Ik van een complete fles goldstrikequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ooit zo ziek geweest van dropshot.![]()
Als ik het alleen al ruik word ik al misselijk.
Goldstrike heb ik het ook mee ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik van een complete fles goldstrikeNooit meer.
Dutch Dynamite heet het, te koop bij Gall & Gall hier en anders vast wel op het internet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zoute dropshot? Waar de fuck haal je die?
Latkes klinkt lekker
Ik dronk voorheen wel regelmatig. Sowieso elk weekend wel. Borrel hier, borrel daar, game night hier, ditje daar. Ben nu sinds 31-08 compleet gestopt. Met uitzonderingen zoals festival (3x per jaar) en die bockbiertour 1x per jaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goldstrike heb ik het ook mee ja.![]()
Maar moet zeggen dat ik sowieso niet veel drink, ik hou wel van een wijntje, maar drink het thuis eigenlijk nooit. Ben echt een gelegenheidsdrinker.
Zal eens een flesje voorquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dutch Dynamite heet het, te koop bij Gall & Gall hier en anders vast wel op het internet.
Intrigerend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:14 schreef Selestha het volgende:
[..]
Het smaakt echt naar salmiakdrop, ik vind het heerlijk
Misschien staat die Zweedse kerstmarkt dit jaar weer in Rotterdam. Daar heb ik het vorig jaar gekocht! (niet voor mezelf btwquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend.
* IJsdraakje mist salmiakki nog steeds een beetje
Die staat er eigenlijk ieder jaar wel, maar Rotterdam duurt lang vanaf hier.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Misschien staat die Zweedse kerstmarkt dit jaar weer in Rotterdam. Daar heb ik het vorig jaar gekocht! (niet voor mezelf btw)
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En prima ontbeten hebben, maar nu honger hebben.Straks maar kijken of ik een soort van gezonde T kan opduiken.
Lol hier nog 1. Had best nu tijdens mijn ronde met de hond een appel kunnen meenemen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Herkenbaar.zeg ik vanochtend nog heel stoer dat ik niet echt behoefte heb aan een tussendoortje tussen ontbijt en lunch, zit ik nu toch echt al af te tellen tot de lunch.
I love stats, doet mijn fiets gps ook, hartslag enzo. Balen van TomTom, misschien eerst ff de winkel bellen. Eigenlijk is dat je aanspreekpunt en kun je sneller omruilen (toevallig online besteld? 14 dagen mag je terugsturen en geld terug)quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol hier nog 1. Had best nu tijdens mijn ronde met de hond een appel kunnen meenemen.
Men zie niet dat mijn tomtom horloge de laatste 2 cijfers meer oplicht dan de eersteff bellen met tomtom zo. Stats zijn wel vet tof. Echt alles is terug te zien
Heb bij tomtom zelf besteldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
I love stats, doet mijn fiets gps ook, hartslag enzo. Balen van TomTom, misschien eerst ff de winkel bellen. Eigenlijk is dat je aanspreekpunt en kun je sneller omruilen (toevallig online besteld? 14 dagen mag je terugsturen en geld terug)
Is ook de beste strategie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Vraag nooit naar de naam, sla ze gewoon achterover.
Ik heb nooit heel erg veel gedronken, maar vaak wel op feestjes en avondjes kroeg. Maar toen ik vorig jaar bedacht had dat ik een aantal kg kwijt wilde en ging zoeken naar dingen die ik kon schrappen, was alcohol het eerste wat eruit vloog. Het zijn voor mij loze kcals die naar binnen gegoten worden en waar ik naar mijn idee niks voor terug krijg. Ik geniet meer van bepaald lekker eten op zijn tijd dan van een wijntje. Heeeeeel sporadisch drink ik nog wel eens een wijntje, maar ik ben tegenwoordig bijna standaard bob en drink overal water/thee. En het bevalt me veel beter dan die alcohol, ook op een feestjequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik dronk voorheen wel regelmatig. Sowieso elk weekend wel. Borrel hier, borrel daar, game night hier, ditje daar. Ben nu sinds 31-08 compleet gestopt. Met uitzonderingen zoals festival (3x per jaar) en die bockbiertour 1x per jaar.
Ik mis het absoluut niet.
Verklaard een hoopquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb bij tomtom zelf besteld
Check, revalidatieloop stats :
[ afbeelding ]
1ste x na operatie. Ging kei makkelijk
Amateurquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Is ook de beste strategie.Mijn man en ik kregen ooit een shotje aangeboden waar veel tabasco in bleek te zitten. Ik had nergens last van, maar mijn man stond in de fik omdat hij eerst een klein slokje had genomen om te proeven.
Nou dat had ik dus ook! Ik word van alcohol ook altijd zooooo brak. Dan pak ik idd liever iets wat wat toevoegt aan mijn lichaam. Eiwitten, complexe KH's, ectquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb nooit heel erg veel gedronken, maar vaak wel op feestjes en avondjes kroeg. Maar toen ik vorig jaar bedacht had dat ik een aantal kg kwijt wilde en ging zoeken naar dingen die ik kon schrappen, was alcohol het eerste wat eruit vloog. Het zijn voor mij loze kcals die naar binnen gegoten worden en waar ik naar mijn idee niks voor terug krijg. Ik geniet meer van bepaald lekker eten op zijn tijd dan van een wijntje. Heeeeeel sporadisch drink ik nog wel eens een wijntje, maar ik ben tegenwoordig bijna standaard bob en drink overal water/thee. En het bevalt me veel beter dan die alcohol, ook op een feestje
Kan beide toch ook?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou dat had ik dus ook! Ik word van alcohol ook altijd zooooo brak. Dan pak ik idd liever iets wat wat toevoegt aan mijn lichaam. Eiwitten, complexe KH's, ect
Zit je alsnog met loze kcal + spierafbraakquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan beide toch ook?
Vind het alleen naar om met een kater te werken. Als ik geen werk had en als alcohol niet slecht voor je was zou ik denk ik alcoholisch worden. Lekker elke dag bier drinken.
Ik ben erachter gekomen dat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft om alcohol te drinken. Het enige dat ik af en toe lekker vind, is witte wijn of iets van prosecco/champagne. Die zeldzame momenten dat daar zin in heb, pak ik het ook gewoon en dan ben ik na 1 of 2 glazen weer klaar. Maar bij de meeste gelegenheden dat er gedronken wordt, ben ik net zo happy met een spa blauw eigenlijk. Dus zie ik er voor mij het nut niet van in om dat te drinken. Zeker als ik me bedenk hoeveel kcals zo'n glas dan bevat en dat ik er niet eens echt lol aan beleef.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 11:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan beide toch ook?
Vind het alleen naar om met een kater te werken. Als ik geen werk had en als alcohol niet slecht voor je was zou ik denk ik alcoholisch worden. Lekker elke dag bier drinken.
Dat voer ik nooit inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:30 schreef Selestha het volgende:
Over drank gesproken, ik drink alleen voor de smaak. Dus na het eten een digestiefje, en dan de bodem van een whiskeyglas. Niet meerKomt overeen met een shotglaasje.
Ik moet trouwens wel leren om mijn beweging bij mijn lijstje te zetten, ik heb vandaag sowieso al een uur gewandeld en er komt straks nog 20 minuten fietsen bij
Geen idee, het slaat ook echt helemaal nergens op.quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen honger, maar ik verveel me gewoon waardoor ik met niets anders bezig kan zijn dan het volgende moment dat ik weer mag eten.Beetje vervelend.
Ik heb zin om iets te bakken, maar dat lijkt me niet het beste idee.
Wordt jij nooit wakker met honger? Ik altijdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, het slaat ook echt helemaal nergens op.![]()
Maar ik werd ook al wakker met honger, da's nieuw.
Neuh, ontbijten is nooit mijn sterkste punt geweest. Meestal smaakt het me pas als ik ruim een uur wakker ben.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wordt jij nooit wakker met honger? Ik altijd
Hier nog eenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ontbijten is nooit mijn sterkste punt geweest. Meestal smaakt het me pas als ik ruim een uur wakker ben.
Ik word alleen wakker met honger/rammelende maag als ik de dag/avond ervoor schandalig veel gegeten/geschranst hebquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wordt jij nooit wakker met honger? Ik altijd
Muesli gaat goed tegenwoordig, en met een stuk fruit gaat dat meestal ook gewoon goed tot 12 uur. Alleen vandaag blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier nog een
Daarom drink ik tegenwoordig alleen een beker melk voordat ik naar mijn werk ga en dan ontbijt ik daar. Thuis sta ik het echt met tegenzin weg te duwen, maar wanneer ik op mijn werk eet heb ik ook echt zin in mijn ontbijt.
Yoghurt met muesli krijg ik 's ochtends ook wel weg thuis, als het moet. Maar niet met veel smaak zo snel naar het opstaan. Maar ik zag op een gegeven moment een collega op werk met yoghurt en fruit lopen in de ochtend. Dat leek mij ook ontzettend handig, dus ben ik dat ook gaan doen. En daarna bedacht ik me dat het me dus ook 10 min tijd scheelt in de ochtend die ik weer langer op bed kan blijven liggen, dus nu doe ik het eigenlijk altijd zoquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muesli gaat goed tegenwoordig, en met een stuk fruit gaat dat meestal ook gewoon goed tot 12 uur. Alleen vandaag blijkbaar niet.
Ik ben nog steeds marginale student, dus tijd zat om te ontbijten meestal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Yoghurt met muesli krijg ik 's ochtends ook wel weg thuis, als het moet. Maar niet met veel smaak zo snel naar het opstaan. Maar ik zag op een gegeven moment een collega op werk met yoghurt en fruit lopen in de ochtend. Dat leek mij ook ontzettend handig, dus ben ik dat ook gaan doen. En daarna bedacht ik me dat het me dus ook 10 min tijd scheelt in de ochtend die ik weer langer op bed kan blijven liggen, dus nu doe ik het eigenlijk altijd zo
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh je wilde wat te eten pakken? Kut voor je zeg. Ik ga net een tukje bovenop je doen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:21 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh je wilde wat te eten pakken? Kut voor je zeg. Ik ga net een tukje bovenop je doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |