De hoogte van de naheffing hangt onder andere af van de hoogte van de bijzondere beloningen. Die zijn pas na aangifte bekend bij de BD. Daarom is nog niet de exacte hoogte van de naheffing bekend.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:52 schreef LasTeR het volgende:
Je kunt toch precies berekenen wat je naheffing gaat zijn? Waarom zou het dan nog niet bekend zijn hoe hoog die naheffingen zijn?
Als ze uit zijn gegaan van ¤ 2.103 neem je het verschil van de definitieve inkomensafhankelijke heffing. Of zit ik nu verkeerd?
Wat dus pas relevant is bij een arbeidsinkomen groter dan 40k?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
De hoogte van de naheffing hangt onder andere af van de hoogte van de bijzondere beloningen. Die zijn pas na aangifte bekend bij de BD. Daarom is nog niet de exacte hoogte van de naheffing bekend.
Nee, vanaf 19.645 euro wordt je heffingskorting afgebouwd.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat dus pas relevant is bij een arbeidsinkomen groter dan 40k?
Algemene heffingskorting, maar de arbeidskorting?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, vanaf 19.645 euro wordt je heffingskorting afgebouwd.
Nee, dit is onmogelijk op dit punt voor mij. Ook omdat ik nu nog niet weet hoeveel overuren ik nog zal draaien in November en December. Het enige wat ik weet is dat ik een paar honderd extra af mag tikken iets waar ik aan het begin van dit belastingjaar geen rekening mee kon houden. Nu doe ik mijn HRA op jaarbasis en is het dus geen ramp maar word mijn teruggave verkleind.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:52 schreef LasTeR het volgende:
Je kunt toch precies berekenen wat je naheffing gaat zijn? Waarom zou het dan nog niet bekend zijn hoe hoog die naheffingen zijn?
Als ze uit zijn gegaan van ¤ 2.103 neem je het verschil van de definitieve inkomensafhankelijke heffing. Of zit ik nu verkeerd?
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:38 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat dus pas relevant is bij een arbeidsinkomen groter dan 40k?
De naheffing ontstaat door het inkomensafhankelijk worden van de algemene heffingskorting. Ik zie dus niet in wat de arbeidskorting hiermee van doen heeft.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Algemene heffingskorting, maar de arbeidskorting?
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2014 19:20 schreef quo_ het volgende:
Die dik 700 euro gaat mij niet direct pijn doen met dit recept dat ik ergens op het internet tegen kwam:
[ afbeelding ]
Men is het alleen het gehele Nederlandse volk vergeten te vertellen. Of het deel dan dat niet de notulen van alle kamerzittingen uitpluist.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:54 schreef NiGeLaToR het volgende:
Njah, leuk is het niet en typisch NL overheid geregeld, maar dit was in 2013 al bekend.
Was vorig jaar ook netjes een maand lang dramatiek alom, kan het me nog goed herinneren. En ja, ik vind het ook ruk dat ze het nog steeds niet verrekend hebben. Dus, als ze het nu alvast verrekenen met komende jaren, aangezien die heffingskortingen weer worden verhoogd vanaf komende jaar.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:17 schreef beantherio het volgende:
[..]
Men is het alleen het gehele Nederlandse volk vergeten te vertellen. Of het deel dan dat niet de notulen van alle kamerzittingen uitpluist.
Ja?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
aangezien die heffingskortingen weer worden verhoogd vanaf komende jaar.
Probeer het eens te begrijpen zou ik zeggen, na het lezen van de legpuzzel zeg ik ja:quote:
Dat is een andere heffingquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oftewel: Nederland gaat gewoon betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |