Goed hoor, heb alleen het gevoel dat het al half twaalf is...quote:
quote:
Ik vind jou al goed omdat je de halve marathon looptquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Goed hoor, heb alleen het gevoel dat het al half twaalf is...en daar??
[..]![]()
Was ik maar zo goed...
ow... ik wist het niet meerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 kg is best al zwaar voor een pasgeborene, meestal ligt het geboortegewicht tussen de 6 en 7 pond. Zelf was ik 3100 gram, mijn man echter woog 9 pond bij de geboorte
Die ene keer smaakt naar meer en dat gaat zeker nog gebeuren. Sowieso Eindhoven volgend jaar weer. Wie weet nog ergens anders, zeg nooit nooit...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou al goed omdat je de halve marathon loopt![]()
Hier ook alles prima, maar verder als 5 km kom ik niet.
Eigenlijk had ik helemaal geen plannen om naar New York te gaan, maar ik moest ineens een tt verzinnen en door chufi, chufi moest ik aan New York, New York denken en laat ik afgelopen week mijn dochter een stedentrip hebben beloofd als ze volgend jaar afstudeert, al denk ik dat een Europese stad haar voorkeur heeft.quote:
Dat lijkt me echt een kick geven, maar jij bent natuurlijk ook aardig wat jaartjes jonger dan ik en eigenlijk ben ik al heel tevreden met mijn 3 keer per week 5 km.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ene keer smaakt naar meer en dat gaat zeker nog gebeuren. Sowieso Eindhoven volgend jaar weer. Wie weet nog ergens anders, zeg nooit nooit...
hangouderen gebruiken plaspillenquote:
3x?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een kick geven, maar jij bent natuurlijk ook aardig wat jaartjes jonger dan ik en eigenlijk ben ik al heel tevreden met mijn 3 keer per week 5 km.
Vooral doorgaan!
Ja. Voor mij was het ook nog extra speciaal omdat we, behalve dat het gewoon in je eigen stad is, langs mijn eigen flat kwamen en daar dus wat bekenden beneden stonden, en natuurlijk als je langs de kroegen loopt waar het rijen dik staat zon 1.5 km voor de finish , dat geeft echt zo'n boost en gaaf gevoel. En toen de finish in zicht kwam, begon ik echt bijna te janken van vreugde. Ik kom natuurlijk best wel uit een moeilijkere tijd...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een kick geven, maar jij bent natuurlijk ook aardig wat jaartjes jonger dan ik en eigenlijk ben ik al heel tevreden met mijn 3 keer per week 5 km.
Vooral doorgaan!
Ik kan me helemaal voorstellen dat zoiets heel veel met je doet, het is op zich al een hele prestatie en helemaal als je uit een moeilijke periode komt, je moet het toch maar elke keer opbrengen om die schoenen weer aan te trekken en ik kan me voorstellen dat je af en toe dacht dat je er geen zin meer in had. Echt petje af voor jou, hoor.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Voor mij was het ook nog extra speciaal omdat we, behalve dat het gewoon in je eigen stad is, langs mijn eigen flat kwamen en daar dus wat bekenden beneden stonden, en natuurlijk als je langs de kroegen loopt waar het rijen dik staat zon 1.5 km voor de finish , dat geeft echt zo'n boost en gaaf gevoel. En toen de finish in zicht kwam, begon ik echt bijna te janken van vreugde. Ik kom natuurlijk best wel uit een moeilijkere tijd...
Mijn smiley was een buiging voor jouw respect.quote:
ah... ik ben soms traag van begripquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn smiley was een buiging voor jouw respect.
Ik heb nog steeds wel moeilijke momenten, maar goed wie heeft dat nu nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal voorstellen dat zoiets heel veel met je doet, het is op zich al een hele prestatie en helemaal als je uit een moeilijke periode komt, je moet het toch maar elke keer opbrengen om die schoenen weer aan te trekken en ik kan me voorstellen dat je af en toe dacht dat je er geen zin meer in had. Echt petje af voor jou, hoor.
Het gaat nu goed met je hč?
Vergeet de haarverfdebacle van afgelopen week niet, weet je wat dat doet met je hersenen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:13 schreef FANN het volgende:
en dan nog uit je stapelbed pleuren en het drama is compleet
Hoe donkerder de haarverf hoe slechter had ik laatst nog ergens gelezen zit een stofje in ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet de haarverfdebacle van afgelopen week niet, weet je wat dat doet met je hersenen.
Uit die 2 uur blijkt inderdaad dat het goed gaat op werkgebied, dus daar kan je ook trots op zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds wel moeilijke momenten, maar goed wie heeft dat nu niet, maar op zich gaat het wel beter dan 2 jaar geleden. Ik zie in ieder geval geen reden om opgenomen te worden enzo, wat toen wel gebeurde.
Ik heb ook weer een contractverbetering (uuruitbreiding) gekregen. Weliswaar maar 2 uur/week, maar toch kun je daar uit concluderen dat het op dat vlak ook goed gaat.
Godver, wordt je daar nog meer koekoek van?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe donkerder de haarverf hoe slechter had ik laatst nog ergens gelezen zit een stofje in ofzo
Vrouwen die hun haren verven met donkere kleuren haarverf verhogen het risico dat ze dood zullen gaan aan kanker. De FDA geeft toe dat stoffen die kanker veroorzaken aanwezig zijn in tijdelijke en permanente haarverven. Vrouwen die 20 jaar of langer donkere kleuren haarverf gebruiken hebben 4 maal zoveel kans op kanker dan vrouwen die hun haar niet verven of lichte kleuren gebruiken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver, wordt je daar nog meer koekoek van?
dan ben ik net op tijd gestoptquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Vrouwen die hun haren verven met donkere kleuren haarverf verhogen het risico dat ze dood zullen gaan aan kanker. De FDA geeft toe dat stoffen die kanker veroorzaken aanwezig zijn in tijdelijke en permanente haarverven. Vrouwen die 20 jaar of langer donkere kleuren haarverf gebruiken hebben 4 maal zoveel kans op kanker dan vrouwen die hun haar niet verven of lichte kleuren gebruiken.
nou.... gezond is het niet....
Je moet dat soort bijsluiters ook nooit lezen FANN....onwetendheid is een zegen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
Vrouwen die hun haren verven met donkere kleuren haarverf verhogen het risico dat ze dood zullen gaan aan kanker. De FDA geeft toe dat stoffen die kanker veroorzaken aanwezig zijn in tijdelijke en permanente haarverven. Vrouwen die 20 jaar of langer donkere kleuren haarverf gebruiken hebben 4 maal zoveel kans op kanker dan vrouwen die hun haar niet verven of lichte kleuren gebruiken.
Zo dan! Kanker nog wel, dat wist ik niet, ik denk dat ik mijn haar sinds een jaar of 8 verf, dus ik heb nog evenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
mja.. maar overal zit wel chemische zooi in hoor... ook in wat je eet, drinkt, inademt, op je huis smeertquote:
Ik smeer niets op mijn huis, dat doet mijn man gelukkigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
mja.. maar overal zit wel chemische zooi in hoor... ook in wat je eet, drinkt, inademt, op je huis smeert
en noem maar opals je eenmaal gaat lezen daarover, kan je beter meteen in je kist gaan
liggen
staat meestal niet in de bijsluiter zulke dingenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet dat soort bijsluiters ook nooit lezen FANN....onwetendheid is een zegen.
de verf op je huis zal ook wel niet goed zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik smeer niets op mijn huis, dat doet mijn man gelukkig
Ik zou zeggen....steek gezellig nog een peuk op! Is een stuk gezonder.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
mja.. maar overal zit wel chemische zooi in hoor... ook in wat je eet, drinkt, inademt, op je huis smeert
en noem maar opals je eenmaal gaat lezen daarover, kan je beter meteen in je kist gaan
liggen
De verf buiten hoeft nog niet op waterbasis, dus ja, dat is ook bocht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]
de verf op je huis zal ook wel niet goed zijn
Zo denk ik ook steeds vakerquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou zeggen....steek gezellig nog een peuk op! Is een stuk gezonder.
Niet doen!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo denk ik ook steeds vakerwordt je toch niet goed van...
vooral het inademen, dan verweken je hersenen van, voor mijn schilderijen gebruiktequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De verf buiten hoeft nog niet op waterbasis, dus ja, dat is ook bocht.
Ik ben niet alleen gestopt met roken omdat dat beter is voor mijn gezondheid, want ik het grootste voordeel van het stoppen met roken vind is dat je niet meer afhankelijk bent van die sigaretten en je veel meer vrijheid hebt omdat je niet meer hoeft te scoren, terwijl het steeds moeilijker werd om ergens een sigaret te roken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach...ik zeg altijd maar dat iedereen recht heeft op 1 slechte gewoonte.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
Ja ik ben meestal thuis, dus dat kost dan ook geen moeite, dus dat helpt ook niet erg mee...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen gestopt met roken omdat dat beter is voor mijn gezondheid, want ik het grootste voordeel van het stoppen met roken vind is dat je niet meer afhankelijk bent van die sigaretten en je veel meer vrijheid hebt omdat je niet meer hoeft te scoren, terwijl het steeds moeilijker werd om ergens een sigaret te roken.
Het gekke is als ik ergens ben waar ik niet kan/mag roken is dat totaal geen probleem, maar thuis...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen gestopt met roken omdat dat beter is voor mijn gezondheid, want ik het grootste voordeel van het stoppen met roken vind is dat je niet meer afhankelijk bent van die sigaretten en je veel meer vrijheid hebt omdat je niet meer hoeft te scoren, terwijl het steeds moeilijker werd om ergens een sigaret te roken.
Ja, da's wel waar, veel meer doe ik ook nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach...ik zeg altijd maar dat iedereen recht heeft op 1 slechte gewoonte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |