Geinig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
wat zie ik op NPO 1 dat is wel een hele slecht kloon van Ook dat nog!
Ik vind het wel een leuk programma ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee toch? tenenkrommend slecht als ik eerlijk ben
huh? werk je dan niet aan stuk door? of heb je 2 (of meer) jobs?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ik heb gewerkt en ben aan het werk en ga werken.
ow, das kak. succes!quote:
Dat zei hij.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff....dit nummer wat Herman nu als nieuw aankondigt, ( ik luister maar half) dat draaide Timur al weeeeeeeeeeeeeeeeeeeken geleden! volgens mij....
dat ie nieuw is of dat Timur het al draaide?quote:
Timur draaide.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ie nieuw is of dat Timur het al draaide?
ah, gelukkig. want Timur verdient natuurlijk alle eerquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders. ik ga zo pitten!
trusten allemaal en succes Q!
ik slaap meestal met 1 hand boven de dekens...quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks!
Kusje op je voorhoofd en handjes boven de dekens, hé!?
Truste Rockquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders. ik ga zo pitten!
trusten allemaal en succes Q!
zo, jij bent er vroeg bij!quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan 'elbert' van zijn letters maken, dat is bijna Wilbert.
Nope ik werd wakker om die tijd want J. Moest vroeg wegquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, jij bent er vroeg bij!
(geintje natuurlijk, je gaat vast nu pas naar bed)
MLN / RTL 25quote:
weekendverlof was over?quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope ik werd wakker om die tijd want J. Moest vroeg weg
back in holland baby?quote:
Nee vanuit het gevang in Portugal.quote:
haha, is het weer zover? dranksmokkel?quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee vanuit het gevang in Portugal.
spoiler!quote:
onder andere...quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, is het weer zover? dranksmokkel?
[..]
spoiler!
ja, ik hou het ook niet meer!quote:
port-smokkel of te weinig porto op je brieven? Je maakt er een portje van en ik hoop niet dat het je terugreis al te erg ver(portu)galt!quote:
sorry, moest werken/training volgen...quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam gister de aankomst hal uit zie ik in een ooghoek een spandoek en ik dacht neeeeeeeeeeeee. Gelukkig was het niet voor mij.
Tevens wel teleurgesteld dat jullie er niet waren
HET NOVEMBERRECORD KAN NOG!!!!!!quote:
ik hou het niet meer van de spanning.....quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HET NOVEMBERRECORD KAN NOG!!!!!!
Kan je nog sms-en?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
Spannen jongens nu rtl4
Gaat jim of jamai idols winnen
Lol
jamai wintquote:
YorinFMquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jamai wint
Straks bij YorinFM het eerste interview met Jamai :p
dit was nog uit de hitradio top40 periode van YorinFMquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
YorinFM![]()
die zender heb ik veel geluisterd toen Stenders er zat! en Henk Westbroek en ik vermoed dat toen Timur er in de middag zat maar dat weet ik dus niet zeker...
Het was qua volgorde: Stenders, Timur, Henk en dan Jensen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
YorinFM![]()
die zender heb ik veel geluisterd toen Stenders er zat! en Henk Westbroek en ik vermoed dat toen Timur er in de middag zat maar dat weet ik dus niet zeker...
Thats Live wordt vaker opgenomen jaquote:Op zaterdag 1 november 2014 18:10 schreef ddx het volgende:
Is dit opgenomen ?
'buiten is het nogsteeds een beetje zonnig' eh hier is het gewoon donker hoor
Timur zat in de ochtend?? ik kan me herinneren: Stenders, 1 of ander goudenurenachtig program, Westbroek, vermoedelijk Timur, Jensen.....quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was qua volgorde: Stenders, Timur, Henk en dan Jensen.
Toezenden was het! Stenders liep standaard een uur uitgeniale ochtendshow!
Timur zat voor 12en iigquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur zat in de ochtend?? ik kan me herinneren: Stenders, 1 of ander goudenurenachtig program, Westbroek, vermoedelijk Timur, Jensen.....
dan heb ik het verkeerd in mijn hoofd zittenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timur zat voor 12en iigben zelfs een keer bij hem in de uitzending geweest
ik kan mijn nog herinneren dat Olav Moll een dagelijkse programma had op YorinFM of was dat Hitradio Veronica?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur zat in de ochtend?? ik kan me herinneren: Stenders, 1 of ander goudenurenachtig program, Westbroek, vermoedelijk Timur, Jensen.....
ik zou het niet weten...iig niet in de tijd dat ik er overdag naar luisterde. wiki zegt er ook niets over...quote:Op zondag 2 november 2014 12:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik kan mijn nog herinneren dat Olav Moll een dagelijkse programma had op YorinFM of was dat Hitradio Veronica?
Misschien kunnen ze 'm gewoon daar houden.quote:Op zondag 2 november 2014 13:38 schreef 3rdRock het volgende:
arme Duitsers...ze kennen Dotan daar ook al
muur eromheen! hebben ze ervaring mee daar...quote:Op zondag 2 november 2014 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze 'm gewoon daar houden.
Die had toch meegedaan aan De Beste Singer-Songwriter?quote:Op zondag 2 november 2014 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
judy blank! volgens mij is dat een Stendersontdekking...
oh, dat zou ook wel kunnen ja...ik zag haar iig voor het eerst bij STendersquote:Op zondag 2 november 2014 13:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die had toch meegedaan aan De Beste Singer-Songwriter?
Is dat die zanger uit Asterix en Obelix?quote:
Ooooooooh i got you back oooooooooh i've missed you sooooooohooooohooooooooquote:Op zondag 2 november 2014 17:03 schreef wolfrolf het volgende:
'Grote kans op hereniging Chris Martin en Gwyneth Paltrow'
Schrijf er verdomme een liedje over
I missen you?quote:Op zondag 2 november 2014 17:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ooooooooh i got you back oooooooooh i missen you sooooooohooooohoooooooo
Autocorrectquote:
Acapella groep jongmenschen uit de VS. Veel recente nummers coveren ze op hun eigen manier. History of pop music, ook tof gedaan. Doen érg leuke dingen. Bekijk maar eens wat van ze op YouTube.quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 17:03 schreef Pino112 het volgende:
Cee! Mr. Blue Sky in Thialf
Tussen de Dotans en Nielsons door
Zal ik vanavond thuis eens doenquote:Op zondag 2 november 2014 18:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Acapella groep jongmenschen uit de VS. Veel recente nummers coveren ze op hun eigen manier. History of pop music, ook tof gedaan. Doen érg leuke dingen. Bekijk maar eens wat van ze op YouTube.
Man man manquote:Op maandag 3 november 2014 07:11 schreef SilentChaos het volgende:
Home in de hemelse 100... Wtf Giel
Alles komt gewoon uit de computer.quote:Op maandag 3 november 2014 07:45 schreef JaneDoe het volgende:
hij heeft duidelijk zijn eigen platenkoffer meegenomen
quote:Op maandag 3 november 2014 07:51 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alles komt gewoon uit de computer.
quote:Op maandag 3 november 2014 07:37 schreef JaneDoe het volgende:
ik heb nu al meer gelachen dan gewoonlijk gedurende dit tijdslot
Verdomme vette plaat broer!quote:
Straks nog een Duitsequote:Op maandag 3 november 2014 08:35 schreef Karrs het volgende:
Wat is DIT nou weer
Een Chinese filelezer?
quote:Op maandag 3 november 2014 08:51 schreef Paul het volgende:
Somertijd
Rob van Someren
Giel![]()
3fm
Topshow
quote:Op maandag 3 november 2014 08:35 schreef Karrs het volgende:
Wat is DIT nou weer
Een Chinese filelezer?
Lijkt ook "gewoon" op modest mouses dashboardquote:Op maandag 3 november 2014 08:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nummer van Johnny Marr doet mij erg Franz Ferdinands aan. Maar erg lekker
Dit.quote:Op maandag 3 november 2014 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijkbaar heb ik een topshow gemist.
Eensquote:
Dit lied is geniaalquote:
Claudia is best prima. Vind ik altijd een leuke afwisseling. Hoop dat Somertijd de vrijdag over mag nemen van Coen en Sander.quote:Op maandag 3 november 2014 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zeg Somertijd op vrijdagmiddag van 12:00 tot 14:00. 2 vliegen in 1 klap!
Denk dat Rob en Rob qua stijltje te veel op elkaar lijken om achter elkaar te laten draaien.quote:Op maandag 3 november 2014 10:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Claudia is best prima. Vind ik altijd een leuke afwisseling. Hoop dat Somertijd de vrijdag over mag nemen van Coen en Sander.
Rob & Rob achter elkaar = lachend het weekend in
Dan het middagslot van Stenders voor Zomertijd en een uurtje inpikken van Coen en Sander. Laat Coen en Sander lekker beginnen met het weekend openen.quote:Op maandag 3 november 2014 10:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk dat Rob en Rob qua stijltje te veel op elkaar lijken om achter elkaar te laten draaien.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind het ook wel wat hebben iddquote:
Veronicaquote:Op maandag 3 november 2014 10:49 schreef themauster het volgende:
Bon JoviAlsof we nog niet genoeg Veronica meuk hebben gehoord vanochtend
![]()
Veronicaquote:Op maandag 3 november 2014 10:49 schreef themauster het volgende:
![]()
Jouw UIquote:
Goedemorgen Muisquote:
Niet haten op Rob van Somerengodquote:Op maandag 3 november 2014 10:49 schreef themauster het volgende:
![]()
Links is Pomme.quote:
Juist. Kelly.quote:Op maandag 3 november 2014 11:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Links is Pomme.
Waarom weet ik dit?
Wie de fuck zijn datquote:
Zelfs ik weet het nietquote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie zijn Pomme en Kelly?
Stiekem wil ik het helemaal niet weten.
Sonic Highwaysquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie zijn Pomme en Kelly?
Stiekem wil ik het helemaal niet weten.
Lekker geslapen in 2006?quote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie de fuck zijn datVolgens mij heb ik iets gemist
2006? Ohquote:
4 pagina'squote:
Die gaat gewoon meteen de shredder inquote:
quote:
sittard-geleen?quote:
RIP aan de nabestaandenquote:
SC nietquote:Op maandag 3 november 2014 12:09 schreef ChatGirl het volgende:
Muis en ik vinden dit een leuk nummer
Godverdomme.quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Sersjee het volgende:
Speciaal voor Roel de hele week Foo Fighters. Da's aardig van Michiel!
HATERS GONNA HATEquote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SC niet
Taylor Swift![]()
![]()
"country"vroeger misschien...
Overgeproduceerde, amerikaanse popcrap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |