Waarom wel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:51 schreef superniger het volgende:
man man man.
Niet met Diederik beginnen.
Niet iedereen vindt de PvdA relevantquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is maatschappelijk rullevant.
Struggles binnen coalitiepartij vind ik wel rullevanter dan Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt de PvdA relevant
Ik ook, maar misschien vindt Jan Modaal, Henk&Ingrid of Theo Tokkie, Paul de Leeuw wel veel relevanter.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Struggles binnen coalitiepartij vind ik wel rullevanter dan Paul de Leeuw.
Dat is waar. Het is ook een spelletjes met Pauw waar die 2 Turken te gast zijn. Kunnen ze meteen live op elkaar reageren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, maar misschien vindt Jan Modaal, Henk&Ingrid of Theo Tokkie, Paul de Leeuw wel veel relevanter.
Dat er nog zo veel mensen zijn die PvdA stemmen, echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Diederik Samson![]()
Net zo geloofwaardig als Jack de Vries![]()
Beide gescheiden en met partijgenoot aan het neuken![]()
En ondertussen de gewone man zo goed kunnen begrijpenom te
En in de peilingen zijn de SP, PVV en D66 heel groot. Maar als er straks verkiezingen zijn vervalt het merendeel van de stemmers weer in dezelfde grote fout om PvdA te stemmen en zitten ze weer met 25+ zetels in de kamerquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
2 zetels zichtbaar, in stemmen 6 zetels kwijt PvdAAAAtjeeeee![]()
![]()
Stug die voorkeursstemmen blijven ontkennen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:45 schreef superniger het volgende:
Jullie concurreren om de islamitische en Turkse achterban.
Eentje is 24quote:Op maandag 17 november 2014 22:43 schreef tralalala het volgende:
Die meidendacht dat alleen 15-jarige meisjes zo deden.
Gaat ze nog bijna op d'r bek ook als ze de telefooncel uitstaptquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:49 schreef Vatta het volgende:
Moet toch altijd weer grinniken als ik die Lucille zie lopen
quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gaat ze nog bijna op d'r bek ook als ze de telefooncel uitstapt![]()
GVD nu kan ik net zo goed gaan zappen. Waarom is hij opeens boos dan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 23:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Yassun komt nie meer![]()
Stoel is weggehaald
Dat gaat zijn advocaatje zo vertellenquote:Op dinsdag 18 november 2014 23:01 schreef Vatta het volgende:
GVD nu kan ik net zo goed gaan zappen. Waarom is hij opeens boos dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |