An? Heb je iets gedronken?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:51 schreef An24 het volgende:
Soepje Mo! Is liever voor je maag, slokdarm en strak wordt wensen![]()
Hier de yoga maar even overgeslagen. Twee uur wandelen en anderhalf uur yoga lukt nog niet met dit lijf. Wel beweging gehad door wat huishoudklusjes.
Morgen dan maar yoga en lekker naar de sauna
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Kassa Groen op maandag: Kokosvet/olie is de meest cholestorol verhogend en bijna een vd slechtste vetten...
Daar drink ik wat melk op
Die eerste zinquote:
Wij eten deze week: groene kool, venkel, bleekselderij, aardappels, wortelen, koolrabi, spitskool, spruitjes en uien. En sla, Maar die komt uit italie.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker he, lokaal voedsel.
Zoals bekend heb ik 20 jaar op de boerderij gewoond dus weet er alles van.
Heb nu ook constant zin in alle koolsoorten
Vermoed een voorspellend lijstje, 16:24 D al op en de volgende T ook verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Er staat vodka in haar lijstje dus eh.. Ja?
Was expres hoorquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Was expres hoor![]()
Soepje is liever (beter) voor de maag en slokdarm. En Mo wil graag strakker worden![]()
En vodka miet er nog in ja
Haha, nu snap ik dat het fout ging, dacht dat jouw lijst van Mo wasquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik kon er wel wat van bakken maar met m'n yoghurt die steeds terug wilde deden mijn hersenen *gloepgloep*
Soepje en toen dat bleef zitten pistolet met brie. Voel me meteen een stuk fruitiger
Op blijven letten hé!quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, nu snap ik dat het fout ging, dacht dat jouw lijst van Mo was
Zo veel blauw komt hier niet![]()
Jij gaat vroeg dood... melkquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:59 schreef Klokov het volgende:
O: 100gr havermout, 1 liter halfvolle melk, 1 banaan, 50gr rozijnen en wat kaneel
L: Gevulde aubergines met o.a. gehakt, ui en gesmolten kaas.
D: 500 gr magere franse kwark, 1 banaan, 100gr muesli, wat honing en wat kaneel
T: 5 Dropkogels
S: Kettlebelltraining
Haha, staat wel kwark tegenover wat het weer wat zou moeten cancellen. En ik ben een ban waarvoor de effecten sowieso al afgezwakt warenquote:
All you can eat is niet erg bevorderlijk voor je dieet nee. Laatst voor meer dan 100 euro tapas weggegeten omdat het onbeperkt was voor 22,50quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:10 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik ging zo goed, met mijn 65 kilo gisteren. Vandaag voorbeeldig gegeten, totdat de heer des huizes bedacht om uit eten te gaan...all you can eat....ik heb me niet meer durven wegen.![]()
![]()
ach, morgen weer een dag!
ok, niet schrikken, maar ik heb me echt niet ingehouden...quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat heb je allemaal gegeten ?? doe eens opschrijven?
Owww. ik schrik niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
ok, niet schrikken, maar ik heb me echt niet ingehouden...
ik begon heel moedig van: ik ga alleen maar gezonde hapjes pakken hoor! En eindigde met:
Varkenshaas, zoete kipfilet, biefstuk, varkensfiletlapje (ofzo), 1 mini gehaktbal, patat,wortelen, sperziebonen, tomaten gevuld met kaas en pesto, stokbrood kruidenboter, 2 mini cupcakes, ananas, meloen, aardappel salade, pasta salade, rauwkost salade, 4 zure wormen (hihi die stonden stonden er natuurlijk voor de kinderen maar die vind ik zooo lekker), 2 glazen cola en een cappuccino.
Dat was het zo'n beetje wel, natuurlijk niet van alles borden vol maar wel overal een schepje van. Schandalig, maar ik hou erg van lekker eten. Gelukkig ben ik nog lang en slank
onbeperkt tapas, zou ik ook niet kunnen weer staan!
Ja ligt aan jou. Niet omdat je iets kwijt bent maar je de vergelijking trekt en er erg mee bezig bent.quote:Op zondag 2 november 2014 03:44 schreef the85mc het volgende:
Hoi.. Weet niet wat me gebeurt de laatste tijd.
Was vanavond stappen en 'normaal' ouwehoer ik met veel vrouwen en als ik wil kan ik met een paar naar huis. Dat doe ik al niet zo vaak meer de laatste tijd. Maar vandaag.. ik weet het niet wat het was. Het ging totaal niet soepel en ik vond het echt lastig. Voelde alsof ik mn modjo kwijt was. Wel met een paar dames gepraat maar gewoon nul spanning.. Weet niet of het nou aan mij lag of aan hen.. Ben ik het verleerd
^^quote:Op zondag 2 november 2014 09:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ligt aan jou. Niet omdat je iets kwijt bent maar je de vergelijking trekt en er erg mee bezig bent.
Te weinig selderij gegeten denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 03:44 schreef the85mc het volgende:
Hoi.. Weet niet wat me gebeurt de laatste tijd.
Was vanavond stappen en 'normaal' ouwehoer ik met veel vrouwen en als ik wil kan ik met een paar naar huis. Dat doe ik al niet zo vaak meer de laatste tijd. Maar vandaag.. ik weet het niet wat het was. Het ging totaal niet soepel en ik vond het echt lastig. Voelde alsof ik mn modjo kwijt was. Wel met een paar dames gepraat maar gewoon nul spanning.. Weet niet of het nou aan mij lag of aan hen.. Ben ik het verleerd
En zo klink je niet zo leuk en normaal wel!quote:Op zondag 2 november 2014 09:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ligt aan jou. Niet omdat je iets kwijt bent maar je de vergelijking trekt en er erg mee bezig bent.
Ik vond je eerlijkheid juist verfrissend. Had het zelf kunnen zeggenquote:Op zondag 2 november 2014 10:15 schreef Probability het volgende:
[..]
En zo klink je niet zo leuk en normaal wel!
Dus niet over inzitten en volgende week een leuke tijd hebben met de mensen met wie je bent, dan komt de rest vanzelf wel.
quote:Op zondag 2 november 2014 11:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vond je eerlijkheid juist verfrissend. Had het zelf kunnen zeggen![]()
Slechte nacht gehad. Bijnieren hadden het zwaar. Veel pijn. Kreeg mijn voer niet verteerd, het bleef hoog zitten en dus ook boven de plee gehangen. Lijf gaat steeds meer weigeren als ik te veel en te vet eet![]()
Niet meer doen: veel brood, vlees en chipjes op 1 dag
Ja, daar zit wat in. Nouja, volgende keer wordt het vast leukerquote:Op zondag 2 november 2014 09:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga je uit om met de mensen met wie je bent een leuke tijd te hebben of om te regelen (en haal je daar dan je voldoening uit?)quote:Op zondag 2 november 2014 12:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, daar zit wat in. Nouja, volgende keer wordt het vast leuker![]()
Zometeen even fietsen denk ik, is echt super lekker weer
Let eens op of het aan combinaties van macro's ligt. Sommige dingen zijn in hun upje goed te verteren, maar clashen met andere macro's.quote:Op zondag 2 november 2014 11:25 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vond je eerlijkheid juist verfrissend. Had het zelf kunnen zeggen![]()
Slechte nacht gehad. Bijnieren hadden het zwaar. Veel pijn. Kreeg mijn voer niet verteerd, het bleef hoog zitten en dus ook boven de plee gehangen. Lijf gaat steeds meer weigeren als ik te veel en te vet eet![]()
Niet meer doen: veel brood, vlees en chipjes op 1 dag
Dat is iets heel anders dan een geplande vastendag waarbij je een systeem hebt.quote:Op zondag 2 november 2014 16:35 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Lijstje tot zo ver:
O&L: 1 banaan en 3 wentelteefjes (zonder suiker)
En wordt vervolgd met:
D- salade, rösti rondjes uit de oven en filetlapje
T- kopje koffie met melk en suiker
Tis niet zo veel, mijn goede dagen worden gevolgd door slechte dagen (lichamelijk). Ik zie zo'n slechte dag dan maar als jullie 'vastendag', ik slaap dan ook veel dus verbruik weinig.
O ja lachen zo'n burn out..quote:Op zondag 2 november 2014 16:55 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Faaldag...Ja dat klinkt wel goed!
Vraag me af of ik het woord falen alleen tijdens een burn out wel mag gebruiken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je er meer over vertellen?Worry is a misuse of imagination
Iddquote:Op zondag 2 november 2014 19:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik doe niet meer aan falen. Wel aan minder optimale dagen, minder optimale resultaten etc. Veel gezonder voor mijn zelfwaardering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wit is altijd goed tochquote:Op zondag 2 november 2014 19:41 schreef Tinkepink het volgende:
Moet eigenlijk nog aan de slag vanavond, maar ben gewoon te moe. Hele dag met kinderen in een pretpark rondgehangen. Hond was mee, dus ik kon nergens in, maar gewoon in de zon zitten (en vier uur auto rijden) zijn best vermoeiend![]()
Andere vraag; welke kleur blouse komt het mooist over bij blond haar op een foto: lichtblauw, wit of cremekleurig? Moet komende week foto's laten maken en vind het maar een lastige
Ik twijfel. Ga toch maar even wat blousen strijken en proeffoto#s maken. Teksten komen morgenavond wel weer.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 19:44 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Dat moet ik mezelf nog even aanleren Tink.
Beterschap Prob!O gets post wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Tegen welke achtergrond? Als die te licht is moet je zeker geen wit aan, anders val je weg (of lijken ale kringen onder je ogen 10 x donkerder).quote:Op zondag 2 november 2014 20:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ga toch maar even wat blousen strijken en proeffoto#s maken. Teksten komen morgenavond wel weer.
In mijn geval is het de combi van carbs en vet. Ik had de frietjes prima zonder Probleem kunnen eten als ik de rest vd dag alleen fruit en groenten at. Maar de rest was brood en vlees. Niet meer doen!quote:Op zondag 2 november 2014 16:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Let eens op of het aan combinaties van macro's ligt. Sommige dingen zijn in hun upje goed te verteren, maar clashen met andere macro's.
Uhmm goeiequote:
Ik heb er nooit zo van gehoudenquote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef Probability het volgende:
Dronken mensen.
Ik hou er niet zo van. Tijd ligt achter mij!
/Een dronken Maria mensen zien tekenen met sigaarwondenquote:
Ik zie dronken gedrag veelal redelijk los van nuchter gedrag en leg mijn eigen moraal niet aan anderen opquote:Op zondag 2 november 2014 21:54 schreef V1z0R het volgende:
Als je jezelf herkent in een omschrijving waar iemand zo awesome als Maria een hekel aan heeft...
Kut!
Welterusten!
quote:Op zondag 2 november 2014 21:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes met opladen Tink! Lichtblauw lijkt me idd nice bij jou![]()
Mijn weekend ongeveer:
Kwalitatief eten
Dronken mensen
Lieve mensen
Dansjes
OV-falen![]()
Chill-tijd in fluffy trui
Per saldo helemaal nice!
O wat fijn! Ben je lekker snel op je streefgewicht!quote:Op maandag 3 november 2014 10:45 schreef Chicolate het volgende:
Voedselvergiftiging, bwuh. Prima start van de week.
Maar zijn ze ook FODMAP-free?quote:Op maandag 3 november 2014 11:52 schreef Probability het volgende:
Ik heb glutenvrije frikandellen gekocht! #fitgirl
Geen ideequote:
Wat heeft kokosvet nu weer gedaan?quote:Op maandag 3 november 2014 12:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Geen idee
Heb mij eigenlijk nog niet helemaal (helemaal niet) verdiept in FODMAP. Want dan mag je geen ui en knoflook meer toen haakte ik tijdelijk af
Anders eten m'n ouders ze wel op! Ze gaan geen ijs meer kopen want kokosvet. Helaas.
Door luchtvervuiling is lucht slecht, ik stop met ademen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Kassa groen zei dat het slecht is dus dan is het waar
Succesquote:Op maandag 3 november 2014 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Door luchtvervuiling is lucht slecht, ik stop met ademen.
Een half glas thee tot nu toequote:
Recept met walnoten.. walnoten zijn goede vetjes, lijken op hersenen en het schijnt niet voor niksquote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben niet echt een viseter.. is iets wat ik ooit nog eens moet gaan leren eten eigenlijkKibbeling en een lekkerbekje tellen ook niet echt mee natuurlijk
![]()
Heb je nog andere tips?
quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef loveli het volgende:
Lepeltje ijnzaadolie? En avocado is geen vissoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Handig die "juryleden"quote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Beterschap aan alle zieken, gelukkig kunnen jullie ons niet besmetten...
geen volledig lijstje hier, maar vanavond voor het eerst quinoa gegeten. Dit recept: http://www.lekkerensimpel(...)-en-cherrytomaatjes/ met als extra feta er bij, en een stukje kipfilet.
werd zelfs goed gekeurd door de kids!
(Mijn vorige uitprobeersel 'zoete aardappel stamppot met rucola' werd vakkundig door de oudste uitgekotst in bord..)
Nee.. echt even blancheren en dan malen, dan krijg een rulachtig iets. of misschien niet eens verwarmen want als je het verwerkt in iets anders warms dan gaart het wel.quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Krijg je dan niet een soort puree?
Als je het eerst kookt en dan pureert krijg je inderdaad wel puree. Mooie vervanging voor aardappelpuree moet ik zelf toegeven.quote:Op maandag 3 november 2014 19:44 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Krijg je dan niet een soort puree?
(En ze eten eigenlijk altijd alles, dus die rukkola was ook gewoon echt niet tof!)
Ziet eruit als een lekker recept! Die gaat bij mij zeker even als favoriet opgeslagen worden.quote:Op maandag 3 november 2014 19:32 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Beterschap aan alle zieken, gelukkig kunnen jullie ons niet besmetten...
geen volledig lijstje hier, maar vanavond voor het eerst quinoa gegeten. Dit recept: http://www.lekkerensimpel(...)-en-cherrytomaatjes/ met als extra feta er bij, en een stukje kipfilet.
werd zelfs goed gekeurd door de kids!
(Mijn vorige uitprobeersel 'zoete aardappel stamppot met rucola' werd vakkundig door de oudste uitgekotst in bord..)
200 uur en 2000 euroquote:Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kost dat veel tijd, An? Teacher training? Wel tof dat je les gaat geven
Stress-aftermath-buikpijn hierI guess good things are coming my way..?
quote:Op maandag 3 november 2014 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
200 uur en 2000 euroje snapt dat die uren het probleem niet zijn. We hebben wat prioriteiten zeg maar
Hehe ja altijd he! Al zou ik ook zeggen dat 2000 euro nog meevalt voor iets waar je mogelijk je leven lang profijt van hebtquote:Op maandag 3 november 2014 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
200 uur en 2000 euroje snapt dat die uren het probleem niet zijn. We hebben wat prioriteiten zeg maar
quote:Op maandag 3 november 2014 21:10 schreef An24 het volgende:
Ohw en ik heb mijn aller eerste ashtanga yogales voorbereidovermorgen is het zover. Spannend! Als ik het leuk vind Freudmans zover krijgen dat ik teacher training mag volgen
![]()
Ja is ook! Ik vind het ook meevallen. Maar we zijn had aan het sparen om het huis te verkopen en een nieuw huis te kopen. Ons huizengedoe duurt nu al zes jaar, dus dat gaat voorquote:Op maandag 3 november 2014 22:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hehe ja altijd he! Al zou ik ook zeggen dat 2000 euro nog meevalt voor iets waar je mogelijk je leven lang profijt van hebt
Soms wel tijd om je gedrag na te gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zie dronken gedrag veelal redelijk los van nuchter gedrag en leg mijn eigen moraal niet aan anderen opNo worries dus!
Goed heurquote:Op maandag 3 november 2014 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Schaapsel! Hoe is het met jou dan?
quote:Op maandag 3 november 2014 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nu ook moeie Maria![]()
SnertMoet ik ook eens maken zelf!
Li
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
crap in = crap out
Wel druk dus? Vast wel, gij carrieremamaquote:Op maandag 3 november 2014 23:32 schreef Skoap het volgende:
[..]
Goed heur
Weinig spannends te melden
Lees hier geregeld nog wel mee.
En hup meer tekeningen posten graag! I love them
Daar krijg je geen stickertje voor, gefrituurd deeg met wat witvis erin.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:57 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ga vanmiddag denk ik lekker een keertje voor een portie kibbeling!
Score vanmorgen: 58.5quote:Op maandag 3 november 2014 11:24 schreef Probability het volgende:
[..]
O wat fijn! Ben je lekker snel op je streefgewicht!
Niks om bang voor te zijn. Weet je al wat je wil gaan doen in de sportschool?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:27 schreef Miezziej het volgende:
Ik ga hier ook mee posten denk ik, stond op de weegschaal en dat viel een beetje tegen
Iemand had mij zo'n bon gegeven voor een maand sportschool, misschien moet ik die maar eens activeren(stiekem durf ik niet haha)
In ieder geval meer gericht op dingen met gewichten, ik loop zelf nog hard (ook al is de motivatie de laatste tijd niet zo goedquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:04 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niks om bang voor te zijn. Weet je al wat je wil gaan doen in de sportschool?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:25 schreef Probability het volgende:
ras El hanout en pompoen (soep?) was toch de combinatie?
Ik heb niet echt een streefgewicht, maar ik wil geen ribben kunnen tellen als ik in de spiegel kijk en dat is meestal rond de 60 kgquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:48 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Welkom Miezziej! En bewegen helpt heel veel, gewoon aanmelden bij de sportschool hoor! Geen vrienden oid die er ook heen gaan? Samen sporten is het makkelijkst.
chicolate, fijn dat je je eten weer binnen houd, wat is jouw streef gewicht?
Lijstje tot zover:
O- mango en Griekse yoghurt
T- rozijnen cakeje![]()
L- restje quinoa van gisteren
D- weet ik nog niet.
T- koffie met melk en suiker
En de 65 staat nog steeds op de weegschaal dus ik ben de 1e kilo kwijt! Nog 5 te gaan..
Nee nog niet! Hahaquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Al aan het eten Prob?
Hoi MIezzz..
/concentratievermogen van een goudvis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |