abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_146198635
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:10 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik ging zo goed, met mijn 65 kilo gisteren. Vandaag voorbeeldig gegeten, totdat de heer des huizes bedacht om uit eten te gaan...all you can eat....ik heb me niet meer durven wegen. :'( :P
ach, morgen weer een dag! :)
All you can eat is niet erg bevorderlijk voor je dieet nee. Laatst voor meer dan 100 euro tapas weggegeten omdat het onbeperkt was voor 22,50 :')
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_146199362
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat heb je allemaal gegeten ?? doe eens opschrijven?
ok, niet schrikken, maar ik heb me echt niet ingehouden...
ik begon heel moedig van: ik ga alleen maar gezonde hapjes pakken hoor! En eindigde met:

Varkenshaas, zoete kipfilet, biefstuk, varkensfiletlapje (ofzo), 1 mini gehaktbal, patat,wortelen, sperziebonen, tomaten gevuld met kaas en pesto, stokbrood kruidenboter, 2 mini cupcakes, ananas, meloen, aardappel salade, pasta salade, rauwkost salade, 4 zure wormen (hihi die stonden stonden er natuurlijk voor de kinderen maar die vind ik zooo lekker), 2 glazen cola en een cappuccino.

Dat was het zo'n beetje wel, natuurlijk niet van alles borden vol maar wel overal een schepje van. Schandalig, maar ik hou erg van lekker eten. Gelukkig ben ik nog lang en slank :P

onbeperkt tapas, zou ik ook niet kunnen weer staan!
  zaterdag 1 november 2014 @ 22:41:38 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146199584
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 22:35 schreef zouzomaarkunnen het volgende:

[..]

ok, niet schrikken, maar ik heb me echt niet ingehouden...
ik begon heel moedig van: ik ga alleen maar gezonde hapjes pakken hoor! En eindigde met:

Varkenshaas, zoete kipfilet, biefstuk, varkensfiletlapje (ofzo), 1 mini gehaktbal, patat,wortelen, sperziebonen, tomaten gevuld met kaas en pesto, stokbrood kruidenboter, 2 mini cupcakes, ananas, meloen, aardappel salade, pasta salade, rauwkost salade, 4 zure wormen (hihi die stonden stonden er natuurlijk voor de kinderen maar die vind ik zooo lekker), 2 glazen cola en een cappuccino.

Dat was het zo'n beetje wel, natuurlijk niet van alles borden vol maar wel overal een schepje van. Schandalig, maar ik hou erg van lekker eten. Gelukkig ben ik nog lang en slank :P

onbeperkt tapas, zou ik ook niet kunnen weer staan!
Owww. ik schrik niet zo snel hoor :D
Valt wel mee toch? Jij doet iig geen borden vol.. dat moet ik ook eens leren.

Bleeh, moe
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 1 november 2014 @ 23:53:24 #29
70532 loveli
N
pi_146202034
:') Programmaatje geupdate en met m'n duffe kop op "I hereby agree to sell my soul to the devil and also install a load of crap on my computer" geklikt.

:')

trusten :Z
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 1 november 2014 @ 23:54:03 #30
70532 loveli
N
pi_146202063
En twee repen milka. Nou ja, nu nog 1 1/3 :')
crap in = crap out
pi_146202552
Dacht dat jij op minderen van de suikers zat, Li :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 2 november 2014 @ 00:15:23 #32
70532 loveli
N
pi_146202885
Ik dacht niet.
crap in = crap out
pi_146203132
Oh, dacht laatst bericht te hebben gelezen dat je kandij in koffie en zo zelfs ging skippen. /my bad

Geheugen wordt wat minder laatste tijd :{ Of anderen herinneren het niet maar twijfel zelf ook...
Makreelfilets in olijfolie met knoflook en kruiden van John West is uit productie dus goede vetjes is wat minder .

Iemand idee voor goede (goedkope) vervanger?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 2 november 2014 @ 00:49:49 #34
70532 loveli
N
pi_146204022
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 00:15 schreef loveli het volgende:
Ik dacht niet.
...toen ik milka in m'n mond schoof ;)
crap in = crap out
  zondag 2 november 2014 @ 00:56:31 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146204203
Sugarcrush... damn loveli :(

Ik heb weer een vakantiecrush.. lanzarote in maart en ik weet al welk hotel.
Nu nog lief, lief aankijken :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146207163
Hoi.. Weet niet wat me gebeurt de laatste tijd.
Was vanavond stappen en 'normaal' ouwehoer ik met veel vrouwen en als ik wil kan ik met een paar naar huis. Dat doe ik al niet zo vaak meer de laatste tijd. Maar vandaag.. ik weet het niet wat het was. Het ging totaal niet soepel en ik vond het echt lastig. Voelde alsof ik mn modjo kwijt was. Wel met een paar dames gepraat maar gewoon nul spanning.. Weet niet of het nou aan mij lag of aan hen.. Ben ik het verleerd :{
pi_146207281
Gewoon niet de juiste meiden getroffen joh :D Jij bent toch niet plots heel anders geworden :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146208190
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 03:44 schreef the85mc het volgende:
Hoi.. Weet niet wat me gebeurt de laatste tijd.
Was vanavond stappen en 'normaal' ouwehoer ik met veel vrouwen en als ik wil kan ik met een paar naar huis. Dat doe ik al niet zo vaak meer de laatste tijd. Maar vandaag.. ik weet het niet wat het was. Het ging totaal niet soepel en ik vond het echt lastig. Voelde alsof ik mn modjo kwijt was. Wel met een paar dames gepraat maar gewoon nul spanning.. Weet niet of het nou aan mij lag of aan hen.. Ben ik het verleerd :{
Ja ligt aan jou. Niet omdat je iets kwijt bent maar je de vergelijking trekt en er erg mee bezig bent.
Worry is a misuse of imagination
pi_146208249
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 09:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja ligt aan jou. Niet omdat je iets kwijt bent maar je de vergelijking trekt en er erg mee bezig bent.
^^

Brood wordt gemixt en straks versgebakken brood O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 2 november 2014 @ 10:04:14 #40
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_146208564
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 03:44 schreef the85mc het volgende:
Hoi.. Weet niet wat me gebeurt de laatste tijd.
Was vanavond stappen en 'normaal' ouwehoer ik met veel vrouwen en als ik wil kan ik met een paar naar huis. Dat doe ik al niet zo vaak meer de laatste tijd. Maar vandaag.. ik weet het niet wat het was. Het ging totaal niet soepel en ik vond het echt lastig. Voelde alsof ik mn modjo kwijt was. Wel met een paar dames gepraat maar gewoon nul spanning.. Weet niet of het nou aan mij lag of aan hen.. Ben ik het verleerd :{
Te weinig selderij gegeten denk ik.

Lijstje voor vandaag:
O: 100gram havermout, 1 liter halfvolle melk, 1 banaan, 50 gram rozijnen en wat kaneel
L: 5 wentelteefjes (5 eieren, 5 plakken brood)
D: 500 gram magere Franse kwark, 100 gram muesli, 1 banaan, 50 gram rozijnen en wat kaneel
S: kettlebelltraining

Zal in de loop van de dag wat rauwe groente eten om het gebrek daarvan te compenseren maar weet nog niet welke groente (n). Iemand tips?
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_146208648
Oe wentelteefjes! Goed idee! :9
pi_146208676
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 09:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja ligt aan jou. Niet omdat je iets kwijt bent maar je de vergelijking trekt en er erg mee bezig bent.
En zo klink je niet zo leuk en normaal wel!
Dus niet over inzitten en volgende week een leuke tijd hebben met de mensen met wie je bent, dan komt de rest vanzelf wel.
Worry is a misuse of imagination
  zondag 2 november 2014 @ 10:17:26 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_146208702
Lekker Aurum!

Wentelteefjes, niet aan mij besteed,

Rauwe groenten, wortels, komkommer, tomaat, paprika, bloemkool

Nu eerst 12 km wandelen in de zon +
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_146209687
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 10:15 schreef Probability het volgende:

[..]

En zo klink je niet zo leuk en normaal wel!
Dus niet over inzitten en volgende week een leuke tijd hebben met de mensen met wie je bent, dan komt de rest vanzelf wel.
Ik vond je eerlijkheid juist verfrissend. Had het zelf kunnen zeggen :D

Slechte nacht gehad. Bijnieren hadden het zwaar. Veel pijn. Kreeg mijn voer niet verteerd, het bleef hoog zitten en dus ook boven de plee gehangen. Lijf gaat steeds meer weigeren als ik te veel en te vet eet :(

Niet meer doen: veel brood, vlees en chipjes op 1 dag :+
pi_146211447
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 11:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik vond je eerlijkheid juist verfrissend. Had het zelf kunnen zeggen :D

Slechte nacht gehad. Bijnieren hadden het zwaar. Veel pijn. Kreeg mijn voer niet verteerd, het bleef hoog zitten en dus ook boven de plee gehangen. Lijf gaat steeds meer weigeren als ik te veel en te vet eet :(

Niet meer doen: veel brood, vlees en chipjes op 1 dag :+
:D
merk om mij heen dat veel mensen iemand zoeken om van de winter tegen aan te kruipen, allemaal zelf weten natuurlijk *)

& naar & Hoe weet je dat het je bijnieren zijn. Wat vervelend!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_146211466
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 09:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja ligt aan jou. Niet omdat je iets kwijt bent maar je de vergelijking trekt en er erg mee bezig bent.
Ja, daar zit wat in. Nouja, volgende keer wordt het vast leuker :)

Zometeen even fietsen denk ik, is echt super lekker weer :)
pi_146211553
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 12:48 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, daar zit wat in. Nouja, volgende keer wordt het vast leuker :)

Zometeen even fietsen denk ik, is echt super lekker weer :)
Ga je uit om met de mensen met wie je bent een leuke tijd te hebben of om te regelen (en haal je daar dan je voldoening uit?)

Er is geen goed of fout.


Is inderdaad lekker weer, maar ben grieperig, alles doet pijn ;( dus zo maar even studeren. Calculus, kijken of ik het kan :P
Worry is a misuse of imagination
pi_146218368
Beterschap An en Probbi!
Klinkt heftig An..
Nog over gister, ging met wat gasten op stap die ik niet zo goed ken. Misschien dat dat scheelt. Met echt goede vrienden is het veel gezelliger om uit te gaan en blijkbaar straal je dat ook uit.
pi_146218491
Lijstje tot zo ver:
O&L: 1 banaan en 3 wentelteefjes (zonder suiker)

En wordt vervolgd met:
D- salade, rösti rondjes uit de oven en filetlapje
T- kopje koffie met melk en suiker

Tis niet zo veel, mijn goede dagen worden gevolgd door slechte dagen (lichamelijk). Ik zie zo'n slechte dag dan maar als jullie 'vastendag', ik slaap dan ook veel dus verbruik weinig.
  Vis een optie? zondag 2 november 2014 @ 16:47:51 #50
70532 loveli
N
pi_146218970
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 11:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik vond je eerlijkheid juist verfrissend. Had het zelf kunnen zeggen :D

Slechte nacht gehad. Bijnieren hadden het zwaar. Veel pijn. Kreeg mijn voer niet verteerd, het bleef hoog zitten en dus ook boven de plee gehangen. Lijf gaat steeds meer weigeren als ik te veel en te vet eet :(

Niet meer doen: veel brood, vlees en chipjes op 1 dag :+
Let eens op of het aan combinaties van macro's ligt. Sommige dingen zijn in hun upje goed te verteren, maar clashen met andere macro's.
crap in = crap out
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')