Walgelijk ditquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep wint altijd. Maar de jury is corrupt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie wonen ook zo ver weg![]()
Kaneel vindt knuffelen vies.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zou moeten winnen.
Een tweede plaats mag ook gevierd worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks mijn rawr was het niet de bedoeling een bedreiging te vormen in deze begeerde verkiezing.
Dank jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat jij zou moeten winnen.
Is het? :$quote:
In Groningen zijn we al tevreden met een Europa League plek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een tweede plaats mag ook gevierd worden.
Aldus een Feyenoorder.
als je het allebei heel druk hebt met studie en andere dingen, dan ga je gewoon snel thuis hangen en niks doenquote:
Op mijn boek draagt hij gewoon een overhemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard, dus misschien kan je alvast beginnen op internet te zoeken naar Ainsley pakjes.
Nooit. Knuffelen is heilig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je
Je steun wordt gewaardeerd.
[..]
Is het? :$
Of verwar je knuffelen met seks?
Wel een uniek overhemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Op mijn boek draagt hij gewoon een overhemd.
[..]
Nooit. Knuffelen is heilig.
Ik leen wel een overhemd van Kaneel en een grijns van Hep.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een uniek overhemd.
[ afbeelding ]
En een mooie grijns
Met de juiste persoon.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de juiste persoon.
Anderen geven je een etterend oog
Is dat aan te raden ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zoOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat hoofd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier wil Ainsley knuffelen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef supersof het volgende:
en nu het colaflesje op je hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zo![]()
![]()
Ziet er prima uit hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zo
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
mooi tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zo
ja zal ik doenquote:
Zulke shirts heb ik welquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik leen wel een overhemd van Kaneel en een grijns van Hep.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Prima toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind goed zo
Alleen niet te ver voorover leunen op de tafel tijdens poolen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Of juist wel. Rawr.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch.
beeld dat maar inquote:
Ik ookquote:
Hij lijkt eerst eng maar is eigenlijk heel aardig. Ik herken mijzelf enorm in hem.quote:
dan trek ik die wel wat naar benedenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch.
Ik had deze opmerking van Elan verwacht.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch.
Ze heeft hem toch al verleid?quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had deze opmerking van Elan verwacht.
doe niet zo vuzig tegen sofquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima toch.
Zo beledigend is dat nou ook weer niet, elan is namelijk een nasichef.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch al verleid?
[..]
Elan is meer een Thuisbezorgd-chefquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo beledigend is dat nou ook weer niet, elan is namelijk een nasichef.
Alleen laat hij zijn nasi wel eens vallen.
Dat hoeft toch niet maar één keer?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch al verleid?
[..]
Dit is de eerste keer dat ik vuzig ben.quote:
Zijn er foto's van Elan zijn kunsten?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo beledigend is dat nou ook weer niet, elan is namelijk een nasichef.
Alleen laat hij zijn nasi wel eens vallen.
Tuurlijk wel. Een man hoef je maar 1 keer te verleiden. Daarna doet hij alles wat je wil.quote:
Ik wist niet dat jij zo`n mak lammetje wasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een man hoef je maar 1 keer te verleiden. Daarna doet hij alles wat je wil.
Niet op die manier verleiden. Maar af en toe iets ondeugends van jezelf laten zien, ook binnen de relatie, houdt het wel leuk. Lijkt me niets om als de buit binnen is dan maar meteen in joggingbroek op de bank te gaan zitten. Want "hij doet nu toch alles wat ik wil".quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een man hoef je maar 1 keer te verleiden. Daarna doet hij alles wat je wil.
Kut-UIquote:
Ik enorm.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zo`n mak lammetje was
"Iets ondeugends van jezelf laten zien."quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op die manier verleiden. Maar af en toe iets ondeugends van jezelf laten zien, ook binnen de relatie, houdt het wel leuk. Lijkt me niets om als de buit binnen is dan maar meteen in joggingbroek op de bank te gaan zitten. Want "hij doet nu toch alles wat ik wil".
Je moet het spannend blijven houden, dat is de kunst.
Niet haten op Lugia.quote:
Ik wist niet hoe ik het moest omschrijven. Maar het was niet zo fout bedoeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik enorm.
[..]
"Iets ondeugends van jezelf laten zien."
Dit klinkt zo fout.Arme Sof
Stiekem extra veel sambal door de nasi doen lijkt mij wel ondeugendquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik enorm.
[..]
"Iets ondeugends van jezelf laten zien."
Dit klinkt zo fout.Arme Sof
Sof gaat straks helemaal los op de pooltafel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe ik het moest omschrijven. Maar het was niet zo fout bedoeld.
Deed mijn broertje een keer bij Chicken Tonight. Pot sambal erin of zo. Jezus wat heet. Je proefde niets anders meer dan hitte.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stiekem extra veel sambal door de nasi doen lijkt mij wel ondeugend![]()
Ze denken dat je je mannetje niet staat :squote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
hoezo ben ik arme sof als jullie het over zulke dingen hebben ;s
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
Mewtwo ik kies jouquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik counter je met een ho-oh
Voor mij niet. You go girl.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef supersof het volgende:
Dat is het zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stiekem extra veel sambal door de nasi doen lijkt mij wel ondeugend![]()
het is dat ik geen UI's meer kan toevoegen anders had ik nu een rattataquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je rattata
oke dankjewel feraquote:
Nou nou nou wat een ondeugend joch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Deed mijn broertje een keer bij Chicken Tonight. Pot sambal erin of zo. Jezus wat heet. Je proefde niets anders meer dan hitte.
quote:
Mijn broertje is wel meer dan een ondeugend joch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een ondeugend joch.
Als ik wat sambal door mijn gerechten doe is dat heel weinig dus ik heb nog een hele pot staan.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
VOlgens mij zien een hoop mensen je nog als de onschuldigheid zelve die wegrende als het over seksgingquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met je rattata
bazen pokemon die rattataquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is dat ik geen UI's meer kan toevoegen anders had ik nu een rattata
Dit, ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOlgens mij zien een hoop mensen je nog als de onschuldigheid zelve die wegrende als het over seksging
Wat dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn broertje is wel meer dan een ondeugend joch.
Elan niet hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VOlgens mij zien een hoop mensen je nog als de onschuldigheid zelve die wegrende als het over seksging
Mewtwo die Sierd heet, dan weet je dat hij krachtig is.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bazen pokemon die rattata
Een kutvent.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Elan niet hoor.
[..]
Mewtwo die Sierd heet, dan weet je dat hij krachtig is.
Crystal.quote:
pechquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gaf hem laatst wel een cake.quote:
O, dus dat doe ik fout.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee zo'n koek!
[ afbeelding ]
Welke van de twee?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weet je het, doe het vooral tijdens het kerstdiner.
Ow, dan gewoon bij allebei, dan weet je zeker dat hij het onthoudt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke van de twee?
#gescheidenoudersleef
Beidequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke van de twee?
#gescheidenoudersleef
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow, dan gewoon bij allebei, dan weet je zeker dat hij het onthoudt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beide
En filmen en dan kiezen wij de koek van het jaar.
Heb ik wel gemerkt ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[upd] Slet populairste scheldwoord onder jongeren
Elan
Updatequote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[upd] Slet populairste scheldwoord onder jongeren
Elan
Ik ben er nu pas. Wat was je vraag?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:19 schreef Fera het volgende:
Ik stel een (totaal niet vijandig gebrachte) vraag in een topic, wordt het gewoon genegeerd. Oké.
Niet dit topic. Maar er is een nieuw dieet topic of zo. Ik vroeg me af wat het verschil was tussen die en de reeks die al bestaat, want ik zie het niet zo. Inmiddels hebben al meerdere mensen gepost maar niemand die even reageert of zo. Volgens mij is dat echt een kliek.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er nu pas. Wat was je vraag?
ìn een topic'' niet in dit topic dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er nu pas. Wat was je vraag?
Jezusquote:
Strak van de cokequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |