Afijn, heel dit topic hevig aan de seksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Denk dat als ik naast mn 5 dagen sporten ook nog 5 dagen een uur seks in plan, ik binnen no time mn doel behaald heb
Maar laten we eerst maar eens de resultaten van vanavond afwachten voor ik dat zeg.
Ben benieuwd hoeveel ik verbrand tijdens mn orgasmes
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, heel dit topic hevig aan de seks
De vraag is hoe je dat gaat meten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:42 schreef xuryah het volgende:
Denk dat als ik naast mn 5 dagen sporten ook nog 5 dagen een uur seks in plan, ik binnen no time mn doel behaald heb
Maar laten we eerst maar eens de resultaten van vanavond afwachten voor ik dat zeg.
Ben benieuwd hoeveel ik verbrand tijdens mn orgasmes
Ik niet hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Afijn, heel dit topic hevig aan de seks
Voelde me al alleen.quote:
Ah.....dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Als orgasmes zoveel kcal verbranden, dan heb ik een nieuwe afzetmarkt ontdekt voor sex toys
[..]
Voelde me al alleen.
Sporthorloge om... Meet hartslag en kcalquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De vraag is hoe je dat gaat meten?Ga je vlak voor je klaar komt nog ff de tijd noteren zodat je precies weet van wanneer tot wanneer het duurde?
Dan gaan jullie masturbatie testen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Als orgasmes zoveel kcal verbranden, dan heb ik een nieuwe afzetmarkt ontdekt voor sex toys
[..]
Voelde me al alleen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah.....dat kan ik natuurlijk niet laten gebeuren he![]()
Nee nee, geen PMO challengequote:
Ja. Dat snap ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sporthorloge om... Meet hartslag en kcal
Je kan toch de stopwatch knop inrammen?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ikMaar uit zon sport horloge komt een grafiek met tijdsaanduiding. Wil jij specifiek kunnen zien hoeveel kcals een bepaald standje verbrand of een orgasme, dan zul je dus moeten weten van wanneer tot wanneer dat betreffende gebeurt
![]()
Je kan ook een camera neerzetten met tijdsaanduiding dan hoef je niets te noteren
Alles onder het mom van een wetenschappelijk verantwoord onderzoek he
Nee...dat gaat echt gebeuren in de hitte van het momentquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan toch de stopwatch knop inrammen?
Op die van mij kan je rondes doen! Dus vlak voor mn orgasme moet ik even dat knopje indrukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ikMaar uit zon sport horloge komt een grafiek met tijdsaanduiding. Wil jij specifiek kunnen zien hoeveel kcals een bepaald standje verbrand of een orgasme, dan zul je dus moeten weten van wanneer tot wanneer dat betreffende gebeurt
![]()
Je kan ook een camera neerzetten met tijdsaanduiding dan hoef je niets te noteren
Trouwens, je doet eerst 15 min doggy. Dan stop je, noteer je en reset jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Uitstekend idee. Ik denk dat er overigens ook wel genoeg mensen hier willen helpen met het bestuderen van deze educatieve opnames.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Uitstekend idee. Ik denk dat er overigens ook wel genoeg mensen hier willen helpen met het bestuderen van deze educatieve opnames.
Lekkere dikke winterpenen!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is nog steeds een vraagteken wat het avondeten gaat zijn, maar het is waarschijnlijk wel met veel groente.
De komkommer was toch voor het eten?quote:
Ja nou heb ik het weer gedaan!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik wou beginnen over mijn T van magere kwark, maar met Qwea online is dat niet veilig.
Ja maar ik neem hem gewoon met de plastic nog er omheen. Dan gaat t ook makkelijkerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
De komkommer was toch voor het eten?
En natuurlijk veel economischer, straks met avondeten plastic eraf en klaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja maar ik neem hem gewoon met de plastic nog er omheen. Dan gaat t ook makkelijker
Anders gewoon ff afspoelenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja maar ik neem hem gewoon met de plastic nog er omheen. Dan gaat t ook makkelijker
Jij snapt het!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En natuurlijk veel economischer, straks met avondeten plastic eraf en klaar.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wees maar eerlijk, een scherpe opmerking brandt je nu al in.
En dan aan je vriend voeren?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ik vraag me wel af hoeveel dat eigenlijk verbrandt. Heb er wel eens op gegoogled maar kon nooit iets vinden.quote:
Mijn hele banaan is altijd bruin. Hihihihihihihiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:57 schreef Karstman het volgende:
Ik lees net in de krant (eht waar) dat als je een banaan ebruik je het bruine uiteinde er even af moet halen in verband met voorkomen van interne beschadiging
Nee aan Qwea. Ze DM'de me net dat dat haar wel geil leekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En dan aan je vriend voeren?
[..]
Ik zie een onderzoek aankomenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:58 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoeveel dat eigenlijk verbrandt. Heb er wel eens op gegoogled maar kon nooit iets vinden.
XUR!!! JE MAG DM's GVD NIET OPENBAAR MAKEN!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee aan Qwea. Ze DM'de me net dat dat haar wel geil leek
Moet ik ook eerst zo'n horloge hebben...quote:
OMG dat meen je niet? Wat nu dan? Ik krijg toch geen ban ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
XUR!!! JE MAG DM's GVD NIET OPENBAAR MAKEN!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
XUR!!! JE MAG DM's GVD NIET OPENBAAR MAKEN!
Miss als goedmakertje even hier je tieten posten!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef xuryah het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet? Wat nu dan? Ik krijg toch geen ban ofzo?
Heeft vooral te maken met waarvoor je de banaan gebruikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn hele banaan is altijd bruin. Hihihihihihihi
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss als goedmakertje even hier je tieten posten!
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft vooral te maken met waarvoor je de banaan gebruikt.
Nee die bewaar ik voor jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss als goedmakertje even hier je tieten posten!
Klopt het artikel ging over de Bananenbar. Net als dit topicquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Puur voor sportieve doeleindenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |