Wel ja, doe er nog een schepje bovenop.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:36 schreef Hermanna het volgende:
5 jaar en nog niet kunnen schrijven of lezen.
Geen idee. Dat joch voegt helemaal niks toe.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, waarom zit dat kind daar? Die tweede bedoel ik.
Omdat staan te vermoeiend is.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, waarom zit dat kind daar? Die tweede bedoel ik.
Ik ben geen CDA'er ofzo, maar kinderen van die leeftijd horen deze tijd gewoon in bed te liggen. Goed dat hier regels voor zijn.quote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul dat, dat kind van tafel moet. Nu zit ie in de studio te luisteren en is hij nog steeds in zijn hoofd bezig met dat onderwerp. Bullshit regeltjes
Ja, eens!quote:Op donderdag 20 november 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ben geen CDA'er ofzo, maar kinderen van die leeftijd horen deze tijd gewoon in bed te liggen. Goed dat hier regels voor zijn.
Nu is het bullshit maar anders wordt er misbruik van gemaakt. Naar mijn mening goede regel al komt het raar over als het in een programma een keer gebeurdquote:Op donderdag 20 november 2014 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gelul dat, dat kind van tafel moet. Nu zit ie in de studio te luisteren en is hij nog steeds in zijn hoofd bezig met dat onderwerp. Bullshit regeltjes
Ja snap ik. Check mijn post boven jou, zo bedoel ik hetquote:Op donderdag 20 november 2014 23:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nu is het bullshit maar anders wordt er misbruik van gemaakt. Naar mijn mening goede regel al komt het raar over als het in een programma een keer gebeurd
Zit mobiel dus had die pas gelezen na mijn post. Maar dat is wel krom jaquote:Op donderdag 20 november 2014 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja snap ik. Check mijn post boven jou, zo bedoel ik het
quote:Op donderdag 20 november 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of Chantal en Fatima nog gebabbeld hebben vantevoren over "Wat kan ze hockeyen he-gate"
Hij reageerde redelijk gayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |