Geinig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
wat zie ik op NPO 1 dat is wel een hele slecht kloon van Ook dat nog!
Ik vind het wel een leuk programma ja!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee toch? tenenkrommend slecht als ik eerlijk ben
huh? werk je dan niet aan stuk door? of heb je 2 (of meer) jobs?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:03 schreef Qunix het volgende:
Ik heb gewerkt en ben aan het werk en ga werken.
ow, das kak. succes!quote:
Dat zei hij.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:29 schreef 3rdRock het volgende:
wacht ff....dit nummer wat Herman nu als nieuw aankondigt, ( ik luister maar half) dat draaide Timur al weeeeeeeeeeeeeeeeeeeken geleden! volgens mij....
dat ie nieuw is of dat Timur het al draaide?quote:
Timur draaide.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat ie nieuw is of dat Timur het al draaide?
ah, gelukkig. want Timur verdient natuurlijk alle eerquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders. ik ga zo pitten!
trusten allemaal en succes Q!
ik slaap meestal met 1 hand boven de dekens...quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks!
Kusje op je voorhoofd en handjes boven de dekens, hé!?
Truste Rockquote:Op zaterdag 1 november 2014 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
kinders. ik ga zo pitten!
trusten allemaal en succes Q!
zo, jij bent er vroeg bij!quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kan 'elbert' van zijn letters maken, dat is bijna Wilbert.
Nope ik werd wakker om die tijd want J. Moest vroeg wegquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo, jij bent er vroeg bij!
(geintje natuurlijk, je gaat vast nu pas naar bed)
MLN / RTL 25quote:
weekendverlof was over?quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope ik werd wakker om die tijd want J. Moest vroeg weg
back in holland baby?quote:
Nee vanuit het gevang in Portugal.quote:
haha, is het weer zover? dranksmokkel?quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee vanuit het gevang in Portugal.
spoiler!quote:
onder andere...quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, is het weer zover? dranksmokkel?
[..]
spoiler!
ja, ik hou het ook niet meer!quote:
port-smokkel of te weinig porto op je brieven? Je maakt er een portje van en ik hoop niet dat het je terugreis al te erg ver(portu)galt!quote:
sorry, moest werken/training volgen...quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam gister de aankomst hal uit zie ik in een ooghoek een spandoek en ik dacht neeeeeeeeeeeee. Gelukkig was het niet voor mij.
Tevens wel teleurgesteld dat jullie er niet waren
HET NOVEMBERRECORD KAN NOG!!!!!!quote:
ik hou het niet meer van de spanning.....quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
HET NOVEMBERRECORD KAN NOG!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |