Het wordt wel tijd voor een kruisiging inderdaad.quote:Toen ze zich realiseerde dat Beertema geen lid is van het Europees Parlement, maar van de Tweede Kamer boog ze het hoofd en zei: "Ik ben toe aan het Paasweekend".
Is ook wel een erg obscuur lid, die Beertemaquote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef borisz het volgende:
Mevrouw de voorzitter herkent Beertema niet.
http://nos.nl/artikel/202(...)het-paasweekend.html
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor een kruisiging inderdaad.
Ze is wel knap en dat is genoeg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik geloof best dat ze het eerlijk wil doen, ik denk dat ze gewoon te dom is om te weten hoe.
Waarmee nog maar eens bewezen is dat ze de cognitieve capaciteiten mist om deze baan aan te kunnen.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:59 schreef borisz het volgende:
Mevrouw de voorzitter herkent Beertema niet.
http://nos.nl/artikel/202(...)het-paasweekend.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zou ze misschien ook eens naar een brillenwinkel toe. Als je na al die jaren nog steeds niet een van de gemakkelijkst te herkennen parlementariėrs herkent...ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
van Rutte? Hij lijkt mij het meest verantwoordelijk voor haar aanstelling en het feit dat ze er nog steeds zit, al is het maar omdat hij de onbetwiste baas is van de VVD.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd voor een kruisiging inderdaad.
Voor de lui die op een mooie vrouw als Anouchka lopen te mekkeren.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
van Rutte? Hij lijkt mij het meest verantwoordelijk voor haar aanstelling en het feit dat ze er nog steeds zit, al is het maar omdat hij de onbetwiste baas is van de VVD.
Laat hem nu net de keurigste parlementariėr van de PVV zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:53 schreef DestroyerPiet het volgende:
het is ook erg lastig met al die dubbelfuncties in de PVV.
Ja, maar toch gaan ze er niets aan doen.quote:Op maandag 13 april 2015 22:58 schreef remlof het volgende:
Haar krediet is nu onderhand echt wel op.
We zullen zien morgen.quote:Op maandag 13 april 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar toch gaan ze er niets aan doen.
Hoeft niet per se een man te zijn natuurlijk. Verbeet deed het m.i. meer dan prima.quote:Op dinsdag 14 april 2015 00:08 schreef Perrin het volgende:
Nu graag weer eens een man met humor als voorzitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |