Ik had Gerard Schouw van D66 graag gezien, maar er werd helaas niet gekeken naar kwaliteiten. Ik heb zeker geen hoge pet op van Bosma, maar het voorzitterschap deed hij wel aardig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:49 schreef borisz het volgende:
Het liefst zie ik Bosma in de voorzittersstoel, maar ja een PVV'er zal het wel niet worden
Wait. What?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:33 schreef Downwards het volgende:
Ze is lekker, dat lijkt mij het belangrijkste.
Dat zal ook de reden zijn geweest voor haar excuses...quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De correcte uitdrukking is "much ado about nothing".
heeft ze daar niet een beetje gelijk in? een hoofdelijke stemming aanvragen voor een motie waarvan je al zeker weet dat hij het niet gaat halen vind ik om eerlijk te zijn een beetje overdreven.quote:Na afloop van de stemming zei Van Miltenburg tegen een medewerker, terwijl de microfoon nog openstond: "Much to do about nothing, vind ik, die hoofdelijke stemming", ofwel "een hoop gedoe om niets".
Als die iets voorzit is het meteen plat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het enige voordeel is dat zij tenminste slimmer is dan Ton Elias. Die zou nog erger zijn als voorzitter.
Alleen als hij achterover leunt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Als die iets voorzit is het meteen plat.
En wie precies zit op de persoonlijke mening van de kamervoorzitter te wachten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:05 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
heeft ze daar niet een beetje gelijk in? een hoofdelijke stemming aanvragen voor een motie waarvan je al zeker weet dat hij het niet gaat halen vind ik om eerlijk te zijn een beetje overdreven.
geen idee. maar waarom zou een voorzitter niet haar persoonlijke mening over procedures in de kamer mogen laten weten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
En wie precies zit op de persoonlijke mening van de kamervoorzitter te wachten?
Omdat ze geacht wordt onpartijdig te zijn en te zorgen dat de procedures worden gevolgd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:31 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
geen idee. maar waarom zou een voorzitter niet haar persoonlijke mening over procedures in de kamer mogen laten weten?
ze is ook verantwoordelijk voor een soepel verloop van de vergaderingen. en als er dan iemand gaat filibusteren dan mag ze daar best iets van zeggen. er zijn meer debatten en vergaderingen die ook belangrijk zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ze geacht wordt onpartijdig te zijn en te zorgen dat de procedures worden gevolgd.
En nog steeds hoeft ze niet af te treden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:48 schreef borisz het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/202(...)-gedoe-om-niets.html
Wat natuurlijk meer zegt over Elias dan over haar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Het enige voordeel is dat zij tenminste slimmer is dan Ton Elias. Die zou nog erger zijn als voorzitter.
Dan moet ze dat bewust doen en niet met een microfoon die per ongeluk open staat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:12 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ze is ook verantwoordelijk voor een soepel verloop van de vergaderingen. en als er dan iemand gaat filibusteren dan mag ze daar best iets van zeggen. er zijn meer debatten en vergaderingen die ook belangrijk zijn.
Een zwaargewicht is hij zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 19:41 schreef Downwards het volgende:
Vraag me af waar al die kritiek op een Ton Elias op gebaseerd is. Nog een van de weinige zwaargewichten in Den Haag.
Dat vind ik het kromme aan de politiek. Iedereen schreeuwt om zwaargewichten, om vervolgens Ton Elias bij iedere gelegenheid af te branden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een zwaargewicht is hij zeker.![]()
Daar zal ik hem als politicus echter niet op beoordelen. Hij maakt teveel domme opmerkingen, hij toont niet aan goed zichzelf goed ingelezen te hebben of goed nagedacht te hebben. Daar komt die kritiek vandaan.
Ja, het is een beetje flauw. Zie mijn eerdere reactie waarin ik zelf aangeef hem niet te beoordelen als politicus omdat hij (morbide) obees is. Na tal van high profile parlementaire discussies te hebben gevolgd zie je dat patroon duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar zal ik hem als politicus echter niet op beoordelen. Hij maakt teveel domme opmerkingen, hij toont niet aan zichzelf goed ingelezen te hebben of goed nagedacht te hebben. Daar komt die kritiek vandaan.
Wat Bram zegt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daar zal ik hem als politicus echter niet op beoordelen. Hij maakt teveel domme opmerkingen, hij toont niet aan zichzelf goed ingelezen te hebben of goed nagedacht te hebben. Daar komt die kritiek vandaan.
Ze zit momenteel weer te blunderen als een koequote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef rubbereend het volgende:
De storm over de blunder van laatst is alweer gaan liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |