Werden rokers maar zo behandeld als vleeseters. Dan hadden we nu geen rookverbod in de horeca.quote:Op zondag 2 november 2014 17:44 schreef Revolution-NL het volgende:
Vleeseters zijn de nieuwe rokers. Dat is inmiddels allang duidelijk.

Inderdaad, straks komt er nog een verbod op het houden van hagelvinken en is er straks helemaal geen hagelslag meer te krijgen in de supermarkt.quote:Op zondag 2 november 2014 17:44 schreef Revolution-NL het volgende:

En terecht.quote:Op zondag 2 november 2014 17:44 schreef Revolution-NL het volgende:

Kwestie van tijd. Geniet nog maar even van je lapje vlees, over 25 jaar eten we insecten en zitten er accijnzen op vlees.quote:Op zondag 2 november 2014 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werden rokers maar zo behandeld als vleeseters. Dan hadden we nu geen rookverbod in de horeca.

Over 10 jaar eten we al insecten. Maar vlees zie ik niet verdwijnen.quote:Op zondag 2 november 2014 17:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Geniet nog maar even van je lapje vlees. Over 25 jaar eten we insecten.

Ik eet dagelijks vlees maar heb nou niet het idee dat ik als vleeseter in het verdomhoekje zit.quote:Op zondag 2 november 2014 17:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Geniet nog maar even van je lapje vlees, over 25 jaar eten we insecten en zitten er accijnzen op vlees.
Vroegah.......

Wel door mij.quote:Op zondag 2 november 2014 17:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik eet dagelijks vlees maar heb nou niet het idee dat ik als vleeseter in het verdomhoekje zit.

In groningen zag ik dat het nou al in de schapen ligt op het nieuws lekker zeg!quote:Op zondag 2 november 2014 17:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Over 10 jaar eten we al insecten. Maar vlees zie ik niet verdwijnen.

Waarom je in schapen zou kijken is mij een raadsel.quote:Op zondag 2 november 2014 18:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
In groningen zag ik dat het nou al in de schapen ligt op het nieuws lekker zeg!

Achterlijk duur alleen. Ik wil best eens insecten eten hoor, maar 700 euro per kilo vind ik een beetje overdreven.quote:Op zondag 2 november 2014 18:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
In groningen zag ik dat het nou al in de schapen ligt op het nieuws lekker zeg!

Je komt echt aandacht te kort is het niet?quote:Op zondag 2 november 2014 18:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waarom je in schapen zou kijken is mij een raadsel.

Precies dat!quote:Op zondag 2 november 2014 16:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ontaarde ouder ben je, nu al.
Die van mij ook hoor. Krijgt als ontbijt waar ze zin aan heeft. En het mooie is, ze kiest enorm gevarieerd. Bijvooorbeeld de ene dag yoghurt met fruit, soms knäckebröd met jam en dan weer brood met hagelslag ().
En laat dat nou precies passen bij mijn visie op eten: je kunt alles eten, zolang je niet overdrijft. Als je gevarieerd eet kan alles.

ik ook, dat ze gewoon les geven ipv al die onzin...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik dat hele nationale schoolontbijt onzin.

compleet achterhaaldquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je beseft niet dat kaas en pindakaas ongezonder is dan hagelslag? Iets met grote hoeveelheden verkeerde vetten die verantwoordelijk zijn voor hart en vaatziekten?

Ik geloof niet dat op klompen nederlands traditie was, waarschijnlijk wel hollands traditie.quote:Op zondag 2 november 2014 18:59 schreef Samson het volgende:
Word een beetje moe van al het gedoe over dit soort non-issues. Traditioneel Nederlands, hahahahaha, net als die hele zwarte piet discussie. Oh nee, kom niet aan onze typisch Nederlandse tradities hoor, want daar zijn we mee opgegroeid en trots op. Of je wordt wakker, merkt dat het intussen 2014 is en tijden toch echt veranderen. Als het aan veel mensen lag liepen we vandaag de dag nog allemaal op klompen want dat was toch ook een typisch Nederlandse traditie

Ouder1 kan het weten, die is verpleegster geweestquote:

Waarom nou niet meer dan?quote:Op zondag 2 november 2014 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ouder1 kan het weten, die is verpleegster geweest

Hadden ze beter dan pindakaas gegeten?LOL.quote:Op zondag 2 november 2014 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mensen werden doodziek van haar

Ik eet nog steeds 's morgens hagelslag op mijn volkoren beschuit of volkorencracker.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:47 schreef JediMasterLucia het volgende:
Raar, wat moeten die kinderen dan op hun brood doen? niks mis met hagelslag.
Ontbijten moet ook lekker zijn.ik at vroeger alleen maar hagelslag op mijn brood als ontbijt.
Nu gaat mijn voorkeur uit naar hartig beleg.
Nee, dat is een lekker gegeven. Op een biscuitje is het overigens ook heel lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Tis wat.
hageslag op brood is sowieso een heel vreemd gegeven.

quote:Op zondag 2 november 2014 17:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iedereen moet stoppen met zeiken over triviale zaken. Echt, al dat hysterische gedoe over zwarte piet, hagelslag en weet ik veel wat voor onnozelheden...
Mensen, zoek een leven. En voor mijn part flikkeren ze zwarte piet in de gehaktmolen en wordt hagelslag nergens meer gegeten. Interesseert me echt geen fuck. Maar dat hysterische gekrijs over die onzin... Brrrrr...

Toch weer mooi om te zien hoe TS ook hier subtiel een 'het is een aanval op de Nederlandse cultuur'-verhaal van probeert te makenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar zijn hele generaties hardwerkende Nederlanders mee groot geworden.
en de Nederlandse kinderen kunnen enkel nog kiezen uit een bakje couscous of yoghurt met müesli.

niet echt subtiel...quote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toch weer mooi om te zien hoe TS ook hier subtiel een 'het is een aanval op de Nederlandse cultuur'-verhaal van probeert te maken.

Misschien ook wel lekker op broodquote:Op zondag 2 november 2014 17:41 schreef Jigzoz het volgende:
En voor mijn part flikkeren ze zwarte piet in de gehaktmolen

Ach, een paar jaar geleden lachten we hier nog hartelijk om die gekke Amerikanen met hun vermeende 'war on Christmas', maar tegenwoordig is hier ook alles een aanval op de Nederlandse cultuur.quote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toch weer mooi om te zien hoe TS ook hier subtiel een 'het is een aanval op de Nederlandse cultuur'-verhaal van probeert te maken.

Daarom volkomen terecht dat Foodwatch er bovenop zitquote:Op zondag 2 november 2014 21:51 schreef stalybridge het volgende:
De enige terechte klacht is dat scholen zich laten misbruiken door dit reclamegedrocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |