SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Challenge accepted!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef xuryah het volgende:
Q, ik verwacht morgen een lange lijst met standjes en de verbrandde calorieën erbij van je
Laat staan dat ze de sporthorloge er speciaal voor om doetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zal die dat niet een beetje gek vinden, als je na elk standje je kladblok erbij pakt?
Gelukkig zit er geen borstband bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Laat staan dat ze de sporthorloge er speciaal voor om doet
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gelukkig zit er geen borstband bij
ik weet niet wat makkelijker loskrijgen is, een borstband of een BHquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, met 1 hand sowieso de borstband jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
ik weet niet wat makkelijker loskrijgen is, een borstband of een BH![]()
Hallo, hij word uitgebreid genomen, welke man vind dat nou erg?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zal die dat niet een beetje gek vinden, als je na elk standje je kladblok erbij pakt?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik kan het niet testenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
ik weet niet wat makkelijker loskrijgen is, een borstband of een BH![]()
Ja? Hou jij van nootjes ja?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Iedereen houdt toch van nootjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ben benieuwd naar de eindresultatenquote:
Die is wel wat gewendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de eindresultatenen ik hoop dat je vriend het volhoudt
Ik zal maar vroeg naar bed gaan dan vanaaf. En miss een scoop crazy nemenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is wel wat gewendIk kom hier morgen op terug
Want no way dat die stats kunnen kloppen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zal maar vroeg naar bed gaan dan vanaaf. En miss een scoop crazy nemen
Miss doe ik dat ook wel vanaaf.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]ulift erachteraan, hoppa hele nacht volgas
This is just getting better and betterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Miss doe ik dat ook wel vanaaf.
We kunnen ook de lijst verdelen.
Jij paar standjes en ik een paar.
Of we doen dezelfde en dan is het gemiddelde van de verbrande kcal het resultaat!
Done deal!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Miss doe ik dat ook wel vanaaf.
We kunnen ook de lijst verdelen.
Jij paar standjes en ik een paar.
Of we doen dezelfde en dan is het gemiddelde van de verbrande kcal het resultaat!
Doggy, amazone en missionaris sowieso!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:
Maar welke standjes gaan we doen?
Ik heb btw wel een borstband
Jij ging niet sporten toch? De 'italiaanse kroonluchter' moet een full body work out zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:
Maar welke standjes gaan we doen?
Ik heb btw wel een borstband
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jij ging niet sporten toch? De 'italiaanse kroonluchter' moet een full body work out zijn
Ze zijn bloedserieus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Even googlenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jij ging niet sporten toch? De 'italiaanse kroonluchter' moet een full body work out zijn
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze zijn bloedserieus:Xur! Verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Filmpjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afijn, Keylogger op je pcquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Ben ik blij dat wij op kantoor geen ICT filter/registratie hebben
Heb je daar niet een vrij lange piemel voor nodig?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SFW:
http://www.sexualpositionsfree.com/chanposakait.html
Dat GIFje is geniaal
Ik moest ff 4x goed kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SFW:
Dat GIFje is geniaal
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SFW:
Dat GIFje is geniaal
Ik heb geen flauw idee, zelf ben ik onervarenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heb je daar niet een vrij lange piemel voor nodig?
En ja dat gifje
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Afijn, heel dit topic hevig aan de seksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Denk dat als ik naast mn 5 dagen sporten ook nog 5 dagen een uur seks in plan, ik binnen no time mn doel behaald heb
Maar laten we eerst maar eens de resultaten van vanavond afwachten voor ik dat zeg.
Ben benieuwd hoeveel ik verbrand tijdens mn orgasmes
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, heel dit topic hevig aan de seks
De vraag is hoe je dat gaat meten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Denk dat als ik naast mn 5 dagen sporten ook nog 5 dagen een uur seks in plan, ik binnen no time mn doel behaald heb
Maar laten we eerst maar eens de resultaten van vanavond afwachten voor ik dat zeg.
Ben benieuwd hoeveel ik verbrand tijdens mn orgasmes
Ik niet hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, heel dit topic hevig aan de seks
Voelde me al alleen.quote:
Ah.....dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Als orgasmes zoveel kcal verbranden, dan heb ik een nieuwe afzetmarkt ontdekt voor sex toys
[..]
Voelde me al alleen.
Sporthorloge om... Meet hartslag en kcalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is hoe je dat gaat meten?Ga je vlak voor je klaar komt nog ff de tijd noteren zodat je precies weet van wanneer tot wanneer het duurde?
Dan gaan jullie masturbatie testen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Als orgasmes zoveel kcal verbranden, dan heb ik een nieuwe afzetmarkt ontdekt voor sex toys
[..]
Voelde me al alleen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah.....dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren he![]()
Nee nee, geen PMO challengequote:
Ja. Dat snap ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sporthorloge om... Meet hartslag en kcal
Je kan toch de stopwatch knop inrammen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ikMaar uit zon sport horloge komt een grafiek met tijdsaanduiding. Wil jij specifiek kunnen zien hoeveel kcals een bepaald standje verbrand of een orgasme, dan zul je dus moeten weten van wanneer tot wanneer dat betreffende gebeurt
![]()
Je kan ook een camera neerzetten met tijdsaanduiding dan hoef je niets te noteren
Alles onder het mom van een wetenschappelijk verantwoord onderzoek he
Nee...dat gaat echt gebeuren in de hitte van het momentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan toch de stopwatch knop inrammen?
Op die van mij kan je rondes doen! Dus vlak voor mn orgasme moet ik even dat knopje indrukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ikMaar uit zon sport horloge komt een grafiek met tijdsaanduiding. Wil jij specifiek kunnen zien hoeveel kcals een bepaald standje verbrand of een orgasme, dan zul je dus moeten weten van wanneer tot wanneer dat betreffende gebeurt
![]()
Je kan ook een camera neerzetten met tijdsaanduiding dan hoef je niets te noteren
Trouwens, je doet eerst 15 min doggy. Dan stop je, noteer je en reset jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Uitstekend idee. Ik denk dat er overigens ook wel genoeg mensen hier willen helpen met het bestuderen van deze educatieve opnames.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uitstekend idee. Ik denk dat er overigens ook wel genoeg mensen hier willen helpen met het bestuderen van deze educatieve opnames.
Lekkere dikke winterpenen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog steeds een vraagteken wat het avondeten gaat zijn, maar het is waarschijnlijk wel met veel groente.
De komkommer was toch voor het eten?quote:
Ja nou heb ik het weer gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik wou beginnen over mijn T van magere kwark, maar met Qwea online is dat niet veilig.
Ja maar ik neem hem gewoon met de plastic nog er omheen. Dan gaat t ook makkelijkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
De komkommer was toch voor het eten?
En natuurlijk veel economischer, straks met avondeten plastic eraf en klaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja maar ik neem hem gewoon met de plastic nog er omheen. Dan gaat t ook makkelijker
Anders gewoon ff afspoelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja maar ik neem hem gewoon met de plastic nog er omheen. Dan gaat t ook makkelijker
Jij snapt het!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En natuurlijk veel economischer, straks met avondeten plastic eraf en klaar.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wees maar eerlijk, een scherpe opmerking brandt je nu al in.
En dan aan je vriend voeren?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ik vraag me wel af hoeveel dat eigenlijk verbrandt. Heb er wel eens op gegoogled maar kon nooit iets vinden.quote:
Mijn hele banaan is altijd bruin. Hihihihihihihiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Karstman het volgende:
Ik lees net in de krant (eht waar) dat als je een banaan ebruik je het bruine uiteinde er even af moet halen in verband met voorkomen van interne beschadiging
Nee aan Qwea. Ze DM'de me net dat dat haar wel geil leekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En dan aan je vriend voeren?
[..]
Ik zie een onderzoek aankomenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoeveel dat eigenlijk verbrandt. Heb er wel eens op gegoogled maar kon nooit iets vinden.
XUR!!! JE MAG DM's GVD NIET OPENBAAR MAKEN!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee aan Qwea. Ze DM'de me net dat dat haar wel geil leek
Moet ik ook eerst zo'n horloge hebben...quote:
OMG dat meen je niet? Wat nu dan? Ik krijg toch geen ban ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
XUR!!! JE MAG DM's GVD NIET OPENBAAR MAKEN!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
XUR!!! JE MAG DM's GVD NIET OPENBAAR MAKEN!
Miss als goedmakertje even hier je tieten posten!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet? Wat nu dan? Ik krijg toch geen ban ofzo?
Heeft vooral te maken met waarvoor je de banaan gebruikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn hele banaan is altijd bruin. Hihihihihihihi
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss als goedmakertje even hier je tieten posten!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft vooral te maken met waarvoor je de banaan gebruikt.
Nee die bewaar ik voor jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss als goedmakertje even hier je tieten posten!
Klopt het artikel ging over de Bananenbar. Net als dit topicquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Puur voor sportieve doeleindenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hallo, het ging om een komkommerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:07 schreef Karstman het volgende:
Ik vraag me nu wel af of ik vanavond nog normaal naar mij courgette kan kijken...
Noem je hem zo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:07 schreef Karstman het volgende:
Ik vraag me nu wel af of ik vanavond nog normaal naar mij courgette kan kijken...
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:07 schreef Karstman het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
En of het überhaupt bij kijken blijft
Het mes gaat erin! In die courgette dan hč.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
En of het überhaupt bij kijken blijft
Ik heb nu meteen geen zin meer.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het mes gaat erin! In die courgette dan hč.
Och, hou op. Hoe maak je iemand gek!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Het mes gaat erin! In die courgette dan hč.
Sorryquote:
Gewoon wat harder duwen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
SorryMaar als ik hem niet snij past het niet.
Nee maar dat komt vooral omdat hij niet groen is. Dat brengt mij op de vraag hoe de Hulk die van hem zou noemen...quote:
If it does not fit, apply more force! If brute force didn't work you didn't apply it correctly.quote:
Rekt het niet dan scheurt het wel!quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:13 schreef Karstman het volgende:
[..]
If it does not fit, apply more force! If brute force didn't work you didn't apply it correctly.
Oef houd op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef Deuce92 het volgende:
Ja sorry hoor, Qwea, maar we zijn niet allemaal sterke kogelstootsers hier.
Gelukkig is het geen klassiek oost duits kogelstoot lichaamquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oef houd op.
Haar kogelstootlichaam
Ja sorry, had ik rekening mee moeten houden. Ik hoop dat ik vanaaf mijn onderzoek nog kan doen. Want kan me niet voorstellen dat iemand zoals ik, met een kogelstootlichaam sex kan krijgenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef Deuce92 het volgende:
Ja sorry hoor, Qwea, maar we zijn niet allemaal sterke kogelstootsers hier.
Ik wil je Qquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry, had ik rekening mee moeten houden. Ik hoop dat ik vanaaf mijn onderzoek nog kan doen. Want kan me niet voorstellen dat iemand zoals ik, met een kogelstootlichaam sex kan krijgen
'Nomsaying!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oef houd op.
Haar kogelstootlichaam
Ze mag mij ook wel stoten
Nee nee, niemand wil iemand met een kogelstootlichaam. Vraag maar na...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wie niet, er is vast een wachtlijst...
Och arme. Ik zie dat Xur zich al aanbiedt en ik vermoed dat het niet veel DM's kost om anderen bereid te vinden te participeren in je onderzoek hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja sorry, had ik rekening mee moeten houden. Ik hoop dat ik vanaaf mijn onderzoek nog kan doen. Want kan me niet voorstellen dat iemand zoals ik, met een kogelstootlichaam sex kan krijgen
Xur! Kijk, lesmateriaal!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:17 schreef CrunchySelf het volgende:
Ondertussen heb ik mijn sportschool al even op de hoogte gesteld van de nieuwe trend, dit voor alle huisvrouwen:
Ik bied me net aan kut.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nee, niemand wil iemand met een kogelstootlichaam. Vraag maar na...
Verkapt "ik wil wel heel graag" post.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Och arme. Ik zie dat Xur zich al aanbiedt en ik vermoed dat het niet veel DM's kost om anderen bereid te vinden te participeren in je onderzoek hoor
Xur is een slet. Die zou het nog met de poes van de vriend van de oom van de achterneef van de tante van de buren doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:19 schreef Karstman het volgende:
[..]
Och arme. Ik zie dat Xur zich al aanbiedt en ik vermoed dat het niet veel DM's kost om anderen bereid te vinden te participeren in je onderzoek hoor
Geen Oost Duits kogelstootlichaam inderdaad brrrquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee nee, niemand wil iemand met een kogelstootlichaam. Vraag maar na...
Jij hebt alleen oog voor je komkommerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik bied me net aan kut.
Je wilt mij gewoon niet he?
Crap hij heeft me doorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Verkapt "ik wil wel heel graag" post.
HEY! Mijn idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja! Zullen we onze eigen gym openen hier voor?
Moet je nagaan hoeveel kcal dat verbrandt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Xur is een slet. Die zou het nog met de poes van de vriend van de oom van de achterneef van de tante van de buren doen
touchéquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel kcal dat verbrandt.
Jeetje Qwea. Waarom moet het nou altijd zo hard? Ik dacht dat ik aardig was tegen je. Maar nu dit? :/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Xur is een slet. Die zou het nog met de poes van de vriend van de oom van de achterneef van de tante van de buren doen
Ze speelt hard to get.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje Qwea. Waarom moet het nou altijd zo hard? Ik dacht dat ik aardig was tegen je. Maar nu dit? :/
Niet gaan emo eten nu he?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jeetje Qwea. Waarom moet het nou altijd zo hard? Ik dacht dat ik aardig was tegen je. Maar nu dit? :/
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wij samen dan?
Qwea moet ik niet meer.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Net even een mandarijntje gepeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achteraan sluiten!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wij samen dan?
Qwea moet ik niet meer.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een beetje dimmen Qwea!
Het was vandaag wel een beetje zwaar ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Pas je wel op dat je geen spierpijn krijgt van je nieuwe gym lesjes?
Ik dacht meer aan prive lessenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja![]()
De mogelijkheden, jij de mannen klas begeleiden. Doe ik de vrouwen
Nou, dat beloofd dan nog wat voor vanaaf! Wel doorzetten hoor meisje, je hebt een duidelijk doel!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Het was vandaag wel een beetje zwaar ja.
Ja gewoon beetje duwen enzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dat valt er vast nog wel ergens tussen te "proppen".
beetje trekken. Niet een eenzijdige spiergroep trainen.quote:
Bah.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:30 schreef Deuce92 het volgende:
Haha, dat kan worden opgevat als iets seksueels.
Sex ja?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben me ondertussen steeds meer aan het inlezen in het onderwerp, gaat een wereld voor me open.
Noem je me nou slet?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet iedereen is een doorgewinterde expert zoals jij dat bent
Nou ik wou het niet zo zeggen, maar dat gewicht ben je vast niet alleen in de sportschool verloren...quote:
Ja hoe denk je dat ze aan dat stootlichaam komt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niet iedereen is een doorgewinterde expert zoals jij dat bent
En maar net doen als ze het standje "italiaanse kroonluchter" niet kentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja hoe denk je dat ze aan dat stootlichaam komt?
Ja mooi. Ondertussen zit ze gewoon iedereen te stoten... en noemt ze MIJ een sletquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En maar net doen als ze het standje "italiaanse kroonluchter" niet kent
Het is magisch zeg ik je! Magisch!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja mooi. Ondertussen zit ze gewoon iedereen te stoten... en noemt ze MIJ een slet
Jezelf projecteren op een ander, zo jammer datquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja mooi. Ondertussen zit ze gewoon iedereen te stoten... en noemt ze MIJ een slet
Stiekem ben ik ontzettend jaloers...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jezelf projecteren op een ander, zo jammer dat
Heet dat projecteren tegenwoordig...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jezelf projecteren op een ander, zo jammer dat
Ik weet het niet hoor maar ik zie er echt geen kroonluchter in....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En maar net doen als ze het standje "italiaanse kroonluchter" niet kent
Het is ook een Italiaanse kroonluchter.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:36 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar ik zie er echt geen kroonluchter in....
Wie is dat nou niet op Xur.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ontzettend jaloers...
Alsof ik niet belangrijk genoeg benquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:37 schreef xuryah het volgende:
Ja ik ben klaar met Qwea.
Ik heb nog geen reet gedaan vandaag. Dus ik ga maar verder met mn onderzoek, daar moet ik ook eens een keer klaar mee komen!
Ciaoooo!
Hihi, je zei reet. Hihi.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:37 schreef xuryah het volgende:
Ja ik ben klaar met Qwea.
Ik heb nog geen reet gedaan vandaag. Dus ik ga maar verder met mn onderzoek, daar moet ik ook eens een keer klaar mee komen!
Ciaoooo!
Tegenwoordig is alles anders, leer dat dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Heet dat projecteren tegenwoordig...
Jij met je gezever over Whey shakes!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea.
Whey is magisch, zie quote:
Bottom line is that Whey Protein has constituents that could significantly increase both the average person's sexual desire and capacity. Among Whey proteins's key constituents are Arginine (which works in a similar fashion to Viagra i.e. it improves blood circulation including circulation to the penis) and L-Tyrosine which tends to increase sexual drive http://www.nutritional-su(...)s-of-l-tyrosine.html.
Whey protein is best consumed when doing some kind of exercise program, which in turns tends to magnify the increased sexual potency effect through improved overall physical condition.
Suggest you don't take too much however. Too much of anything is good for nothing. Suggest you consult both your Doctor (if you suffer from any pre-existing illness) plus a good sports/health nutritionist. That would be my suggestion.
Je weet toch hoe belangrijk je voor me bentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Alsof ik niet belangrijk genoeg ben
Ik mag hopen dat er dan wat meer pit inzit ipv dat liflaffe gedoequote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Je hebt Jillian 30 day shred, zou er zoiets ook zijn voor Sexercise?
Diep van binnen wel, maar ik zocht toch graag de bevestigingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:40 schreef xuryah het volgende:
[..]
Je weet toch hoe belangrijk je voor me bent
We hebben het nog wel eens over onze leuke "lessen"
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er dan wat meer pit inzit ipv dat liflaffe gedoe
Whey shakes, als ik dit zo lees is het porno poeder...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij met je gezever over Whey shakes!
Magisch porno poeder! En iedereen er maar op haten.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef Karstman het volgende:
[..]
Whey shakes, als ik dit zo lees is het porno poeder...
scheelt toch weer 121 calorien!quote:
Sommige mensen krijgen het zelfs op hun hoofdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:42 schreef xuryah het volgende:
[..]
Een orgasme zie je nooit over het hoofd Qwea. Nooit.
You take no scoop—the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take three scoops —you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Remember: all I'm offering is the truth. Nothing more.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Magisch porno poeder! En iedereen er maar op haten.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
You take no scoop—the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take three scoops —you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes. Remember: all I'm offering is the truth. Nothing more.
Nee komkommers hebben we nodig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:43 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Of een paar bananen en ontelbaar veel komkommers
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:42 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen het zelfs op hun hoofd
*proest* En daar ging mijn cola waterquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:49 schreef CrunchySelf het volgende:
Speciaal voor jou qweaTrue story!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Maar we raken off topic, hoe gaat het met planning voor het sexercise onderzoek Qwea en Xur?
Ik kreeg net een appje van manlief of we vanavond geen stamppot konden eten ipv geroerbakte sperziebonen met ui want daar had hij meer zin in, dus planning gaat hier ook fantastischquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
Plannen wil me niet echt lukken.In plaats van soep ga ik vanavond maar voor rijst met doperwten en komkommer salade. Wilde iets dat beter vulde dan soep.
Uiteraard alles voor de wetenschap. Ik kom thuis en wat ligt er op het aanrecht. Een komkommerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Prima hoor.
Ik heb mijn borstband al om. Moet wel eerst even weten hoeveel kcal ik verbruik in rust natuurlijk, voordat ik een betrouwbaar oordeel kan geven over mijn inspanning straks.
Als het vanuit een ander zou komen zou het me nog meer irriteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kreeg net een appje van manlief of we vanavond geen stamppot konden eten ipv geroerbakte sperziebonen met ui want daar had hij meer zin in, dus planning gaat hier ook fantastisch
LMAO dat heb ik dus ook serieus gedaan vanaf 17:00quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Prima hoor.
Ik heb mijn borstband al om. Moet wel eerst even weten hoeveel kcal ik verbruik in rust natuurlijk, voordat ik een betrouwbaar oordeel kan geven over mijn inspanning straks.
Haha van mij was het maar een grapjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
LMAO dat heb ik dus ook serieus gedaan vanaf 17:00
Ooeehh, echt voor schut.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha van mij was het maar een grapje
Karamelquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ohmy.Optimel heeft een (nieuwe?) smaak kwark. Banaan karamel.
Hij smaakt naar zo'n Danoontje.
Qwea gaat er helemaal voorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha van mij was het maar een grapje
Ai, verleidelijk!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:54 schreef Myraela het volgende:
Ohmy.Optimel heeft een (nieuwe?) smaak kwark. Banaan karamel.
Hij smaakt naar zo'n Danoontje.
Slecht omdat het te weinig is? Want echt veel lijkt het me niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:17 schreef xuryah het volgende:
Nou mijn lijstje werd uiteindelijk nog slechter dan ie al was.
O: yoghurt met ananas en paar blauwe druiven
A: Indonesische rijsttafel (niet helemaal op)
T: donutals verjaardagstaart voor mn vriend
Ja precies. En D en T zijn nou niet bepaald goede keuzes :/quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Slecht omdat het te weinig is? Want echt veel lijkt het me niet.
Nee, hoezo zo weinig? Geen zin in eten ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies. En D en T zijn nou niet bepaald goede keuzes :/
Hoe ga je dat de volgende keer anders doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Late O en geen trek. Was ook druk met mn verslag voor school en hier op Fok even, waardoor ik zo snel de tijd vergeet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:23 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, hoezo zo weinig? Geen zin in eten ofzo?
D = A?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:22 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel A.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
D = A?
Een indonesische rijsttafel ziet er niet slecht uit. Zal vooral aan de hoeveelheid liggen.
Als je het zo erg vindt om te weinig te eten, eet je morgen toch gewoon wat extra's.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel A.
Ik heb niet heel veel gegeten.
En nouja het hoort er gewoon bij dat mn vriend op zn verjaardag mag kiezen wat hij wilt eten..
En aangezien hij jarig is wilden we ook wel iets van gebak samen eten. We hadden al weken trek in donuts, dus we hebben maar meteen 2 vliegen in 1 klap gedaan zegmaar
Qua wat ik gegeten heb, valt het misschien mee.
Denk alleen wel dat ik morgen een wekker moet gaan zetten tijdens het schrijven van mn verslag, zodat ik mn L en T's niet vergeet.
Was het vandaag eindelijk donut dagquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel A.
Ik heb niet heel veel gegeten.
En nouja het hoort er gewoon bij dat mn vriend op zn verjaardag mag kiezen wat hij wilt eten..
En aangezien hij jarig is wilden we ook wel iets van gebak samen eten. We hadden al weken trek in donuts, dus we hebben maar meteen 2 vliegen in 1 klap gedaan zegmaar
Qua wat ik gegeten heb, valt het misschien mee.
Denk alleen wel dat ik morgen een wekker moet gaan zetten tijdens het schrijven van mn verslag, zodat ik mn L en T's niet vergeet.
Heb jij ook overgewicht trouwens?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt om te weinig te eten, eet je morgen toch gewoon wat extra's.
Dat werkt toch nietquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt om te weinig te eten, eet je morgen toch gewoon wat extra's.
Ja, hij ligt te wachten op me....quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was het vandaag eindelijk donut dag?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:29 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja, hij ligt te wachten op me....eentje met een mooie roze glazuur laag
Sterker nog, ik heb er 5!!!
Kon niet minder kopen dan 5
Je lichaam begint niet elke dag opnieuw met tellen van de calorieën die je binnenkrijgt. Wat je binnenkrijgt over een langere periode zal bepalen of je afvalt of aankomt. Af en toe iets meer en daarna iets minder of andersom maakt niet uit.quote:
Wat is zon periode dan? Moet ik denken aan dagen/weken/maanden?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je lichaam begint niet elke dag opnieuw met tellen van de calorieën die je binnenkrijgt. Wat je binnenkrijgt over een langere periode zal bepalen of je afvalt of aankomt. Af en toe iets meer en daarna iets minder of andersom maakt niet uit.
Dagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat is zon periode dan? Moet ik denken aan dagen/weken/maanden?
Oja trouwens wat ik vaak heb tijdens tentamenperiodes, is dat ik daarna instort en 3 dagen niets anders kan dan als een slachtoffer in bed liggen omdat ik hoofdpijn heb, verkouden ben geworden en doodmoe ben. Straks wordt dat weer zo, want ik word helemaal gestressed. Sport nu ook ff niet meer (naja dit is de 3e dag dat ik niks doe)quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Late O en geen trek. Was ook druk met mn verslag voor school en hier op Fok even, waardoor ik zo snel de tijd vergeet.
Hoe weet jij waar ik woon dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]. Alleen volgens mij woon jij voor mij nogal een einde weg
Dat weet ik niet, maar ik heb gewoon een vermoeden. Ik woon in Frieslandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar ik woon dan?
En waar woon jij!
Oh, ja... dan woont iedereen al snel ver weg hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik heb gewoon een vermoeden. Ik woon in Friesland.
Daarom had ik het vermoeden. Zuid-Holland, kom ik ook niet zo vaak. Dus die donut moet me voorbij gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh, ja... dan woont iedereen al snel ver weg he
Ik woon in Zuid-Holland the best!
O van die kleine dingetjes die je ook wel eens in van die verpakkingen hebt?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:31 schreef Selestha het volgende:
Vandaag dus vrij veel kcal, want snacks getest met het testteam van snackbar van Gogh
O: Toast met kruidenboter, dadels en thee
L: Ravioli gevuld met tomaat & mozzarella, overgebleven champignons van gisteren en knoflookolie
A: 1 Broodje kroket, 1 frikandel, 1 bamischijf, en 1 kaassouflé.. Hatzee!
T: Veel kruidenthee, water, en een shotglaasje dropshot
Het waren overigens stukjes snacks, maar dat komt wel overeen met die hoeveelheden.
Maar... onze lessen dan? Hoe wil je dat dan gaan doenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Daarom had ik het vermoeden. Zuid-Holland, kom ik ook niet zo vaak. Dus die donut moet me voorbij gaan
Wat bedoel je, de dadels of de toast?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:35 schreef Yaaar het volgende:
[..]
O van die kleine dingetjes die je ook wel eens in van die verpakkingen hebt?
Ontmoeten op een gezamenlijke plek precies in het midden van de afstandquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:36 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar... onze lessen dan? Hoe wil je dat dan gaan doen
Hahaha o ik bedoel de snacks. Net zo klein als in van die verpakkingen waarin je dan heel veel kleine frikandelletjes en bitterballen hebt enzo? Miss ben ik nog wel onduidelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat bedoel je, de dadels of de toast?
Dadels zijn kleine bruine vruchten die volgens mij altijd in een verpakking worden verkocht
Da's dan het verkeerde vlaggetje hčquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik heb gewoon een vermoeden. Ik woon in Friesland.
Oh da's meer hier in de buurt, kom maar op met die donutquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oh, ja... dan woont iedereen al snel ver weg he
Ik woon in Zuid-Holland the best!
Kom maar halen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
Oh da's meer hier in de buurt, kom maar op met die donut
Friesland is gewoon onderdeel van Nederland. Wij zijn alleen de enigen met onze eigen extra taalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
Da's dan het verkeerde vlaggetje hč
Nee, het was een testavond (dus proeverij) en de snacks zijn in stukjes gesneden. Maar we hadden van iedere snack 4 stukjes van verschillende merkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:38 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hahaha o ik bedoel de snacks. Net zo klein als in van die verpakkingen waarin je dan heel veel kleine frikandelletjes en bitterballen hebt enzo? Miss ben ik nog wel onduidelijk.
Tja dat is gjin Frysk nou.quote:
Smh, achterhaald. Volgens mijn FB TL is het JWTZZZ NTB!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:43 schreef Deuce92 het volgende:
Is eigenlijk gewoon jwz, maar goed, wie ben ik.
NTB?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Smh, achterhaald. Volgens mijn FB TL is het JWTZZZ NTB!
Het is idd takquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tige tank. Frysk schrijven is niet mijn sterkste kant.
Kut. Ik had een vertaler gebruikt http://www.oersethelp.nl/quote:
Goeie serie, wel wat gedateerd. Zij nog een prima lekker wijf overigens. Zou geen problemen mee hebben om daar even het calorie verbruik te meten.quote:
Is wel gezond. Vulling hangt af van hoeveelheid en eerst opvolgende T. Ik gooide het altijd in mijn smoothie.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Is een ontbijt met stukjes fruit goed/gezond? Dus kiwi, appel, peer, mandarijn. Zoiets. Zonder yoghurt etc. Of zal het niet vullend zijn?
Gezond wel, vullend neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Is een ontbijt met stukjes fruit goed/gezond? Dus kiwi, appel, peer, mandarijn. Zoiets. Zonder yoghurt etc. Of zal het niet vullend zijn?
Alleen fruit lijkt me erg weinig. Hangt een beetje af van waarmee je het combineert de rest van de dag.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:47 schreef Yaaar het volgende:
Maar
Ik heb niks met mensen die dat soort dingen zeggen in een serieuze context.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:48 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Niet te breken. Hoe oud ben je ooit dat je dat allemaal njet weet.
Ehm het is tank hoor.quote:
Zou ik ook eens moeten doen, geen FBquote:
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn friese ex zei altijd Tak
Tak is iets scandinavisch en iets binnenmonds gezegd kan tank wel zo klinken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:49 schreef Selestha het volgende:
[..]
Is dat zo? Mijn friese ex zei altijd Tak
Jaja daar weet ik alles van, hij sprak alleen maar fries. Maar wel een waldpik, dat was weer een dialect ofzo? Sorry ik heb al die tekentjes niet op mijn toetsenbordquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Bûter, brea en griene tsiis, wa't dat net sizze kin is gjin oprjochte Fries.
Tak is pools voor ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Tak is iets scandinavisch en iets binnenmonds gezegd kan tank wel zo klinken.
Geboren, getogen en inmiddels Fries om utens.quote:
Waldpikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Jaja daar weet ik alles van, hij sprak alleen maar fries. Maar wel een waldpik, dat was weer een dialect ofzo? Sorry ik heb al die tekentjes niet op mijn toetsenbord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |