abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146180623
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:39 schreef Ole het volgende:

[..]

6uur is hartstikke netjes!
Precies :) ik moet in de gaten houden dat ik niet obsessief veel ga sporten (en weinig eten) dus misschien wel goed dat ik nu juist iets minder sport dan ik bedacht had.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 november 2014 @ 10:40:46 #257
22592 crew  Ole
pi_146180627
Ik zal straks even wat toevoegen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_146180703
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies :) ik moet in de gaten houden dat ik niet obsessief veel ga sporten (en weinig eten) dus misschien wel goed dat ik nu juist iets minder sport dan ik bedacht had.
Ik denk dat 1x per dag sporten aanhouden voldoende is, dus op buikdansdagen geen Jillian, en je er niet schuldig over voelen. Je hoepelt natuurlijk ook, maar dat is denk ik meer beweging dan daadwerkelijk sport, dus dat kan wel prima denk ik.
pi_146180734
Ik wil m'n ticker ff weglaten tot ik weer op t gewicht van de ticker ben ;). Geen zin om hem naar boven bij te stellen /mietje!

Ik ben trouwens gisteren finaal uit m'n spijkerbroek gescheurd. Nou zat hij wel een beetje strak, maar niet zo strak dat ik echt risico op uitscheuren liep, dacht ik. Maar hij scheurde uit bij de kontzak, en de andere kant van de kontzak was ook gescheurd, dus ik denk dat ik ongemerkt ben blijven haken ergens en toen ik ging zitten ging hij door. Gelukkig gebeurde het thuis, want THE fat girl shame.
pi_146180832
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:46 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik denk dat 1x per dag sporten aanhouden voldoende is, dus op buikdansdagen geen Jillian, en je er niet schuldig over voelen. Je hoepelt natuurlijk ook, maar dat is denk ik meer beweging dan daadwerkelijk sport, dus dat kan wel prima denk ik.
Hoepelen is inderdaad meer beweging :Y dat zou in principe elke dag kunnen (denk alleen dat ik vandaag oversla).
Achja we gaan wel zien wat het resultaat is.
Normaal/gezond eten is vooral het probleem bij mij op de momenten dat ik niet afval.
pi_146180845
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:48 schreef Zeester het volgende:
Ik wil m'n ticker ff weglaten tot ik weer op t gewicht van de ticker ben ;). Geen zin om hem naar boven bij te stellen /mietje!

Ik ben trouwens gisteren finaal uit m'n spijkerbroek gescheurd. Nou zat hij wel een beetje strak, maar niet zo strak dat ik echt risico op uitscheuren liep, dacht ik. Maar hij scheurde uit bij de kontzak, en de andere kant van de kontzak was ook gescheurd, dus ik denk dat ik ongemerkt ben blijven haken ergens en toen ik ging zitten ging hij door. Gelukkig gebeurde het thuis, want THE fat girl shame.
Aww dat is niet leuk. Wel een goede reden om te gaan shoppen ;)
Ik heb wel mijn ticker bijgesteld naar boven :@ in de hoop dat ik hem snel weer naar beneden kan bijstellen.
pi_146180889
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aww dat is niet leuk. Wel een goede reden om te gaan shoppen ;)
Ik heb wel mijn ticker bijgesteld naar boven :@ in de hoop dat ik hem snel weer naar beneden kan bijstellen.
Ik ben op t moment echt niet zo rijk, en ik geef deze maand aan t einde van m'n geld een feestje, dus ik kan me niet echt een nieuwe broek permitteren. Maar goed, ik heb gelukkig nog 2 broeken, en een enorme hoeveelheid jurkjes, dus ik kan wel eventjes wachten.

Ik vind het dapper van je, ik ben er duidelijk nog niet klaar voor om toe te geven wat ik er allemaal bijgegeten heb ;)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 november 2014 @ 11:02:35 #263
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146180932
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoepelen is inderdaad meer beweging :Y dat zou in principe elke dag kunnen (denk alleen dat ik vandaag oversla).
Achja we gaan wel zien wat het resultaat is.
Normaal/gezond eten is vooral het probleem bij mij op de momenten dat ik niet afval.
welke hoepel heb jij? Ik heb er een waar ik blauwe plekken van krijg :')

Stevig ontbijt achter de rug, kan er voorlopig tegenaan... Een zaterdag zonder afspraken, maar vol met achterstallig huishouden etc :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_146181031
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:59 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik ben op t moment echt niet zo rijk, en ik geef deze maand aan t einde van m'n geld een feestje, dus ik kan me niet echt een nieuwe broek permitteren. Maar goed, ik heb gelukkig nog 2 broeken, en een enorme hoeveelheid jurkjes, dus ik kan wel eventjes wachten.

Ik vind het dapper van je, ik ben er duidelijk nog niet klaar voor om toe te geven wat ik er allemaal bijgegeten heb ;)
Ik voel je pijn, zou op dit moment ook geen nieuwe broek kunnen kopen.
Ach een feestje is ook leuker.
pi_146181040
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

welke hoepel heb jij? Ik heb er een waar ik blauwe plekken van krijg :')

Stevig ontbijt achter de rug, kan er voorlopig tegenaan... Een zaterdag zonder afspraken, maar vol met achterstallig huishouden etc :P
Ik heb een paar jaar geleden er een besteld bij hoopdance.nl
Maar in het begin kreeg ik er ook blauwe plekken van :Y nu al een tijdje niet meer.
pi_146181717
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 10:48 schreef Zeester het volgende:

Welke maat heb je? Misschien iemand hier die nog wat voor je heeft voor weinig geld? Ik kan je vrees ik niet helpen, aangezien ik al mijn broeken inkort tot lengtemaat 28 of 29 (ben maar 160 cm, dus korte beentjes)
pi_146182010
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:46 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Welke maat heb je? Misschien iemand hier die nog wat voor je heeft voor weinig geld? Ik kan je vrees ik niet helpen, aangezien ik al mijn broeken inkort tot lengtemaat 28 of 29 (ben maar 160 cm, dus korte beentjes)
Ik ben ook best specifiek qua broeken, dus ik vrees het niet. Ik heb een gemiddelde lengtemaat, maar het moeten wel redelijk hoge broeken zijn, anders komt er een deel van mijn dikke kont bovenuit. Heb maat 46, soms maat 44.
pi_146182221
Zoek je nette broeken (pantalons :') ) of spijkerbroeken?

Ik heb hier 2 broeken in maat 48 liggen maar die vallen fors kleiner en daar pas ik dus niet in met m'n dikke gat. Één donkerblauw met een klein krijstreepje en die ander zwart volgens mij maar dat weet ik niet eens meer.
pi_146182252
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zoek je nette broeken (pantalons :') ) of spijkerbroeken?

Ik heb hier 2 broeken in maat 48 liggen maar die vallen fors kleiner en daar pas ik dus niet in met m'n dikke gat. Één donkerblauw met een klein krijstreepje en die ander zwart volgens mij maar dat weet ik niet eens meer.
Ik zoek spijkerbroeken. Maar jongens, ik overleef het wel met 2 broeken voor een maandje. Ben sowieso meer een rokjes/jurkjes type, en ik koop volgende maand gewoon een fijne nieuwe broek bij de C&A voor 20 euro, de C&A broek die ik heb gaat al meer dan een half jaar prima mee!
pi_146182296
Ik zit ook altijd erg krap in mijn broeken, momenteel ook maar 2 fatsoenlijke broeken die ik kan dragen. Maar dat komt ook altijd doordat ik steeds niets nieuws in een grote maat wil kopen, want ik wil nog afvallen. Maar ja, als dat steeds niet echt gebeurt heb je dus bijna geen kleren :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146182300
Aanbod geldt overigens ook voor andere mensen. Het ligt nu onder in de kast zeg maar.
pi_146182320
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit ook altijd erg krap in mijn broeken, momenteel ook maar 2 fatsoenlijke broeken die ik kan dragen. Maar dat komt ook altijd doordat ik steeds niets nieuws in een grote maat wil kopen, want ik wil nog afvallen. Maar ja, als dat steeds niet echt gebeurt heb je dus bijna geen kleren :')
Ook te herkenbaar :Y
Gelukkig blijven leggings en panty's wel passen dus kan altijd nog jurkjes en rokjes aan.
Ook al wil ik eigenlijk wel weer een leuke jurk kopen voor de feestdagen maar dan alleen als ik afgevallen ben.
pi_146182329
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Same here, ik probeer het met zo min mogelijk te doen. Eigenlijk onzin, want ik zit als nog wel een half jaar in een broek, en als je 2 broeken hebt is dat de levensduur van een broek zo'n beetje, dus ach.
pi_146182335
Ik koop overigens mijn broeken altijd bij Yours Clothing in Engeland (online). Die hebben goede maten en ze zijn daar vaak wat kleiner dus de broekspijpen zijn dan precies goed. En niet duur.
pi_146182362
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik koop overigens mijn broeken altijd bij Yours Clothing in Engeland (online). Die hebben goede maten en ze zijn daar vaak wat kleiner dus de broekspijpen zijn dan precies goed. En niet duur.
Ik ben 1m65 en meestal zijn de broekspijpen hier te lang. Zou dat voor mij ook ideaal zijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146182368
Sinds ik slanker ben is broeken kopen al wel een heel stuk makkelijker, ik pas nu in grote maten van winkels die niet specifiek grote maten doen, zoals de C&A. Normaal kocht ik altijd H&M broeken, maar deze broek was ook H&M en dus niet zo stevig als ik hoopte. Had hem pas sinds eind augustus :*(.
pi_146182387
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:17 schreef Zeester het volgende:
Sinds ik slanker ben is broeken kopen al wel een heel stuk makkelijker, ik pas nu in grote maten van winkels die niet specifiek grote maten doen, zoals de C&A. Normaal kocht ik altijd H&M broeken, maar deze broek was ook H&M en dus niet zo stevig als ik hoopte. Had hem pas sinds eind augustus :*(.
C&A is qua maatvoering erg fijn :Y
En ook niet superduur.
pi_146182427
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

C&A is qua maatvoering erg fijn :Y
En ook niet superduur.
Herkennen jullie trouwens ook dat 'winkelen' gewoon voor de fun nooit broeken kopen is? Als ik ga winkelen kom ik thuis met een shirtje, jurkje, rokje of nieuwe schoenen, maar een broek kopen, dat is een missie waar ik speciaal voor de stad in ga en dan is dat ook wat ik doe :D.
pi_146182446
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben 1m65 en meestal zijn de broekspijpen hier te lang. Zou dat voor mij ook ideaal zijn?
Ik ben 1.70 maar met redelijk korte benen dus ik vind het serieus ideaal. Iedere broek die ik daar bestel, trek ik zo aan. Hoef ik niets meer aan te doen. En stiekem zijn de yoga pants mijn favoriete broeken :D :@ Zien eruit als nette broeken als je ze aan hebt maar voelen als pyjamabroeken. Vallen ruim dus ik bestel altijd daarvan een maatje kleiner. De rest is voorzover ik ze heb geprobeerd vaak gewoon je eigen maat.
pi_146182467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef Zeester het volgende:

[..]

Herkennen jullie trouwens ook dat 'winkelen' gewoon voor de fun nooit broeken kopen is? Als ik ga winkelen kom ik thuis met een shirtje, jurkje, rokje of nieuwe schoenen, maar een broek kopen, dat is een missie waar ik speciaal voor de stad in ga en dan is dat ook wat ik doe :D.
Yep. Broeken zijn hell.
pi_146182595
Ik heb van de week trouwens een trui in maat S gekocht! Lang leven oversized mode, wat mij niet staat, dus dan kan ik een lekker klein maatje kopen :D. Zelfs de XS paste, maar die zat wel beetje raar. En ik denk dat de rest van de kleding in m'n kast een XS ook niet zou accepteren ;).
pi_146182640
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:26 schreef Zeester het volgende:
En ik denk dat de rest van de kleding in m'n kast een XS ook niet zou accepteren ;).
_O- _O-
pi_146182642
quote:

Van broeken kopen word ik dusdanig sacherijnig dat ik altijd maar direct naar C&A ga en iets uit het schap pak wat past.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 november 2014 @ 12:29:50 #285
22592 crew  Ole
pi_146182661
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep. Broeken zijn hell.
Weet bij H&M precies welke ik moet hebben, dus dat valt bij mij gelukkig mee. Tegenwoordig alles skinny en dan wijd shirt/ tuniek er overheen.
Moet weer shoppen trouwens.
pi_146182824
Ik heb overigens nog wel genoeg kleinere maten in de kast :+ Maat 44, maat 42, maat 40. Ik kan nog wel even vooruit. (zelfs 38, maar daar richt ik me maar niet op)
pi_146182882
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:29 schreef Ole het volgende:

[..]

Weet bij H&M precies welke ik moet hebben, dus dat valt bij mij gelukkig mee. Tegenwoordig alles skinny en dan wijd shirt/ tuniek er overheen.
Moet weer shoppen trouwens.
Skinnys ja? Kan me niet voorstellen dat dat mij ooit gaat staan.
pi_146182945
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij de H&M heb je niet anders meer dan skinny, ook in de grote maten.

Ohja, je hebt ook boyfriend cut, maar zelfs in een maat 50 krijg ik mijn reet niet in zo'n laag model :D.

Dit is skinny:

Dit is slim:

En dit is straight:

Ik zie geen verschil, maar koop altijd straight.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 november 2014 @ 12:44:26 #289
22592 crew  Ole
pi_146182952
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met klein beetje stretch natuurlijk ;)
Heb wel wat over buik en kond hoor! Zit lekker.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 november 2014 @ 12:48:00 #290
22592 crew  Ole
pi_146183020
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ohja, je hebt ook boyfriend cut, maar zelfs in een maat 50 krijg ik mijn reet niet in zo'n laag model :D.

Dit is skinny:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3KV_0573_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-1]&set=key[width],value[3842]&set=key[height],value[4492]&set=key[x],value[613]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Dit is slim:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3JV_0103_011R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.7]&set=key[width],value[3368]&set=key[height],value[3938]&set=key[x],value[839]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

En dit is straight:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3GV_0528_001R.jpg]&set=key[rotate],value[0.9]&set=key[width],value[3568]&set=key[height],value[4172]&set=key[x],value[1031]&set=key[y],value[930]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

o ja, heb ookeen rechte. Vandaag weer eens aantrekken!
pi_146183050
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:48 schreef Ole het volgende:

[..]

o ja, heb ookeen rechte. Vandaag weer eens aantrekken!
Ik heb precies die van het plaatje, maar die is dus bagger kwaliteit kennelijk, want had hem na een week al geruild wegens gat naast de rits, en nu na 3 maanden dus finaal doormidden :(.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 november 2014 @ 12:50:18 #292
22592 crew  Ole
pi_146183080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:49 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ik heb precies die van het plaatje, maar die is dus bagger kwaliteit kennelijk, want had hem na een week al geruild wegens gat naast de rits, en nu na 3 maanden dus finaal doormidden :(.
hmm dacht dat ik die ook heb, even goed kijken
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 november 2014 @ 13:16:28 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146183609
quote:

[..]

Ik ben ermee gestopt :')

@Sarabi, dan ga ik misschien toch maar eens doorzetten met die hoepel :D
pi_146184689
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dit is skinny:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3KV_0573_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-1]&set=key[width],value[3842]&set=key[height],value[4492]&set=key[x],value[613]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Dit is slim:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3JV_0103_011R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.7]&set=key[width],value[3368]&set=key[height],value[3938]&set=key[x],value[839]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

En dit is straight:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3GV_0528_001R.jpg]&set=key[rotate],value[0.9]&set=key[width],value[3568]&set=key[height],value[4172]&set=key[x],value[1031]&set=key[y],value[930]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Die eerste twee staan mij echt niet. Al mijn overgewicht zit zo'n beetje in mijn benen.
Maar sowieso vind ik broeken mij vaak niet mooi staan, maar gelukkig hebben we ook nog jurkjes/rokjes O+
pi_146184697
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Leuk *O*
pi_146184834
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hier nog een, maar bij mijn hoepel stond het ook in het boekje aangegeven dat je het rustig op moet bouwen ivm blauwe plekken, dus echt met minuutjes opbouwen, en beide kanten op hoepelen. Ik werd nog steeds wel wat blauw, maar dat trok vanzelf weer bij (gelukkig :+) terwijl ik opbouwde en sindsdien geen nieuwe plekken meer :)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 1 november 2014 @ 14:56:28 #297
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146185895
Heerlijk weer, zit nu lekker op terras. Bij mijn cappuccino een chocolaatje en een (eetbaar) bakje met slagroom, maar even een vrijwilliger zoeken :P
pi_146186065
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:14 schreef Holyme het volgende:

[..]

Hier nog een, maar bij mijn hoepel stond het ook in het boekje aangegeven dat je het rustig op moet bouwen ivm blauwe plekken, dus echt met minuutjes opbouwen, en beide kanten op hoepelen. Ik werd nog steeds wel wat blauw, maar dat trok vanzelf weer bij (gelukkig :+) terwijl ik opbouwde en sindsdien geen nieuwe plekken meer :)
Ik hoepel nog steeds maar een kant op :@
De andere kant op lukt wel maar is niet zo relaxt dat ik het 45 minuten vol kan houden en ook nog een serie kan volgen.
pi_146186071
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 14:56 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk weer, zit nu lekker op terras. Bij mijn cappuccino een chocolaatje en een (eetbaar) bakje met slagroom, maar even een vrijwilliger zoeken :P
Geniet van het zonnetje!
pi_146186098
Vanavond eten we bij iemand anders tijdens de verjaardag, ben benieuwd wat we krijgen.
Zo maar eens lunchen.
pi_146186105
Zal ik hem dan maar sluiten

Nieuw topic:
LIF / Afvallen tot we een ons wegen #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')