Dat lijkt me best fijn zo lang dezelfde buurvrouw, hier wisselt het best snel...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik woon in dit huis vanaf 1979, een buurvrouw ken ik dus ook vanaf die tijden we hebben al een hoop lief en leed met elkaar gedeeld, op elkaars kinderen gepast e.d. en mijn andere buren wonen er ook al 'n lange tijd. We overlopen elkaar niet maar proberen toch op elkaar te letten en dat is goed.
Ik heb gelukkig ook een hele goede vriendin 'n straat verderop wonen.
Ben opeens weer klaar wakker !
Boterham met honing met extra veel plastic.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
Ik heb honger, ik ga kijken of er iets te snaaien valt
dat ligt toch niet aan jouquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat lijkt me best fijn zo lang dezelfde buurvrouw, hier wisselt het best snel...
ik heb net wat plakjes rookvlees gesnaaidquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
Ik heb honger, ik ga kijken of er iets te snaaien valt
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Boterham met honing met extra veel plastic.
mijn rookvlees is op, ik heb alleen nog notenpaté!quote:
Op een toastje ? Doe ik THKsquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
mijn rookvlees is op, ik heb alleen nog notenpaté!
Tuurlijk heb ik ook toast is huis, daar heb ik al cranberry paté op gehadquote:
trustuh Fannquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door chufi op 01-11-2014 08:57:06 ]
Ze zijn wel alle vier hier geweestquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:10 schreef just me het volgende:
Zitten die allemaal bij jou voor de cam ?
en dan heb je nog trek? Ben je niet aan je trekken gekomenquote:
Niet met die dames nee ...quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
en dan heb je nog trek? Ben je niet aan je trekken gekomen
Heel mn 2e hossel-imperium .....quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:15 schreef just me het volgende:
zijn er andere dames langsgeweest, doe es duidelijk Chufi
Heb daar familie wonen die in liften zit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 04:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, een hotel in Las Vegas...
Da's sneu voor ze...quote:Op zaterdag 1 november 2014 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb daar familie wonen die in liften zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |