieuwen. Sommige motorrijders dragen dagelijks oordoppen, dus geen probleem.quote:Maar eh, kan het kwaad om als je wakker bent, thuis, oordopjes te dragen? Ik vind het wel fijn.
Mindfulness doe ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Nog geen geduld gehad om proefondervindelijk uit te proberen of het werkt, maar mindfulness schijnt te helpen met ontspannen.
[..]
Wel oppassen met oorontsteking, dus regelmatig schoonmaken/vernieuwen. Sommige motorrijders dragen dagelijks oordoppen, dus geen probleem.
haaaaaaiquote:
^^quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:30 schreef loveli het volgende:
Wel oppassen met oorontsteking, dus regelmatig schoonmaken/vernieuwen. Sommige motorrijders dragen dagelijks oordoppen, dus geen probleem.
Hoooooii!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
haaaaaai
Ik kom hier weer wat actiever meeposten met lijstjes. Ik begin een beetje chubbycheeks te worden
Teveel werken, niet de moeite nemen om goed te eten en ehm...sporten?! Wat was dat ook alweer![]()
Vandaag is dit iig de bedoeling:
O: havermoutpap met amandel, frambozen en whey
T: 2 minisnickers
S: ik ga naar de sportschool
L: aka late lunch - gestoomde zoete aardappel, broccoli en gebakken kabeljauw
D: omelet met groenten
T: bak kwark.
ja dit snap ik dus nog steeds nietquote:Op donderdag 6 november 2014 17:54 schreef _aurum_ het volgende:
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef Probability het volgende:
ooooh ik erger mij altijd aan bas/slaande deuren/mensen die lopen
nou ja ergeren.. ik hoor het en ik ga luisteren.. ik blijf daardoor een soort van actief/gespannen.
nu heb ik al een paar keer na 8 uur 's avonds oordopjes ingedaan.. ik hoor m'n radio nog wel gewoonmaar het geeft een soort rust
Heel gek kan meteen een stuk beter lezen en ben veel kalmer!
Zit gewoon in m'n eigen kamer, alleen met de deur op slot (zolderkamer autie)
Maar eh, kan het kwaad om als je wakker bent, thuis, oordopjes te dragen? Ik vind het wel fijn.
nee bedoel echte oordopjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Muziek = achtergrondgeluid dat fijn is, en in mijn geval, wat me niet uit mn concentratie duwt. En het verdringt niet-fijne geluiden. *dopjes weer in doet*
Ik zet water op. Als het bijna is drooggekookt, doe ik er nog wat water bij. Ik zet een mok klaar met room (geen kandij meer!). Of ik giet de room in het koffiefilter. Ik vervang het koffiefilter, doe room in mok, maal bonen. Ik mik de bonen in het filter (als ik niet ben bergeten een nieuw filter te pakken...), giet er net even teveel heet water bij aardoor alles overstroomt, maak met keukenrol de boel droog en loop naar de bank. Waarbij ik tijdens het lopen koffie over me heen guts.quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:54 schreef Probability het volgende:
[..]
ja dit snap ik dus nog steeds niet
of gooit li de koffie om tijdens het maken?
Als ik alleen thuis ben zoals vandaag dan drink ik mijn koffie bij de Jumbo... hartstikke lekker koffiequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:15 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij is het tijd voor een koffie-volautomaat li.
Heb je daar nou heel de dag op zitten broeien?quote:Op vrijdag 7 november 2014 12:54 schreef Probability het volgende:
[..]
ja dit snap ik dus nog steeds niet
of gooit li de koffie om tijdens het maken?
Jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:03 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Heb je daar nou heel de dag op zitten broeien?
Stop dan met die mini snickers, marsjes chocolade shit dan muts!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
haaaaaai
Ik kom hier weer wat actiever meeposten met lijstjes. Ik begin een beetje chubbycheeks te worden
Teveel werken, niet de moeite nemen om goed te eten en ehm...sporten?! Wat was dat ook alweer![]()
Vandaag is dit iig de bedoeling:
O: havermoutpap met amandel, frambozen en whey
T: 2 minisnickers
S: ik ga naar de sportschool
L: aka late lunch - gestoomde zoete aardappel, broccoli en gebakken kabeljauw
D: omelet met groenten
T: bak kwark.
Yeaaaahquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja
Ondertussen wel begonnen met wo mathematics voor het geval ik een master zou willen doen
(Doen nu hbo zonder wiskunde )
Ben alvast het huiswerk aan het maken voor een course die moet beginnen
Eigenlijk gaat het best goed
yeahhhhhhhh
O ja en eigenlijk was ik werkeloos maar er werd net gevraagd of ik bijles statistiek wil geven (hbo jaar 1) betaald dus
Yeahhhhhhhhh
Dus nu voel ik m'n intelligentie met de minuut stijgen
Yeaaaaaaah
Alleen kwam ik niet uit het raadsel van de koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |