SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Challenge accepted!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:04 schreef xuryah het volgende:
Q, ik verwacht morgen een lange lijst met standjes en de verbrandde calorieën erbij van je
Laat staan dat ze de sporthorloge er speciaal voor om doetquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zal die dat niet een beetje gek vinden, als je na elk standje je kladblok erbij pakt?
Gelukkig zit er geen borstband bijquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Laat staan dat ze de sporthorloge er speciaal voor om doet
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Gelukkig zit er geen borstband bij
ik weet niet wat makkelijker loskrijgen is, een borstband of een BHquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha, met 1 hand sowieso de borstband jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
ik weet niet wat makkelijker loskrijgen is, een borstband of een BH![]()
Hallo, hij word uitgebreid genomen, welke man vind dat nou erg?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zal die dat niet een beetje gek vinden, als je na elk standje je kladblok erbij pakt?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik kan het niet testenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:21 schreef Karstman het volgende:
[..]
ik weet niet wat makkelijker loskrijgen is, een borstband of een BH![]()
Ja? Hou jij van nootjes ja?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]![]()
Iedereen houdt toch van nootjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ben benieuwd naar de eindresultatenquote:
Die is wel wat gewendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de eindresultatenen ik hoop dat je vriend het volhoudt
Ik zal maar vroeg naar bed gaan dan vanaaf. En miss een scoop crazy nemenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die is wel wat gewendIk kom hier morgen op terug
Want no way dat die stats kunnen kloppen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:52 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik zal maar vroeg naar bed gaan dan vanaaf. En miss een scoop crazy nemen
Miss doe ik dat ook wel vanaaf.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]ulift erachteraan, hoppa hele nacht volgas
This is just getting better and betterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Miss doe ik dat ook wel vanaaf.
We kunnen ook de lijst verdelen.
Jij paar standjes en ik een paar.
Of we doen dezelfde en dan is het gemiddelde van de verbrande kcal het resultaat!
Done deal!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef xuryah het volgende:
[..]
Miss doe ik dat ook wel vanaaf.
We kunnen ook de lijst verdelen.
Jij paar standjes en ik een paar.
Of we doen dezelfde en dan is het gemiddelde van de verbrande kcal het resultaat!
Doggy, amazone en missionaris sowieso!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:
Maar welke standjes gaan we doen?
Ik heb btw wel een borstband
Jij ging niet sporten toch? De 'italiaanse kroonluchter' moet een full body work out zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef xuryah het volgende:
Maar welke standjes gaan we doen?
Ik heb btw wel een borstband
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jij ging niet sporten toch? De 'italiaanse kroonluchter' moet een full body work out zijn
Ze zijn bloedserieus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Even googlenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jij ging niet sporten toch? De 'italiaanse kroonluchter' moet een full body work out zijn
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze zijn bloedserieus:Xur! Verslag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Filmpjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afijn, Keylogger op je pcquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:29 schreef CrunchySelf het volgende:
Ben ik blij dat wij op kantoor geen ICT filter/registratie hebben
Heb je daar niet een vrij lange piemel voor nodig?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SFW:
http://www.sexualpositionsfree.com/chanposakait.html
Dat GIFje is geniaal
Ik moest ff 4x goed kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SFW:
Dat GIFje is geniaal
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
SFW:
Dat GIFje is geniaal
Ik heb geen flauw idee, zelf ben ik onervarenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:32 schreef xuryah het volgende:
[..]
Heb je daar niet een vrij lange piemel voor nodig?
En ja dat gifje
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Afijn, heel dit topic hevig aan de seksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Denk dat als ik naast mn 5 dagen sporten ook nog 5 dagen een uur seks in plan, ik binnen no time mn doel behaald heb
Maar laten we eerst maar eens de resultaten van vanavond afwachten voor ik dat zeg.
Ben benieuwd hoeveel ik verbrand tijdens mn orgasmes
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, heel dit topic hevig aan de seks
De vraag is hoe je dat gaat meten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Denk dat als ik naast mn 5 dagen sporten ook nog 5 dagen een uur seks in plan, ik binnen no time mn doel behaald heb
Maar laten we eerst maar eens de resultaten van vanavond afwachten voor ik dat zeg.
Ben benieuwd hoeveel ik verbrand tijdens mn orgasmes
Ik niet hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, heel dit topic hevig aan de seks
Voelde me al alleen.quote:
Ah.....dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Als orgasmes zoveel kcal verbranden, dan heb ik een nieuwe afzetmarkt ontdekt voor sex toys
[..]
Voelde me al alleen.
Sporthorloge om... Meet hartslag en kcalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is hoe je dat gaat meten?Ga je vlak voor je klaar komt nog ff de tijd noteren zodat je precies weet van wanneer tot wanneer het duurde?
Dan gaan jullie masturbatie testen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Als orgasmes zoveel kcal verbranden, dan heb ik een nieuwe afzetmarkt ontdekt voor sex toys
[..]
Voelde me al alleen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah.....dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren he![]()
Nee nee, geen PMO challengequote:
Ja. Dat snap ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sporthorloge om... Meet hartslag en kcal
Je kan toch de stopwatch knop inrammen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ikMaar uit zon sport horloge komt een grafiek met tijdsaanduiding. Wil jij specifiek kunnen zien hoeveel kcals een bepaald standje verbrand of een orgasme, dan zul je dus moeten weten van wanneer tot wanneer dat betreffende gebeurt
![]()
Je kan ook een camera neerzetten met tijdsaanduiding dan hoef je niets te noteren
Alles onder het mom van een wetenschappelijk verantwoord onderzoek he
Nee...dat gaat echt gebeuren in de hitte van het momentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan toch de stopwatch knop inrammen?
Op die van mij kan je rondes doen! Dus vlak voor mn orgasme moet ik even dat knopje indrukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ikMaar uit zon sport horloge komt een grafiek met tijdsaanduiding. Wil jij specifiek kunnen zien hoeveel kcals een bepaald standje verbrand of een orgasme, dan zul je dus moeten weten van wanneer tot wanneer dat betreffende gebeurt
![]()
Je kan ook een camera neerzetten met tijdsaanduiding dan hoef je niets te noteren
Trouwens, je doet eerst 15 min doggy. Dan stop je, noteer je en reset jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Uitstekend idee. Ik denk dat er overigens ook wel genoeg mensen hier willen helpen met het bestuderen van deze educatieve opnames.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uitstekend idee. Ik denk dat er overigens ook wel genoeg mensen hier willen helpen met het bestuderen van deze educatieve opnames.
Lekkere dikke winterpenen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog steeds een vraagteken wat het avondeten gaat zijn, maar het is waarschijnlijk wel met veel groente.
De komkommer was toch voor het eten?quote:
Ja nou heb ik het weer gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik wou beginnen over mijn T van magere kwark, maar met Qwea online is dat niet veilig.
Ja maar ik neem hem gewoon met de plastic nog er omheen. Dan gaat t ook makkelijkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
De komkommer was toch voor het eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |