Scheelt weinigquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij staat gedraaid, ik dacht even dat er een klein paard op je lag
Wat voor 1 heb je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat moet onze hond niet doen, dan ga ik stuk veels te zwaar.
Hij heeft een overbeetquote:
Is dit nou de 'puppy' die je een paar maanden terug kreeg?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Scheelt weinig28kg labrador
[..]
Wat voor 1 heb je?
[..]
Hij heeft een overbeeten ligt áltijd op zijn rug met zijn ballen bloot
Oooh tofquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Newfoundlander, 65kg.![]()
Labrador, lieve honden.
Uhu!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dit nou de 'puppy' die je een paar maanden terug kreeg?
Die beesten groeien ook als kool hequote:
Ja, debiel he?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die beesten groeien ook als kool he![]()
Leef je al weer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:10 schreef Qwea het volgende:
#dood
D wordt makkelijk, geen puf meer. Pizza vooren ik wokgroente met rijst
Ik lig in bedquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Leef je al weer?
Net sportschool ook weer afgerond
Weekend
Bij de tweede T een appel? Of is dat echt geen optie? Door je salade wat fruit? Op je Pizza wat ananas? (volgens mij is dat niet lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 07:39 schreef Selestha het volgende:
Gepland lijstje voor vandaag:
O: Zelfgemaakte smoothie van kwark, blauwe bessen & frambozen, overgebleven latkes
T: Halve wafel met aardbeienjam
L: Crackers met fetasmeersel, salade met handje noten-cranberrymix en appel
S: Boswandeling met de hond enzulks. Wilde mijn hardloopschoenen meenemen maar ik mocht niet
A: Huisgemaakte pizza mozarella, tonijn, olijven, basilicum
T: Stukje fudge, thee
Uurtje wandelen en half uurtje fietsen voor de beweging
Ik weet eigenlijk niet hoe ik extra fruit in kan plannen, zoals mijn lijstjes nu zijn zit ik meestal wel vol
Bij de tweede T een appel? Of is dat echt geen optie? Door je salade wat fruit? Op je Pizza wat ananas? (volgens mij is dat niet lekkerquote:Op zaterdag 1 november 2014 07:39 schreef Selestha het volgende:
Gepland lijstje voor vandaag:
O: Zelfgemaakte smoothie van kwark, blauwe bessen & frambozen, overgebleven latkes
T: Halve wafel met aardbeienjam
L: Crackers met fetasmeersel, salade met handje noten-cranberrymix en appel
A: Huisgemaakte pizza mozarella, tonijn, olijven, basilicum
T: Stukje fudge, thee
Uurtje wandelen en half uurtje fietsen voor de beweging
Ik weet eigenlijk niet hoe ik extra fruit in kan plannen, zoals mijn lijstjes nu zijn zit ik meestal wel vol
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Deze week een kilo kwijt.![]()
Dus na mijn twee slechte weken nu -0.4 kilo op mijn ATL.
Ja misschien moet ik inderdaad maar standaard een tweede T met fruit inplannen, dat zou nog wel kunnen werken iddquote:Op zaterdag 1 november 2014 08:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bij de tweede T een appel? Of is dat echt geen optie? Door je salade wat fruit? Op je Pizza wat ananas? (volgens mij is dat niet lekker)
Ik heb vandaag geen lijstje. Nou, niet helemaal want de autist in mij heeft altijd wel eenlijstje
O : 3x spelt, bak kwark, banaan
L : 4x spelt geen idee met wat, ik eet niet thuis (visite zus) en daar kan ik moeilijk mee omgaan![]()
T : Geeeeeeeen ideeWss terras pakken dus ik weets niet. Tijd voor fruit op het terras
*appel in tas gooit*
B : Boswandeling met de hond. Wilde mijn hardloopschoenen meenemen maar ik mocht niet
D: Iedereen friet, ik maak omelet op broodBak kwark erbij.
T: Dunno![]()
Zie, mijn lijstje is in de war/autist
Gefeliquote:Op zaterdag 1 november 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Heb je fruit in huis? Of eet je dat niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:22 schreef Myraela het volgende:
Zit nu te bedenken wat ik erbij zou kunnen nemen. Heb niet echt veel opties in huis.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:11 schreef Myraela het volgende:
Ik eet geen fruit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:12 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Heb je fruit in huis? Of eet je dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |