Tevreden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:35 schreef sandertjuh het volgende:
Mijn uiteindelijke lijstje voor vandaag:
O: magere yoghurt & muesli & whey shake
T: - (laat ontbeten)
L: 100 gram kibbeling
T: 100 gram pandanrijst & kipfilet & wokgroentes
T: 2 bruine boterhammen met ham&kaas
Sporten
D: Whey shake & creatine shake & kip kerrie madras
T: Paartoastjes met filet .. had last van lekkere trek onder het voetbal kijken
T: 450 gram magere kwark
En tussendoor ook nog een blikje cola.. kon deze niet laten staan vanmiddag.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, had je wat verkeerds gegeten?
Heb je mijn mail goed gehad?
Maria... hoe gaat het met je, je klinkt nogal gestresst.. en zelf voor de liefste Maria kan dan natuurlijk
Oh daar was mn antwoordquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tevreden?
Ik mis de vitaminen iig.
Ja, moet je niet doen An
Ik heb nu wel 6 verschillende koortslippen... alles doet zo'n zeer![]()
Dat is niet zo erg, pijn kan ik wel hebben maar zie er uit als een gepokkelde zombie
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:55 schreef loveli het volgende:
Ik heb een nieuw strijkijzer gekocht
Gelukkig zitt er een waarschuwing bij in 17 talen dat 'ie heet wordt.
Lang geleden nog onder een andere username was ik het blije ei van het topicquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Tja het rommelt he! Stukje volwassen worden, werkdingen enzo. Maar het gaat best okay hoor!Het is nu even prut maar good things are coming my way ofzo. Ga ik van uit.
![]()
En met oe?
Sterker nog: als daar je kracht ligt mag je het nooit loslaten. Blijheid en onbevangenheid in combinatie met een sterke wil en intelligentie kunnen je heel ver brengen. Het zijn positieve kwaliteiten waar maar weinig mensen op terug kunnen vallen.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Lang geleden nog onder een andere username was ik het blije ei van het topic(echt!)
Dan volwassen worden, stress, stress, blablabla
Hou zo lang vast aan je blijheid en onbevangenheid!
Vergeten te melden, ik neem elke dag bij m'n ontbijt een vitaminepil van body&fitshop. Ben totaal geen fruit eter dus dan maar zo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tevreden?
Ik mis de vitaminen iig.
Ja, moet je niet doen An
Ik heb nu wel 6 verschillende koortslippen... alles doet zo'n zeer![]()
Dat is niet zo erg, pijn kan ik wel hebben maar zie er uit als een gepokkelde zombie
Ja klopt! Balans houden tussen volwassen worden en je blij bewaren is idd muy importantequote:Op woensdag 5 november 2014 00:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Lang geleden nog onder een andere username was ik het blije ei van het topic(echt!)
Dan volwassen worden, stress, stress, blablabla
Hou zo lang vast aan je blijheid en onbevangenheid!
quote:Op woensdag 5 november 2014 08:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sterker nog: als daar je kracht ligt mag je het nooit loslaten. Blijheid en onbevangenheid in combinatie met een sterke wil en intelligentie kunnen je heel ver brengen. Het zijn positieve kwaliteiten waar maar weinig mensen op terug kunnen vallen.
Oh ik zag het altijd als kinderlijk en naïef (bij mij) interessant dat je dit zegt!quote:Op woensdag 5 november 2014 08:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sterker nog: als daar je kracht ligt mag je het nooit loslaten. Blijheid en onbevangenheid in combinatie met een sterke wil en intelligentie kunnen je heel ver brengen. Het zijn positieve kwaliteiten waar maar weinig mensen op terug kunnen vallen.
Ohja stom, helemaal vergeten, ja heb ik gekregen en heel erg bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, had je wat verkeerds gegeten?
Heb je mijn mail goed gehad?
Maria... hoe gaat het met je, je klinkt nogal gestresst.. en zelf voor de liefste Maria kan dan natuurlijk
Ja ditquote:
Hebben we 1 ding gemeen: allebei willen we richting die 60 kgquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een streefgewicht, maar ik wil geen ribben kunnen tellen als ik in de spiegel kijk en dat is meestal rond de 60 kg. Door medicatie wat moeite met genoeg eten, ik kijk ook eigenlijk alleen op de weegschaal als ik het vermoeden heb dat ik weer bewust moet gaan forcefeeden. Ik ben ook niet klein ofzo, 1.76m, dus <60 kg is niet verstandig.
Een appeltje is dan vrijwel het enige wat ik heel soms eet.. Of die paar keer per jaar een banaantje! En heel af en toe stukjes aarbei door de yoghurt heen als ontbijt, dat vind ik wel jammie jammiequote:Op woensdag 5 november 2014 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi zo Chico... Woksel
Maar Sander, fruit is zo vreselijk lekker! Zo'n knasperige, sappige, friszure Elstar. Je zet je tanden erin en dan genieten van de heerlijke smaak. Zo makkelijk, zo lekker!
Ik hou van 'the inner child' van Maria!
Je hebt ook diepvriesfruit die kan je ook door de yoghurt heen doen, lekker en gezond.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Een appeltje is dan vrijwel het enige wat ik heel soms eet.. Of die paar keer per jaar een banaantje! En heel af en toe stukjes aarbei door de yoghurt heen als ontbijt, dat vind ik wel jammie jammie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |