Slim tochquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:27 schreef Hermanna het volgende:
Hij heeft trouwens ook een keer op twitter gezet dat iedereen aandelen moest kopen van een bedrijf. Hij heeft op dat moment al zijn aandelen verkocht en in 10 seconden een paar miljoen winst gemaakt. Terwijl het niet echt een topbedrijf was.
eminem is vies overratedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:32 schreef Vatta het volgende:
Toch mag 50 de schoenen van Eminem niet eens strikken
Vocaaltjes kwamen iets te laat aan, clip moest al geschoten worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:33 schreef Hermanna het volgende:
Mr. Probz is in de clip er eigenlijk uit geknipt en 50 doet de chorus.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:29 schreef matthijst het volgende:
Scheert ie nou die halve snor af?
Of heeft een een hazenlip gehad.
Kettingzaag erbij en in Lange plakjes.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan moet je wel zo'n Duitse oven regelen, anders past het niet.
dat doet ie toch altijd bij zulke mensenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Humberto altijd tof, maar wat een aanfluiting gister. Heb je 50 Cent aan tafel, stel je geen enkele inhoudelijke vraag. En zit je je tijd te verdoen over gekochte jopen en een schaatsmiep. Kom op zegNiks boeiends heeft hij ook aan 50 Cent gevraagd. Alleen standaard vragen. Erg jammer.
Jason Stathamquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:28 schreef matthijst het volgende:
Waarom zit deze kneus er in een smoking?
Ja, daar herken ik hem van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:36 schreef Klaphark het volgende:
Schreef die vent ook niet het Badr Hari boek?
Waarom wel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:51 schreef superniger het volgende:
man man man.
Niet met Diederik beginnen.
Niet iedereen vindt de PvdA relevantquote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat is maatschappelijk rullevant.
Struggles binnen coalitiepartij vind ik wel rullevanter dan Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet iedereen vindt de PvdA relevant
Ik ook, maar misschien vindt Jan Modaal, Henk&Ingrid of Theo Tokkie, Paul de Leeuw wel veel relevanter.quote:Op vrijdag 14 november 2014 22:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Struggles binnen coalitiepartij vind ik wel rullevanter dan Paul de Leeuw.
Dat is waar. Het is ook een spelletjes met Pauw waar die 2 Turken te gast zijn. Kunnen ze meteen live op elkaar reageren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ook, maar misschien vindt Jan Modaal, Henk&Ingrid of Theo Tokkie, Paul de Leeuw wel veel relevanter.
Dat er nog zo veel mensen zijn die PvdA stemmen, echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Diederik Samson![]()
Net zo geloofwaardig als Jack de Vries![]()
Beide gescheiden en met partijgenoot aan het neuken![]()
En ondertussen de gewone man zo goed kunnen begrijpenom te
En in de peilingen zijn de SP, PVV en D66 heel groot. Maar als er straks verkiezingen zijn vervalt het merendeel van de stemmers weer in dezelfde grote fout om PvdA te stemmen en zitten ze weer met 25+ zetels in de kamerquote:Op vrijdag 14 november 2014 23:33 schreef waxmask het volgende:
2 zetels zichtbaar, in stemmen 6 zetels kwijt PvdAAAAtjeeeee![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |