Ik ben 1m65 en meestal zijn de broekspijpen hier te lang. Zou dat voor mij ook ideaal zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik koop overigens mijn broeken altijd bij Yours Clothing in Engeland (online). Die hebben goede maten en ze zijn daar vaak wat kleiner dus de broekspijpen zijn dan precies goed. En niet duur.
C&A is qua maatvoering erg fijnquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:17 schreef Zeester het volgende:
Sinds ik slanker ben is broeken kopen al wel een heel stuk makkelijker, ik pas nu in grote maten van winkels die niet specifiek grote maten doen, zoals de C&A. Normaal kocht ik altijd H&M broeken, maar deze broek was ook H&M en dus niet zo stevig als ik hoopte. Had hem pas sinds eind augustus(.
Herkennen jullie trouwens ook dat 'winkelen' gewoon voor de fun nooit broeken kopen is? Als ik ga winkelen kom ik thuis met een shirtje, jurkje, rokje of nieuwe schoenen, maar een broek kopen, dat is een missie waar ik speciaal voor de stad in ga en dan is dat ook wat ik doequote:Op zaterdag 1 november 2014 12:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
C&A is qua maatvoering erg fijn
En ook niet superduur.
Ik ben 1.70 maar met redelijk korte benen dus ik vind het serieus ideaal. Iedere broek die ik daar bestel, trek ik zo aan. Hoef ik niets meer aan te doen. En stiekem zijn de yoga pants mijn favoriete broekenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben 1m65 en meestal zijn de broekspijpen hier te lang. Zou dat voor mij ook ideaal zijn?
Yep. Broeken zijn hell.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Herkennen jullie trouwens ook dat 'winkelen' gewoon voor de fun nooit broeken kopen is? Als ik ga winkelen kom ik thuis met een shirtje, jurkje, rokje of nieuwe schoenen, maar een broek kopen, dat is een missie waar ik speciaal voor de stad in ga en dan is dat ook wat ik doe.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:26 schreef Zeester het volgende:
En ik denk dat de rest van de kleding in m'n kast een XS ook niet zou accepteren.
Van broeken kopen word ik dusdanig sacherijnig dat ik altijd maar direct naar C&A ga en iets uit het schap pak wat past.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef Zeester het volgende:
Herkennen jullie trouwens ook dat 'winkelen' gewoon voor de fun nooit broeken kopen is? Als ik ga winkelen kom ik thuis met een shirtje, jurkje, rokje of nieuwe schoenen, maar een broek kopen, dat is een missie waar ik speciaal voor de stad in ga en dan is dat ook wat ik doe.
Weet bij H&M precies welke ik moet hebben, dus dat valt bij mij gelukkig mee. Tegenwoordig alles skinny en dan wijd shirt/ tuniek er overheen.quote:
Skinnys ja? Kan me niet voorstellen dat dat mij ooit gaat staan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:29 schreef Ole het volgende:
[..]
Weet bij H&M precies welke ik moet hebben, dus dat valt bij mij gelukkig mee. Tegenwoordig alles skinny en dan wijd shirt/ tuniek er overheen.
Moet weer shoppen trouwens.
Bij de H&M heb je niet anders meer dan skinny, ook in de grote maten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Skinnys ja? Kan me niet voorstellen dat dat mij ooit gaat staan.
Met klein beetje stretch natuurlijkquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Skinnys ja? Kan me niet voorstellen dat dat mij ooit gaat staan.
o ja, heb ookeen rechte. Vandaag weer eens aantrekken!quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Bij de H&M heb je niet anders meer dan skinny, ook in de grote maten.
Ohja, je hebt ook boyfriend cut, maar zelfs in een maat 50 krijg ik mijn reet niet in zo'n laag model.
Dit is skinny:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3KV_0573_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-1]&set=key[width],value[3842]&set=key[height],value[4492]&set=key[x],value[613]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dit is slim:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3JV_0103_011R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.7]&set=key[width],value[3368]&set=key[height],value[3938]&set=key[x],value[839]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En dit is straight:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3GV_0528_001R.jpg]&set=key[rotate],value[0.9]&set=key[width],value[3568]&set=key[height],value[4172]&set=key[x],value[1031]&set=key[y],value[930]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zie geen verschil, maar koop altijd straight.
Ik heb precies die van het plaatje, maar die is dus bagger kwaliteit kennelijk, want had hem na een week al geruild wegens gat naast de rits, en nu na 3 maanden dus finaal doormiddenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:48 schreef Ole het volgende:
[..]
o ja, heb ookeen rechte. Vandaag weer eens aantrekken!
hmm dacht dat ik die ook heb, even goed kijkenquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:49 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb precies die van het plaatje, maar die is dus bagger kwaliteit kennelijk, want had hem na een week al geruild wegens gat naast de rits, en nu na 3 maanden dus finaal doormidden.
Ik ben ermee gestoptquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:20 schreef Zeester het volgende:
[..]
Die eerste twee staan mij echt niet. Al mijn overgewicht zit zo'n beetje in mijn benen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
Bij de H&M heb je niet anders meer dan skinny, ook in de grote maten.
Ohja, je hebt ook boyfriend cut, maar zelfs in een maat 50 krijg ik mijn reet niet in zo'n laag model.
Dit is skinny:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3KV_0573_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-1]&set=key[width],value[3842]&set=key[height],value[4492]&set=key[x],value[613]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dit is slim:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3JV_0103_011R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.7]&set=key[width],value[3368]&set=key[height],value[3938]&set=key[x],value[839]&set=key[y],value[700]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En dit is straight:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3GV_0528_001R.jpg]&set=key[rotate],value[0.9]&set=key[width],value[3568]&set=key[height],value[4172]&set=key[x],value[1031]&set=key[y],value[930]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik zie geen verschil, maar koop altijd straight.
Leukquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt
@Sarabi, dan ga ik misschien toch maar eens doorzetten met die hoepel
Hier nog een, maar bij mijn hoepel stond het ook in het boekje aangegeven dat je het rustig op moet bouwen ivm blauwe plekken, dus echt met minuutjes opbouwen, en beide kanten op hoepelen. Ik werd nog steeds wel wat blauw, maar dat trok vanzelf weer bij (gelukkigquote:Op zaterdag 1 november 2014 13:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt
@Sarabi, dan ga ik misschien toch maar eens doorzetten met die hoepel
Ik hoepel nog steeds maar een kant opquote:Op zaterdag 1 november 2014 14:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Hier nog een, maar bij mijn hoepel stond het ook in het boekje aangegeven dat je het rustig op moet bouwen ivm blauwe plekken, dus echt met minuutjes opbouwen, en beide kanten op hoepelen. Ik werd nog steeds wel wat blauw, maar dat trok vanzelf weer bij (gelukkig) terwijl ik opbouwde en sindsdien geen nieuwe plekken meer
Geniet van het zonnetje!quote:Op zaterdag 1 november 2014 14:56 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk weer, zit nu lekker op terras. Bij mijn cappuccino een chocolaatje en een (eetbaar) bakje met slagroom, maar even een vrijwilliger zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |