Stug die voorkeursstemmen blijven ontkennen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:45 schreef superniger het volgende:
Jullie concurreren om de islamitische en Turkse achterban.
Eentje is 24quote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef tralalala het volgende:
Die meidendacht dat alleen 15-jarige meisjes zo deden.
Gaat ze nog bijna op d'r bek ook als ze de telefooncel uitstaptquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:49 schreef Vatta het volgende:
Moet toch altijd weer grinniken als ik die Lucille zie lopen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gaat ze nog bijna op d'r bek ook als ze de telefooncel uitstapt![]()
GVD nu kan ik net zo goed gaan zappen. Waarom is hij opeens boos dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Yassun komt nie meer![]()
Stoel is weggehaald
Dat gaat zijn advocaatje zo vertellenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef Vatta het volgende:
GVD nu kan ik net zo goed gaan zappen. Waarom is hij opeens boos dan?
Wel ja, doe er nog een schepje bovenop.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef Hermanna het volgende:
5 jaar en nog niet kunnen schrijven of lezen.
Geen idee. Dat joch voegt helemaal niks toe.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, waarom zit dat kind daar? Die tweede bedoel ik.
Omdat staan te vermoeiend is.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, waarom zit dat kind daar? Die tweede bedoel ik.
Ik ben geen CDA'er ofzo, maar kinderen van die leeftijd horen deze tijd gewoon in bed te liggen. Goed dat hier regels voor zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul dat, dat kind van tafel moet. Nu zit ie in de studio te luisteren en is hij nog steeds in zijn hoofd bezig met dat onderwerp. Bullshit regeltjes
Ja, eens!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben geen CDA'er ofzo, maar kinderen van die leeftijd horen deze tijd gewoon in bed te liggen. Goed dat hier regels voor zijn.
Nu is het bullshit maar anders wordt er misbruik van gemaakt. Naar mijn mening goede regel al komt het raar over als het in een programma een keer gebeurdquote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul dat, dat kind van tafel moet. Nu zit ie in de studio te luisteren en is hij nog steeds in zijn hoofd bezig met dat onderwerp. Bullshit regeltjes
Ja snap ik. Check mijn post boven jou, zo bedoel ik hetquote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nu is het bullshit maar anders wordt er misbruik van gemaakt. Naar mijn mening goede regel al komt het raar over als het in een programma een keer gebeurd
Zit mobiel dus had die pas gelezen na mijn post. Maar dat is wel krom jaquote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik. Check mijn post boven jou, zo bedoel ik het
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of Chantal en Fatima nog gebabbeld hebben vantevoren over "Wat kan ze hockeyen he-gate"
Hij reageerde redelijk gayquote:
Hahahaha eerste wat ik dacht iddquote:
Humberto is de koning van late night.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:12 schreef matthijst het volgende:
Humberto moet altijd zo debiel doen als er muziek gespeeld wordt... Zo'n "kijk mij ritmisch zijn" bek erbij. Sneu.
Jij vindt iedereen ongeschikt. Jij kotst op ieder figuur.quote:Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef superniger het volgende:
Tan is ongeschikt voor dit soort interviews.
Nee. Ik vind niet iedereen ongeschikt. En ik kots niet op ieder figuur.quote:Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen ongeschikt. Jij kotst op ieder figuur.
precies de reden waarom mijn vriend een hekel aan hem heeft. ik stoor me er niet zo aan, maar ook ik vind het onnodig dat de regie dit in beeld brengt.quote:Op zaterdag 22 november 2014 00:12 schreef matthijst het volgende:
Humberto moet altijd zo debiel doen als er muziek gespeeld wordt... Zo'n "kijk mij ritmisch zijn" bek erbij. Sneu.
En dan komen ze met Hadewych Minis.quote:'Focus RTL Late Night ligt op topartiesten'
"Het moet minimaal subtop tot de top zijn binnen Nederland. Hetzelfde geldt voor Europese en wereldwijde sterren; subtop tot top."
Of een FOK!kerquote:Op dinsdag 25 november 2014 23:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze hadden er ook 'n aap neer kunnen zetten.
Triest inderdaad...quote:
quote:
Ja ga je tegen mij ook janken dat ik niet moet haten op Edgar?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja ga je tegen mij ook janken dat ik niet moet haten op Edgar?
Neemt niet weg dat ik me nog steeds afvraag waarom hij die zonnebril op heeft
hij heeft al jaren problemen met z'n ogen, wat precies weet ik eerlijk gezegd niet. Maar vandaar die bril.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah ok, thnx voor de uitleg!quote:Op woensdag 26 november 2014 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
[..]
hij heeft al jaren problemen met z'n ogen, wat precies weet ik eerlijk gezegd niet. Maar vandaar die bril.
Neem me niet al te serieusquote:Op woensdag 26 november 2014 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah cool, dacht dat dat wel bekend was. Kan je je dit niet herinneren?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ah ok, thnx voor de uitleg!Wist ik niet!
toen vonden mensen hem ook al een aandachtzoeker met zn bril. Kan mij voorstellen dat veel mensen de reden gemist hebben.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ah cool, dacht dat dat wel bekend was. Kan je je dit niet herinneren?
[ afbeelding ]
Zal ook vast een stukje 'swagga' bij zitten. En sponsorcontractenquote:Op woensdag 26 november 2014 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen vonden mensen hem ook al een aandachtzoeker met zn bril. Kan mij voorstellen dat veel mensen de reden gemist hebben.
Maar z'n bril is wel erg donker nu, vanwege het studiolicht?
hij zal het best gesponsord kunnen krijgen, maar hij heeft echt last van z'n ogen.quote:Op woensdag 26 november 2014 23:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Zal ook vast een stukje 'swagga' bij zitten. En sponsorcontracten
I knowquote:Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij zal het best gesponsord kunnen krijgen, maar hij heeft echt last van z'n ogen.
Beetje hetzelfde idee als Bono...quote:Op woensdag 26 november 2014 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij zal het best gesponsord kunnen krijgen, maar hij heeft echt last van z'n ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |