Huh sinds wanneer is vakantiegeld en een dertiende maand een bijzondere beloning. Het is geld dat de werknemer zelf bij elkaar spaart het wordt immers ingehouden van het brutoloon en dan ook weer brutomuitbetaald,,zodat er belasting afgaat. Wat mij betreft schaffen ze overigens vakantiegeld en die dertiende maand af en verhogen zengewoon het maandelijkse loon.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
De tabellen waren vorig jaar al bekend en zijn niet veranderd dus ik neem aan dat elk commercieel bedrijf dat salarissoftware maakt dit gewoon netjes heeft geimpelementeerd in hun pakket voor 2014.
Het lukte de belastingdienst alleen niet deze tabellen in hun software en rekentools te implementeren.
-edit hmm blijkbaar zat ik fout
Site belastingdienst
Wel een VA gehad
Geen VA gehad
[..]
Dat kan bij veel werkgevers ook.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Huh sinds wanneer is vakantiegeld en een dertiende maand een bijzondere beloning. Het is geld dat de werknemer zelf bij elkaar spaart het wordt immers ingehouden van het brutoloon en dan ook weer brutomuitbetaald,,zodat er belasting afgaat. Wat mij betreft schaffen ze overigens vakantiegeld en die dertiende maand af en verhogen zengewoon het maandelijkse loon.
Sinds jaar en dag..quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Huh sinds wanneer is vakantiegeld en een dertiende maand een bijzondere beloning.
Met welk doel precies?quote:Het is geld dat de werknemer zelf bij elkaar spaart het wordt immers ingehouden van het brutoloon en dan ook weer brutomuitbetaald,,zodat er belasting afgaat. Wat mij betreft schaffen ze overigens vakantiegeld en die dertiende maand af en verhogen zengewoon het maandelijkse loon.
Neuh.. vind het wel lekker om 2x per jaar een lekker bedrag gestort te krijgen.. als het maandelijks wordt uitbetaald is de kans toch groter dat het opgaat aan de dagelijkse onbenullighedenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Wat mij betreft schaffen ze overigens vakantiegeld en die dertiende maand af en verhogen zengewoon het maandelijkse loon.
Wiebes deelt gewoon ALLE nederlanders door het totaal bedrag om het minder te laten lijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef b4kl4p het volgende:
Even zonder te oordelen maar is die Wiebes een homo?
Of een vrouw in een mannenlijf.
Nu op nu.nl: gemiddeld 150 euro per persoon.
Dat is toch anders dan die gemiddelde 300 per persoon. Wie rekent er mis?
Zo werken ze he.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:23 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Wiebes deelt gewoon ALLE nederlanders door het totaal bedrag om het minder te laten lijken.
Ik heb het net zitten uitrekenen en voor mij scheelt het ongeveer 150 euro, dat komt door mijn 13e maand en vakantiegeld. Met mijn salaris gaat er ongeveer 300 euro van de algemene heffingskorting af, en volgens mijn loontabel is er ongeveer 12 euro per maand afbouw verrekend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:23 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Wiebes deelt gewoon ALLE nederlanders door het totaal bedrag om het minder te laten lijken.
Wat is je verzamelinkomrn als ik mag vragen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb het net zitten uitrekenen en voor mij scheelt het ongeveer 150 euro, dat komt door mijn 13e maand en vakantiegeld. Met mijn salaris gaat er ongeveer 300 euro van de algemene heffingskorting af, en volgens mijn loontabel is er ongeveer 12 euro per maand afbouw verrekend.
Nee hoor, je bent een tussenpersoon. BTW belast je door aan de consument en jij draagt het af aan de Belastingdienst. Voor jou zijn het noch kosten noch opbrengsten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik werk in loondienst en onderneem in vrije tijd. Uit onderneming betaal ik voor verkochte producten 21 procent, dan nog omzetbelasting en dan nog 42% inkomstenbelasting over de winst.Dat levert echt geen zak op. Gelukkig kan ik het marginale bedrag opzij zetten om deze 300-400 extra af te tikken.
Toen de huizenprijzen stegen hoorde je ze niet over de percentages...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:11 schreef MarkBroflovski het volgende:
Hou je vast
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ing-weer-hoger.dhtmlweer zo schaamteloze verhoging
Hoe help je economie om zeep neem een kijkje in de tweede kamer
klopt toch niet afgelopen jaren prijzen gezakt en WOZ is blijf stijgen ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen de huizenprijzen stegen hoorde je ze niet over de percentages...![]()
In veel gevallen daalden de huizenprijzen harder dan de OZB kon stijgen en daalden daarmee je lasten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:26 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
klopt toch niet afgelopen jaren prijzen gezakt en WOZ is blijf stijgen ?
Dat alsmaar terugkerende stokpaardje van emigreer naar een ander land begint nu wel voorspelbaar te worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan je echt beter niet in Nederland blijven. Echt gewoon niet. Ondanks dat het verder best een prima land is.
Oh shit nee. Ik had al zo lang geen post van jou gezien, ik had gehoopt dat je permanent gestopt was met FOK!kenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat alsmaar terugkerende stokpaardje van emigreer naar een ander land begint nu wel voorspelbaar te worden.²
Wat stoort je er aan, heb je wat tegen emigranten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat alsmaar terugkerende stokpaardje van emigreer naar een ander land begint nu wel voorspelbaar te worden.²
Wat heeft het dan voor zin om hetzelfde voorbeeld nog eens te noemen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 07:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Iemand hier zei het wel mooi; het is alsof je een laptop koopt bij de media markt van ¤1000,-. Maar dat 2 jaar later de media markt opbelt om te zeggen dat volgens nieuwe berekeningen hij ¤1300,- zou moeten kosten. Of je de ¤300,- nog even wilt komen aftikken.
Complete waanzin dit.. echt absurd.
Ja, ik kan daarin mee gaan. Maar we weten het nu wel dat hij Nederland niet fijn vindt en veel geld verdient in een ander country.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh shit nee. Ik had al zo lang geen post van jou gezien, ik had gehoopt dat je permanent gestopt was met FOK!ken
Er is gewoon echt geen touw vast te knopen aan jouw gebazel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik kan daarin mee gaan. Maar we weten het nu wel dat hij Nederland niet fijn vindt en veel geld verdient in een ander country.²
Ik ben zelf te lui voor een bezwaarschrift en heb altijd het idee dat het helemaal niets uithaalt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is gewoon echt geen touw vast te knopen aan jouw gebazel.
Uh, okequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zelf te lui voor een bezwaarschrift en heb altijd het idee dat het helemaal niets uithaalt.
Dat moet je me nageven.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |