Heel verstandig, maar het is niet altijd bekend geweest, dus genoeg schilders die lijden aan OPS.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
vooral het inademen, dan verweken je hersenen van, voor mijn schilderijen gebruikte
ik gelukkig wel altijd op waterbasis, acrylverf, dus daar kan het niet aan liggen
Same here....ik drink niet, eet gezond, snoep niet, doe aan bewegen/sporten, dus ze kunnen allemaal de hoogste mangoboom in met het niet-roken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:34 schreef FANN het volgende:
Ja, da's wel waar, veel meer doe ik ook nietgezond eten, niet drinken, je mot wat denk ik
dan ook wel hoor
Misschien ga ik wel aan de joints dat schijn gezonder te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here....ik drink niet, eet gezond, snoep niet, doe aan bewegen/sporten, dus ze kunnen allemaal de hoogste mangoboom in met het niet-roken.
Overal camera's ophangen in de kleedkamers en graag livestreams op FOK! plaatsen, zodat we kunnen controleren dat er niets mis gaat!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef just me het volgende:
Ik zit nu naar Humberto te kijken/luisteren en er is waarschijnlijk binnen de hockeywereld weer een geval van "grens overschrijdend gedrag"
Als ik op de sportvereniging zeg dat ik me zorgen maak wordt ik uitgelachen, ja, totdat...
Dat is dan ook wel een stuk makkelijker voor jou, jij bent volgens mij vooral veel thuis, dus loop je er niet zo vaak tegenaan dat je ergens niet mag roken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik ben meestal thuis, dus dat kost dan ook geen moeite, dus dat helpt ook niet erg mee...
maar goed eigenlijk moet ik gewoon stoppen
Ja én die Griek rookt, dus tja...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een stuk makkelijker voor jou, jij bent volgens mij vooral veel thuis, dus loop je er niet zo vaak tegenaan dat je ergens niet mag roken.
Dat is voor jou dan wel een zegen, maar jij rookt ook nog?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Het gekke is als ik ergens ben waar ik niet kan/mag roken is dat totaal geen probleem, maar thuis...
ik vond dat de mensen die als leiding gaan op kamp een VOG moesten overleggen maar dat was niet nodig want het waren allemaal bekenden van leden... ik kan er heel boos om worden! Adem in en adem uitquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Overal camera's ophangen in de kleedkamers en graag livestreams op FOK! plaatsen, zodat we kunnen controleren dat er niets mis gaat!
Meh, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel aan de joints dat schijn gezonder te zijn
Morgen te zien bij uitzending gemist.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:39 schreef FANN het volgende:
Shit vergeet ik dat hele programma over hangouderen![]()
zal ondertussen wel afgelopen zijn..
Want bekenden doen geen dingen die het daglicht niet kunnen verdragen, dat weet jij toch ook wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik vond dat de mensen die als leiding gaan op kamp een VOG moesten overleggen maar dat was niet nodig want het waren allemaal bekenden van leden... ik kan er heel boos om worden! Adem in en adem uit
Ik sta daar heel anders in als jij. Overigens heb ik in mijn studietijd een aantal jaren kindervakantie-kampen weken geleid en zelfs in het bestuur gezeten en daar speelde dat soort problematiek ook weleens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:40 schreef just me het volgende:
ik vond dat de mensen die als leiding gaan op kamp een VOG moesten overleggen maar dat was niet nodig want het waren allemaal bekenden van leden... ik kan er heel boos om worden! Adem in en adem uit
Ja ik kijk morgen wel, ik het het inderdaad gemistquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen te zien bij uitzending gemist.
En heel vaak zijn dat soort dingen helaas vooraf niet te voorkomen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:48 schreef just me het volgende:
Het gaat goed totdat het niet goed gaat.
Ja, dat is met alles zo....dan kunnen we met z'n allen net zo goed de pil van Drion gaan slikken. Dan gaat er nooit meer iets fout.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:48 schreef just me het volgende:
Het gaat goed totdat het niet goed gaat.
klopt maar je kunt/moet er wel alles aan doen om het te voorkomen. Als iemand geen VOG wil aanvragen dan niet mee of dan mag hij/zij geen trainer/begeleider worden. Als er iets fout gaat meteen aangifte doen anders krijgt zo'n persoon toch een VOG.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En heel vaak zijn dat soort dingen helaas vooraf niet te voorkomen.
je denkt er wel erg makkelijk over.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja, dat is met alles zo....dan kunnen we met z'n allen net zo goed de pil van Drion gaan slikken. Dan gaat er nooit meer iets fout.
Natuurlijk, zo'n VOG verkleint het risico wel weer, maar daarmee is het niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
klopt maar je kunt/moet er wel alles aan doen om het te voorkomen. Als iemand geen VOG wil aanvragen dan niet mee of dan mag hij/zij geen trainer/begeleider worden. Als er iets fout gaat meteen aangifte doen anders krijgt zo'n persoon toch een VOG.
Hoe denk ik er dan over?quote:
Nu al?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef just me het volgende:
maar goed, ik ben er vandoor, tijd om mijn pil te nemen
Toch geen Drion-pil?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:56 schreef just me het volgende:
Ik ben geen pedo-jager, ik kan me er alleen boos op maken
maar goed, ik ben er vandoor, tijd om mijn pil te nemen
quote:
Ah... gelukkig dan valt het nog meequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef just me het volgende:
[..]laat ik eens verstandig zijn
Nog geen Drion pil, mijn pil tegen te hoog cholesterol
In dat geval: Tot morgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:02 schreef just me het volgende:
[..]laat ik eens verstandig zijn
Nog geen Drion pil, mijn pil tegen te hoog cholesterol
Doe maar niet, stuur je kat er maar op af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef just me het volgende:
Mmmm hoorde net gerommel bij de buren die niet thuis zijn... zal ik gaan kijken of ??
heb ik ook niet, ik kijk wel even of er nog een buurman wakker is, no way dat ik in m'n eentje ga kijken!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe maar niet, stuur je kat er maar op af.
Zou het zeker doen....zijn wrs kinderen die opgesloten zitten in de kelder van je buren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef just me het volgende:
Mmmm hoorde net gerommel bij de buren die niet thuis zijn... zal ik gaan kijken of ??
Bel ff hun huisquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik ook niet, ik kijk wel even of er nog een buurman wakker is, no way dat ik in m'n eentje ga kijken!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou het zeker doen....zijn wrs kinderen die opgesloten zitten in de kelder van je buren.
onder het raam gaan liggen en NIET bewegenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef just me het volgende:
Daar heb je geen sleutel voor nodig... Verder nog binnen gekeken?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:30 schreef just me het volgende:
Ik ben heel dapper geweest!! Heb de sleutel van de buren gepakt en gecontroleerd of hun voordeur nog op slot was en dat was zo, pffff
Nee, maar ze kunnen alleen via de voordeur binnen, achter is onmogelijk! En balkondeuren boven zijn ook dicht. Ik zag bij geen van de buren meer licht branden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je geen sleutel voor nodig... Verder nog binnen gekeken?
Ja Superquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen alleen via de voordeur binnen, achter is onmogelijk! En balkondeuren boven zijn ook dicht. Ik zag bij geen van de buren meer licht branden.
ben toch best dapper geweest
Is wel waar hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:42 schreef just me het volgende:
Maar (soms) beter een goede buur dan een verre vriend
Ik woon in dit huis vanaf 1979, een buurvrouw ken ik dus ook vanaf die tijden we hebben al een hoop lief en leed met elkaar gedeeld, op elkaars kinderen gepast e.d. en mijn andere buren wonen er ook al 'n lange tijd. We overlopen elkaar niet maar proberen toch op elkaar te letten en dat is goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |