Scheelt weinigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij staat gedraaid, ik dacht even dat er een klein paard op je lag
Wat voor 1 heb je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat moet onze hond niet doen, dan ga ik stuk veels te zwaar.
Hij heeft een overbeetquote:
Is dit nou de 'puppy' die je een paar maanden terug kreeg?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Scheelt weinig28kg labrador
[..]
Wat voor 1 heb je?
[..]
Hij heeft een overbeeten ligt áltijd op zijn rug met zijn ballen bloot
Oooh tofquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Newfoundlander, 65kg.![]()
Labrador, lieve honden.
Uhu!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dit nou de 'puppy' die je een paar maanden terug kreeg?
Die beesten groeien ook als kool hequote:
Ja, debiel he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die beesten groeien ook als kool he![]()
Leef je al weer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef Qwea het volgende:
#dood
D wordt makkelijk, geen puf meer. Pizza vooren ik wokgroente met rijst
Ik lig in bedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Leef je al weer?
Net sportschool ook weer afgerond
Weekend
Bij de tweede T een appel? Of is dat echt geen optie? Door je salade wat fruit? Op je Pizza wat ananas? (volgens mij is dat niet lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 07:39 schreef Selestha het volgende:
Gepland lijstje voor vandaag:
O: Zelfgemaakte smoothie van kwark, blauwe bessen & frambozen, overgebleven latkes
T: Halve wafel met aardbeienjam
L: Crackers met fetasmeersel, salade met handje noten-cranberrymix en appel
S: Boswandeling met de hond enzulks. Wilde mijn hardloopschoenen meenemen maar ik mocht niet
A: Huisgemaakte pizza mozarella, tonijn, olijven, basilicum
T: Stukje fudge, thee
Uurtje wandelen en half uurtje fietsen voor de beweging
Ik weet eigenlijk niet hoe ik extra fruit in kan plannen, zoals mijn lijstjes nu zijn zit ik meestal wel vol
Bij de tweede T een appel? Of is dat echt geen optie? Door je salade wat fruit? Op je Pizza wat ananas? (volgens mij is dat niet lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 07:39 schreef Selestha het volgende:
Gepland lijstje voor vandaag:
O: Zelfgemaakte smoothie van kwark, blauwe bessen & frambozen, overgebleven latkes
T: Halve wafel met aardbeienjam
L: Crackers met fetasmeersel, salade met handje noten-cranberrymix en appel
A: Huisgemaakte pizza mozarella, tonijn, olijven, basilicum
T: Stukje fudge, thee
Uurtje wandelen en half uurtje fietsen voor de beweging
Ik weet eigenlijk niet hoe ik extra fruit in kan plannen, zoals mijn lijstjes nu zijn zit ik meestal wel vol
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Deze week een kilo kwijt.![]()
Dus na mijn twee slechte weken nu -0.4 kilo op mijn ATL.
Ja misschien moet ik inderdaad maar standaard een tweede T met fruit inplannen, dat zou nog wel kunnen werken iddquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij de tweede T een appel? Of is dat echt geen optie? Door je salade wat fruit? Op je Pizza wat ananas? (volgens mij is dat niet lekker)
Ik heb vandaag geen lijstje. Nou, niet helemaal want de autist in mij heeft altijd wel eenlijstje
O : 3x spelt, bak kwark, banaan
L : 4x spelt geen idee met wat, ik eet niet thuis (visite zus) en daar kan ik moeilijk mee omgaan![]()
T : Geeeeeeeen ideeWss terras pakken dus ik weets niet. Tijd voor fruit op het terras
*appel in tas gooit*
B : Boswandeling met de hond. Wilde mijn hardloopschoenen meenemen maar ik mocht niet
D: Iedereen friet, ik maak omelet op broodBak kwark erbij.
T: Dunno![]()
Zie, mijn lijstje is in de war/autist
Gefeliquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Heb je fruit in huis? Of eet je dat niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:22 schreef Myraela het volgende:
Zit nu te bedenken wat ik erbij zou kunnen nemen. Heb niet echt veel opties in huis.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Ik eet geen fruit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heb je fruit in huis? Of eet je dat niet.
Volgens mij niks mis mee en ook niet echt gigantisch veelquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:53 schreef Yaaar het volgende:
Ok, niemand post meer in het dieet topic.
Lijstje voor vandaag
O: 3 volkorenbrood, 2 met kipfilet en 1 met filet americain + een appel
T: 10 witte druiven
L: 2 volkorenbrood met filet americain + gegrilde achterham, beschuitje met kaas, versgeperste sinaasappsap en een gekookt ei
T: peer, paar walnoten
A: aardappelen, spinazie, sla en vlees moeten we nog bedenken..
T: banaan
S: hardlopen!!
Vergeleken met de rest hier vind ik het altijd heel veel lijkenGoed lijstje of..?
Dat hangt ervan af wat de hoeveelheden exact zijn, daar kom je alleen achter met kcal tellen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 16:53 schreef Yaaar het volgende:
Vergeleken met de rest hier vind ik het altijd heel veel lijkenGoed lijstje of..?
Nee, is niet veel maar vergelekn bij sommige lijstjes denk ik altijd van wel. Wat is er trouwens mis met een eierkoek? ;pquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Volgens mij niks mis mee en ook niet echt gigantisch veel
Ach iedereen heeft zijn eigen manier, als jij onder je onderhoud zit is het primaquote:Op zaterdag 1 november 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, is niet veel maar vergelekn bij sommige lijstjes denk ik altijd van wel. Wat is er trouwens mis met een eierkoek? ;p
Ja, is inderdaad 4x fruit (banaan doe ik weg). Maar ja, kan het kwaad?quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af wat de hoeveelheden exact zijn, daar kom je alleen achter met kcal tellen.
Ik zie wel relatief veel fruit (appel, druiven, sap, peer, banaan), gezond maar ook veel suikers.
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:26 schreef Yaaar het volgende:
Ja, is inderdaad 4x fruit (banaan doe ik weg). Maar ja, kan het kwaad?
Helloquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:11 schreef Landysh het volgende:
Oh fijn. Ik las regelmatig mee in het dieetclub topic maar had niet de benodigde bmi's om er te posten, en slank vond ik geen bal aan.
Ik ben jaren terug best dik geweest 70+ bij een lengte van 1.67 (weet mijn precieze gewicht van toen niet, maar het was altijd tussen de 70 en 75). Toen is het mij een jaar of vier geleden gelukt om ongeveer 12 kilo kwijt te raken binnen 6 maanden tijd. Toen schommelde ik steeds tussen de 63-66. En dit de laatste paar jaar eigenlijk - ben nooit teruggevallen op mijn oude gewicht. Maar nu ben ik opeens weer bij 68-69.Terwijl ik zo graag 55 wil wegen. Dus nu is het weer tijd om aan de bel te trekken en er serieus werk van te maken.
Alleen maar 2 maaltijden op 1 dag + 1 shake of ook nog met tussendoortjes?quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:37 schreef Landysh het volgende:
Heb een tijdje 'gezond' proberen te eten. Maar gemerkt dat ik toch te veel calorieën naar binnenwerk op die manier, aangezien ik na twee maanden nog geen gram was afgevallen. Ik ga nu proberen twee normale maaltijden te eten, eentje te vervangen door shakes en erbij te sporten. Af en toe een dagje vasten inlassen of koolhydraten arm eten (ik word dingen te snel zet en verveel me snel, die dagen zijn er om mijn hoofd erbij te houden zeg maar).
Jullie merken wel hoe ver ik kom.
Dat zal per dag verschillen denk ik (soms een grotere maaltijd geen tussendoortje, dan weer een kleine maaltijd en meerdere tussendoortjes).quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:41 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Alleen maar 2 maaltijden op 1 dag + 1 shake of ook nog met tussendoortjes?
O zo ja! ik moet echt nog even kijken wat voor mij nou ideaal is. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer behoefte krijg aan ongezonde tussendoortjes, heel vreemd. Het ging twee maanden best goed en nu ben ik opeens een beetje uit die 'vibe' ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2014 17:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee.Zelf let ik op koolhydraten/suikers omdat ik met producten rijk aan eiwitten/vetten langer een verzadigd gevoel heb, wat belangrijk is als je met 1500 kcal wil uitkomen en voorheen gewend was aan grotere hoeveelheden.
Mogguhquote:Op zondag 2 november 2014 11:22 schreef Qwea het volgende:
Mogguh.
Macro's voedingschema aan het maken. Best nog wat werk
Keuken kopen, ik zat er toen ook 2.5 uur, nooit geweten dat daar zoveel tijd in zat.quote:Op zondag 2 november 2014 11:50 schreef Myraela het volgende:
Gisteren bijna een keuken gekocht, uiteindelijk niet gedaan en achteraf wel blij mee. Want veel apparatuur was er in ieder geval veel te duur. Alleen misschien kopen we de kastjes wel, want die waren wel enorm tof.
Wel 5 uur gezeten, ze kwamen telkens met hapjes.En daarna bij mijn moeder gegeten want we wilde even overleggen en het was ondertussen al laat om zelf nog te gaan koken.
Dus niet volgens planning.
Goeie tip dit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Klokov het volgende:
Een tip voor mensen die niet goed kunnen inschatten hoeveel kcals ze naar binnen werken maar toch een stok achter de deur willen hebben door een indicatie van kcals te hebben zonder alles elke dag in te voeren. Stel voor jezelf een aantal variaties samen voor ontbijt, lunch en dinner plus eventuele tussendoortjes. Voer deze een keer in op een site zoals myfitnesspal om een idee te krijgen van de macro's. Wanneer je deze ergens opschrijft/opslaat kan je prima je maaltijden rouleren en een goed idee hebben van de kcals en macro's die je binnen krijgt.
Jep dat doe ik ook altijd, ik zit vaak onder kcals die ik moet eten met mijn beweging, maar meer eten staat me vaak tegenquote:Op zaterdag 1 november 2014 22:42 schreef Klokov het volgende:
Een tip voor mensen die niet goed kunnen inschatten hoeveel kcals ze naar binnen werken maar toch een stok achter de deur willen hebben door een indicatie van kcals te hebben zonder alles elke dag in te voeren. Stel voor jezelf een aantal variaties samen voor ontbijt, lunch en dinner plus eventuele tussendoortjes. Voer deze een keer in op een site zoals myfitnesspal om een idee te krijgen van de macro's. Wanneer je deze ergens opschrijft/opslaat kan je prima je maaltijden rouleren en een goed idee hebben van de kcals en macro's die je binnen krijgt.
Geen groente vandaag? Het lijkt me wel lastig qua eetpatroon, die nachtdiensten.quote:Op zondag 2 november 2014 18:34 schreef Landysh het volgende:
(heb nachtdienst dus pas om 14:00 wakker)
Ontbijt: 100 gram basmatirijst, een theelepel olie en halve bouilonblokje
Tussendoor: een eiwit chocoladereep van 242 calorieeen
Heb tot nu toe ongeveer 600 calorieën op en nog 600/700 te gaan tot morgenvroeg 05:30. Ik zat te denken aan een appel rond 22:00 en een flinke bord muesli met yoghurt op werk.
Ik vind het lastig om zo'n dag te beoordelen omdat ik zo'n ritme echt totaal niet ken. In mijn ogen is het ook wat weinig, maar ik ben 1.85 lang en dus ook zwaarder, dus mijn basis verbruik ligt ook hoger.quote:Op zondag 2 november 2014 18:34 schreef Landysh het volgende:
(heb nachtdienst dus pas om 14:00 wakker)
Ontbijt: 100 gram basmatirijst, een theelepel olie en halve bouilonblokje
Tussendoor: een eiwit chocoladereep van 242 calorieeen
Heb tot nu toe ongeveer 600 calorieën op en nog 600/700 te gaan tot morgenvroeg 05:30. Ik zat te denken aan een appel rond 22:00 en een flinke bord muesli met yoghurt op werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |