Mijn eerste reactie was "Dit is een artikel van de Speld toch?" Maar helaas, het is serieus..quote:De politie wil het gebruik van niet-geregistreerde prepaidtelefoons in Nederland verbieden, omdat de anonieme simkaarten veelvuldig worden gebruikt door criminelen.
Dat meldt All About Phones op basis van een intern rapport van de politie.
Het Ministerie van Veiligheid en Justitie bevestigt tegenover NU.nl dat het rapport inderdaad bij het ministerie in behandeling is.
Niet-geregistreerde prepaidsimkaarten, die met simlockvrije telefoons worden gebruikt, kunnen op veel plekken worden gekocht. Volgens de Nederlandse politie gebruikt 85 procent van de aangehouden verdachten van criminele activiteiten een prepaidtelefoon die niet is geregistreerd.
"Niet-geregistreerde prepaidtelefoons worden vaak gebruikt bij het plegen van misdrijven", schrijft de politie in het rapport. "Denk hierbij niet alleen aan mensenhandel, heling, vuurwapen- en drugscriminaliteit, inbraken, babbeltrucs, fraude en afpersing, maar ook aan het beramen van terroristische acties."
Registeren
De Nederlandse politie wil dat prepaidtelefoons pas werken na registratie bij de telecomprovider en betaling per bankoverschrijving. Deze maatregel moet anoniem gebruik van prepaidtelefoons voorkomen.
Daarnaast wil de politie het gebruik van niet-geregisteerde prepaidtelefoons in Nederland in zijn geheel verbieden. Het Ministerie van Veiligheid en Justitie buigt zich op dit moment over dat verzoek.
In onder andere Duitsland is het reeds verplicht om een prepaidsimkaart te registeren.
Door: NU.nl/Daniël Verlaan
http://www.nu.nl/gadgets/(...)foons-verbieden.html
Precies. Dit is belachelijk én een hellend vlak én levert idd het gevaar op dat de Staat misbruik gaat maken van eea.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:17 schreef BasEnAad het volgende:
'Criminelen' maken gebruik van zo veel zaken. Allemaal maar verbieden?
En wat wanneer de politie/overheid zelf de crimineel wordt?
Het is ook weer gewoon het verbloemen van onkunde/slechte prioriteiten bij de politie. Altijd maar meer regels en beperkingen voor het hele volk, omdat er een paar rotte appels tussen zitten. En worden er nou echt zo veel meer criminelen gepakt? Nee hoor. Maar ja, op criminelen jagen kost geld en andere burgers pakken op kleine overtredingen levert geld op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. Dit is belachelijk én een hellend vlak én levert idd het gevaar op dat de Staat misbruik gaat maken van eea.
Ik vermoed dat ze nog veel meer gebruikt worden door niet-criminele mensen. Leugens, grove leugens en statistieken en zo. Hellend vlak en zo. 1984 en zo.quote:De politie wil het gebruik van niet-geregistreerde prepaidtelefoons in Nederland verbieden, omdat de anonieme simkaarten veelvuldig worden gebruikt door criminelen.
Oh daar is Ivo ook al hard mee bezig, met zijn decryptiebevel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:30 schreef AchJa het volgende:
VPN, encryptie, wachtwoorden, SSL, alles verboden!!! Briefpost dient voortaan geopend verstuurd te worden.
Wat dacht je van (vlucht)auto's. handschoenen, messen, schroevendraaiers etc?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat 85% van de winkelovervallers gebruikt maakt van een scooter om te vluchten. Verbieden!!!
Wat een baggerargumentatie...
Idd, typisch weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:32 schreef Me_Wesley het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat 85% van de winkelovervallers gebruikt maakt van een scooter om te vluchten. Verbieden!!!
Wat een baggerargumentatie...
Weet ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Oh daar is Ivo ook al hard mee bezig, met zijn decryptiebevel.
Kleding, schoenen, wasmiddel, eten, deodorantquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat dacht je van (vlucht)auto's. handschoenen, messen, schroevendraaiers etc?
quote:De politie wil het gebruik van onderbroeken in Nederland verbieden, omdat onderbroeken veelvuldig worden gedragen door criminelen.
Dat meldt All About Underpants op basis van een intern rapport van de politie.
Het Ministerie van Veiligheid en Justitie bevestigt tegenover NU.nl dat het rapport inderdaad bij het ministerie in behandeling is.
Onderbroeken, die van katoen zijn gemaakt, kunnen op veel plekken worden gekocht. Volgens de Nederlandse politie draagt 85 procent van de aangehouden verdachten van criminele activiteiten een onderbroek.
"Onderbroeken worden vaak gedragen bij het plegen van misdrijven", schrijft de politie in het rapport. "Denk hierbij niet alleen aan mensenhandel, heling, vuurwapen- en drugscriminaliteit, inbraken, babbeltrucs, fraude en afpersing, maar ook aan het beramen van terroristische acties."
Registeren
De Nederlandse politie wil dat onderbroeken pas gedragen mogen worden na registratie bij de AIVD en betaling per bankoverschrijving. Deze maatregel moet anoniem dragen van onderbroeken voorkomen.
Daarnaast wil de politie het dragen van onderbroeken in Nederland in zijn geheel verbieden. Het Ministerie van Veiligheid en Justitie buigt zich op dit moment over dat verzoek.
In onder andere Duitsland is het reeds verplicht om een onderbroek te registeren.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kleding, schoenen, wasmiddel, eten, deodorant
Ok, ok, ik sla door nu
GMTAquote:
Het is inderdaad kinderlijk eenvoudig om die dingen in het buitenland te kopen of via internet te bestellen. Daarnaast zullen er altijd mensen zijn die er een handeltje in zien etc. Vandaar ook mijn opmerking over "schijnveiligheid" in de OPquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:37 schreef Fer het volgende:
Mijn Duitse prepaid sim heb ik geregistreerd op een Duits huisadres waar een naamgenoot woont. Geen familie, maar gewoon uit het telefoonbuch.de
Ben dat ding trouwens kwijt en misschien is ie wel in handen van een crimineel gevallen.
Nee joh, cash pre-pay kaarten zullen nooit uitgebannen worden. Gewoon teveel inkomsten voor de telecomsector, van mensen die geen abo kunnen houden.
Nou Inderdaad, het zijn me de de argumenten wel weer: "leugens, grover leugens en statistieken" + "hullie doen het ook" + "terrorisme"quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:40 schreef AchJa het volgende:
Overigens dat eeuwige selectieve gewinkel uit buitenlandse keukens krijg ik ook wat van.
Katvangers!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:42 schreef Fer het volgende:
Politie weet zeker ook nog niet wat een "money mule" is?
Er zijn zelfs al geweest die een abonnement afsluiten voor een ander en dan de "gratis" telefoon ook nog afgeven.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is inderdaad kinderlijk eenvoudig om die dingen in het buitenland te kopen of via internet te bestellen. Daarnaast zullen er altijd mensen zijn die er een handeltje in zien etc. Vandaar ook mijn opmerking over "schijnveiligheid" in de OP
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:42 schreef Fer het volgende:
Politie weet zeker ook nog niet wat een "money mule" is?
Er zijn zelfs al geweest die een abonnement afsluiten voor een ander en dan de "gratis" telefoon ook nog afgeven.
We zijn het zo eens allemaalquote:
Eerlijk is eerlijk, ze hebben dit keer de pedofielen niet gebruikt. Er is vooruitgang!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou Inderdaad, het zijn de de argumenten wel weer: "leugens, grover leugens en statistieken" + "hullie doen het ook" + "terrorisme"
Of de kinderenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze hebben dit keer de pedofielen niet gebruikt. Er is vooruitgang!
De usual "ik heb niets te verbergen" suspects moeten nog even wakker worden denk ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Valt me nog mee dat hier er tot op heden nog niemand gereageerd heeft die het wél een goed idee vindt. Elders zie ik dat wel namelijk..
Het schijnt dat 100% van criminelen gebruik maakt van water. Ik zou het afschaffenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
En nog iets. Het argument "Volgens de Nederlandse politie gebruikt 85 procent van de aangehouden verdachten van criminele activiteiten een prepaidtelefoon die niet is geregistreerd" is leuk verpakt zo, met een "overtuigend" percentage.
Maar hoeveel procent van de totale prepaidmarkt maken die criminelen eigenlijk uit? En is het dan (afgezien van alle andere redenen om het niet te doen) nog wel zo "overtuigend"en"geoorloofd" om de maatregel voor te zetten??
Ja logisch er worden ook terroristische acties mee beraamd!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Valt me nog mee dat hier er tot op heden nog niemand gereageerd heeft die het wél een goed idee vindt. Elders zie ik dat wel namelijk..
Preciesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het schijnt dat 100% van criminelen gebruik maakt van water. Ik zou het afschaffen
Het schijnt ook uit onderzoek te zijn gebleken dat ze allemaal zuurstof in ademen en naar het toilet gaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het schijnt dat 100% van criminelen gebruik maakt van water. Ik zou het afschaffen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:50 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Ja logisch er worden ook terroristische acties mee beraamd!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het schijnt ook uit onderzoek te zijn gebleken dat ze allemaal zuurstof in ademen en naar het toilet gaan
Komt nog welquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verbieden en accijns op heffen zeg ik jequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]NEE!!! Dat dat kan in Nederland!!
En met terugwerkende kracht t/m 1950 een naheffing...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verbieden en accijns op heffen zeg ik je!
Je zal dat ding maar net hebben aangesloten en een smsje van je provider over je bundel krijgenquote:
criminelen doen alleen aan wildplassenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het schijnt ook uit onderzoek te zijn gebleken dat ze allemaal zuurstof in ademen en naar het toilet gaan
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je zal dat ding maar net hebben aangesloten en een smsje van je provider over je bundel krijgen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
[..]
We zijn het zo eens allemaal
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:55 schreef Casiotone het volgende:
[..]
stom.
een 3310 kun je de volgende keer weer gebruiken
Ook nog een betalingsregeling met een of ander slachtofferfonds?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
En met terugwerkende kracht t/m 1950 een naheffing...
Dan heb je vast wat te verbergen gij anonieme doerak!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef Konijntjuh het volgende:
Zijn ze helemaal van de pot afgerukt, en is dit wel een degelijk bericht of is dit een verzinsel om maar wat nieuws te maken.
Als dat gaat gebeuren dan zeg ik de Mobiel vaarwel, en neem ik een paar postduiven of een tamtam of zend wel wat rooksignalen uit.
Dan zullen de duiven en tamtams ook wel moeten worden geregistreerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef Konijntjuh het volgende:
Zijn ze helemaal van de pot afgerukt, en is dit wel een degelijk bericht of is dit een verzinsel om maar wat nieuws te maken.
Als dat gaat gebeuren dan zeg ik de Mobiel vaarwel, en neem ik een paar postduiven of een tamtam of zend wel wat rooksignalen uit.
Postduiven worden door drones uit de lucht geschoten, de tamtam zal ongetwijfeld worden afgeluisterd door de AIVD en rooksignalen kun je vergeten met het rookverbodquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef Konijntjuh het volgende:
Precies mijn eerste reactie toen ik het las (zie OP)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:58 schreef Konijntjuh het volgende:
Zo veel boeit me een mobiel toch niet, ik voel me net een hond wat altijd naar zijn fluitje moet luisteren van zijn baas. Dat ding is mij meer een last in mijn dagelijks leven dan het een genot is.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Postduiven worden door drones uit de lucht geschoten, de tamtam zal ongetwijfeld worden afgeluisterd door de AIVD en rooksignalen kun je vergeten met het rookverbod
Helaasch was je dus niet in een Speld-bericht getrapt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies mijn eerste reactie toen ik het las (zie OP)
De Speld klinkt bijna als normaal nieuws tegenwoordig in vergelijking met wat er echt gebeurdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Helaasch was je dus niet in een Speld-bericht getrapt.
Helaasch was/is het echt iddquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Helaasch was je dus niet in een Speld-bericht getrapt.
Gelukkig is het zo erg nog (net) niet. Al ging mijn Speld-radar wel af bij dit artikelquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Speld klinkt bijna als normaal nieuws tegenwoordig in vergelijking met wat er echt gebeurd
Misschien zijn er Speld-schrijvers daar geïnfiltreerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helaasch was/is het echt idd![]()
Als ik Nu.nl mag geloven dan. En dat lijkt me wel normaliter..
![]()
Idioten
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien zijn er Speld-schrijvers daar geïnfiltreerd.
#hoopdoetleven
#tegenbeterweteninquote:
Vroeger las je Speld berichten met "dat kan toch niet waar zijn", en dat was dan ook niet. Nu krijg je echte nieuwsberichten waarbij je dat denkt, en blijkt het toch echt waar te zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig is het zo erg nog (net) niet. Al ging mijn Speld-radar wel af bij dit artikel
Je hebt een punt inderdaad.. Maar gelukkig blijkt het tot nu toe vooralsnog (etc etc) meestal nog steeds niet niet waar gelukkigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger las je Speld berichten met "dat kan toch niet waar zijn", en dat was dan ook niet. Nu krijg je echte nieuwsberichten waarbij je dat denkt, en blijkt het toch echt waar te zijn
Ik had al zoiets bij de naaiheffingsberichten over de EU en de belasting. Maar helaas...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig is het zo erg nog (net) niet. Al ging mijn Speld-radar wel af bij dit artikel
Ik ken de speld niet, ik heb het ook te vluchtig doorgelezen. Maar dat kan toch niet echt zijn?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies mijn eerste reactie toen ik het las (zie OP)
Daar is de eerste!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef Pro_Shifty het volgende:
Goede zaak. Vrijwel geen inbreuk op de privacy voor de normale burger. Alleen de crimineel gaat hier last van ondervinden. Al zullen zij weer iets gaan vinden om het te omzeilen. We moeten het ze echter zo moeilijk mogelijk maken.
Prima voorstel dus!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja je moet dus je prepaid sim dus registeren
Nou wat een ramp zeg
HOERAquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef Pro_Shifty het volgende:
Goede zaak. Vrijwel geen inbreuk op de privacy voor de normale burger. Alleen de crimineel gaat hier last van ondervinden. Al zullen zij weer iets gaan vinden om het te omzeilen. We moeten het ze echter zo moeilijk mogelijk maken.
Prima voorstel dus!
Anders toch maar eens een koperen bouwwerk om mijn huis heen zetten zodat ze niet kunnen meekijkenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt een punt inderdaad.. Maar gelukkig blijkt het tot nu toe vooralsnog (etc etc) meestal nog steeds niet niet waar gelukkig
De overheid en telefoonmaatschappijen kunnen tot op de meter toe zien waar iemand zich bevind op basis van je simkaart en slaan dit ook op maar je naam linken aan een sim kaart gaat te ver hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar is de eerste!
Edit: en twee:
[..]
Don't feed the trollsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar is de eerste!
Edit: en twee:
[..]
En nummer 2quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja je moet dus je prepaid sim dus registeren
Nou wat een ramp zeg
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De overheid en telefoonmaatschappijen kunnen tot op de meter toe zien waar iemand zich bevind op basis van je simkaart en slaan dit ook op maar je naam linken aan een sim kaart gaat te ver hoor
Typisch gelul van een noob die maar wat zit te kletsen
Goeie! Ze zorgen óók nog eens voor extra extra criminaliteit (naast katvangers en vermijdingsgedrag)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit werkt alleen maar diefstal van mobiele telefoons in de hand. Dat zo'n telefoon dan een nano of microsim heeft is niet eens relevant.²
Post NLquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Maar even heel serieus, hoe kun je straks nog anoniem met iemand communiceren zonder dat je locatie/tijd/gesprek etc. wordt opgeslagen
genoeg mensen die wel wat te verbergen hebben en niet strafbaar zijn. wat nu?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:16 schreef Pro_Shifty het volgende:
Kan wel gediscussieerd worden echter wordt dit weer een discussie zoals alle andere. Jullie vinden "politiestaat en boooeeewoooee mijn privacy is er nu aan" en ik zeg "Stel je niet aan! en Dit is een goed idee want je hebt niks te verbergen etc."
Nutteloos dus.Kan wel gediscussieerd worden echter wordt dit weer een discussie zoals alle andere. Jullie vinden "politiestaat en boooeeewoooee mijn privacy is er nu aan" en ik zeg "Stel je niet aan! en Dit is een goed idee want je hebt niks te verbergen etc."
Nutteloos dus.
http://www.ikhebniksteverbergen.nl/quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:16 schreef Pro_Shifty het volgende:
Kan wel gediscussieerd worden echter wordt dit weer een discussie zoals alle andere. Jullie vinden "politiestaat en boooeeewoooee mijn privacy is er nu aan" en ik zeg "Stel je niet aan! en Dit is een goed idee want je hebt niks te verbergen etc."
Nutteloos dus.Kan wel gediscussieerd worden echter wordt dit weer een discussie zoals alle andere. Jullie vinden "politiestaat en boooeeewoooee mijn privacy is er nu aan" en ik zeg "Stel je niet aan! en Dit is een goed idee want je hebt niks te verbergen etc."
Nutteloos dus.
En hoe willen ze weten wie daar met die telefoon staat als het een prepaid SIM is zonder registratie?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De overheid en telefoonmaatschappijen kunnen tot op de meter toe zien waar iemand zich bevind op basis van je simkaart en slaan dit ook op maar je naam linken aan een sim kaart gaat te ver hoor
Typisch gelul van een noob die maar wat zit te kletsen
Gewoon encryptie gebruiken (Bijv FiSH plugin voor Mirc of PGP voor email) en dan via tor connecten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:16 schreef LTVDK het volgende:
Maar even heel serieus, hoe kun je straks nog anoniem met iemand communiceren zonder dat je locatie/tijd/gesprek etc. wordt opgeslagen
Paniek nu.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
genoeg mensen die wel wat te verbergen hebben en niet strafbaar zijn. wat nu?
Via de data die je onversleuteld verzend via je telefoon of natuurlijk je feesboek want je moet wel hip blijven he xdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hoe willen ze weten wie daar met die telefoon staat als het een prepaid SIM is zonder registratie?
Daar heb ik een kort weerwoord op:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:16 schreef Pro_Shifty het volgende:
Nutteloos dus.
TOR? Jij doet vast wat met kinderporno of niet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon encryptie gebruiken (Bijv FiSH plugin voor Mirc of PGP voor email) en dan via tor connecten.
Alsnog heb je een internetprovider nodig (of je doet alles via een openbaar wifi), en dan kun je het nog zo dicht timmeren, je verbruikt wel data. Die is echter niet te traceren, verbruik je teveel gaan ze vragen stellen en voor je het weet staat de AIVD voor de deur om je computer te inspecteren. Want zoveel data verbergen, dan ben je vast een terroristquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon encryptie gebruiken (Bijv FiSH plugin voor Mirc of PGP voor email) en dan via tor connecten.
Opgelost
Geloof het nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:17 schreef Ferdo het volgende:
Heeft er al iemand geroepen niets te verbergen te hebben?
Als jij afhankelijk bent van een enkele 3rd party voor je anonieme toegang tot het internet is dat jouw probleem, niet de mijne.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
TOR? Jij doet vast wat met kinderporno of niet?
Ah mooi, dan is die registratie helemaal niet nodig dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:20 schreef Pro_Shifty het volgende:
@ Whiskers2009.
Blijkbaar weet je niet hoe dit in de praktijk werkt. Maar het is gewoon mogelijk om iemand te volgen via zijn simkaart ook zonder simkaart registratie. Is geen hogere wiskunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |