SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit gaan we de cleanbulk beginnen![]()
Je weet wat mijn shirts zeggen bro!quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat houdt die BBB precies in dan?
37-31-32 is de volgorde waarin je het doet.
Je hoeft in principe niet zo heel veel er bij toe te voegen. Hoe je meer je toevoegt, hoe meer je het lichaam taxeert, wat niet per se gunstig is. Ik doe zelf wat extra dingen aan de hand van mijn zwakke punten op een bepaalde lift (op dit moment +front squats 1x p.w.) en ik voeg zelf een vierde dag (zaterdag) toe waarin ik wat seated bb presses en voor de rest hypertrophy op de biceps, (rear) delts en misschien nog wat anders doe.
Als je dingen in Sheiko mist, moet je geen Sheiko gaan doen.
[..]
Je BW hielp ook flink mee.
Ik heb volledige vertrouwen in je, mijn grote vriend. Ik kan mij overigens goed voorstellen dat een eigen plek gewoon het beste werkt, met alles.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je weet wat mijn shirts zeggen bro!
Na gaat sowieso de goeie kant op, binnenkort weer een plek helemaal voor mezelf.
Dus dan ga ik mijn voeding echt helemaal tiptop in orde maken foodprep 2 the max
En elke ochtend die cardio er bij blijven doen, 120 next year!
Met veel hogere stats trust me
doe gewoon super sevenquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar wat houdt het precies in? Ik heb zelf 6 maanden 5/3/1 gedaan, maar had nooit over BBB gelezen.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Weer even wat leuke foto'tjesStrakke duidelijke pics. :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit gaan we de cleanbulk beginnen
Als je kracht wilt behouden en meer op hyperthropy wilt, gewoon naar een BB schema gaan. BB schema met daarin wekelijks de 3 main lifts. op 4 sets van 8. Dan ga je ook gewoon in je lifts omhoog overigens.
Ik weet niet hoeveel tijd / trainingsdagen je hebt en hoe je reageert op herstel, maar ik heb een 5 day ssplit. Stan heeft die online staan (zie 2e linkje in mn underscript)
Het is zwaar, maar als je netjes deload optijd moet dat prima effectief zijn
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 05-11-2014 00:18:51 ]
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:49 schreef BredeBroeder het volgende:
Weer even wat leuke foto'tjesCleanbulk met deze proporties vind ik persoonlijk nogal overdreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dit gaan we de cleanbulk beginnen
Weet niet wat je doel is, maar meer massa zou mijn prio zijn bij dit lichaam.
Denk dat je na een cleanbulk weinig zult groeien:)
Je weet wat een clean bulk inhoudt?quote:Op woensdag 5 november 2014 01:05 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Cleanbulk met deze proporties vind ik persoonlijk nogal overdreven.
Weet niet wat je doel is, maar meer massa zou mijn prio zijn bij dit lichaam.
Denk dat je na een cleanbulk weinig zult groeien:)
Ja, ik ken het fenomeen van 20% etc, maar naar mijn mening moet je zoals bovenstaande foto's gewoon echt veel meer eten en gewoon door trainenquote:Op woensdag 5 november 2014 01:10 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je weet wat een clean bulk inhoudt?
Goeie onderbouwing. Zal nog een Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice eten voor ik naar bed ga om boven de 20% uit te komen.quote:Op woensdag 5 november 2014 01:22 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Ja, ik ken het fenomeen van 20% etc, maar naar mijn mening moet je zoals bovenstaande foto's gewoon echt veel meer eten en gewoon door trainen
"Veel te veel" eten, ipv "te veel" eten betekend niet meer spiergroei.quote:Op woensdag 5 november 2014 01:22 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
gewoon echt veel meer eten en gewoon door trainen
Die jongen is net terug gecut van een hoger vet%quote:Op woensdag 5 november 2014 01:22 schreef Kazenbazen het volgende:
[..]
Ja, ik ken het fenomeen van 20% etc, maar naar mijn mening moet je zoals bovenstaande foto's gewoon echt veel meer eten en gewoon door trainen
Nou laat het een kg of 8 zijn dan. Hij was tot 75 kg terug gecut en weegt nu 89kg. Hij is ook een cm of 2 langer geworden moet ik er wel bij zeggen. Dus misschien is het lastig te zeggen/inschatten, Maar echt heel goeie massa gepakt iig.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:23 schreef Deuce92 het volgende:
Sorry hoor Raymond, maar 10kg spiermassa in 4-5 maanden zonder meuk? Dat is wel héél erg optimistisch.
Ik ben zelf van 104 naar 118 gegaan in 6 maanden, vetpercentage is hetzelfde gebleven.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:23 schreef Deuce92 het volgende:
Sorry hoor Raymond, maar 10kg spiermassa in 4-5 maanden zonder meuk? Dat is wel héél erg optimistisch.
Met wat hulp?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben zelf van 104 naar 118 gegaan in 6 maanden, vetpercentage is hetzelfde gebleven.
creatine is niet natty hequote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, alleen creatine en veel eten.
Definieer natty.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Nee, alleen creatine en veel eten.
Dan zou anavar wel natty zijn, dat kun je bijv. in pillen nemen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zolang je het niet hoeft te prikken is het natty toch
Make that the cat wise. Dan zou 12,5kg spiermassa zijn aangekomen in 6 maanden. Hoe heb je het gewicht en vetpercentage gemeten?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben zelf van 104 naar 118 gegaan in 6 maanden, vetpercentage is hetzelfde gebleven.
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:19 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zolang je het niet hoeft te prikken is het natty toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |