Andersom zeker? Marijn met jou?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Lol nee maar ik heb een paar keer gehad dat ik wel vergelijken werd met een Marijn de Vries. Dat is toch apart. Vandaar dat ik dit zei.
Maar ook toch raar dat hij die Marmot dan zo uitrijdt terwijl die test niet zo goed is. Een test is toch altijd een momentopname en volgens mij als je het goed wil doen moet je een paar keer per jaar een test doen, maar dat is wel erg prijzig.
Ik laat mij testen bij een huisarts, die gewoon declareerd als consult, dus geen kostenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Lol nee maar ik heb een paar keer gehad dat ik wel vergelijken werd met een Marijn de Vries. Dat is toch apart. Vandaar dat ik dit zei.
Maar ook toch raar dat hij die Marmot dan zo uitrijdt terwijl die test niet zo goed is. Een test is toch altijd een momentopname en volgens mij als je het goed wil doen moet je een paar keer per jaar een test doen, maar dat is wel erg prijzig.
ik zag vandaag nog lkkre sma vriendquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Je moet wel een beetje goed kijken waar je een test laat doen. Niet alle SMA's zijn competent. Ook geven veel er hun eigen interpretatie ervan.
Ik doe elk jaar een test en heb afgelopen 3 jaar dit bij 3 verschillende SMA's gedaan en die doen het allemaal anders.
En niet alle sporters zijn goed in testen afleggen, je moet dood kunnen gaan op die testfiets met een masker op, dat vind ik ook niet makkelijk.
Als ik nu 25 per uur fiets zit ik op een HR van ongeveer 137 gemiddeld. Dat is voor mij net geen D1. (Is ook afhankelijk van route en wind). Later in het seizoen is de snelheid met deze HR wel hoger.
Het hangt ook af hoe je traint het hele jaar. Sommigen doen het ouderwets dus in de winter opbouwen met lange duur op lage HR. Maar er zijn er ook die rijden het hele jaar door in D2, dat zie je in zo een test ook terug.
Heb je liever eentje met ribbeltjes?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die blauwe is gewoon een lap dikke stof, zonder enige vorm, is jouw zeem ook gewoon een platte plak stof?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind met ribbeltjes ook lekkerder hoor.
Een dikke lap stof zou ik niet doen hoor. Wat verdikkingen en meer stevigheid bij je zitbotten vind ik wel zo fijn. Zeker als je geen sprietje van 65 kilo bent, dan komt er toch meer druk op je zitbotten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die blauwe is gewoon een lap dikke stof, zonder enige vorm, is jouw zeem ook gewoon een platte plak stof?
Hier een korte uitleg:quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:45 schreef muzas het volgende:
Dat sportvasten klinkt echt debiel. T zal vast werken, en er is vast over nagedacht door mensen die er verstand van hebben, maar in mijn lekenoren klinkt het maar ongezond.
Noc-nsf heeft nier voor niks een statement afgegeven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:45 schreef muzas het volgende:
Dat sportvasten klinkt echt debiel. T zal vast werken, en er is vast over nagedacht door mensen die er verstand van hebben, maar in mijn lekenoren klinkt het maar ongezond.
Weer een crash dieet. Doet niks anders dan in zeer korte tijd veel gewicht verliezen. Niet eens per sé vet, maar vooral vocht en spieren. Dat staat trouwens ook zo in die link, maar waarom zou je in godsnaam vocht en spiermassa kwijt willen? (Overtollig) vet heb je veel minder aan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:45 schreef muzas het volgende:
Of het nou helemaal gezond is of niet, ik doe hem nu voor de 4e keer en altijd heeft het goed gewerkt. Mijn probleem is echter steeds dat ik weer terugval in weinig beweging, veel bier, blowen, kapsalons en chipsquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef Patroon het volgende:
[..]
Noc-nsf heeft nier voor niks een statement afgegeven.
Dus dan werkt het dus niet. Simpel. Je moet júist je eetpatroon gaan aanpassen om afvallen op langere termijn te laten slagen. Niet 2 weken niks eten, dan jezelf weer vol proppen. Wie houd je dan voor de gek??quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:07 schreef very het volgende:
ik doe hem nu voor de 4e keer en altijd heeft het goed gewerkt. Mijn probleem is echter steeds dat ik weer terugval in weinig beweging, veel bier, blowen, kapsalons en chips
Als je gelijk weer kapsalons gaat eten etc dan wel ja. Maar ik had mijn eetpatroon al eerder enigszins aangepast. Tussen de middag wat vaker een salade ipv 6 botherhammen, wat minder chips etc...en meer beweging. Als ik dat vol kan houden voorlopig dan is dit een lekker beginquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef Levitas het volgende:
Stoppen met deze kuur is weer net zo hard aankomen als dat je afviel, omdat je helemaal geen nieuw eetpatroon aanleert, wat de link hierboven dus wel oppert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |