Kun je dat niet beter aan je fysio vragen? Die kent jouw geval ook een stuk beter.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:44 schreef Multiply het volgende:
Guys ik ben een tijd geleden door mijn rug gegaan met deadliften. Afgelopen zondag eindelijk weer eens durven deadliften, maar dan 2 sets met belt en 1 zonder. Het liften met belt ging perfect, maar die ene set zonder was een drama.
Het is voornamelijk angst dat ik weer 2 weken uit de running ben en een week niet normaal kan lopen/zitten. Is het een idee om met belt naar een bepaald gewicht toe te werken (bijvoorbeeld 100 kg) en vervolgens vanaf een kilo of 60 zonder belt te gaan beginnen?
Vanaf volgend jaar ga ik mijn fysio gebruiken als formchecker. (behandelingen zijn op voor dit jaar) Maar ik wil graag weer beginnen.
Je krijgt door een tijd op die manier te trainen ook een goede mind - muscle connectie waarbij je heel goed de spieren leert gebruiken die je daadwerkelijk traint. Dus het heeft meerdere voordelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:14 schreef Multiply het volgende:
Ja klinkt ook wel logisch. Ik ben absoluut niet op zoek naar records. De komende tijd gaan mij alleen maar om form, form en nog een form. Gelukkig heb ik iemand die dat kan checken en straks ook nog met de fysio erbij.
Eerst maar eens kijken wat ik als ondersteuning van mijn deadlift erbij kan gaan doen.
tweebening crew checking. 2.20 haal ik nog wel, spreidstand zitten is voorbijquote:Op maandag 3 november 2014 21:11 schreef Kazenbazen het volgende:
Je hoort er pas echt bij als je 2.20 hoog kan trappen
(alleen wel met het linkerbeen)
Morgen dus benen, vrij weinig zin nog aan, denkend aan die pijn
Wat houdt die BBB precies in dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ah je hebt ook wel gelijk, nu ik erdoor heen blader.Kan het proberen en als het niet werkt dan zie ik wel verder. Een probleem nog dan is dat ik wat BBB-achtig spul mis in Sheiko. Hoe los jij dit op, aannemende dat je Sheiko doet. Welke #'s doe jij, en waarom? Ik kijk nu naar 80kg+ 37, 31, 32 in die volgorde.
Pecs, triceps, quads en onderrug worden wel voldoende gepakt denk ik. Geen hypertrophy, maar ziek veel reps per dag. Mis alleen nog de rest van de rug, traps, hamstrings, biceps etc.
Misschien op bench-heavy dagen aan het eind nog even decline opdrukken, flys en chain-close grip benches. Squat-heavy dagen good mornings en/of lunges. Deadlift-dagen pullups/chinups, shrugs/presses cyclen.
Lastig, lastig.
Je BW hielp ook flink mee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Verschillend beetje eerst trainde ik gewoon 6 dagen zwaar PPL
Laatste tijd deed ik UB/LB.
Ik kloot maar wat aan maar train ook nog niet zo lang dus noobgains overal
Yuri.. Yuri, toch.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat houdt die BBB precies in dan?
Ik dacht Big Black Butts.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yuri.. Yuri, toch.
Big but boring.
Nee, je verwart het nu met BBC:quote:
Ja, dat weet ik, maar wat houdt het precies in? Ik heb zelf 6 maanden 5/3/1 gedaan, maar had nooit over BBB gelezen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Yuri.. Yuri, toch.
Big but boring.
Uit Wendlers boek.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar wat houdt het precies in? Ik heb zelf 6 maanden 5/3/1 gedaan, maar had nooit over BBB gelezen.![]()
quote:This is probably the most popular assistance work to accompany this program, and it’s really
very simple. After you perform the sets and reps of the program, you simply follow it up with the
same exercise for 5 sets of 10 reps.
Assistentie van 5 sets voor 10 herhalingen van dezelfde of een andere mainlift.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar wat houdt het precies in? Ik heb zelf 6 maanden 5/3/1 gedaan, maar had nooit over BBB gelezen.![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 | 1: 2: Press 5/3/1 Press 5/3/1 Press 5x10 Bench Press 5x10 Lat work Lat Work Deadlift 5/3/1 Deadlift 5/3/1 Deadlift 5x10 Squat 5x10 Ab work etc. Ab Work etc. |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit gaan we de cleanbulk beginnen![]()
Je weet wat mijn shirts zeggen bro!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat houdt die BBB precies in dan?
37-31-32 is de volgorde waarin je het doet.
Je hoeft in principe niet zo heel veel er bij toe te voegen. Hoe je meer je toevoegt, hoe meer je het lichaam taxeert, wat niet per se gunstig is. Ik doe zelf wat extra dingen aan de hand van mijn zwakke punten op een bepaalde lift (op dit moment +front squats 1x p.w.) en ik voeg zelf een vierde dag (zaterdag) toe waarin ik wat seated bb presses en voor de rest hypertrophy op de biceps, (rear) delts en misschien nog wat anders doe.
Als je dingen in Sheiko mist, moet je geen Sheiko gaan doen.
[..]
Je BW hielp ook flink mee.
Ik heb volledige vertrouwen in je, mijn grote vriend. Ik kan mij overigens goed voorstellen dat een eigen plek gewoon het beste werkt, met alles.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je weet wat mijn shirts zeggen bro!
Na gaat sowieso de goeie kant op, binnenkort weer een plek helemaal voor mezelf.
Dus dan ga ik mijn voeding echt helemaal tiptop in orde maken foodprep 2 the max
En elke ochtend die cardio er bij blijven doen, 120 next year!
Met veel hogere stats trust me
doe gewoon super sevenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Weer even wat leuke foto'tjesStrakke duidelijke pics. :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit gaan we de cleanbulk beginnen
Als je kracht wilt behouden en meer op hyperthropy wilt, gewoon naar een BB schema gaan. BB schema met daarin wekelijks de 3 main lifts. op 4 sets van 8. Dan ga je ook gewoon in je lifts omhoog overigens.
Ik weet niet hoeveel tijd / trainingsdagen je hebt en hoe je reageert op herstel, maar ik heb een 5 day ssplit. Stan heeft die online staan (zie 2e linkje in mn underscript)
Het is zwaar, maar als je netjes deload optijd moet dat prima effectief zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 05-11-2014 00:18:51 ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Weer even wat leuke foto'tjesCleanbulk met deze proporties vind ik persoonlijk nogal overdreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit gaan we de cleanbulk beginnen
Weet niet wat je doel is, maar meer massa zou mijn prio zijn bij dit lichaam.
Denk dat je na een cleanbulk weinig zult groeien:)
Je weet wat een clean bulk inhoudt?quote:Op woensdag 5 november 2014 01:05 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Cleanbulk met deze proporties vind ik persoonlijk nogal overdreven.
Weet niet wat je doel is, maar meer massa zou mijn prio zijn bij dit lichaam.
Denk dat je na een cleanbulk weinig zult groeien:)
Ja, ik ken het fenomeen van 20% etc, maar naar mijn mening moet je zoals bovenstaande foto's gewoon echt veel meer eten en gewoon door trainenquote:Op woensdag 5 november 2014 01:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je weet wat een clean bulk inhoudt?
Goeie onderbouwing. Zal nog een Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice eten voor ik naar bed ga om boven de 20% uit te komen.quote:Op woensdag 5 november 2014 01:22 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Ja, ik ken het fenomeen van 20% etc, maar naar mijn mening moet je zoals bovenstaande foto's gewoon echt veel meer eten en gewoon door trainen
"Veel te veel" eten, ipv "te veel" eten betekend niet meer spiergroei.quote:Op woensdag 5 november 2014 01:22 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
gewoon echt veel meer eten en gewoon door trainen
Die jongen is net terug gecut van een hoger vet%quote:Op woensdag 5 november 2014 01:22 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Ja, ik ken het fenomeen van 20% etc, maar naar mijn mening moet je zoals bovenstaande foto's gewoon echt veel meer eten en gewoon door trainen
Nou laat het een kg of 8 zijn dan. Hij was tot 75 kg terug gecut en weegt nu 89kg. Hij is ook een cm of 2 langer geworden moet ik er wel bij zeggen. Dus misschien is het lastig te zeggen/inschatten, Maar echt heel goeie massa gepakt iig.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:23 schreef Deuce92 het volgende:
Sorry hoor Raymond, maar 10kg spiermassa in 4-5 maanden zonder meuk? Dat is wel héél erg optimistisch.
Ik ben zelf van 104 naar 118 gegaan in 6 maanden, vetpercentage is hetzelfde gebleven.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:23 schreef Deuce92 het volgende:
Sorry hoor Raymond, maar 10kg spiermassa in 4-5 maanden zonder meuk? Dat is wel héél erg optimistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |