Wat ben jij toch ook een dom en zielig hoopje stront.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef NieuweNier het volgende:
Ook echt ik heb een CV van 4 pagina's. Met 20 jaar oud
Als ze serieus zijn denk ik dat eigenlijk wel. Als mijn toekomstige werkgever al niet de moeite wil nemen mijn cv te lezen, waarom zou ik dan de moeite moeten nemen voor hun sollicitatie procedure.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:22 schreef Ypmaha het volgende:
Tering, 4 pagina's? Denk je nou echt dat elke werkgever dat regel voor regel gaat lezen?
Je toekomstige werkgever heeft recruiters die dat voor hem of haar doen, en die gaan gemakkelijk door een paar honderd cv's per dag. En die hebben geen boodschap aan jouw kuthobbies. Er zijn VEEL mensen die solliciteren naar een functie. Hou je CV overzichtelijk en mik op 2 a 3 A4tjes los van evt bijlagen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Als ze serieus zijn denk ik dat eigenlijk wel. Als mijn toekomstige werkgever al niet de moeite wil nemen mijn cv te lezen, waarom zou ik dan de moeite moeten nemen voor hun sollicitatie procedure.
Ik solliciteer voor functies waar er 1 a 2 andere kandidaten zijn. Of open sollicitaties.
Jij komt er welquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef NieuweNier het volgende:
Als mijn toekomstige werkgever al niet de moeite wil nemen mijn cv te lezen, waarom zou ik dan de moeite moeten nemen voor hun sollicitatie procedure.
Nee, maar wel wat bijvoorbeeld mijn studies inhouden, waarom ik een goede werknemer ben, welke nuttige ervaring ik heb opgedaan, etc. En een beetje met namen gooien natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:24 schreef MichaelScott het volgende:
4 pagina's?
Heb je de peuterspeelzaal en je basisschool er soms ook op gezet?
Shit die je normaal in een motivatie zet dus.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:25 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat bijvoorbeeld mijn studies inhouden, waarom ik een goede werknemer ben, welke nuttige ervaring ik heb opgedaan, etc. En een beetje met namen gooien natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:25 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nee, maar wel wat bijvoorbeeld mijn studies inhouden, waarom ik een goede werknemer ben, welke nuttige ervaring ik heb opgedaan, etc. En een beetje met namen gooien natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:25 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
En een beetje met namen gooien natuurlijk.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een dom en zielig hoopje stront.
En nee, niet vanwege de geciteerde opmerking maar meer vanwege jouw hele 'repertoire' i.c.m. met die opmerking.
Oh bullshit. Elk goed cv heeft ook een profiel.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:27 schreef Storneren het volgende:
[..]
Shit die je normaal in een motivatie zet dus.
Dat is waar, maar dat profiel kost geen volledig A4tjequote:Op zaterdag 1 november 2014 19:27 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh bullshit. Elk goed cv heeft ook een profiel.
Nee. Maar wel 9 regels. En dan alle vaardigheden enzo. En opleiding. En certificaten. En dus referenties.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:28 schreef fyah het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat profiel kost geen volledig A4tje
Haha. Werkgever: 'Onzeker mannetje, next!'quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:25 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
"Ik ben NieuweNier, wat mij zo speciaal maakt is dat ik, ondanks dat ik op FOK! word uitgekotst vanwege de kuttopics die ik blijf openen, toch blijf doorgaan met het openen van kuttopics. Dat getuigt van doorzettingsvermogen! Toch? Dus ja, mij moet je hebben!"quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:27 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh bullshit. Elk goed cv heeft ook een profiel.
Nou ja dit topic gaat meer over hoe bagger ik ben dat ik geen fatsoenlijk cv kan opstellenquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Laten zien hoe geweldig je wel niet bent op internetfora is behoorlijk
Dat geloof je het zelf. Je hebt het zelf niet eens meer door dus.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou ja dit topic gaat meer over hoe bagger ik ben dat ik geen fatsoenlijk cv kan opstellen
Ja maar om heel andere reden dan jij zelf doorhebt.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:31 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nou ja dit topic gaat meer over hoe bagger ik ben dat ik geen fatsoenlijk cv kan opstellen
Ik zoek gewoon iemand die oprecht in me is geinteresseerd. Niet gewoon "oh dat zou wel acceptabel zijn".quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:32 schreef Zolder het volgende:
Je CV is veel te lang. In dit geval is meer niet beter.
Het is geen relatiequote:Op zaterdag 1 november 2014 19:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon iemand die oprecht in me is geinteresseerd. Niet gewoon "oh dat zou wel acceptabel zijn".
Welkom in de grote mensenwereld.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:33 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon iemand die oprecht in me is geinteresseerd. Niet gewoon "oh dat zou wel acceptabel zijn".
Als je zijn reacties kent zal je ook wel inzien dat hij trolt toch? Of snap je dat nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een dom en zielig hoopje stront.
En nee, niet vanwege de geciteerde opmerking maar meer vanwege jouw hele 'repertoire' i.c.m. met die opmerking.
Wat moet jij eigenlijk met een CV in het Engels?
Wat moet jij uberhaupt met een CV?
Het is nog een bijbaanquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensenwereld.Wat denk je nou, chef.
Oh en zorg je wel dat je minimaal 4000 netto eist, want bruto is een beetje te weinig voor een starter hè. Moet wel een beetje een mooi leven kunnen leiden.
Nee. Het is volgens word inmiddels 1328 woorden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:35 schreef mergbot het volgende:
[..]
Als je zijn reacties kent zal je ook wel inzien dat hij trolt toch? Of snap je dat niet
Wat heb je afgerond tot nu toe?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:38 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel 2000 netto verwacht trouwens... Ik bedoel je moet het ergens voor doen...
Afgerond? VWO.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat heb je afgerond tot nu toe?
Je weet niet met welke studie je nu bezig bent? Of ga je daarmee stoppen?quote:
Succes daarmee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:38 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel 2000 netto verwacht trouwens... Ik bedoel je moet het ergens voor doen...
Dat maakt hem niet opeens tot een minder zielig hoopje stront. Of snap je dat niet?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:35 schreef mergbot het volgende:
[..]
Als je zijn reacties kent zal je ook wel inzien dat hij trolt toch? Of snap je dat niet
Maakt het misschien juist nog een stuk triester.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet opeens tot een minder zielig hoopje stront. Of snap je dat niet?
Volgens die tabel verdient een informatica autist zowat evenveel als een dierenarts.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Succes daarmee.
[ afbeelding ]
Op wo niveau, is toch vrij hoog ofwa?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Volgens die tabel verdient een informatica autist zowat evenveel als een dierenarts.![]()
Klopt geen hol van.
En ik denk dat tandarts meer verdient.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Volgens die tabel verdient een informatica autist zowat evenveel als een dierenarts.![]()
Klopt geen hol van.
Ohja, ge het gelijk!quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op wo niveau, is toch vrij hoog ofwa?
Thanks.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Yes
Lekker zusje, goed ingepakt.
Bullshit. Een beetje interessant doen. Je netwerkt niet voor niks...quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:44 schreef MichaelScott het volgende:
Nooit referenties op je CV zetten, gewoon 'referenties beschikbaar op aanvraag'
Iemand zo geniaal als jij moet gewoon voor zichzelf beginnen. Je kan kei- en keihard werken, echt snoeihard, niet normaal gewoon, en je hebt geld.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Bullshit. Een beetje interessant doen. Je netwerkt niet voor niks...
Dan moet ik ook echt dingen kunnen. Anders dan goed lullen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iemand zo geniaal als jij moet gewoon voor zichzelf beginnen. Je kan kei- en keihard werken, echt snoeihard, niet normaal gewoon, en je hebt geld.
Wats TL;DR?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:29 schreef hugecooll het volgende:
Een cv van vier pagina's is echt gewoon TL;DR
Kan je toch wel? Met een goed idee en hard werken en dus bereid bent om te leren, kan je een boel compenseren.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dan moet ik ook echt dingen kunnen. Anders dan goed lullen.
too long; didn't readquote:
Je haalt WO en de VWO die TS behaald heeft door elkaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Succes daarmee.
[ afbeelding ]
Kontje verkopen kan wel dan. 20 euro, dus 100x afvullen tot de rand. Moet haalbaar zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Je haalt WO en de VWO die TS behaald heeft door elkaar.
Hij wil 2k netto voor groentesnijder ofzo
Vie Wie Oohhquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:09 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe vertaal je vwo eigenlijk naar het engels?
Goed hoor jongen. Heel knap. Ik zeg het maar eventjes, want dat is wat je zo graag wilde horen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef NieuweNier het volgende:
Deze TSquote:Op zaterdag 1 november 2014 19:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Bullshit. Een beetje interessant doen. Je netwerkt niet voor niks...
Je gewicht en psychische problemen hoef je er niet op te zetten natuurlijk. Dat je een rijbewijs hebt kun je ook maar beter weglaten. Straks moet je nkg de weg op van je baas en daar wordt niemand goed van.quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:19 schreef NieuweNier het volgende:
Hier nog 3 pagina's voor je CVquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:09 schreef NieuweNier het volgende:
Hoe vertaal je vwo eigenlijk naar het engels?
'Heel veel dingen' 1 pagina minderquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:38 schreef NieuweNier het volgende:
Ok ik ben ff heel trots. Heb veel dingen weggehaald en nu is het 3 pagina's.
Oh, je kan dus niks?quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Dan moet ik ook echt dingen kunnen. Anders dan goed lullen.
Eigenlijk moet ik een biografie van 500 pagina's ofzo schrijven. Laten schrijven.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Wat een rijk leven vol met ervaring heb jij dat je zo veel pagina's over jezelf vol kan typen.
Let je wel op je spelling en grammatica, anders gaat het ding alsnog de shredder in.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:38 schreef NieuweNier het volgende:
Ok ik ben ff heel trots. Heb veel dingen weggehaald en nu is het 3 pagina's.
Moet je eerst even met een BN'er of zo neuken zodat we in de media een berichtje kunnen plaatsen over hoe rot deze je heeft behandeld waarbij je tussen neus en lippen door het woord "boek" of "biografie" laat vallen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een biografie van 500 pagina's ofzo schrijven. Laten schrijven.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon door Google Translate gooien, dat werkt tegenwoordig ontzettend goed.
Eerlijkheid wordt gewaardeerd. Zeg gewoon dat je enkel komt solliciteren omdat je een inkomen vereist en geen recht hebt op een uitkering.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:14 schreef NieuweNier het volgende:
Nu nog snel een motivational letter schrijven...
Zeg dat je gedreven bent, enthousiast, van kunstlicht kan genieten en dat tomaten iets heel bijzonders zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:14 schreef NieuweNier het volgende:
Nu nog snel een motivational letter schrijven...
Mijn pohi is toch al gauw een driedelige serie ben ik bang.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hele fok!-repertoire op je cv zettenje komt er wel Roadtrip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |