Preciesquote:
Ik denk dat 1x per dag sporten aanhouden voldoende is, dus op buikdansdagen geen Jillian, en je er niet schuldig over voelen. Je hoepelt natuurlijk ook, maar dat is denk ik meer beweging dan daadwerkelijk sport, dus dat kan wel prima denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Preciesik moet in de gaten houden dat ik niet obsessief veel ga sporten (en weinig eten) dus misschien wel goed dat ik nu juist iets minder sport dan ik bedacht had.
Hoepelen is inderdaad meer bewegingquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:46 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk dat 1x per dag sporten aanhouden voldoende is, dus op buikdansdagen geen Jillian, en je er niet schuldig over voelen. Je hoepelt natuurlijk ook, maar dat is denk ik meer beweging dan daadwerkelijk sport, dus dat kan wel prima denk ik.
Aww dat is niet leuk. Wel een goede reden om te gaan shoppenquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:48 schreef Zeester het volgende:
Ik wil m'n ticker ff weglaten tot ik weer op t gewicht van de ticker ben. Geen zin om hem naar boven bij te stellen /mietje!
Ik ben trouwens gisteren finaal uit m'n spijkerbroek gescheurd. Nou zat hij wel een beetje strak, maar niet zo strak dat ik echt risico op uitscheuren liep, dacht ik. Maar hij scheurde uit bij de kontzak, en de andere kant van de kontzak was ook gescheurd, dus ik denk dat ik ongemerkt ben blijven haken ergens en toen ik ging zitten ging hij door. Gelukkig gebeurde het thuis, want THE fat girl shame.
Ik ben op t moment echt niet zo rijk, en ik geef deze maand aan t einde van m'n geld een feestje, dus ik kan me niet echt een nieuwe broek permitteren. Maar goed, ik heb gelukkig nog 2 broeken, en een enorme hoeveelheid jurkjes, dus ik kan wel eventjes wachten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aww dat is niet leuk. Wel een goede reden om te gaan shoppen
Ik heb wel mijn ticker bijgesteld naar bovenin de hoop dat ik hem snel weer naar beneden kan bijstellen.
welke hoepel heb jij? Ik heb er een waar ik blauwe plekken van krijgquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoepelen is inderdaad meer bewegingdat zou in principe elke dag kunnen (denk alleen dat ik vandaag oversla).
Achja we gaan wel zien wat het resultaat is.
Normaal/gezond eten is vooral het probleem bij mij op de momenten dat ik niet afval.
Ik voel je pijn, zou op dit moment ook geen nieuwe broek kunnen kopen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:59 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben op t moment echt niet zo rijk, en ik geef deze maand aan t einde van m'n geld een feestje, dus ik kan me niet echt een nieuwe broek permitteren. Maar goed, ik heb gelukkig nog 2 broeken, en een enorme hoeveelheid jurkjes, dus ik kan wel eventjes wachten.
Ik vind het dapper van je, ik ben er duidelijk nog niet klaar voor om toe te geven wat ik er allemaal bijgegeten heb
Ik heb een paar jaar geleden er een besteld bij hoopdance.nlquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
welke hoepel heb jij? Ik heb er een waar ik blauwe plekken van krijg
Stevig ontbijt achter de rug, kan er voorlopig tegenaan... Een zaterdag zonder afspraken, maar vol met achterstallig huishouden etc
Welke maat heb je? Misschien iemand hier die nog wat voor je heeft voor weinig geld? Ik kan je vrees ik niet helpen, aangezien ik al mijn broeken inkort tot lengtemaat 28 of 29 (ben maar 160 cm, dus korte beentjes)quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:48 schreef Zeester het volgende:
Ik wil m'n ticker ff weglaten tot ik weer op t gewicht van de ticker ben. Geen zin om hem naar boven bij te stellen /mietje!
Ik ben trouwens gisteren finaal uit m'n spijkerbroek gescheurd. Nou zat hij wel een beetje strak, maar niet zo strak dat ik echt risico op uitscheuren liep, dacht ik. Maar hij scheurde uit bij de kontzak, en de andere kant van de kontzak was ook gescheurd, dus ik denk dat ik ongemerkt ben blijven haken ergens en toen ik ging zitten ging hij door. Gelukkig gebeurde het thuis, want THE fat girl shame.
Ik ben ook best specifiek qua broeken, dus ik vrees het niet. Ik heb een gemiddelde lengtemaat, maar het moeten wel redelijk hoge broeken zijn, anders komt er een deel van mijn dikke kont bovenuit. Heb maat 46, soms maat 44.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:46 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Misschien iemand hier die nog wat voor je heeft voor weinig geld? Ik kan je vrees ik niet helpen, aangezien ik al mijn broeken inkort tot lengtemaat 28 of 29 (ben maar 160 cm, dus korte beentjes)
Ik zoek spijkerbroeken. Maar jongens, ik overleef het wel met 2 broeken voor een maandje. Ben sowieso meer een rokjes/jurkjes type, en ik koop volgende maand gewoon een fijne nieuwe broek bij de C&A voor 20 euro, de C&A broek die ik heb gaat al meer dan een half jaar prima mee!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zoek je nette broeken (pantalons) of spijkerbroeken?
Ik heb hier 2 broeken in maat 48 liggen maar die vallen fors kleiner en daar pas ik dus niet in met m'n dikke gat. Één donkerblauw met een klein krijstreepje en die ander zwart volgens mij maar dat weet ik niet eens meer.
Ook te herkenbaarquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit ook altijd erg krap in mijn broeken, momenteel ook maar 2 fatsoenlijke broeken die ik kan dragen. Maar dat komt ook altijd doordat ik steeds niets nieuws in een grote maat wil kopen, want ik wil nog afvallen. Maar ja, als dat steeds niet echt gebeurt heb je dus bijna geen kleren
Same here, ik probeer het met zo min mogelijk te doen. Eigenlijk onzin, want ik zit als nog wel een half jaar in een broek, en als je 2 broeken hebt is dat de levensduur van een broek zo'n beetje, dus ach.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit ook altijd erg krap in mijn broeken, momenteel ook maar 2 fatsoenlijke broeken die ik kan dragen. Maar dat komt ook altijd doordat ik steeds niets nieuws in een grote maat wil kopen, want ik wil nog afvallen. Maar ja, als dat steeds niet echt gebeurt heb je dus bijna geen kleren
Ik ben 1m65 en meestal zijn de broekspijpen hier te lang. Zou dat voor mij ook ideaal zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik koop overigens mijn broeken altijd bij Yours Clothing in Engeland (online). Die hebben goede maten en ze zijn daar vaak wat kleiner dus de broekspijpen zijn dan precies goed. En niet duur.
C&A is qua maatvoering erg fijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:17 schreef Zeester het volgende:
Sinds ik slanker ben is broeken kopen al wel een heel stuk makkelijker, ik pas nu in grote maten van winkels die niet specifiek grote maten doen, zoals de C&A. Normaal kocht ik altijd H&M broeken, maar deze broek was ook H&M en dus niet zo stevig als ik hoopte. Had hem pas sinds eind augustus(.
Herkennen jullie trouwens ook dat 'winkelen' gewoon voor de fun nooit broeken kopen is? Als ik ga winkelen kom ik thuis met een shirtje, jurkje, rokje of nieuwe schoenen, maar een broek kopen, dat is een missie waar ik speciaal voor de stad in ga en dan is dat ook wat ik doequote:Op zaterdag 1 november 2014 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
C&A is qua maatvoering erg fijn
En ook niet superduur.
Ik ben 1.70 maar met redelijk korte benen dus ik vind het serieus ideaal. Iedere broek die ik daar bestel, trek ik zo aan. Hoef ik niets meer aan te doen. En stiekem zijn de yoga pants mijn favoriete broekenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben 1m65 en meestal zijn de broekspijpen hier te lang. Zou dat voor mij ook ideaal zijn?
Yep. Broeken zijn hell.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Herkennen jullie trouwens ook dat 'winkelen' gewoon voor de fun nooit broeken kopen is? Als ik ga winkelen kom ik thuis met een shirtje, jurkje, rokje of nieuwe schoenen, maar een broek kopen, dat is een missie waar ik speciaal voor de stad in ga en dan is dat ook wat ik doe.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:26 schreef Zeester het volgende:
En ik denk dat de rest van de kleding in m'n kast een XS ook niet zou accepteren.
Van broeken kopen word ik dusdanig sacherijnig dat ik altijd maar direct naar C&A ga en iets uit het schap pak wat past.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef Zeester het volgende:
Herkennen jullie trouwens ook dat 'winkelen' gewoon voor de fun nooit broeken kopen is? Als ik ga winkelen kom ik thuis met een shirtje, jurkje, rokje of nieuwe schoenen, maar een broek kopen, dat is een missie waar ik speciaal voor de stad in ga en dan is dat ook wat ik doe.
Weet bij H&M precies welke ik moet hebben, dus dat valt bij mij gelukkig mee. Tegenwoordig alles skinny en dan wijd shirt/ tuniek er overheen.quote:
Skinnys ja? Kan me niet voorstellen dat dat mij ooit gaat staan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Weet bij H&M precies welke ik moet hebben, dus dat valt bij mij gelukkig mee. Tegenwoordig alles skinny en dan wijd shirt/ tuniek er overheen.
Moet weer shoppen trouwens.
Bij de H&M heb je niet anders meer dan skinny, ook in de grote maten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Skinnys ja? Kan me niet voorstellen dat dat mij ooit gaat staan.
Met klein beetje stretch natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Skinnys ja? Kan me niet voorstellen dat dat mij ooit gaat staan.
o ja, heb ookeen rechte. Vandaag weer eens aantrekken!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Bij de H&M heb je niet anders meer dan skinny, ook in de grote maten.
Ohja, je hebt ook boyfriend cut, maar zelfs in een maat 50 krijg ik mijn reet niet in zo'n laag model.
Dit is skinny:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3KV_0573_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-1]&set=key[width],value[3842]&set=key[height],value[4492]&set=key[x],value[613]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dit is slim:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3JV_0103_011R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.7]&set=key[width],value[3368]&set=key[height],value[3938]&set=key[x],value[839]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En dit is straight:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3GV_0528_001R.jpg]&set=key[rotate],value[0.9]&set=key[width],value[3568]&set=key[height],value[4172]&set=key[x],value[1031]&set=key[y],value[930]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zie geen verschil, maar koop altijd straight.
Ik heb precies die van het plaatje, maar die is dus bagger kwaliteit kennelijk, want had hem na een week al geruild wegens gat naast de rits, en nu na 3 maanden dus finaal doormiddenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:48 schreef Ole het volgende:
[..]
o ja, heb ookeen rechte. Vandaag weer eens aantrekken!
hmm dacht dat ik die ook heb, even goed kijkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:49 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb precies die van het plaatje, maar die is dus bagger kwaliteit kennelijk, want had hem na een week al geruild wegens gat naast de rits, en nu na 3 maanden dus finaal doormidden.
Ik ben ermee gestoptquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Die eerste twee staan mij echt niet. Al mijn overgewicht zit zo'n beetje in mijn benen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Bij de H&M heb je niet anders meer dan skinny, ook in de grote maten.
Ohja, je hebt ook boyfriend cut, maar zelfs in een maat 50 krijg ik mijn reet niet in zo'n laag model.
Dit is skinny:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3KV_0573_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-1]&set=key[width],value[3842]&set=key[height],value[4492]&set=key[x],value[613]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dit is slim:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3JV_0103_011R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.7]&set=key[width],value[3368]&set=key[height],value[3938]&set=key[x],value[839]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En dit is straight:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3GV_0528_001R.jpg]&set=key[rotate],value[0.9]&set=key[width],value[3568]&set=key[height],value[4172]&set=key[x],value[1031]&set=key[y],value[930]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zie geen verschil, maar koop altijd straight.
Leukquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt
@Sarabi, dan ga ik misschien toch maar eens doorzetten met die hoepel
Hier nog een, maar bij mijn hoepel stond het ook in het boekje aangegeven dat je het rustig op moet bouwen ivm blauwe plekken, dus echt met minuutjes opbouwen, en beide kanten op hoepelen. Ik werd nog steeds wel wat blauw, maar dat trok vanzelf weer bij (gelukkigquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt
@Sarabi, dan ga ik misschien toch maar eens doorzetten met die hoepel
Ik hoepel nog steeds maar een kant opquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hier nog een, maar bij mijn hoepel stond het ook in het boekje aangegeven dat je het rustig op moet bouwen ivm blauwe plekken, dus echt met minuutjes opbouwen, en beide kanten op hoepelen. Ik werd nog steeds wel wat blauw, maar dat trok vanzelf weer bij (gelukkig) terwijl ik opbouwde en sindsdien geen nieuwe plekken meer
Geniet van het zonnetje!quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:56 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk weer, zit nu lekker op terras. Bij mijn cappuccino een chocolaatje en een (eetbaar) bakje met slagroom, maar even een vrijwilliger zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |