abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146857716
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 23:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Hij reageerde redelijk gay :D
Hahahaha eerste wat ik dacht idd :D
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 21 november 2014 @ 23:49:47 #252
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_146887809
Wat een monster.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_146887812
Dit wijf ;(
pi_146887955
Vrouwtje van Bert van der Veer toch? Meest verschrikkelijke koppel wat je je maar kan bedenken.
pi_146888452
RTL Late Night gaat toch nooit zolang door?
  zaterdag 22 november 2014 @ 00:12:55 #256
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_146888539
Humberto moet altijd zo debiel doen als er muziek gespeeld wordt... Zo'n "kijk mij ritmisch zijn" bek erbij. Sneu.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_146888777
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:12 schreef matthijst het volgende:
Humberto moet altijd zo debiel doen als er muziek gespeeld wordt... Zo'n "kijk mij ritmisch zijn" bek erbij. Sneu.
Humberto is de koning van late night.

Bovendien is hij erg ritmisch
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_146958620
Waylon
Het is een roerig jaar voor Waylon met hoogte- en dieptepunten. Maar in de liefde en met zijn muziek lijkt het meer dan goed te gaan. Dat blijkt wel uit zijn zwoele nieuwe single Love Me, waarbij hij dicht bij zichzelf en zijn countrysound is gebleven. Vanavond bij ons de televisieprimeur van dit verleidelijke nummer!

Erik Derijks
Erik Derijks uit Heesch staat sinds vrijdag bekend als de man die uit pure frustratie een stoel naar de rechter gooide. Voor het doodrijden van zijn 2-jarige dochter en schoonouders kreeg de veroorzaker 120 uur taakstraf. Het voelde als een diepe belediging.

Dick Middelweerd en Guus Meeuwis
Guus Meeuwis zit dit jaar alweer twintig jaar in het vak. Om dat groots te vieren, opent hij in februari zijn eigen pop-up restaurant Gustaaf. Vijf dagen lang staat hij samen met topchef Dick Middelweerd achter het fornuis. De gerechten bevatten voornamelijk Brabantse invloeden. De winst die gemaakt wordt door Gustaaf komt ten goede aan Stichting Muziekids. Vanavond bij RTL Late Night leert de ster van de sterrenkok een authentiek Brabants gerecht, compleet met stress in de restaurantkeuken.

Tineke Schouten
Tineke Schouten zit komend jaar 35 jaar in het vak en dat moet natuurlijk gevierd worden met een nieuwe show! In Gewoon Doen is de cabaretière de crisis volledig voorbij en laat ze met haar over de top typetjes het Amerikaanse credo gewoon is niet gek genoeg zien. Vanavond vertelt Tineke wat in die 35 jaar haar eigen favoriete moment is en wie haar grootste fan is.

Pure EbolaAids.
pi_146973396
Valt me mee dat de rechter geen aangifte doet :')
pi_146973398
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146973445
Tan is ongeschikt voor dit soort interviews. :)
#superniger2020
pi_146973635
Het zal je godverdomme gebeuren.
pi_146973820
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:56 schreef superniger het volgende:
Tan is ongeschikt voor dit soort interviews. :)
Jij vindt iedereen ongeschikt. Jij kotst op ieder figuur.
pi_146973855
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij vindt iedereen ongeschikt. Jij kotst op ieder figuur.
Nee. Ik vind niet iedereen ongeschikt. En ik kots niet op ieder figuur.
Zijn er nog meer aannames die jij hebt over mij?
#superniger2020
  maandag 24 november 2014 @ 23:22:53 #265
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_146974408
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:12 schreef matthijst het volgende:
precies de reden waarom mijn vriend een hekel aan hem heeft. ik stoor me er niet zo aan, maar ook ik vind het onnodig dat de regie dit in beeld brengt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_146974805
Wat heeft ons Sjon vanavond verteld?

En Humberto is in ieder geval morgen weer fris en fruitig!
pi_146974850
Overigens vond ik het item met Guusje een beetje treurig. Helemaal hip natuurlijk om iets voor kinderen te doen, maar deze manier van tv brengen bracht zelfs Guusje in verlegenheid had ik het idee :D
pi_146998767
Hadewych Minis
Gevierd actrice Hadewych Minis, is ook succesvol als zangeres. Toen ze drie jaar geleden besloot haar focus meer te willen leggen op de muziek, bleek dat een goede keus. Al haar dromen leken ineens uit te komen. Nu is er een tweede album en tourt de hoogzwangere Hadewych het hele land door met haar muziekprogramma The Truth and Nothing but The Truth. Vanavond hebben wij de primeur van haar single She Dances dat op bijzondere wijze uitgevoerd zal worden.

Jan Jaap van der Wal
Cabaretier Jan Jaap van der Wal schuift vanavond aan in de studio en zal aan de hand van fragmenten en korte sketches de politieke maand november met ons doornemen.

Richard Korver, Frank van de Goot & Wiert Jan Meijer
De 23 jarige Iris van den Hooff is op 6 juli van dit jaar overleden. De politie gaat uit van zelfmoord, maar de familie wil niet mee in deze theorie. Zij gaan uit van een misdrijf en willen dat politie en Justitie aanvullend onderzoek doen. De advocaat van de familie, Richard Korver claimt dat de schouwarts zich 'heeft laten beïnvloeden door zogenaamde tactische en bovendien onjuiste informatie'. Nadat het lichaam van Iris is opgegraven kan ook forensisch patholoog Frank van de Goot een misdrijf niet uitsluiten. Vanavond is Iris haar stiefvader Wiert Jan Meijer samen met advocaat Korver en Frank van de Goot te gast.

Radmilo Soda & Duncan Stutterheim
Radmilo Soda is personal coach in Obese, hij heeft een eigen sportschool en hij was professioneel kok. Al deze passies komen samen in zijn nieuwe boek, Echt Radmilo. Het is een handleiding voor een gezond en lang leven. Hoe hielp hij drukke ondernemer Duncan Stutterheim met zijn deskundigheid op het gebied van voeding, sport en lifestyle?

Karline Janmaat
Honderd procent van je tijd aan onderzoek besteden, dat is iets waar veel wetenschappers van dromen. Karline Janmaat kreeg die kans dankzij het Duitse Max Planck Instituut! Drie zomers lang volgde ze chimpansees dwars door het Taï-regenwoud in Ivoorkust.
pi_147007306
quote:
'Focus RTL Late Night ligt op topartiesten'

"Het moet minimaal subtop tot de top zijn binnen Nederland. Hetzelfde geldt voor Europese en wereldwijde sterren; subtop tot top."
En dan komen ze met Hadewych Minis. :')
#superniger2020
pi_147007452
Nee ze kon niet meer reageren omdat ze dood was, uh waar gaat dit nou allemaal over? Denk helaas toch dat de familie hier een beetje valse hoop heeft zeg maar...
Hallon!
pi_147008147
Goede spreekster die apen mevrouw.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2014 23:01:09 ]
pi_147008766
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Goede spreekster die apen mevrouw.
Ze hadden er ook 'n aap neer kunnen zetten.
Hallon!
pi_147008887
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 november 2014 23:14 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ze hadden er ook 'n aap neer kunnen zetten.
Of een FOK!ker
pi_147009844
Voor een vrouw van tegen de 40 ziet die Hadewych er goed uit, zelfs zwanger.
pi_147040073
Wat een afschuwelijke beelden. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')