abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:55:32 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_146154651
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Lol nee maar ik heb een paar keer gehad dat ik wel vergelijken werd met een Marijn de Vries. Dat is toch apart. Vandaar dat ik dit zei.

Maar ook toch raar dat hij die Marmot dan zo uitrijdt terwijl die test niet zo goed is. Een test is toch altijd een momentopname en volgens mij als je het goed wil doen moet je een paar keer per jaar een test doen, maar dat is wel erg prijzig.
Andersom zeker? Marijn met jou?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_146155080
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Lol nee maar ik heb een paar keer gehad dat ik wel vergelijken werd met een Marijn de Vries. Dat is toch apart. Vandaar dat ik dit zei.

Maar ook toch raar dat hij die Marmot dan zo uitrijdt terwijl die test niet zo goed is. Een test is toch altijd een momentopname en volgens mij als je het goed wil doen moet je een paar keer per jaar een test doen, maar dat is wel erg prijzig.
Ik laat mij testen bij een huisarts, die gewoon declareerd als consult, dus geen kosten 8-) .

Tuurlijk kan je zo wel in 8,5u Marmotte uitfietsen, het is ook zeker niet zo dat Oksel een slechte conditie heeft. Hij is natuurlijk een stuk sterker geworden dan iemand die niet fietst. Maar in die 4 jaar dat hij nu fietst had hij meer resultaat kunnen boeken.
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:25:59 #203
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_146155606
Ik was net even in Decathlon, winterfietsbroek kijken. Zit nu te twijfelen, ze hebben alleen met zeem. Ik kan gewoon de goedkoopste, die blauwe zeem nemen en een bib eronder doen, dan wordt ik wel wat fors tussen de benen, maar wel lekker warm natuurlijk.

Optie 2: de rode zeem nemen, en die mischien combineren met zoiets, want ik twijfel of die zeem wel goed genoeg is.

Of natuurlijk meer uitgeven en een broek met zeem nemen, die in 1 keer goed is, goeie tips daarvoor?

Ivo, jij had toch ervaring met die Decathlon zemen?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:41:56 #204
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_146156131
Ik heb er ook één van Decathlon met oranje zeem (komt volgens mij overeen met die blauwe) en vind deze zeker niet slecht. Weet niet hoe die het doet op ritjes van 100km en daarboven, maar voor kortere ritten is die zeker geschikt.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:06:19 #205
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_146156963
Die blauwe is gewoon een lap dikke stof, zonder enige vorm, is jouw zeem ook gewoon een platte plak stof?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:18:04 #206
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146157416
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
Je moet wel een beetje goed kijken waar je een test laat doen. Niet alle SMA's zijn competent. Ook geven veel er hun eigen interpretatie ervan.

Ik doe elk jaar een test en heb afgelopen 3 jaar dit bij 3 verschillende SMA's gedaan en die doen het allemaal anders.

En niet alle sporters zijn goed in testen afleggen, je moet dood kunnen gaan op die testfiets met een masker op, dat vind ik ook niet makkelijk.

Als ik nu 25 per uur fiets zit ik op een HR van ongeveer 137 gemiddeld. Dat is voor mij net geen D1. (Is ook afhankelijk van route en wind). Later in het seizoen is de snelheid met deze HR wel hoger.

Het hangt ook af hoe je traint het hele jaar. Sommigen doen het ouderwets dus in de winter opbouwen met lange duur op lage HR. Maar er zijn er ook die rijden het hele jaar door in D2, dat zie je in zo een test ook terug.
ik zag vandaag nog lkkre sma vriend
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:44:59 #207
40566 Ericr
Livewrong
pi_146158471
Bizar lekker weer vandaag, nog niet vaak zo soepel kunnen ronddraaien eind oktober.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:00:06 #208
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_146159074
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Die blauwe is gewoon een lap dikke stof, zonder enige vorm, is jouw zeem ook gewoon een platte plak stof?
Heb je liever eentje met ribbeltjes?

Even op de site gekeken.
Zoiets is het:
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:21:58 #209
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_146159706
Ik vind met ribbeltjes ook lekkerder hoor.
pi_146159803
In het donker de doodeman op rijden is wel een bijzondere ervaring...
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:29:03 #211
58560 Oksel
Gezellig.
pi_146159884
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind met ribbeltjes ook lekkerder hoor.

Nicole kijkt heel raar me nu.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:31:21 #212
58560 Oksel
Gezellig.
pi_146159933
Wel leerzaam, Google'en op ribbeltjes.
pi_146160292
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 17:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een dikke lap stof zou ik niet doen hoor. Wat verdikkingen en meer stevigheid bij je zitbotten vind ik wel zo fijn. Zeker als je geen sprietje van 65 kilo bent, dan komt er toch meer druk op je zitbotten.

Als je nu al een goede broek hebt kan je makkelijk eentje zonder zeem nemen. Zo fiets ik altijd in de winter. Met daaronder gewoon een goed broekje.
pi_146160343
Vandaag weer lekker gecrosst. Beetje parcours verkennen en uitzetten voor een wedstrijd die ik help organiseren.

Heb na dat nightbiken gisteravond weer een lekkere schuurplek op m'n reet :r
Gelukkig heb ik nog een stapel oude broekjes die niet mooi meer zijn en van m'n oude club, maar de zeem is iig wel goed. Daar maar lekker mee fietsen de komende tijd.
pi_146161141
Hier ook lekker 3u gefietst vandaag. Net terug. Zelfs in het donker een feest.
pi_146162030
Morgen 20 graden *O* Dat wordt genieten geblazen! Lekker 2,5 uur op de fiets, met korte broek en mauwen natuurlijk O+
pi_146162304
Ik heb net ff strava aangezet op weg naar huis:
https://www.strava.com/activities/213941274

En zo'n ritje doe ik nu drie keer per dag.
Lijkt niks bijzonders, maar ik vind het heel wat gezien ik vanwege de sportvastenkuur al drie dagen niets gegeten heb en leef van smerig poeder en drie keer een klein glaasje fruitsap per dag :{
Nog 1 dag niets eten en dan over 4 dagen weer rustig opbouwen.

Oh...let it be thursday already...Ik wil naar Momiji :(
People assume too much.
pi_146162682
Dat sportvasten klinkt echt debiel. T zal vast werken, en er is vast over nagedacht door mensen die er verstand van hebben, maar in mijn lekenoren klinkt het maar ongezond.
pi_146162932
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:45 schreef muzas het volgende:
Dat sportvasten klinkt echt debiel. T zal vast werken, en er is vast over nagedacht door mensen die er verstand van hebben, maar in mijn lekenoren klinkt het maar ongezond.
Hier een korte uitleg:
http://blog.han.nl/hanspo(...)oor-duursporters.pdf

Met name dus geschikt voor duursporters :Y
People assume too much.
pi_146163155
quote:
Noc-nsf heeft nier voor niks een statement afgegeven.
pi_146163403
Om nog te profiteren van fietsplan ga ik een nieuwe racefiets kopen. Op bikemotion heb ik de stevens idzoard pro bekeken. Past binnen budget en heeft een erg laag gewicht. Nadeel is dat hij pas in januari leverbaar is.

Vandaag ben ik bij een fietsenzaak hier in de buurt geweest en heb daar een merckx emx1 ultegra bekeken. Prijs en gewicht zijn iets hoger maar het is wel een merckx. Nu ben ik dus aan het twijfelen.

Links naar de beide fietsen
Stevens: http://www.stevensbikes.d(...)12&cou=BE&lang=en_US
Merckx:http://www.ubyk.co.uk/edd(...)o-ultegra-2014/16887

Kunnen jullie mij adviseren?
Boodschap van algemeen nut.
pi_146163471
quote:
Weer een crash dieet. Doet niks anders dan in zeer korte tijd veel gewicht verliezen. Niet eens per sé vet, maar vooral vocht en spieren. Dat staat trouwens ook zo in die link, maar waarom zou je in godsnaam vocht en spiermassa kwijt willen? (Overtollig) vet heb je veel minder aan.
Stoppen met deze kuur is weer net zo hard aankomen als dat je afviel, omdat je helemaal geen nieuw eetpatroon aanleert, wat de link hierboven dus wel oppert.

De enige, en dan ook echt de enige verantwoorde en effectieve manier om af te vallen is meer te bewegen en gezonder te eten. Deze crash diëten maken IMO meer kapot dan het oplevert.
pi_146163539
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:56 schreef Patroon het volgende:

[..]

Noc-nsf heeft nier voor niks een statement afgegeven.
Of het nou helemaal gezond is of niet, ik doe hem nu voor de 4e keer en altijd heeft het goed gewerkt. Mijn probleem is echter steeds dat ik weer terugval in weinig beweging, veel bier, blowen, kapsalons en chips :P

Maar aangezien ik nu wat serieuzer ben met beweging toch nog maar een keer gedaan, en nu maar hopen dat ik ook na de kuur nog minimaal een half jaar gemotiveerd kan blijven om af te vallen :)
People assume too much.
pi_146163648
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:07 schreef very het volgende:
ik doe hem nu voor de 4e keer en altijd heeft het goed gewerkt. Mijn probleem is echter steeds dat ik weer terugval in weinig beweging, veel bier, blowen, kapsalons en chips
Dus dan werkt het dus niet. Simpel. Je moet júist je eetpatroon gaan aanpassen om afvallen op langere termijn te laten slagen. Niet 2 weken niks eten, dan jezelf weer vol proppen. Wie houd je dan voor de gek??
Eet al die onzin gewoon wat minder, of helemaal niet. Regelmatig kleine porties gezonde maaltijden eten.
pi_146163671
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 20:05 schreef Levitas het volgende:
Stoppen met deze kuur is weer net zo hard aankomen als dat je afviel, omdat je helemaal geen nieuw eetpatroon aanleert, wat de link hierboven dus wel oppert.
Als je gelijk weer kapsalons gaat eten etc dan wel ja. Maar ik had mijn eetpatroon al eerder enigszins aangepast. Tussen de middag wat vaker een salade ipv 6 botherhammen, wat minder chips etc...en meer beweging. Als ik dat vol kan houden voorlopig dan is dit een lekker begin
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')