SPOILER: GymchickregelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 30-10-2014 11:44:28 ]
Wtf de zielige dikkerdjes moeten weer een apart hok(je)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Deuce92 het volgende: Goed gedaan jongens, jullie hebben de dieetclub de nek omgedraaid. Nu de dieetclub voor mensen die een BMI hebben van 27+ en aan krachttraining, cutten, en supplementen doen, en is dit topic voor mensen met een BMI van 29+ die niks doen: LIF / Afvallen tot we een ons wegen Waar moeten de mensen met een BMI tussen 27 en 29 die niet aan krachttraining doen nu naartoe?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Etha en awesome zo op ned3
Ben jij wel goed in hè, lezenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:09 schreef stinkie het volgende:
Waarom hebben we geen hoofdletters in de OP. Was het anders niet te lezen?
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf de zielige dikkerdjes moeten weer een apart hok(je)
'jij bent niet dik genoeg jij bent niet welkom'
Krijgen ze ook een gele taart achter hun naam Das wel zo makkelijk voor de mods kunnen ze de juiste personen binnen/buiten houden.
leef niet in het verleden vriendquote:
jaa lekker wel hehrjfquote:
quote:
Inderdaad: Heel simpel te maken:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
Gewoon dit toch? Kapot lekker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf is dit dan weer. Sinds wanneer is de dieetclub ineens KT? Ik dacht dat het maar een klein groepje was die KT deed daar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Deuce92 het volgende:
Goed gedaan jongens, jullie hebben de dieetclub de nek omgedraaid. Nu de dieetclub voor mensen die een BMI hebben van 27+ en aan krachttraining, cutten, en supplementen doen, en is dit topic voor mensen met een BMI van 29+ die niks doen:
LIF / Afvallen tot we een ons wegen
Waar moeten de mensen met een BMI tussen 27 en 29 die niet aan krachttraining doen nu naartoe?
Naais. Ik weet nog niet zeker of ik em ga kopen. wss wel, maar moet nog The evil within en tomb raider uitspelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij danken uw hartelijk voor uw bestelling en we zullen deze (indien mogelijk) zo zorgvuldig en zo spoedig mogelijk behandelen.
Bestelling:
Artikel: Call of Duty: Advanced Warfare PS4
Krijg em 3 nov binnen.
Zombie nation?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:31 schreef stinkie het volgende:
Dat z nation is ook wel compleet fout he
Hilarische acteur is dat. En, best of all, is model geweest voor, ik dacht, CK. In ieder geval voor de grote merkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:43 schreef Verbosity het volgende:
Dacht dat je T-nation bedoelde.
Damn, net de trailer gezien inclusief Pinoccio.
[ afbeelding ]
Zijn er zelfs 4? Ik dacht 3quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef IrCute het volgende:
Een van deze 4 dieet topics gaat doodLijkt erop alsof ze met het nieuwe topic de dieetclub helemnaal de nek willen omdraaien
Er is dus nu weer een nieuwe (LIF / Afvallen tot we een ons wegen) aangemaakt, eigenlijk de nieuwe ''oude'' dieetclub. Waarbij ze dieetclub en DE GYM voedingsclub beschrijven alsquote:
quote:Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub .
Tevens is er LIF / [DE GYM voedingsclub #1] voor de meer fanatieke sporter die op een verantwoorde manier met zijn of haar lichaam bezig wil zijn.
De gymvoedingsclubquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:01 schreef IrCute het volgende:
Een van deze 4 dieet topics gaat doodLijkt erop alsof ze met het nieuwe topic de dieetclub helemnaal de nek willen omdraaien
Ja, maar ze beschrijven de dieetclub dus als Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub . Wat voor nut heeft dat dan weer?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De gymvoedingsclub
Gezond slank
Dieetclub >27 bmi
Afvallen tot we een ons wegen >29 bmi
Die bedoel je?
Al die eisen waar je aan moet voldoenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:03 schreef IrCute het volgende:
[..]
Er is dus nu weer een nieuwe (LIF / Afvallen tot we een ons wegen) aangemaakt, eigenlijk de nieuwe ''oude'' dieetclub. Waarbij ze dieetclub en DE GYM voedingsclub beschrijven als
[..]
Graag in FB topic verder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:08 schreef IrCute het volgende:
ACHJA ik ga weer lkkr butt winken suc6 jongens
Wat voor genre?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:17 schreef V1z0R het volgende:
Iemand hier nog lekkere knallers voor ignore-mode in de gym?
Had zelfs deze nog op de playlist...
Maakt niet uit, opzwepend is preferabel. Goede bluegrass oid kan dus ook.quote:
Off-beat is soms moeilijk dus Shabazz gaat 'm voor mij niet worden. Red Astaire heeft wel die lekkere beat... Thx!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VerboBrah,
Ik vind deze track uit die Urban Poet lijst echt te hard:
Deze ook overigens:
Thanks mayne!
Aight, zijn lekker ja. Wat dacht je van deze:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
VerboBrah,
Ik vind deze track uit die Urban Poet lijst echt te hard:
Deze ook overigens:
Thanks mayne!
Eens even luisteren. Ben nog niet door de hele playlist heen, gezien ik niet zo ver moet fietsen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Aight, zijn lekker ja. Wat dacht je van deze:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 00:27 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maakt niet uit, opzwepend is preferabel. Goede bluegrass oid kan dus ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nou nogal verschillende muziek gedumpt. Zeg maar wat je mooi vindOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Nee, heeft die ze ook in vids?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, heb je die laatste toevallig van Hulse?
Weet het niet zeker, maar volgens mij wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:11 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nee, heeft die ze ook in vids?
Wel deze youtube channel van Hulse zijn training vids.
Smerig lekkere oldschool hiphop beats gemaakt door een 17 jarige:
https://www.youtube.com/channel/UCiFEuy6-i2vPCZR6ZyKwHqg
In al zijn video's met Omar Isuf heeft hij muziek van A Tribe Called Red. Maar kende die band daarvoor al. Is een groep uit Canada en Omar Isuf komt daar ook vandaan. Elliot is van het primitieve/spirituele wat wel naar voren komt in de muziek :pquote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar volgens mij wel.
Zal morgen zijn channel eens checken.
Roflmao, zat net naar deze remix van 20syl te luisteren:quote:
Nice, ik heb nog wel een paar leuke tracks denk ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Roflmao, zat net naar deze remix van 20syl te luisteren:
Thanks mate, van 20syl is sowieso chill. De rest zal ik morgen even luisteren. Laptop was hem aan het trippen na de eerste link.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nice, ik heb nog wel een paar leuke tracks denk ik.
https://soundcloud.com/awe/drop-cha-back-in-it
Cool, je zou deze podcast eens moeten checken. Elke vrijdagavond ontdek ik hier nieuwe vette tracks en na afloop upload Plastician ze naar z'n soundcloud.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 01:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Thanks mate, van 20syl is sowieso chill. De rest zal ik morgen even luisteren. Laptop was hem aan het trippen na de eerste link.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hilarische acteur is dat. En, best of all, is model geweest voor, ik dacht, CK. In ieder geval voor de grote merken.
Die gast is goed idd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:43 schreef Verbosity het volgende:
Dacht dat je T-nation bedoelde.
Damn, net de trailer gezien inclusief Pinoccio.
[ afbeelding ]
Is ook zo. De afgelopen tijd had een aantal dames in de dieetclub "ruzie" met elkaar, en ze hadden gewoon een excuus nodig om een nieuwe reeks te maken, zonder mensen in de dieetclub op de hoogte te stellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:41 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wtf is dit dan weer. Sinds wanneer is de dieetclub ineens KT? Ik dacht dat het maar een klein groepje was die KT deed daar.
Gotta love bitches.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is ook zo. De afgelopen tijd had een aantal dames in de dieetclub "ruzie" met elkaar, en ze hadden gewoon een excuus nodig om een nieuwe reeks te maken, zonder mensen in de dieetclub op de hoogte te stellen.
PMS alert.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is ook zo. De afgelopen tijd had een aantal dames in de dieetclub "ruzie" met elkaar, en ze hadden gewoon een excuus nodig om een nieuwe reeks te maken, zonder mensen in de dieetclub op de hoogte te stellen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
Goeiensmorgens iedereen
Hey henk
Hey Sander
Hey Tim
Hey Dennis
Hey Jeffrey
Hey Raymond
Hey Peter
Hey Nick
Hey Miroslav
Hey Hakan
Lijkt wel de kleuterschoolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hahaha ik deel dezelfde naam als No1uknow dus zonder dat je het doorhebt sta ik in je lijstje.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
Goeiensmorgens iedereen
Hey henk
Hey Sander
Hey Tim
Hey Dennis
Hey Jeffrey
Hey Raymond
Hey Peter
Hey Nick
Hey Miroslav
Hey Hakan
quote:
Die kans is voor Champs een beetje kleinerquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Hahaha ik deel dezelfde naam als No1uknow dus zonder dat je het doorhebt sta ik in je lijstje.
#winst
Hey Raymondquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Die kans is voor Champs een beetje kleiner
goeie morige Anton![]()
Q, je bent een schat en fucking goed bezig, maar nou niet doen alsof je geen onderdeel was van het gebitchquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
We hebben een nieuwe collega hier die komt uit Vietnam.
Vorige nieuwe collega heeft als gewoonte om voor elke werkbespreking cake te bakken.
Ik ga deze jongen aansporen om elke vrijdagmiddag VIetnamse Loempia's te maken
Daar zijn 4 topics voor in LIFquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Q, je bent een schat en fucking goed bezig, maar nou niet doen alsof je geen onderdeel was van het gebitch.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
Vorige nieuwe collega heeft als gewoonte om voor elke werkbespreking cake te bakken.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
Goeiensmorgens iedereen
Hey henk
Hey Sander
Hey Tim
Hey Dennis
Hey Jeffrey
Hey Raymond
Hey Peter
Hey Nick
Hey Miroslav
Hey Hakan
Haha zo gay.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:38 schreef Klokov het volgende:
Arena op Ned 2, 73% van de nensen die de poll invuldrn vinden de inkomensverschillen in Nederland te groot.
Inkomensverschillen zijn niet erg maar kromme regelgeving en een overheid die meent zich overal mee te moeten bemoeien wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:38 schreef Klokov het volgende:
Arena op Ned 2, 73% van de nensen die de poll invuldrn vinden de inkomensverschillen in Nederland te groot.
fixedquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:44 schreef Klokov het volgende:
Zal zo lang ik adem niet op VVD checken crew checking in.
whaah. is een mannetje van jaartje of 22 @ ik denk nog geen 45 kg LOL.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]![]()
Die schrikt zich het leplazerus als ie jouw dagelijkse voerbak ziet
Projectje voor je, hem meeslepen naar de gym en hem schredded op 90kg maken?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whaah. is een mannetje van jaartje of 22 @ ik denk nog geen 45 kg LOL.
Oeh you big muscles oehwh. You go to gym everyday? was eerste wat i zei toen die ze eigen voorstelde.![]()
![]()
Mocht hem gelijk al haha.
Meestal zijn aziaten beetje verlegen, maar deze is me een partij aanwezig LOL
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:51 schreef Questular het volgende:
[..]
Projectje voor je, hem meeslepen naar de gym en hem schredded op 90kg maken?
Hij spreekt geen Nederlands lolquote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
whaah. is een mannetje van jaartje of 22 @ ik denk nog geen 45 kg LOL.
Oeh you big muscles oehwh. You go to gym everyday? was eerste wat i zei toen die ze eigen voorstelde.![]()
![]()
Mocht hem gelijk al haha.
Meestal zijn aziaten beetje verlegen, maar deze is me een partij aanwezig LOL
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij spreekt geen Nederlands lol
Ik heb sinds paar weken ook een nieuwe collega die regelmatig in de gym hangt. Dikke v-taper zie je dwars door z'n vest heen, alleen loopt ie altijd in moeilijk strakke shirts om z'n mussels te showen. En hij heeft zo'n diamant in z'n oor. Benen zijn volgens mij niet noemenswaardig. Hij wordt al Fido Dido genoemd door z'n directe collega's
Vergeet niet before en after-pics te maken en je carriere als PT-er heeft een vliegende start.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]hij is 2 turven hoog, dus dat moet wel wat kunnen worden idd.
Ongeacht wat ik van de rest van de standpunten vindt: ik zal altijd op een partij stemmen die de overheidsuitgaven wil inperken waar dat kan (bijvoorbeeld: niet teveel op politie bezuinigen).quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Inkomensverschillen zijn niet erg maar kromme regelgeving en een overheid die meent zich overal mee te moeten bemoeien wel.
Als men roept in Den Haag 'we gaan bezuinigen' bedoelen ze eigenlijk 'we komen nog meer geld bij je halen we hebben namelijk niet genoeg'.
Afgezien van of de steekproef representatief is: ik krijg ook uitslag van die FNV/SP oproep om vermogens extra af te romen. Begrijp me niet verkeerd: ik heb geld zat en kan een kwart of zelfs de helft missen zonder mijn levensstijl aan te passen en zou er zelfs geen probleem mee hebben als ik meer zou moeten betalen, maar niet zonder structurele hervormingen door te voeren. Het huidige systeem loopt op een aantal terreinen spaak en zolang dat niet aangepakt wordt zullen FNV/SP een steeds groter deel van een steeds kleiner wordende taart opeisen. Ik wil graag focussen op het vergroten van de taart. Als de taart groot genoeg is hoeft er ook niet zo'n groot deel af om iedereen een leefbaar leven te kunnen geven.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:38 schreef Klokov het volgende:
Goed plan! Of iets anders lekkers en gezonds uit zijn moederlandquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:53 schreef RaymondK het volgende:
Vrijwel geheel eens, wat voor belasting wil je dan naast het basisinkomen zien? Zelf een groot voorstander van de vlaktaks, heb ~een jaar geleden een topic in POL geopend waarin ik een wijziging van het belastingstelsel bepleit. POL / Een nieuw belastingstelsel: wat is jouw idee?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Afgezien van of de steekproef representatief is: ik krijg ook uitslag van die FNV/SP oproep om vermogens extra af te romen. Begrijp me niet verkeerd: ik heb geld zat en kan een kwart of zelfs de helft missen zonder mijn levensstijl aan te passen en zou er zelfs geen probleem mee hebben als ik meer zou moeten betalen, maar niet zonder structurele hervormingen door te voeren. Het huidige systeem loopt op een aantal terreinen spaak en zolang dat niet aangepakt wordt zullen FNV/SP een steeds groter deel van een steeds kleiner wordende taart opeisen. Ik wil graag focussen op het vergroten van de taart. Als de taart groot genoeg is hoeft er ook niet zo'n groot deel af om iedereen een leefbaar leven te kunnen geven.
Maar volgens mij wil jij dit ook. Beter onderwijs (op alle niveaus; iedereen die bij een groot bedrijf werkt of wel eens een cursus op coursera o.i.d. gevolgd heeft begrijpt wat ik bedoel) en verduurzaming (en dus ook minder afhankelijk zijn van landen als Rusland en Algerije) vind ik wel belangrijk. Dat we nog niet in staat zijn om in 2020 de helft duurzame energie te produceren wat een knoflookland als Portugal nu al doet vind ik best triest. Verder ben ik ook best voorstander van een basisinkomen (en nee: dat betekent niet dat de mensen onderaan veel meer overhouden: vergeet niet dat die toeslagenkerstboom er dan ook niet meer is).
Over het algemeen vind ik dat er wat meer technocratisch/inhoudelijk geregeerd mag worden. Zoiets als gisteren: dat er maar minder ZZP-ers moeten komen: hoe kan dat nou een doel op zich zijn?
/politiekemening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |